Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 21:24:23 // 12740
neked a távolsági is gyári xenon?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 21:23:10 // 12739
na ilyet még nem láttam csak D1S szabványos 59-et...
GTPeti2011-03-14 21:21:57 // 12738
Ha tényleg van mozgó lemezke a 159-ben, akkor viszont bixenon-os! Én még nem láttam olyan autót, ahol a mozgólemezes optika mellett még volt egy hagyományos halogénizzó is távolsági célra. Ettől még persze létezhet ilyen és brutális távfénye lehet. :)
Kompressz úr2011-03-14 21:21:23 // 12737
Én is így tudtam, csak a csevegés felületes átolvasása után zavart éreztem az erőben :-D
GEORGE2011-03-14 21:19:27 // 12736
A BiXenon-os 159-ek tudtommal úgy vannak, hogy a tompított elöl elhúzza a lemezkét ami kitakarja a tompított fényvetéséhez szükséges részt, majd a a másik lámpa az csak távolsági fényszóró ami szintén xenon.
Tehát ha tompított mellett villantunk akkor a refi mellé a tompított is villan, mert mozgatja a lemezkét.
Ugyan ez a lemezke mozdítás megfigyelhető a xenon tompított ill halogén refi esetében is.
Tehát ha tompított mellett villantunk akkor a refi mellé a tompított is villan, mert mozgatja a lemezkét.
Ugyan ez a lemezke mozdítás megfigyelhető a xenon tompított ill halogén refi esetében is.
Kompressz úr2011-03-14 21:19:05 // 12735
Ez a baj, hogy én se, de reméltem, hogy nálad van bixenon, azzal meg megvilágosítasz :))
Az én (illetve már az asszonyé) ótómban a rossznyelvek szerint bixenya van ;-)
Az én (illetve már az asszonyé) ótómban a rossznyelvek szerint bixenya van ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 21:19:04 // 12734
ilyen bagatell dolog miatt mufurckodni :D
GTPeti2011-03-14 21:18:08 // 12733
Érdekes, választékos stílusban írsz, az egyszer biztos....
Totti (NagyVad)2011-03-14 21:16:22 // 12732
Gyere nyugodtan talán ahhoz még értek! :-)
Totti (NagyVad)2011-03-14 21:14:25 // 12731
Mi az hogy ágrészíven szoktam neked ugrani ??? Tudtommal egy össze tűzésünk volt akkor is azért mert jöttél az építő jellegű xar fűrészeléssel ! De mi fog itt össze dőlni ha te nem javítasz ki valakit ! Semmi! J a van olyan hogy jogszándékból javít valaki de azt lehet úgy is hogy ne az jöjjön le belőle hogy te vagy a tévedhetetlen mindent tudó zseni aki épp most xarta a spanyol viaszt! Mert vannak akik ezt nem díjazzák többek között én sem !
De szerintem hagyjuk ezt a témát mert még még a végén el fajul !
De szerintem hagyjuk ezt a témát mert még még a végén el fajul !
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 21:14:23 // 12730
fáradt vagyok nem értem mit nem értesz :P
Kompressz úr2011-03-14 21:12:47 // 12729
Csak az előbb írtad, hogy a 159-ben sose volt bixenon, így akkor vagy szövegértési problémáim vannak vagy ki tudja :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 21:07:57 // 12728
akkor meg mi a baj? B6 kimaradt ma? :DDD nem ám nem tudok menni holnap után gumit cserélni :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 21:06:36 // 12727
attól hogy a refi meg a tompika is xenon és motor forgatja mikor melyiket használod...59-ben nem láttam még ilyet mivel a refi nálunk H1...
Kompressz úr2011-03-14 21:04:54 // 12726
Csak egy kérdés, a katalógusban akkor mitől bixenon a bixenon?
Totti (NagyVad)2011-03-14 21:02:27 // 12725
Tudom mi a bi xenon! És vissza olvastam de hagyjuk az egészet!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 20:59:13 // 12724
nem osztja az észt ha vissza olvasol akkor látni fogod hogy bixenon az a H4 megnevezése 59-ben sosem volt bixenon...a többi már csak nyelvi viták :P
GTPeti2011-03-14 20:58:33 // 12723
Mind ezt kíváncsiságból kérdezem!!!
