Fórum >> Típusok >> 159

'''''2011-03-02 17:32:14 // 12409
Norby,ez a fénykép mennyibe került? :-)
.....2011-03-02 17:31:05 // 12408
Akkor mire való a belső tükörnél a párásodásérzékelő?
Piritu - 1.000.0002011-03-02 17:28:18 // 12407
Nulla fok alatt nem kapcsol be, hogy ne fagyjon le. Amint melegebb lesz elindul. A 156-ban ez 3-4 fok körül történt.
'''''2011-03-02 17:25:46 // 12406
A klímát én sem tudom kiismerni.Néha önálló életet él az enyém is.
Piritu - 1.000.0002011-03-02 17:25:23 // 12405
Valami rendszernek kell lennie, mert minden reggel ezt csinálja. Lehet, hogy visszaáll aut üzemmódba?
Piritu - 1.000.0002011-03-02 17:24:21 // 12404
Ha nem megy a klímakompresszor lekapcsolja az aut. belső keringetést. Érthető, mert így bepárásodna a kocsi.
Blade2011-03-02 16:41:33 // 12403
A PZero Rosso egy nagyon jó gumi, csak sajnos és szerencsére egy mumusa van ami miatt ráférne a fejlesztés. Ez pedig a Michelin Pilot Sport3. Többször használtam már én is PZero Rossot, majdnem elégedett is voltam vele, de ez a Michelin egy állat:) Vizes úton a tapadása brutális, és most már a futásteljesítménye is nagyon jó. A GTA-val kifejezetten várom az esőt, mert irtó jó tapadása van a Pilot Sport3-nak és nagyon jó visszajelzéseket ad az útról és a tapadásról. Nagyon hasonlit a Pilot Powerhez (Sportmotor gumi) a viselkedése. Száraz körülmények között is a legjobb értékeket éri el.
Itt egy cikk róla.
Jelenleg ez a legjobb gumi.
Norby2011-03-02 16:30:01 // 12402
Törött autót is be tudnak mérni :(
W.2011-03-02 16:25:01 // 12401
Nekem megmarad úgy emlékszem, de holnap megnézem.
.....2011-03-02 16:22:50 // 12400
Én beállítom "A" -ra következő újraindításnál már nem marad bent az "A" a belső levegő keringetés gombon.
W.2011-03-02 16:13:38 // 12399
Nekem műxik rendesen. Nyáron mindig "A" vagyis intelligens automatán használom és nem kell állítgatni. Télen meg csak megy kompr. nélkül automatán és akkor sem kell hozzányúlnom.
.....2011-03-02 15:53:44 // 12398
Nálam is ilyen. Ami még felbosszant a belső levegőkeringetést automatára állítom a következő újraindításnál már elfelejti, csak nálam ilyen?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 15:32:19 // 12397
néha önálló életet él :)
Piritu - 1.000.0002011-03-02 15:19:36 // 12396
Kérdésem lenne.
Megyek a kocsival, a szellőző ventilátort beállítom mondjuk 2-esre (2 csík van a kijelzőn). Leállítom a Vasat, majd másnap reggel elindulok, venti megy, ahol hagytam. Pár perc múlva elkezdi fúlni a hideg levegőt (mert ugye még nem meleg a víz) a lábamra, hogy lobog a nadrágom szára..
Nektek is felülbírálja ilyenkor a tegnapi beállítást? Nem nyúlok semmihez, nem kapcsolom automatába.
Grego2011-03-02 13:45:53 // 12395
Kedves Cartársak!
Az EGR szelep meghibásodása miatt a szívótorok műanyg része megégett. Tud valaki segíteni szívótorok beszerzésben rövid határidőre?
BeeGee2011-03-02 11:41:01 // 12394
Az első PZero az F40esen volt, 87ben.
Az elég jó referencia sztem :)
BeeGee2011-03-02 11:34:39 // 12393
Lehet, akkor rosszul tudtam :)
GabCsi2011-03-02 11:32:01 // 12392
Rosso, 2000-es fejlesztés
Nero 2002-es
PZero 2007-es
GabCsi2011-03-02 11:30:04 // 12391
És csak hogy tisztán lássunk:
PZero Rosso: közép és felső kategóriás széria autók
PZero Nero: nagyobb teljesítményű autók
PZero: csúcskategória
A 3 gumi nem egyenlő.
.....2011-03-02 11:23:49 // 12390
Nekem Michelin a nyári gumim, nincs vele semmi bajom, a téli Pirelli elég hangos a gördülése.
GabCsi2011-03-02 11:23:36 // 12389
Biztos lehetsz benne, hogy nem változtatnak rajta semmit :)
BeeGee2011-03-02 11:18:44 // 12388
P Zerot én is csaj ajánlani tudom. Bár Nerohoz nem volt szerencsém, de Rossoból a 3 garnitúrát koptatom. Egyszer kenődött érezhetően a gumi, Kakucsringen félidőtől, a 20. kör után kb.. Közúton szerintem nem találsz olyan szerpentint, ami ennyire felmelegíti.. :)

A Nerohoz képes pár ezer ft a difi, és mindig elsőre volt, nem értem miért lenne nehezen elérhető. Attól, hogy a neve maradt P Zero, még változtatnak rajta minden évben, ha máson nem a gumikeveréken. Kopásban sem érzem vészesnek, 3 szezon van bennük normál használatban.
GEORGE2011-03-01 23:29:17 // 12387
Több autóm van, volt, így jó sok féle gumit használtam már én is.
A 156-on a 2 garnitúra Pirelli Pzero közt befigyelt egy Falken Ziex 452, amiket nagyon hamar ledobtam, mert katasztrofálisan szarok voltak a Pzerohoz képest. A két Pzero után Hankook ventus V12 következett. Nagyon jó gumi szintén, de a 156-on nem mondanám jobbank a Pzerohoz képest.

Nem tudom neked miért "kenődött" a Pzero melegben, nekem sínautót varázsolt a 156-ból. Olyan komoly kanyartempókat diktált, hogy élvezet volt vele minden km.
Szerpentint is jól bírta, ( Mecseknádasd 6-os út )
Szóval 156-ra bátran vegyen bárki Pzerot.

Volt nálam egy alkalommal egy 159 2,2 jts selespeed TI. Szintén Pzero volt rajta. Kérdezd meg Poló kartársat, hogy mit bírt vele a 159kanyarodni az M1 mellett lévő METRO áruházhoz vezető két sávos dupla kanyaros szakaszon! Hátha az nem tapadásvolt akkor semmi :-)
1372011-03-01 22:00:45 // 12386
Ha csak ezt használtad, akkor nem tudhatod, hogy másik gumi mit tud. Jelentős különbségek vannak, az autó viselkedését marhára meg tudja változtatni. Nekem Mx5-ön volt Yokohama Advan Sport, Toyo TR-1, Pirelli Pzero Nero, Hankook Ventus v12, és most Dunlop Sportmaxx van, a nyílt napok miatt ugye hamar cserélődnek. A Pirelli kábé a Yoko szintjén volt, az utolsó helyre tenném. Ráadásul a Pirelli nem túl jó tulajdonsága, hogy melegedésre nem jobban kezd tapadni, hanem olyan lesz, mintha elfolyna alattad, ez kifejezetten balesetveszélyes egy igényes szerpentinezésnél. Persze a hétköznapokban ez nem jön elő. Sem autópályán, sem országúton. Fékezésre meg általában hasonlóan reagálnak.
Viszont az élettartama tényleg kábé 2/3-ada volt a többinek, ez meg biztos előjön.
Piritu - 1.000.0002011-03-01 21:59:26 // 12385
Hmm, emlékeim szerint a Párduc Michelinnel jött ki.
Holnap megnézem pontosan, csak elő kell bányásznom.
GEORGE2011-03-01 21:52:13 // 12384
Nekem ezek szerint sikerült rendes pzero-t kifognom, meg Zsozsek barátomnak is.....
1372011-03-01 21:47:19 // 12383
Azért nem kínai gumi szint, de a Pirelli nem mindig feltétlenül a legjobb. A rendes P Zero, vagy a P Zero Rosso az más tészta. De azt itthon kapni sem nagyon lehet.
GEORGE2011-03-01 21:44:04 // 12382
Na igen, ez a másik egy V,W,Y sebesség indexes gumitól plusz a 159-es súlyától nem szabad csodákat várni a kopás miatt.
Igen ha kopik akkor tapad is.


