Giuntini2015-12-07 20:15:07 // 74477
Sziasztok! kint voltam Szatyinál, rátette az Examinert. A Dpf el volt dugulva, 80%-on volt. Ez érdekes, hogy így eldugult, és soha sem volt előtte probléma. A Nyomáskülönbség érzékelő cső is rendben. Ami érdekes, hogy most 85 km-enként regenerált. Gyanítom, hogy a V power nitro felszedett valami lerakódást, és az tömítette el a Dpf-et. Szatyi is azt mondja, hogy ki kéne tisztítani a Dpf-et. Most egyelőre adott Liqui Molly Dpf adalékot, majd meglátom, mit fog csinálni vele.
Piritu - 1.000.0002015-12-07 20:03:19 // 74476
Üdv újra! :-)
Én meg lassan topikot váltok...
Én meg lassan topikot váltok...
Dömpi (il dottore)2015-12-07 20:00:40 // 74475
Sziasztok!
Holnap újra az Amore-n...
...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)
(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)
Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
Holnap újra az Amore-n...
...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)
(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)
Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
norbi04092015-12-07 19:17:45 // 74473
Naggggyon jó lett :)
panza2015-12-07 19:13:31 // 74471
Gratula, nagyon szupi lett!
mzo2015-12-07 18:59:04 // 74469
Én pontosan 1 hét alatt adtam el az Alfámat nyáron, ráadásul ugyan annyiért, mint amennyiért 2013-ban vettem. 2,5-ért vettem, forintra ennyiért ment el 2 év használat után.
Lexlutor2015-12-07 18:55:24 // 74468
yani🍀2015-12-07 18:20:34 // 74467
Lehet benne igazság. Most beszéltem azzal a kereskedővel akitől vettem a kocsit. Holnap délelőtt hívom újra és ad rá ajánlatot. Meglátjuk.
tdemeter2015-12-07 17:50:28 // 74466
Ha elfogadsz 1 tippet, akkor én azt mondom, hogy kereskedések sokkal gyorsabban eladják az autódat mint te magad.
Az alfa előtt volt egy peugeot-m amit hónapokig hirdettem. Végül beleuntam és becseréltem egy kereskedésben az áhított gépre.
2 nap alatt eladták, kb annyiért amennyiért én akartam eladni.
Bár én kevesebbet kaptam érte valamivel, de tény, hogy az emberek többsége hitelre vesz autót és emiatt sokan csak bemennek, megnézik és már írják is alá a papírt.
Az alfa előtt volt egy peugeot-m amit hónapokig hirdettem. Végül beleuntam és becseréltem egy kereskedésben az áhított gépre.
2 nap alatt eladták, kb annyiért amennyiért én akartam eladni.
Bár én kevesebbet kaptam érte valamivel, de tény, hogy az emberek többsége hitelre vesz autót és emiatt sokan csak bemennek, megnézik és már írják is alá a papírt.
mzo2015-12-07 15:53:15 // 74465
Akkor csak arra tudok gondolni, hogy az 1.9 nek mas volt az elektronikaja -ahogy Piritu is tippelt ra- mint a 2.0 nak. Raadasul az enyem 2008-as volt a tied pedig 2011. Lehet valamit frissitettek rajta idokozben.
.......................2015-12-07 15:53:09 // 74464
Favorit :)
fagyálló
fagyálló
Liquid2015-12-07 15:38:11 // 74463
milyen fajta? vagy csak én vagyok sznob ezügyben? :)
.......................2015-12-07 14:38:48 // 74462
.......................2015-12-07 14:22:32 // 74461
Ki kell nyitogatni mikor öntöd bele,ne felejts el a fűtést maxra ráadni,hisz ott is van víz
Van egy a hűtő tetején a zárhíd alatt
Egy a tűzfal előtt a motortérben mielőtt bemegy az utastérbe
Meg mégegy valszeg a termosztáton,de lehet a 8V nincs
Ja és a legfontosabb ha a motorba bemenő alucsövön NEM fém a légtelenítőcsavar akkor hozzá se kezdj
Az a müanyag fülescsavar úgy komlett beleszakad
Tuti
Szóval kell oda szerválni egy fém csavart,M10x1 menettel 12mm hosszban
Van egy a hűtő tetején a zárhíd alatt
Egy a tűzfal előtt a motortérben mielőtt bemegy az utastérbe
Meg mégegy valszeg a termosztáton,de lehet a 8V nincs
Ja és a legfontosabb ha a motorba bemenő alucsövön NEM fém a légtelenítőcsavar akkor hozzá se kezdj
Az a müanyag fülescsavar úgy komlett beleszakad
Tuti
Szóval kell oda szerválni egy fém csavart,M10x1 menettel 12mm hosszban
David | Centocinquantanove2015-12-07 14:05:03 // 74460
Köszi!
Légtelenítési pontokban tudsz támpontot adni?
Légteleníti magát a rendszer, vagy ki kell nyitogatni?
Légtelenítési pontokban tudsz támpontot adni?
Légteleníti magát a rendszer, vagy ki kell nyitogatni?
.......................2015-12-07 14:00:05 // 74459
Tesco ban van bazi olcsón ,előkevert -35fokra
Az tökéletes
Az tökéletes
David | Centocinquantanove2015-12-07 13:48:07 // 74458
Üdv!
Szeretném megkérdezni, hogy van e valakinek fagyálló hűtőfolyadék cseréről blogja? Főleg a légtelenítési pontok érdekelnének (feltételezve, hogy több is van). 1.9 JTD 8V
Nézem az ajánlott Tutela Paraflu Up fagyállót, ami kb. horror árban van a többihez képest. Nem fillérbaszásilag, de tudtok ajánlani alternatívát?
Előre is köszi!
Szeretném megkérdezni, hogy van e valakinek fagyálló hűtőfolyadék cseréről blogja? Főleg a légtelenítési pontok érdekelnének (feltételezve, hogy több is van). 1.9 JTD 8V
Nézem az ajánlott Tutela Paraflu Up fagyállót, ami kb. horror árban van a többihez képest. Nem fillérbaszásilag, de tudtok ajánlani alternatívát?
Előre is köszi!
gery1472015-12-07 12:48:00 // 74457
Én rotiform-ra tippelném.
Shadin2015-12-07 09:16:51 // 74455
Ellenőriztem mindkét oldalt és a közepet is és jól villogtatja a kockákat. Csak az első radar piktogramjai is látszódnak a kijelzőn. Ami mondjuk logikus.
Shadin2015-12-07 09:14:40 // 74454
Ma jelent meg a hahu-n?
yani🍀2015-12-07 08:17:16 // 74453
Mivel elég gyér az érdeklődés a gépre, így sajnos kezdem elveszteni a hitemet, hogy összejön a csere. Mivel az eladót sem akarom hitegetni, ezért ha valaki szeretne egy jó állapotú TBI-t a Hahun megtalálja. nem teszek fel linket, mert csak a szívem fáj miatta.
Haddel2015-12-06 23:28:49 // 74452
Sajnos nem,fb-ről loptam a képet.
Tibcsi1662015-12-06 23:18:16 // 74451
1db bal első felső lengőkar van. Szerencsére nem dobtam még ki. Épp most nyáron cseréltem.
Liquid2015-12-06 22:34:20 // 74450
.......................2015-12-06 22:29:19 // 74449
Felgen gyártmányt ismerjük?
Haddel2015-12-06 22:23:34 // 74448
Pityukoma2015-12-06 22:21:08 // 74447
Nem tudsz olyan OFF-al jönni ami kizárná :-) Shadin hozza kupát, lehet meccselni ismét érte :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-06 22:09:31 // 74446
Pityukoma2015-12-06 21:50:01 // 74445
Jah, már én is dobtam ki.... ha tudtam volna. csak most kezd összeállni a kép.