Eltekintve attól a ténytől, hogy nem ismersz és ennek ellenére meglehetősen agresszívan szoktál nekemugrani, megtisztellek azzal, hogy leírom az okát., ha már kérdezted. Akár Whiteshark, én is olyan környezetben forgolódom nap, mint nap, ahol nem szokás pontatlan kifejezéseket használni. Ezt nevezhetjük szakmai ártalomnak is. Tekintve, hogy az elnevezések mögött tartalom van, egy-egy pontatlanság komoly félreértést is eredményezhet. Ha ez magyarázat számodra, akkor vedd úgy, hogy 1. zavar a pontatlan kifejezések használata, ezért bátorkodom szóvát tenni ezeket, 2. valóban van olyan, hogy jobbítási szándékkal valaki kijavít másvalakit. A hangsúly a jobbító szándékon van. Tudod vannak olyanok, akik szeretik előremozdítani, jobbítani a dolgokat. Őszintén bízom benne, hogy értékeled a magyarázatomat és ennek megfelelően ítélsz majd meg engem (és másokat).
Eltekintve attól a ténytől, hogy nem ismersz és ennek ellenére meglehetősen agresszívan szoktál nekemugrani, megtisztellek azzal, hogy leírom az okát., ha már kérdezted. Akár Whiteshark, én is olyan környezetben forgolódom nap, mint nap, ahol nem szokás pontatlan kifejezéseket használni. Ezt nevezhetjük szakmai ártalomnak is. Tekintve, hogy az elnevezések mögött tartalom van, egy-egy pontatlanság komoly félreértést is eredményezhet. Ha ez magyarázat számodra, akkor vedd úgy, hogy 1. zavar a pontatlan kifejezések használata, ezért bátorkodom szóvát tenni ezeket, 2. valóban van olyan, hogy jobbítási szándékkal valaki kijavít másvalakit. A hangsúly a jobbító szándékon van. Tudod vannak olyanok, akik szeretik előremozdítani, jobbítani a dolgokat. Őszintén bízom benne, hogy értékeled a magyarázatomat és ennek megfelelően ítélsz majd meg engem (és másokat).
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 20:57:06 // 12722
az a baj hogy sok helyen mérnek a pályán is :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 20:56:35 // 12721
így van :)
Totti (NagyVad)2011-03-14 20:54:54 // 12720
Nem értek félre semmit! Csak feltűnt hogy neked mindenhez van hozzá fűzni valód!És igen érthetetlen hogy te mi alapon osztod az észt! De tudom te csak építő jelleggel csinálod mind ezt ! :-)
GTPeti2011-03-14 20:48:00 // 12719
Cartárs, számodra érthetetlen okai is lehetnek valaminek.
(Ezt 1000%, hogy félreérted és személyes megtámadtatásnak veszed. Mint ahogy sokminden mást is félreértettél.)
(Ezt 1000%, hogy félreérted és személyes megtámadtatásnak veszed. Mint ahogy sokminden mást is félreértettél.)
Totti (NagyVad)2011-03-14 20:36:38 // 12718
Komolyan azon gondolkodtam hogy mért van az hogy neked mindig hozzá kell szólnod az ilyen kétes megnevezésű dolgokhoz? Még ha csak építő jelleg el is nem biztos hogy ezt mindenki építőnek veszi! Kényszert érzel hogy osszad az észt vagy csak szimplán élvezed amikor oszthatod az észt??? Mind ezt kíváncsiságból kérdezem!!!
imi1562011-03-14 20:36:19 // 12717
Kb én is.Azt még bőven szereti az 1.9 is.200 körül már nem annyira virgonc:P.
.....2011-03-14 20:33:23 // 12716
Hamar felugrik 200-ra ha nem figyel oda az ember :-)
GTPeti2011-03-14 20:19:38 // 12715
"Akkor az egyezményes is hibás"
Csak építőjelleggel írtam, amit írtam.
Csak építőjelleggel írtam, amit írtam.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 20:16:37 // 12714
állatkodás az a 200-as kategória....itthon 140-160 között járok pályán
W.2011-03-14 20:15:14 // 12713
Ez alapján meg pláne hibás az elnevezés, hiszen egy lámpa végzi a munkát. Így pedig a dupla izzós esetet kellene bi-nek nevezni a mostani bixenonnak nevezettet pedig monoxenon-nak. Itt be is fejeztem az eszmefuttatást..:)
imi1562011-03-14 20:13:16 // 12712
Akkor azért nagyon nem finomkodtál:).
Így pláne nagyon jó ez a fogyi.
Így pláne nagyon jó ez a fogyi.