Ezen címeket sem lehet csak úgy megvásárolni:

* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes

Nem vagyok Pirelli kereskedő, még csak érdekeltségem sincs, csupán kb 80ezer leautózott km után mondtam véleményt a Pzero-ról.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 21:43:22 // 12381
szerintem sem olyan fos bár igaz néha lehetne jobb a tapadása ...
ALFI1562011-03-01 21:35:41 // 12380
Az jó ha kopik.Akkor tapad faszán nem?
GEORGE2011-03-01 21:35:14 // 12379
A 159-es is 5éves fejlesztés, mivel maga a 159 sem fejlődött és így a PZeronak sem kell fejlődnie, pont ugyan olyan jó mint 6 éve.
GEORGE2011-03-01 21:32:23 // 12378
Szerintem meg nem olyan amilyennek 137 leírja én két garnitúrát elkoptattam elöl 33-36ezret elmegy és 385Nm tekeri nálam!
Brutál tapadás, én most nyárra is egy ilyet tervezek.
ALFI1562011-03-01 21:29:35 // 12377
Enyém 10ezer alatt egyszer se.
GEORGE2011-03-01 21:21:47 // 12376
kár, hogy 215645 R 17 nincs belőle :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 20:42:36 // 12375
megnéztem a blogomban P Zero Nero ...én nem veszem észre hogy annyira kopna de ha tényleg ennyire ratyi akkor keresek mást
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 20:40:26 // 12374
és olyan van hogy P Zero? lehet az van...vagy mivel adták ki gyárilag ezeket?
1372011-03-01 20:30:33 // 12373
A mostani P zero nero az egyik legratyibb gumi a kategóriájában. Ez kopik messze a legjobban, és a tapadása is max. átlagos. 5-6 éves fejlesztés, nincs min csodálkozni. Gyakorlatilag bármivel jobban jársz. Pl. a SportMaxx TT árban is jobb, meg úgy nagyjából mindenben.
SKrisz2011-03-01 18:02:37 // 12372
Látszik a fény az alagút végén :) Az autó már vonaton van a legyel központiba. Ha minden összejön, akkor a márc. 15.-ös hosszúhétvége után lesz átadás! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 07:32:03 // 12371
nekem is emlékeim szerint ráadásul ratyi gumit nem szeretnék Pirelli P Zero kéne....
Norby2011-03-01 07:24:11 // 12370
A 18-as még mindíg elég húzós áron van, pedig nekem is kell cserélnem tavasszal 2 db-ot :(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:28:57 // 12369
elnézetem ez csak 17-es :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:27:33 // 12368
Milyen leárazások vannak nyári gumiknál!
Pirelli...
235/45-R18 34900ft...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:23:01 // 12367
autópályán nem észre vehető....
Piritu - 1.000.0002011-02-28 20:20:29 // 12366
Akkor sunyiban csinálja.
50-60 literes fogyit tuti nem mutatott eddig, sőt aránytalanul magasat se.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:14:27 // 12365
most már tudom valakinek miért fogyaszt kevesebbet az 59-e ... más gumi mérettel 3,5% eltérés van a mutatott és valós km között ...csodák nincsenek :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:11:50 // 12364
pedig olyan 5-600km-ként puccant...
Piritu - 1.000.0002011-02-28 20:05:28 // 12363
Szerelt már be valaki utólag végfokot 159-be? Hová tettétek?
Piritu - 1.000.0002011-02-28 20:04:44 // 12362
Hááát eddig még nem nagyon. 4300 van a Párducban, de max 4 Fehérvár-Bp van benne...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 19:52:41 // 12361
bár Te sokat mész pályán szóval nem sokszor fogod látni
ALFI1562011-02-28 19:49:40 // 12360
Nállam meg a rádió :) Ritkán odanyomok akkor rákkukkantok.Az "A"comp az akkor nullázodik mikor kinullázom.Én minden tankolásnál.A "B" pedig úgy van beállítva,hogy minden indításnál nullázodik.Így látom,hogy az útvonalakat,szakaszokat milyen fogyasztással és hogyan,mikép teszem meg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak