Na mert mit? Konkrétan :)))) Amit leírnék, csak engem zavar, mást úgyse.
Fröcsög a f.....:))) azaz nem, de miről beszélünk?
Engem nem bántasz meg vele, tudom, h mindkettő egy kalap szar, olasz kotla. Sosem akarnék más autót Alfán kívül, de engem nem bánt meg, ha valaki leszarozza. A Ducatimat is mindenki leszólja, de semmi nem kéne azon túl.
Föl kell nőni és elfogadni, ha valaki mást gondol, ennyi.
VKG231!!! (156+75)2023-03-18 20:39:24 // 126189
Kazes☻2023-03-18 20:34:59 // 126188
Természetesen. Igaz, csak 1,9 volt.🙂
Nem is írtam még semmit a zötvenkilencről... csak reflektáltam bizonyos dolgokra, amiben/amikben megszólítva éreztem magam, vagy korábban konkrétan meg is voltam.
Harag nélkül. 😀
Különben meg nem is vagyok Kazi! 😋 (ez az emoji remélem még pc!)
Nem is írtam még semmit a zötvenkilencről... csak reflektáltam bizonyos dolgokra, amiben/amikben megszólítva éreztem magam, vagy korábban konkrétan meg is voltam.
Harag nélkül. 😀
Különben meg nem is vagyok Kazi! 😋 (ez az emoji remélem még pc!)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 20:28:45 // 126187
Robi, képzeld oda a tömegközépontot. Ha középen van (50/50 eloszlás), akkor nagyon jól tudsz előre-hátra terhelni, orrot, fart csúsztatni. Ugyanez ha nagyon elöl koncentrálódik, akkor alapvetően nem tudsz átterhelni. Ennyi. A tömegeloszlás a szent Grál, a legtöbb múlik rajta.
droberto2023-03-18 20:27:42 // 126186
Mentél már 159-el?
Kazi? Mi szükség van erre?
Kazi? Mi szükség van erre?
droberto2023-03-18 20:26:55 // 126185
Jah... Nem írtál róla semmit. Tényleg.
Engem hányszor láttál/olvastál a 75, 156 topicban fröcsögni?
Köszönöm a jelzőt!
Engem hányszor láttál/olvastál a 75, 156 topicban fröcsögni?
Köszönöm a jelzőt!
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 20:16:42 // 126184
Amúgy tényleg az, szerettem 😄
VKG231!!! (156+75)2023-03-18 20:15:51 // 126183
Amúgy szerintem egy GTA-nak se sokkal jobb, csak az ugye GTA :D
Kazes☻2023-03-18 20:14:17 // 126182
Éljen, éljen... remek kis autó! 😁
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 20:13:34 // 126181
Pont ez is érződött, mintha egy elefánt ráült volna az elejére. Minden pillanatban ez érződött. A futómű szenvedett alatta, sok volt elöl a súly. Olyan kelletlenül esett bele az orra a legkisebb gödörbe, kátyúba, mintha mégegy elefántot rádobtak volna hirtelen. És tolta az orrát mint a fene. Nagyon jó gumi kellett előre, hogy tartsa az elejét, de hidd el érződött hogy ez a futómű nem.ehhez az irgalmatlan súlyhoz készült. Egyébként derekasan helytállt ehhez képest, a vacak súlyeloszlásból valóban kihozta a lehető legtöbbet.
Kazes☻2023-03-18 20:13:22 // 126180
Üsd, vágd... peeerszeee...! 😅
A tény, az tény. 😐
A tény, az tény. 😐
VKG231!!! (156+75)2023-03-18 20:12:50 // 126179
Amiről a hozzászólásomban több helyütt is szót ejtettem, például.....
VKG231!!! (156+75)2023-03-18 20:12:12 // 126178
Szerintem olvasd el amit írtam basszus. Kifejezetten azt, hogy nem írok róla semmit.
Nevetséges de tényleg.
Nevetséges de tényleg.
droberto2023-03-18 20:07:10 // 126177
Mínusz 140+40.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 20:02:33 // 126176
Motor+váltó, 190+90kg. Ez mind rossz helyen, az első tengely előtt. Ennyi. Iszonyat sok.
droberto2023-03-18 19:58:32 // 126175
Nem lehetne, hogy befejeznénk a gyalázkodást?!?
Nekem is van véleményem más típusokról, nem hogy a típusspecifikus topicba nem írom le hanem sehova.
Mindegyik típusnak vannak gyengeségei. A 159-nek is van rengeteg. De a futóművel igencsak melléfogtok.
Ha nem megy amit kérek, akkor én tisztelettel búcsúzom innen.
Nekem is van véleményem más típusokról, nem hogy a típusspecifikus topicba nem írom le hanem sehova.
Mindegyik típusnak vannak gyengeségei. A 159-nek is van rengeteg. De a futóművel igencsak melléfogtok.
Ha nem megy amit kérek, akkor én tisztelettel búcsúzom innen.
droberto2023-03-18 19:42:55 // 126174
Így van. Éljen a 146 TD.
VKG231!!! (156+75)2023-03-18 19:36:56 // 126173
Dehogyis kevés! Üsd vágd :))))
(Le sem merem írni a véleményemet a 159-ről, mert tuti keresztre feszítenének... de megbántani sem szeretnék senkit, számomra ez nem cél. Vezettem már, nem is egyet, nem fogok venni.)
Egyébként ha már típuson (156) belüli különbségek: 10 évig volt meg fateromnak a fűnyíró egyhattées, rengeteget vezettem, 7 éve megvettem a 16v jtd-t és köze sincs a kettőnek egymáshoz. Persze az egyik fl, a másik nem, az egyikben van vdc...
De ez akkor is más kávéház, a ts egy hihetetlen balanszú autó, a jtd meg ott túrja az orrát ahol tudja, és a nyomaték meg nevetségessé tesz minden szerpentint, csak a vdc ikon ledjének a kiégetésére meg a fékbetét elkoptatására jó... Pedig ebből hiányzik vagy 200 kiló az elejéből egy 159-hez képest :)
75-ben sem a V6 az igazi ám...
Mindegy, minden autós fórumon mindenkinek a sajátja a legjobb és ha arra valaki rosszat mond, azt akár személyeskedés útján is le kell oltani, más megoldás nincsen, mert a saját választásunkat foggal-körömmel meg kell védeni. Ami nevetséges. De tény.
(Le sem merem írni a véleményemet a 159-ről, mert tuti keresztre feszítenének... de megbántani sem szeretnék senkit, számomra ez nem cél. Vezettem már, nem is egyet, nem fogok venni.)
Egyébként ha már típuson (156) belüli különbségek: 10 évig volt meg fateromnak a fűnyíró egyhattées, rengeteget vezettem, 7 éve megvettem a 16v jtd-t és köze sincs a kettőnek egymáshoz. Persze az egyik fl, a másik nem, az egyikben van vdc...
De ez akkor is más kávéház, a ts egy hihetetlen balanszú autó, a jtd meg ott túrja az orrát ahol tudja, és a nyomaték meg nevetségessé tesz minden szerpentint, csak a vdc ikon ledjének a kiégetésére meg a fékbetét elkoptatására jó... Pedig ebből hiányzik vagy 200 kiló az elejéből egy 159-hez képest :)
75-ben sem a V6 az igazi ám...
Mindegy, minden autós fórumon mindenkinek a sajátja a legjobb és ha arra valaki rosszat mond, azt akár személyeskedés útján is le kell oltani, más megoldás nincsen, mert a saját választásunkat foggal-körömmel meg kell védeni. Ami nevetséges. De tény.
droberto2023-03-18 19:32:08 // 126172
M32 gearbox: 42 kg
F40 gearbox: 57 kg
Aisin AWTF-80 SC: 90 kg
F40 gearbox: 57 kg
Aisin AWTF-80 SC: 90 kg
droberto2023-03-18 19:15:51 // 126171
Szerintem te se háttal ültél fizika órán.
17 mázsa, 100-as tempo egy szűkülő nyújtott kanyarban, egy száz kilós koma a motorháztetőn vagy a csomagtartóban. Szerinted megváltoztatja alapvetően az futómű karakterisztikáját?
Szerinted gázelvetelkor a 159 nem ugyanúgy dobja magát?
🙆🏼♂️
17 mázsa, 100-as tempo egy szűkülő nyújtott kanyarban, egy száz kilós koma a motorháztetőn vagy a csomagtartóban. Szerinted megváltoztatja alapvetően az futómű karakterisztikáját?
Szerinted gázelvetelkor a 159 nem ugyanúgy dobja magát?
🙆🏼♂️
Kazes☻2023-03-18 17:46:32 // 126170
Ááááá... szó sincs erről... lepereg... csak a naaagy elfogadás papolás miatt írtam, hogy gyakorlatilag az is egyirányú... de mégsem. ;)
A többi meg szóra sem érdemes, természetes. :D
A többi meg szóra sem érdemes, természetes. :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 16:55:15 // 126169
Jól is teszed, én ledaráltam a szilfa tavalyi növekményét. A láncfűrész mindig megnyugtat XD
RomeoOne2023-03-18 16:16:33 // 126168
Akkor ne vegyétek fel ti sem. Legyél pozitív :D (de ne Covid/RSV pozitív xDD)
Autós topik, ha túlzásba szalad a beszéd, akkor inkább be kell ülni az autóba és happy. Én pont most találtam ki, hogy menjünk moziba Fehérvárra. Barátnőm örül, hogy de jó mozis randi, én meg kuncogok belül, nem is érdekel mit nézünk, de most ezzel az ürüggyel vezethetem a zöldet 200 km-t xD
Autós topik, ha túlzásba szalad a beszéd, akkor inkább be kell ülni az autóba és happy. Én pont most találtam ki, hogy menjünk moziba Fehérvárra. Barátnőm örül, hogy de jó mozis randi, én meg kuncogok belül, nem is érdekel mit nézünk, de most ezzel az ürüggyel vezethetem a zöldet 200 km-t xD
Kazes☻2023-03-18 15:55:51 // 126167
Akkor te még kimaradtál... maradtunk Warbival ketten... mi személyre szabottan kaptuk, nyilván pusztán kedvességből. :D
RomeoOne2023-03-18 15:47:29 // 126166
Nem tudom, én nem vettem magamra :)
Kazes☻2023-03-18 15:43:51 // 126165
Dehogyis... itt kaptuk ezt a remekbe szabott elismerést... tán nem olvastad?! :D
RomeoOne2023-03-18 15:38:51 // 126164
Nem vagyok én semmi ilyesmi :) Én pont, hogy nem akarok klikkesedést. Jár kb. 25 ember amore-ra, kicsit kevés, hogy külön szektákat csináljunk :)
Kazes☻2023-03-18 15:12:24 // 126163
Most már Ferikével együtt hárman vagyunk kopterek, vagy kopterekek (ezt még megbeszéljük), mert így gömbölyűbb a Föld... ha még mindig nem lenne világos! Érted?! ;)
XD
XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 15:11:07 // 126162
Tud gyorsan kanyarodni, persze. Ellenfél azért akad..
Giuntini2023-03-18 14:51:15 // 126161
Mi lenne a világból izlésficamos emberek nélkül??? Jó ez így nem kell mindenkinek tetszen!
A MiTo-ról is jányan lehúzták a keresztvizet, de az idő megmondta hogy mi a szép....
A MiTo-ról is jányan lehúzták a keresztvizet, de az idő megmondta hogy mi a szép....
Giuntini2023-03-18 14:43:31 // 126160
Nagyon jól tud kanyarodni is, de mem az otthona a szűkebb, csúsztatós kanyarok. A hosszabb elnyújtott, gyors kanyarok az ő terepasztala. Ahol van sebesség, ahol az eleje egyszerűen kihúzza. Ott nincs ellenfél!
RomeoOne2023-03-18 13:12:23 // 126159
*3 ajtós, bocsánat
RomeoOne2023-03-18 13:07:20 // 126158
Lehet, én úgy emlékeztem, hogy 2018 volt ebből a szempontból a legaktívabb, mindegy is.
Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy csúnya. De megosztó tud lenni. Az eleje az még morcosabbra is van húzva a 159-nél, az hibátlan. Hátulról meg ezt az érdekes megoldást választották valahol félúton egy 5 ajtós és egy coupé között. Hangsúlyozom, nem azt mondom, hogy csúnya, de nekem nem kimondottan az ízlésem.
Ha nem mondta még neked senki, akkor adj hálát az ismerőseidért, hogy tapintatosak és ha nem tetszik nekik valami, akkor nem vágják tapintatlanul az arcodba, hanem megtartják maguknak. Giuliettával kapcsolatban lehet érdemes lenne megfontonod ezt az álláspontot :) Én sokszor találkoztam már ezzel a véleménnyel a Brera hátuljával kapcsolatban, hogy "olyan nem is tudom..."
De nem kell ezeken felháborodni, tárgyilagosan kell nézni. Én a Giuliánál is bele tudnék kötni pár dologba, ami nem kimondottan az ízlésemnek való. Sőt, több dologba, mint a 159-nél tudtam volna. A 159 szinte tényleg hibátlan. Mégis van, aki meg azt is csúnyának látja... Emlékszem egy másik fórumon ecsetelte egyszer valaki, hogy hogy néz ki a 159, milyen csúnya. Mindenki értetlenül állt előtte, de hát legalább láttunk ilyet is, nincs olyan, aki egyöntetűen, mindenkinek szép...
Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy csúnya. De megosztó tud lenni. Az eleje az még morcosabbra is van húzva a 159-nél, az hibátlan. Hátulról meg ezt az érdekes megoldást választották valahol félúton egy 5 ajtós és egy coupé között. Hangsúlyozom, nem azt mondom, hogy csúnya, de nekem nem kimondottan az ízlésem.
Ha nem mondta még neked senki, akkor adj hálát az ismerőseidért, hogy tapintatosak és ha nem tetszik nekik valami, akkor nem vágják tapintatlanul az arcodba, hanem megtartják maguknak. Giuliettával kapcsolatban lehet érdemes lenne megfontonod ezt az álláspontot :) Én sokszor találkoztam már ezzel a véleménnyel a Brera hátuljával kapcsolatban, hogy "olyan nem is tudom..."
De nem kell ezeken felháborodni, tárgyilagosan kell nézni. Én a Giuliánál is bele tudnék kötni pár dologba, ami nem kimondottan az ízlésemnek való. Sőt, több dologba, mint a 159-nél tudtam volna. A 159 szinte tényleg hibátlan. Mégis van, aki meg azt is csúnyának látja... Emlékszem egy másik fórumon ecsetelte egyszer valaki, hogy hogy néz ki a 159, milyen csúnya. Mindenki értetlenül állt előtte, de hát legalább láttunk ilyet is, nincs olyan, aki egyöntetűen, mindenkinek szép...
leopop32023-03-18 12:39:06 // 126157
Hát úgy persze Liquid is szerette a hangját nagyon 😁
Attis2023-03-18 12:36:11 // 126156
Elhiszem. :) De nekem 13 év TS után minden nap hiányzik a hangja… :)
leopop32023-03-18 12:30:30 // 126155
Mikor elkezdtem Alfázni 2019 javában ebbe csöppentem bele :)
Robinak is feltűnt azért írta le illetve nekem is szintén azért írtam le.
Ezt még sosem hallottam csak most először tőled, ha bármi szépet ki lehet emelni a Breráról mindeki a fenekét emeli ki pont hogy milyen sexy. Ez max a te véleményed :)
A Giuliettára mindenki ezt mondja itt is akár a fórumon, bármilyen teszten, bárki a való életben ha meglátja az utcán egyfajta real fact, hogy milyen ez eleje.
Giuliát nem lehet a 159/Brera párossal össze hasonlítani.
Én sosem tettem és nem is fogom. Az előbbi páros egy remek utazóautó, mely enged játszani ha szeretnél de legfőbb ismerve nyilván nem ez de ettől független tudja csak ki kell mozgatni a határaiból 😉
Van olyan motor váltó kombó amivel lehet és van olyan amivel nem annyira a régi Aisin váltó nem egy 8 sebességes ZF váltó tehát az nem zsonglőrködésre született, hanem utazásra ahogy Emil is mindig mondja!
A Giulia az Alfa 110 évének minden tudása benne van igazi Alfa lett olyan mint a 75 volt régen hát persze hogy élvezed hiszem ugyanazt tudja csak a újabb korszerűbb csomagolásban.
Spiderben nem utazom és nem is szeretnék mivel mindegyik cabrio a plusz merevítések miatt rosszabb mint az adott verzió coupéja. Akár komfort akár súly, akár menetdinamikát számítva. Igaz ez a GTV-re a Brerara is.
Robinak is feltűnt azért írta le illetve nekem is szintén azért írtam le.
Ezt még sosem hallottam csak most először tőled, ha bármi szépet ki lehet emelni a Breráról mindeki a fenekét emeli ki pont hogy milyen sexy. Ez max a te véleményed :)
A Giuliettára mindenki ezt mondja itt is akár a fórumon, bármilyen teszten, bárki a való életben ha meglátja az utcán egyfajta real fact, hogy milyen ez eleje.
Giuliát nem lehet a 159/Brera párossal össze hasonlítani.
Én sosem tettem és nem is fogom. Az előbbi páros egy remek utazóautó, mely enged játszani ha szeretnél de legfőbb ismerve nyilván nem ez de ettől független tudja csak ki kell mozgatni a határaiból 😉
Van olyan motor váltó kombó amivel lehet és van olyan amivel nem annyira a régi Aisin váltó nem egy 8 sebességes ZF váltó tehát az nem zsonglőrködésre született, hanem utazásra ahogy Emil is mindig mondja!
A Giulia az Alfa 110 évének minden tudása benne van igazi Alfa lett olyan mint a 75 volt régen hát persze hogy élvezed hiszem ugyanazt tudja csak a újabb korszerűbb csomagolásban.
Spiderben nem utazom és nem is szeretnék mivel mindegyik cabrio a plusz merevítések miatt rosszabb mint az adott verzió coupéja. Akár komfort akár súly, akár menetdinamikát számítva. Igaz ez a GTV-re a Brerara is.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 12:20:22 // 126154
Örülök, hogy van aki érti amit írok :-) Lehet csak rosszul fogalmazok, vagy erős az előítélet az irányomba, de kb erről van szó.
Jorjie2023-03-18 12:16:27 // 126153
Az összkerekesnél hátul vannak még plusz cuccok, biztos, hogy jobb a súlyelosztása.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 12:15:09 // 126152
Csak mondom neked, hogy MINDEN közúti autót orrtolósra hangolnak. A különbség abban van, hogy mennyire visszahozható. Meglepne ha azt mondanám, hogy a Giulia is orrtolós? Bizony simán eltolja az orrát. Csak elég gyorsan kell menni... ugyebár. A baromi nagy különbség, hogy a 159-ben eszköztelen voltam egy ilyen szituban, gázelvételre SEMMI nem történt. Próbáltam sokszor, ilyen esetekben minden azonnali reakcióm csődöt mondott, utas voltam a kődarabon. Tudom mit mondok, és miről beszélek, nem a levegőbe hadonászok. A 146 TD-nél ezzel szórakoztam, hogy az Árpád téren este beraktam a 2x2 sávoson a kanyarba, megpöccintettem az orrát, és mennyire tudom gázelvétellel keresztbe tenni. Szerinted hányszor pördültem meg vele? Pontosan tudom, hogy minek KELLETT VOLNA történni. Nem történt, hidd már el. Hangoltam a gázpedál map-et, alig lett jobb.
Kézi módban sem volt jobb.
A Giulia orrtolását egy pillanat alatt lehet korrigálni, kipróbáltam, elmentem vele a határaiig, elképesztően durva, hogy mennyire intuitív. Eszköz parkod van, szinte válogathatsz, hogy mit csinálsz. Képes arra amit táncnak hívok. Ezen a határon repdes. Nekem ez a lényeg, én ezt a pillanatot üldözöm, amikor ez megtörténik. Finoman jelez az orra, hogy sokallunk, és onnan jön a tánc. Elképesztően kurvajó, mondhatjuk egyszerűen harmonikus vezethetőségnek, a Giulia sem kifejezetten nyers. Ha tudta volna a 159-en ezt, imádtam volna, mert nekem ez jelenti az élményt. Egy ilyen erős autóval sokkal nehezebb elérni amúgy mint egy gyenge, kisebb tapadásúval, de hozzá lehet nőni a feladathoz. A 159 nekem a legjobb lecke volt, 5 évig kerestem a sweet spotot. Mikor átültem a Giuliába, akkor rájöttem, hogy a 159 valójában megtanított erős és gyors autót vezetni. A Giuliára már csak az élvezet és a tánc maradt. Úgyhogy hálás vagyok a 159-nek, de az enyém egész biztos nem tudta azt amit én kerestem, és amit te írsz.
Kézi módban sem volt jobb.
A Giulia orrtolását egy pillanat alatt lehet korrigálni, kipróbáltam, elmentem vele a határaiig, elképesztően durva, hogy mennyire intuitív. Eszköz parkod van, szinte válogathatsz, hogy mit csinálsz. Képes arra amit táncnak hívok. Ezen a határon repdes. Nekem ez a lényeg, én ezt a pillanatot üldözöm, amikor ez megtörténik. Finoman jelez az orra, hogy sokallunk, és onnan jön a tánc. Elképesztően kurvajó, mondhatjuk egyszerűen harmonikus vezethetőségnek, a Giulia sem kifejezetten nyers. Ha tudta volna a 159-en ezt, imádtam volna, mert nekem ez jelenti az élményt. Egy ilyen erős autóval sokkal nehezebb elérni amúgy mint egy gyenge, kisebb tapadásúval, de hozzá lehet nőni a feladathoz. A 159 nekem a legjobb lecke volt, 5 évig kerestem a sweet spotot. Mikor átültem a Giuliába, akkor rájöttem, hogy a 159 valójában megtanított erős és gyors autót vezetni. A Giuliára már csak az élvezet és a tánc maradt. Úgyhogy hálás vagyok a 159-nek, de az enyém egész biztos nem tudta azt amit én kerestem, és amit te írsz.
RomeoOne2023-03-18 12:10:30 // 126151
A Giulia fara is megindul gázelvételre, mégsem gondolo, hogy helytálló lenne az a következtetés, hogy akkor ugyanolyan, mint a 159 :)
RomeoOne2023-03-18 12:06:50 // 126150
Liquid-é manuál volt és összkerekes. Ebből levonni, hogy nincs különbség 59 és 59 között az nem korrekt :)
RomeoOne2023-03-18 12:06:50 // 126149
Liquid-é manuál volt és összkerekes. Ebből levonni, hogy nincs különbség 59 és 59 között az nem korrekt :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 12:03:03 // 126148
Pontosan, Emil, nekem az elejétől az volt az érzésem, valahol le is írtam, hogy ez nem táncpartner, hanem egy testőr.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 12:00:27 // 126147
De az enyém orrtolós volt, hidd el :-) Vizes úton, vagy pláne hóban konkrétan borzalmas volt.
droberto2023-03-18 11:55:25 // 126146
Én elfogadok mindent amit Gyuri mond. Főleg amit most utoljára írt.
Sok igazsága volt ebben.
Viszont ha úgy mondja, hogy korábban mondta, hogy orrtolós akkor azt nem tudom elfogadni.
Te ezek szerint nem voltál ott Miklóson amikor asszem talán a Liquid 2,4-es Berlinaja (remélem jól emlékszem) az M0 körforgóban pont úgy kilenccsel előre ment gázelvételkor mint az enyém. Dirrkt ezért elmentünk vandálkodni a két sávos körforgóba. Úgyhogy ebben nincs különbség 59 és 59 közt.
Sok igazsága volt ebben.
Viszont ha úgy mondja, hogy korábban mondta, hogy orrtolós akkor azt nem tudom elfogadni.
Te ezek szerint nem voltál ott Miklóson amikor asszem talán a Liquid 2,4-es Berlinaja (remélem jól emlékszem) az M0 körforgóban pont úgy kilenccsel előre ment gázelvételkor mint az enyém. Dirrkt ezért elmentünk vandálkodni a két sávos körforgóba. Úgyhogy ebben nincs különbség 59 és 59 közt.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 11:54:54 // 126145
Szerintem ezt ezerszer (de kétszer biztos) leírtuk, és egyetértettem ebben. Nem győztem hangsúlyozni, hogy számomra az én autóm... De ez nem megy át a monománia filteren, pontosan ez az amivel nem tudok mit kezdeni. A legártatlanabb hozzászólásomra is jön a hülyeség. Kiforgatják a szavaimat, és valótlant állítanak rólam. Miért kéne viselnem? De megpróbálom, ha úgy ennek a két embernek jobb úgy. Csak nehéz amikor burkoltan folyamatosan hazugnak és ügyetlennek neveznek.
Mentem gyorsan, lassan a 159-cel, vittem vezetéstechnikai trénigre, mindenhol pontosan ugyanazt csinálta. Orrot tolt, és egyszerűen nem történt meg a súlypont áthelyezés gázelvételre (sem), irgalmatlanul lassan reagált.
Hogy ezt miért jó kétségbevonni, nem tudom. Cancel culture itt is, ahogy a nagyvilágban. Virágozzék minden virág, de ha szerintünk hülye vagy, dögölj meg. Nekem ez az érzés jön át. Nulla tisztelet, nulla értelmezése annak amit valójában írok. Kisarkítás és adjad neki, pusztítsuk. Ennyit kapok 2019 óta ettől a két embertől. Néha csatlakozik hobbiból még ez-az, de hogy egyszer valaha elgondolkoznának azon, hogy nem lehet esetleg.. sőt , mivan ha... a 2.4 automata tényleg ilyen? Az kizárt. Soha semmi másról nem írtam véleményt, csak a sajátomról, pontosan tisztában vagyok vele, hogy egy 1.8 TBi sokkal jobb lehet irányíthatóság szempontból. Sosem cáfoltam.
Emil véleményét osztom az ex autómmal kapcsolatban, pontosan olyan. Le sem lehetett robbantani az autópályáról, ebben volt jó. Az egész kormányzása sokkal nehezebb, lustább volt, ezért egyszerűen beállt egyenesbe, hátradőltem és ment a végtelenbe. Ebben kiváló volt.
Mentem gyorsan, lassan a 159-cel, vittem vezetéstechnikai trénigre, mindenhol pontosan ugyanazt csinálta. Orrot tolt, és egyszerűen nem történt meg a súlypont áthelyezés gázelvételre (sem), irgalmatlanul lassan reagált.
Hogy ezt miért jó kétségbevonni, nem tudom. Cancel culture itt is, ahogy a nagyvilágban. Virágozzék minden virág, de ha szerintünk hülye vagy, dögölj meg. Nekem ez az érzés jön át. Nulla tisztelet, nulla értelmezése annak amit valójában írok. Kisarkítás és adjad neki, pusztítsuk. Ennyit kapok 2019 óta ettől a két embertől. Néha csatlakozik hobbiból még ez-az, de hogy egyszer valaha elgondolkoznának azon, hogy nem lehet esetleg.. sőt , mivan ha... a 2.4 automata tényleg ilyen? Az kizárt. Soha semmi másról nem írtam véleményt, csak a sajátomról, pontosan tisztában vagyok vele, hogy egy 1.8 TBi sokkal jobb lehet irányíthatóság szempontból. Sosem cáfoltam.
Emil véleményét osztom az ex autómmal kapcsolatban, pontosan olyan. Le sem lehetett robbantani az autópályáról, ebben volt jó. Az egész kormányzása sokkal nehezebb, lustább volt, ezért egyszerűen beállt egyenesbe, hátradőltem és ment a végtelenbe. Ebben kiváló volt.
RomeoOne2023-03-18 11:36:34 // 126144
Te még itt sem voltál, mikor ezek a viták mentek, szóval, sztem felesleges utólag beleállnod :)
Sztem sosem nevezte senki csúnyának a Brerát. A fara az ami megosztóbb, ugyanúgy, mint a Giulietta eleje, ezért sem értem, miért köpködöd folyton a Giuliettát, a Breránál is megvan ez a faktor, csak hátulról.
Amit én Gyuritól olvastam, az az volt, hogy már máshogy látja a az arányait, elsősorban a tengelyek helyzetetét, túlnyúlásokat, stb. A Giulia után már én is jobban észreveszem ezt. Nem csúnya ettől a 159, sőt, továbbra is tartom azt, amit mindig is tartottam, a 159 szoborszerűbb szépség, mint egy Giulia. Talán nagyon leegyszerűsítve azt is le tudnám írni, hogy szebb.
De! egy idő után elkezded látni a funkcionális szépségét az autónak. Hogy miért jobb autó a Giulia. Első tengely a 159-nél sokkal inkább az autó alatt van. Ez dinamika szempontjából hátrányosabb. És ha ezt elkezded látni, onnantól, mint autó, elkezded a másikat preferálni, mert tudod, hogy az úgy a jobb. és a jobbat látod szebbnek. Természetes dolog ez is.
Tegyük fel, hogy volt egy barátnőd, aki tök jó volt, de aztán összejössz egy olyannal, aki tényleg álmaid nője. Nem fogod csúnyának tartani az exed utána sem, de semmi pénzért nem cserélnéd el a mostanira. Ez teljesen értehető dolog, mégis ha ezt tárgyilagosan levezeted az exednek, akkor ki fog borulni és hozzád fog vágni pár tányért, azt elhiheted :)
Egyébként kérdezd meg Piritu-t, hogy amikor a GTV Spider-ét cserélnie kellett és elkezdett Brera Spider-eket nézegetni, akkor miért vetette azt végül el és miért vett inkább egy kicsit ujabb GTV spider-t?
Sztem sosem nevezte senki csúnyának a Brerát. A fara az ami megosztóbb, ugyanúgy, mint a Giulietta eleje, ezért sem értem, miért köpködöd folyton a Giuliettát, a Breránál is megvan ez a faktor, csak hátulról.
Amit én Gyuritól olvastam, az az volt, hogy már máshogy látja a az arányait, elsősorban a tengelyek helyzetetét, túlnyúlásokat, stb. A Giulia után már én is jobban észreveszem ezt. Nem csúnya ettől a 159, sőt, továbbra is tartom azt, amit mindig is tartottam, a 159 szoborszerűbb szépség, mint egy Giulia. Talán nagyon leegyszerűsítve azt is le tudnám írni, hogy szebb.
De! egy idő után elkezded látni a funkcionális szépségét az autónak. Hogy miért jobb autó a Giulia. Első tengely a 159-nél sokkal inkább az autó alatt van. Ez dinamika szempontjából hátrányosabb. És ha ezt elkezded látni, onnantól, mint autó, elkezded a másikat preferálni, mert tudod, hogy az úgy a jobb. és a jobbat látod szebbnek. Természetes dolog ez is.