Pityukoma2015-12-06 21:48:43 // 74444
Csak is teli :-D nem lesz nagy igénybevételnek kitéve :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-06 21:46:04 // 74443
milyen hátsó féktárcsa? hűtött vagy teli? :)
Liquid2015-12-06 21:37:17 // 74442
ejj ha 1-2 hónappal ezelőtt szólsz, remélem addig nem lesz ismét ilyen mókám :)
Pityukoma2015-12-06 21:35:48 // 74441
Sziasztok :-) Kellene nekem egy lecserélt rossz első felső lengőkar + egy hátsó féktárcsa. Mielőtt rosszra gondolnátok, nem akarom tovább használni :-D A VTT4.0-ra készülök egy újabb játékkal és annak az összeépítéséhez kellene. Ha lengőkarból lenne 2db az még jobb volna. Szóval gondoljatok rám és ne dobjátok ki!
Pityukoma2015-12-06 12:24:33 // 74440
Logikus, így már értem. Köszi :-)
mzo2015-12-06 12:19:25 // 74439
Igen, pontosan azert amit Csabi is mond, a nagyobb motor terheles miatt. Azt hogy a klimat bekapcsolja-e nem tudom. Ezt a tukorfutes/led dolgot is az offos forumban tudtam meg, es tenyleg bevalt. Mar felmerult bennem, hogy kiszedetem belole a szurot, de sajnos nem olyan egyszeru ez a procedura, mint az 59-esnel volt. Itt mar a leomloben van kozvetlen a turbo utan a szuro, nem olyan olcso a csereje. Igy hat marad, legalabbis egyelore biztos...
.......................2015-12-06 12:13:46 // 74438
Hát igazad lesz,a végén kiderül hogy a legjobb cr diesel hosszútávon
Manapság bme 4..6 hengeres dejzelek a főtengelyre fogazott lánckerékkel?
A megnyúló lánc szarrá koptaja a fogakat
Ami ráadásul a váltó oldalon van?
Az milyen már?
Meg elforgó hexagon tengelyek miatt beállt a motor az audiban?
Komolyan lassan nincs csak a fiat alfa jtdm ami használtan is megbízható motor
Km >200000
Manapság bme 4..6 hengeres dejzelek a főtengelyre fogazott lánckerékkel?
A megnyúló lánc szarrá koptaja a fogakat
Ami ráadásul a váltó oldalon van?
Az milyen már?
Meg elforgó hexagon tengelyek miatt beállt a motor az audiban?
Komolyan lassan nincs csak a fiat alfa jtdm ami használtan is megbízható motor
Km >200000
Csabi2015-12-06 12:02:40 // 74437
Annyival is nagyobb legyen a motorterhelés. Egyes típusoknál még a klímát is bekapcsolja (állítólag)...
Pityukoma2015-12-06 11:38:46 // 74436
Ezt nem értem, miért kapcsol be az ablak/tükör fűtés regen alatt?
mzo2015-12-06 11:30:39 // 74435
Alfaban viszonylag konnyu kiszurni, ha mast nem a turbonyomasrol. Offos automba beepitettem egy ledet a visszapillanto tukorlap moge amit rakotottem a tukorlap futesere. Ugyanis regen alatt bekapcsol a hatsoablak/visszapillanto tukor futes, igy konnyen eszre lehet venni ha regeneral, olyankor piros fenyben uszik a visszapillanto. Egyebkent a hangja is nagyon megvaltozik a motornak, sokkal jobban mint az 59-esnel. Szinte olyan lesz mintha lyukas lenne a kipufogo.
Csabi2015-12-06 11:00:39 // 74434
Általában észreveszem a regen kezdetét, és mivel pontosan 10percig csinálja tudom, h mennyi van hátra. Gondolhatod, ha 2perc van vissza akkor nem fogom megszakítani, de sajna van hogy 6-8 perc lenne vissza, ilyenkor nem várok, vagy teszek plusz kört.
Egyébként ha megvárom a regen végét akkor is kell 1 perc , h szintén visszahűljön minden....
Egyébként ha megvárom a regen végét akkor is kell 1 perc , h szintén visszahűljön minden....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-06 10:26:31 // 74433
azt le kell kötni, ha még nem kopott ki :) egyébként ezek nélkül egy atombiztos motor a 2.4 a egyik legjobb dejzele az Alfának...szép a hangja, keveset fogyaszt, brutál nyomaték...
.......................2015-12-06 10:02:59 // 74432
Ezt nem értem,leállítod aztán beindítod egy percig?
Nem lenne egyszerűbb megvárni míg befejezi a regent?
Nem lenne egyszerűbb megvárni míg befejezi a regent?
Csabi2015-12-06 07:48:41 // 74431
Teljesen normális a turbónyomás változás (csökkenés)regen közben, ahogy írod . Viszont a teljesítmény csökkenés nem... Nem csak placebo? VAgy annyira jelentősen elveszik a teljesítmény?
Sokszor adódik úgy nálam is, h meg kell szakítsam a regenereációt. Ilyenkor a leállítás után rögtön visszaindítom az autót, h visszahűljön a turbó...kb 1percig járatom és leállítom.
Egyébként meg tudja a dolgát, elkezdi és befejezi, amikor tudja...:)
Sokszor adódik úgy nálam is, h meg kell szakítsam a regenereációt. Ilyenkor a leállítás után rögtön visszaindítom az autót, h visszahűljön a turbó...kb 1percig járatom és leállítom.
Egyébként meg tudja a dolgát, elkezdi és befejezi, amikor tudja...:)
.......................2015-12-05 22:53:45 // 74430
Ja mióta a kis pillangók sincsenek a szívósorban
Azóta egy deka füst nincs ,
Nulla korom ,dpf nélkül
Azóta egy deka füst nincs ,
Nulla korom ,dpf nélkül
gery1472015-12-05 22:43:16 // 74429
A DPF dolgot kezdem én is egyre jobban nem szeretni.
Hétköznap városban közlekedünk rövid vidéki szakasszal, igaz a város itt nem jelent dugózást és hosszas araszolást szerencsére... hétvégente pedig általában autópályázunk.
Ma a Balatonra mentünk mi is és 30km pályázás után mikor jöttem le a pályáról elkezdett regenerálni, külön öröm volt az ilyenkor elszálló fogyasztás nézése mellett, hogy 5km lett volna vissza a házhoz.
Mostanában azt vettem észre, hogy mikor regenerál a turbó nem úgy viselkedik mint mikor normál üzem van. Ez alatt azt értem, hogy sokkal erőtlenebb az autó és nem is nagyon akar a nyomás 0,8 fölé menni, egyenletes gáz mellett egyenes szakaszon pedig le is esik a nyomás 0-ra. Múlthéten Pestre mentem Fehérvárról és a Váli völgyi OMW kút előtt kezdett bele a reg-be, a kút utáni emelkedőn élmény volt felmászni... majd miután befejezte a reg-et minden visszaállt a normál kerékvágásba és újra lehetett haladni az autóval.
Más is tapasztalt már ilyet?
Hibaüzenet nálam nincs.
Üdv mindenkinek!
Hétköznap városban közlekedünk rövid vidéki szakasszal, igaz a város itt nem jelent dugózást és hosszas araszolást szerencsére... hétvégente pedig általában autópályázunk.
Ma a Balatonra mentünk mi is és 30km pályázás után mikor jöttem le a pályáról elkezdett regenerálni, külön öröm volt az ilyenkor elszálló fogyasztás nézése mellett, hogy 5km lett volna vissza a házhoz.
Mostanában azt vettem észre, hogy mikor regenerál a turbó nem úgy viselkedik mint mikor normál üzem van. Ez alatt azt értem, hogy sokkal erőtlenebb az autó és nem is nagyon akar a nyomás 0,8 fölé menni, egyenletes gáz mellett egyenes szakaszon pedig le is esik a nyomás 0-ra. Múlthéten Pestre mentem Fehérvárról és a Váli völgyi OMW kút előtt kezdett bele a reg-be, a kút utáni emelkedőn élmény volt felmászni... majd miután befejezte a reg-et minden visszaállt a normál kerékvágásba és újra lehetett haladni az autóval.
Más is tapasztalt már ilyet?
Hibaüzenet nálam nincs.
Üdv mindenkinek!
Giuntini2015-12-05 22:23:21 // 74428
Az a baj, hogy a Dpf olyan hibajelenséget okoz, ami először ijesztőleg hat. Nem megy az autó, gondol az ember turbo hibára, és egyebekre.