Fórum >> Típusok >> 159

Grittya2018-09-24 10:52:24 // 111859
köszönöm nektek
Grittya2018-09-24 10:51:31 // 111858
köszönöm a segítséget,Piritu és tirex kartársnak,,, tegnap este sajnos a sötétben nem találtam meg a vésznyitót,ahogy kivilágosodott ez volt az első dolgom,És láss csodát tényleg ott van,ahogy mondtátok a bal üléslap alatt,a bal sarokban..kb 2-3 cm fel kellett feszíteni hogy megtaláljam a vésznyitót,,.Sikerült kinyitni,,
plejik2018-09-24 09:39:43 // 111857
Másik kérdés, az autóm még mindig leáll, a főtengely jeladó 2x lett cserélve, 1x utánagyártott, másodszorra gyárit rakattam bele, de sajnos ugyanúgy megáll. Kaptam olyan infot, hogy van benne fordulatszám jeladó és azt kell cserélni. Viszont ilyet konkrétan nem találok, csak mindenféle néven jeladókat és fogalmam sincs , hogy melyik lehet az. Ha jól gondolom, akkor ehhez a jeladóhoz csatlakozik valami kábel is azaz azzal együtt van.

Aki esetleg ilyet cseréltetett már a kocsin, az megtudná mondani pontosan milyen néven, vagy hogy keresem és, hogy néz ki? Mert nem akarok lutriba rendelni gyárit aztán kiderül, hogy nem is az kell vagy nem úgy néz ki.

Köszi!
plejik2018-09-24 08:26:21 // 111856
Köszönöm szépen! :)
Csabi2018-09-24 07:52:45 // 111855
Szia!

90% hogy az izzó járja a végét. Egyszerűen ellenőriheted, ha felcseréled a bal oldalival. Valószínűleg úgy jó lesz. / D1S típusú kell bele/
plejik2018-09-24 07:20:20 // 111854
Sziasztok!