Tegyük fel, hogy volt egy barátnőd, aki tök jó volt, de aztán összejössz egy olyannal, aki tényleg álmaid nője. Nem fogod csúnyának tartani az exed utána sem, de semmi pénzért nem cserélnéd el a mostanira. Ez teljesen értehető dolog, mégis ha ezt tárgyilagosan levezeted az exednek, akkor ki fog borulni és hozzád fog vágni pár tányért, azt elhiheted :)
Egyébként kérdezd meg Piritu-t, hogy amikor a GTV Spider-ét cserélnie kellett és elkezdett Brera Spider-eket nézegetni, akkor miért vetette azt végül el és miért vett inkább egy kicsit ujabb GTV spider-t?
Giuntini2023-03-18 11:29:21 // 126143
Ott a pont! Igazad van Feri!
Azt viszont rudni kell, a 2,4 motorja közel 10 centivel hátrébb került, hogy elférjenek elöl a segédberendezések.
Az én megítélésem ebben a témában, a 159 2,4 valóban nem "játékos" autó. Ez egy kőkemény utazóautó, a többihez viszonyítva nehéz hidraulikus kormányművel. A 159 a menésre lett tervezve, a nagy benzintankjával, a betonbiztos futóművével. Nem lehet hasonlítani a hátsó hajtású Giuliához.
Én tavaly Olaszországban megtapasztaltam végérvényesen ennek az autónak a filozófiáját: "Vigyázok rád, én arra születtem hogy minden stresszt kizárjak az utastérből. Te csak tartsd a kormányt, allítsd be a tempomatot, és élvezd az utat. Csodálkozz rá a körölöttünk lévő szépségre, és ne nyugtalankodj, gyorsabb vagyok mindenkinél. Ha valaki netán megelőz? Ne foglalkozz vele, mert ő elfárad, meg kell állnia, viszont Te mész, mész és mész. Mikor kiszállsz, észre sem veszed hogy fárasztó volt az út, igyál egy finom kávét, 700 km után tankolj meg, és folytasd az utat..."
Hát erre született ez az autó!
Játékosság? Ott a kis MiTocskám, na abban ott van a játékosság a szerény 77 lovacskájával.
Azt viszont rudni kell, a 2,4 motorja közel 10 centivel hátrébb került, hogy elférjenek elöl a segédberendezések.
Az én megítélésem ebben a témában, a 159 2,4 valóban nem "játékos" autó. Ez egy kőkemény utazóautó, a többihez viszonyítva nehéz hidraulikus kormányművel. A 159 a menésre lett tervezve, a nagy benzintankjával, a betonbiztos futóművével. Nem lehet hasonlítani a hátsó hajtású Giuliához.
Én tavaly Olaszországban megtapasztaltam végérvényesen ennek az autónak a filozófiáját: "Vigyázok rád, én arra születtem hogy minden stresszt kizárjak az utastérből. Te csak tartsd a kormányt, allítsd be a tempomatot, és élvezd az utat. Csodálkozz rá a körölöttünk lévő szépségre, és ne nyugtalankodj, gyorsabb vagyok mindenkinél. Ha valaki netán megelőz? Ne foglalkozz vele, mert ő elfárad, meg kell állnia, viszont Te mész, mész és mész. Mikor kiszállsz, észre sem veszed hogy fárasztó volt az út, igyál egy finom kávét, 700 km után tankolj meg, és folytasd az utat..."
Hát erre született ez az autó!
Játékosság? Ott a kis MiTocskám, na abban ott van a játékosság a szerény 77 lovacskájával.
leopop32023-03-18 11:25:00 // 126142
A te hsz-ed elolvasása előtt írtam az enyém. Baszki teljesen igazad van 😁😉🍀
leopop32023-03-18 11:20:16 // 126140
Robi nem mondta hogy hülye lennél hiszen óriási tudásod van, több hsz ből fetűnik személyesen még sajnos nem találkoztunk. De hogy nem adta ki a 159 játékossága az nem biztos hogy azért van mert nem az a 159. Kanyarban gázelvételre libbentés nélkül úszik a Brera segge is. Csak megfelelő tempóval kell beérkezni a kanyarba vagy a körforgó a. Ahogy Robi mondja tényleg nagyobb tempó kell hozzá míg el tudsz vele kezdeni játszani, hiszem nagyon stabil a futóműve. Lehet hogy az automata váltó nem volt rá a legjobb kombó.
Egy barátomnak kézi váltós 2.4 elől hajtós Brerája van és amiket csinál ahogy fordul élmény nézni. Szerintem kézi váltó kell ehhez.
Egy barátomnak kézi váltós 2.4 elől hajtós Brerája van és amiket csinál ahogy fordul élmény nézni. Szerintem kézi váltó kell ehhez.