W.2011-03-14 20:11:06 // 12711
Akkor az egyezményes is hibás, de nem kardinális a kérdés.
GTPeti2011-03-14 20:10:13 // 12710
Csak megtaláltam a linket. A lap felső részén van a lényeg.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 20:09:26 // 12709
nem pályán is csak 140-160 között...
GTPeti2011-03-14 20:06:47 // 12708
Whiteshark, a bi-xenon minden esetben azt jelenti amit írtam. Ez úgymond egy egyezményes elnevezés, amit nem én találtam ki. Volt erről egy cikk a Totalcaron (de már múltkor sem találtam a linket).
imi1562011-03-14 19:54:22 // 12707
Az tényleg nagyon becsületes egy 2.4-es motortól:-)).
Gondolom-azért a lelkét nem tapostad ki a gépnek:D.
Gondolom-azért a lelkét nem tapostad ki a gépnek:D.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 19:48:50 // 12706
egész jól zabrál a vas 800km-re 58l nyál vegyes üzemmódban
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-14 17:45:07 // 12705
cserélj olajat ha nem segít akkor ott a xado adalék egy próbát megér
imi1562011-03-14 09:43:34 // 12704
Ropogást még nem észleltem,viszont néha mintha vmi halk nyiszorgó hangot hallanék üzemmelegen,kormányzás közben.
Az-akár-lehet a szervószivattyú hangja is:S.
Asszem villámgyorsan eszközlünk egy olajcserét-talán még nem késő.
Egyébként a tartájban néztem az olajat:megvan benne a megfelelő mennyiség és a színe is teljesen tiszta,piros.
Az-akár-lehet a szervószivattyú hangja is:S.
Asszem villámgyorsan eszközlünk egy olajcserét-talán még nem késő.
Egyébként a tartájban néztem az olajat:megvan benne a megfelelő mennyiség és a színe is teljesen tiszta,piros.
.....2011-03-14 09:05:44 // 12703
Csak hirtelen a klímahűtőre gondoltam, hogy eltömődött....
.....2011-03-14 08:56:37 // 12701
Jól van na , csak magamnak generálok hibát :-)))
GTVili2011-03-14 08:52:23 // 12700
Teljesen természetes.....ha nincs menetszél,valaminek vissza kell hűtenie a gázt.
.....2011-03-14 08:48:25 // 12699
Ha a klíma be van kapcsolva nálatok is pár percenkét bekapcsol a motortérben a ventilátor?
W.2011-03-14 07:57:44 // 12698
Gondolkodtam ezen a dolgon és szerintem sántít az elméleted. A következő példán bemutatom miért. A Bimanualis szó azt jelenti ugyebár, hogy két kézzel történő. Bimanualis vizsgálat során tehát a két kéz egyszerre vesz részt a vizsgálatban, vagyis különállóan de egyszerre végzi az adott dolgot, vagyis az adott esetben ezt dual-manualisnak kellene nevezni. Ebből kiindulva szerintem lehet bixenonnak nevezni a 159-es lámpáját. Mellesleg a dual szó a latin kettő- ből ered és számos aspektusban jelenthet kettőt, kettőzöttséget, stb., stb.
Mindezt csak eszmefuttatásnak szántam. :)
Mindezt csak eszmefuttatásnak szántam. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-13 20:37:48 // 12697
úgy is cserés a hátsó féktárcsám már van válla...lehet ezért ér hozzá néha majd kiderül a csere után is csinálja e
GTPeti2011-03-13 20:32:27 // 12696
Kiváncsi leszek, nálad mi okozza. Meg arra is, hogy nálam mi.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-13 20:12:18 // 12695
Tutela GI/E a gyári olaja de jó bele bármely Dextron III olaj is, 60e-ként kell cserélni nem amikor már hangja van a szervo szivattyúnak vagy ropog a kormánymű
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-13 20:09:02 // 12694
a jobb első toronycsapágyam meg elköszönt...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-13 20:08:24 // 12693
no egy kis 56 szindróma a hátsó fékek nyikorognak pályázás után...
W.2011-03-13 18:51:04 // 12692
Tegnap szaladtam kicsit a nyári papucsokkal: Szolnok-Budapest országút-pálya : átlagseb.: 120 km/h !, fogyi: 7.2 L/ 100km. Megy ez szépen, ha kell...:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-13 18:48:04 // 12691
teljesen pontos a megfogalmazás :)