Segítséget kérnék. Az autó xenon izzókkal van szerelve és a jobb oldali xenon mikor felkapcsolom a világítást villog majd kikapcsol. Ez mitől lehet kontakt hiba vagy az izzó kezdi megadni magát? Kérdésem az lenne, hogy a tompított világítás részéhez hozzá merjek nyúlni? Nem tudom van-e benne valami motor ami elállítódhat vagy ilyesmi, mivel mindent autómata módon szabályoz. Bocsa a hülye kérdésért, de ilyen autóm nem volt amiben ilyen a világítási rendszer és nem akarok elrontani semmit. :/
Szabolcs 1592018-09-24 04:38:13 // 111853
ezt nézd meg
Szabolcs 1592018-09-24 04:36:36 // 111852
Jobb oldali hosszú féltengely csinált ilyet öcsém 159 én betegül rázott elsősorban azt nézném meg
Haddel2018-09-23 21:56:32 // 111851
Nekem a kopott féltengely tripod miatt rázott az eleje a kocsinak . a végén nagyon durván már.
Liquid2018-09-23 21:24:58 // 111850
Huh, lehetőségek tárháza :)
Féltengelyből 4 van, kardánból 1, motortartóból 3, amiből 1 cserélve lett nemrég.
Hogy tudnék közelebb kerülni? :)
Piritu - 1.000.0002018-09-23 21:18:03 // 111849
Motortartó bak?
Liquid2018-09-23 21:13:23 // 111846
Én is kérnék némi távszakértést..
Az elmúlt hetekben elkezdett egyre jobban rázni az autó. 100-120-körül, illetve motorféknél kimondottan durva a helyzet.
Mivel kellően kopottak a gumik, így centíroztattam. A két jobbos felni üt. Görgőzős lesz, mindenesetre kinullázták.
Kicsit tán jobb lett, de alapvetően rázós maradt.
Ma átszereltem a téliszettre, majd mentem egy tesztkört. Így is ráz.
Mi a retek lehet?
Az első tárcsákon új betét betét van, a hátsó fék kompletten cserélve lett.
Liquid2018-09-23 21:03:33 // 111845
A hátsó ülés ülőlapja alatt van a vésznyitó bowden a bal oldalon. próbáld kicsit felfeszíteni az ülőlapot és elvileg ott kell lennie
Reechyke2018-09-23 20:40:18 // 111844
Sziasztok, elsö fek cserenel milyen märkät javasoltok?
Nem kell nagyon dräga, är-ertek aränyban keresek valamit.
Tärcsa+ beteten kivül kell/erdemes valami extra sallangot is venni?
Köszi, toväbbi szep estet nektek
tirex2018-09-23 19:37:20 // 111843
Inkább az üléslap aljánál keresd annyira nincs az bent.
Grittya2018-09-23 19:34:51 // 111842
Most kintvagyok a kocsinál,valamit végigkéne hun az ülés alatt hátha beleakad
Zolibácsi2018-09-23 19:28:47 // 111841
Hasonló volt nekem is.
tirex2018-09-23 19:28:26 // 111840
Mikor totálkárra törtem az elözöt akkor szükségem volt rá
Grittya2018-09-23 19:26:41 // 111839
köszönöm,már megyek is majd írok hogy sikerült
Grittya2018-09-23 19:23:58 // 111838
te jártál már így ,,
tirex2018-09-23 19:23:30 // 111837
Ott an az. Picit megemeld elöl az üléslapot és ott van. Lehet bejjebb van csúszva
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:22:33 // 111836
Használati utasítás 102. oldal:
Grittya2018-09-23 19:18:15 // 111835
nem találtam vésznyitót sem
tirex2018-09-23 19:18:08 // 111834
A hátsó üléslap alatt van a vésznyitókötél kampója a sofőr oldalon
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 19:16:54 // 111833
59-nél nem jellemző, főleg a 4 ajtósnál...bár kimérhető ha még is az...
Grittya2018-09-23 19:15:49 // 111832
csomagtartó átvezető kábelt hol kéne keresni ,,a hátsó üléseket próbáltam emelni meg dönteni de,hogy bemászom a csomagtérbe de nem tudtam nekem fixnek tünik
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:08:28 // 111831
Nem lehet csomagtartó átvezető kábel?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 19:04:07 // 111830
ezt passzolom... talán, mint ha lenne egy vésznyitó a hátsó ülésnél...vagy nem....
Grittya2018-09-23 19:03:05 // 111829
hogyan tudnám kinyitni,vagy valaki aki jártas benne és megoldaná problémámat
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 18:50:25 // 111827
zárnak van hangja? ha nincs meghalt ...
Grittya2018-09-23 18:49:02 // 111826
sziasztok új tag vagyok,az Amorén,,segítségre lenne szükségem, Vásároltam kb 3 hete egy 159 sedant,1,8 benzin,,,nem nyílik a csomagtér ajtó,a mennyezeti gombsem nyit,és a távirányítóval sem nyit,..A lámpák villognak amikor megnyomom a távirányítón a gombot,de a csomagtér nemnyit, eddig legalább azzal lehetett nyitni..Ha valaki van Kőszeg-Szombathely környékén és tudna segíteni..Szívesen fogadnám,,,
Piritu - 1.000.0002018-09-23 18:16:33 // 111825
Az elmúlt 6 év itt a fórumon nagyrészt a tartálycseréről szólt :-DD
RomeoOne2018-09-23 18:15:23 // 111824
Akkor ott valami nagyon nem oké. A turbónyomásnak egy teligázra pillanatok alatt fel kell szaladnia a maximumra, függőleges állásba.
beeep1462018-09-23 18:08:28 // 111823
Köszönöm a választ, megnézzük.
Saját korábbi tapasztalat vagy tipp?
Zolibácsi2018-09-23 18:02:34 // 111822
kormányszervó olajszint ellenőrzés és ha habos az olaj, akkor szűrő ellenőrzés. Ha szűrő le esett akkor tartály csere. inkább fordulathoz köthető a villanymotor hang, sebességhez nem.
Nézd meg, lehet csak ennyi
beeep1462018-09-23 17:45:29 // 111821
Üdv!
A következő problémára várnék nem is inkább tippeket, inkább az esetleges itt a fórumon korábban felmerült tapasztalatokat (6 évig eléggé hanyagoltam az Amore-t.. :-) ). 1 hónapja van meg az autó, és a vétel óta tapasztalom, hogy 0-30 km/h-ig, 1-2 és néha 3-as sebességben olyan hangja van az autónak kihúzatásnál mintha lenne benne egy villanymotor.. 30-40 km/h felett ez megszűnik vagy a motorhang elnyomja.. Redbulz cartárs blogjában teljesen véletlenül találtam rá egy bejegyzésre, hogy váltó.. Váltottunk egy pár üzenetet, ahol elmondta, hogy az M32 6 sebességes váltó típushibája lehet (náls is kellett javítani), nem csak itt hanem egyéb OFF-os autókban. Múlt héten cseréltünk tervezetten váltóolajat, szakszervízben - gyárit (Automery Nyíregyháza). Nem szünt meg a villanymotor. Valakinek esetleg ötlet, tapasztalat?
Holnap fel fogok hívni egy váltójavító céget, de mielőtt szétborítják, jó lenne körbejárni a dolgot.
2.2 JTS, 142.000 km.

Köszönöm.
Motomi802018-09-23 11:59:29 // 111820
Ma csodásan megy. A turbónyomás nem megy 1,4 fölé, de nem is esik vissza egy tized bárnál többet. Így tetszik! Máskor elmegy 1,5-ig de akkor visszaesik akár 0,8-ig is és onnan megy fel újból. Az előzéskor kellemetlen. Mikor milyenje van. Ma imádom. Megyek is vele mégegyet. :)
Giuntini2018-09-23 10:44:32 // 111819
Én inkábn szoftverre gyanakodnék. Ha a membrán átszakad, akkor nincs turbó nyomás. Az is lehet, hogy a geometria lapátok le vannak ragadva.
Nekem átszakadt a membrán. Nem volt turbónyomásom, fordulaton épphogy. Ki lett véve a turbó a tengelynek nem volt nagy a lógása, de fel lett újítva.
Nézesd meg először, hogy írva van-e a szoftver. Az természetes, hogy nagyobb gázadásra visdzaesik a turbónyomás, majd újra felépül.
Azt nézd meg, mennyire megy fel a turbónyomás. Ha eléri az 1.5-öt, nincs baj.
Az enyém azt csinálja, jogy sokszor állandó tempomatnál egészen fent van a nyomás, 1,4 bar környékén, gázadásta lejjebb megy, majd felépül. Ez normális.
tirex2018-09-22 22:25:34 // 111818
Le kell húzni a malac vákumcsövét és ha nincs változás az a baj. Próba szerencse
Motomi802018-09-22 22:21:36 // 111817
Nekem is nagyjából ilyen. 2000-nél rúg egy nagyot utána megtorpan és újból megindul a végéig.
tirex2018-09-22 21:51:41 // 111816
Nekem a malacban volt átszakadva membrán az okozott hasonló tünetet, alacsony fordulaton gyenge volt 2000 után meg elindult mint állat
Motomi802018-09-22 21:40:31 // 111815
Köszi Zolibácsi! A turbót a sor végére hagyom, de majd gondolok a szavaidra! ;)
Vezérlést akarom először átnézetni. A csattogás idegesít. Utána turbónyomás szelep, majd szoftwer.
Ha ezek nem vezetnek eredményre már csak a turbó marad.
Motomi802018-09-22 21:36:31 // 111814
Az nem kizárt. Idővel kiderül.
Liquid2018-09-22 21:16:35 // 111813
az 56-on szerintem nekem is "sima" gumim volt
Zolibácsi2018-09-22 20:27:46 // 111812
nálam nem ette az olajat és hangja sem volt, egyszerűen nem töltött ha 2500 felett padlóztad vagy hullámzott a nyomás, 2000-ről le padlózva minden rendben volt és 4500 ig tartotta a nyomást.
berobbantam2018-09-22 20:22:46 // 111811
Szia
Pont az ellenkezője.A normállal sokkal csendesebb lett az utastér és közel nem rázot annyira az ültetés sem.Úgy megszokásbol megyek az ismerős utakon.De olyan sima lett minden a normál gumival,hogy mindig 130 felé jártam 100 helyett.Mondjuk ez 156.Van pár mázsa előnye az 59-hez képest.Lehet azért is adja ki ennyire a különbséget.
Süti1592018-09-22 19:43:22 // 111810
Szia,

előfordulhat, hogy kapott egy elfuserált chip tuningot.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak