Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002018-01-04 19:44:24 // 103540
Azért elég sokan cseréltük már, én is. Filléres egyszerű cucc. Bele van építve a lehetőség.
A gyárban hasonló, nagy menetszámmal vékony huzalból tekercselt termékeknél 0,1% kieséssel kalkulálunk a használat során.
Csabi2018-01-04 19:40:28 // 103539
És mire nem igaz ez? Szóval nagy mondás :D
Piritu - 1.000.0002018-01-04 19:38:20 // 103538
Az OFF-ROAD felirat nagy valószínűséggel arra utal, hogy nem közúti forgalomba való. A nagyobb fűtési teljesítmény miatt nem valószínű hogy a fényszóróház/foncsor sokáig bírja.
Piritu - 1.000.0002018-01-04 19:33:53 // 103537
Lehet egy sima kontakt hiba is a csatlakozójánál. Egy próbát megérhet. Maga az alkatrész se drága, akár egy cserét is megérne. Anno GTPeti mondta, hogy kétféle dieseles van. Az egyik már cserélt jeladót, a másik majd fog :-)
yani🍀2018-01-04 19:26:10 // 103536
Hát ha a meglehetősen szerény angol tudásomat használva eljutok a leírás második mondatáig, akkor az eredeti kérdésedre megtalálom választ. :-)
sty2018-01-04 19:14:28 // 103535
Van egy sok oldalas leírás de az csak az android működését taglalja. Ill. ez az 1 lap van 2 nyelven amin a bekötés van
yani🍀2018-01-04 19:03:36 // 103534
Néhány oldallal korábban linkeltünk adapterkábelt valakinek. A furcsa az, hogy a te fejegységeden csak 1 CAN-BUS bemenetet látok a 17-es ponton. Eddig én még csak olyannal találkoztam ahol mindkettőt be kellett kötni. Ha adtak a fejegységhez valamilyen leírást, akkor azt át kellene nézni!
sty2018-01-04 18:53:26 // 103533
A gyári csati nem ilyen azt nem tudom bedugni és szétszedni nem szeretném.Szóval létezik-e hozzá valami átalakító és azzal fog-e működni a kormányvezérlés?
pettinke2018-01-04 18:47:22 // 103532
Hát de oda van írva melléje a kiosztás...
sty2018-01-04 18:22:48 // 103531
Lecseréltem a fejegységet egy androidos Pumkin fejegységre ilyen csatik vannak rajta. Nem tudom hogy a 2 ISO csati fölött az a kormánytáv csatija lenne és ha igen akkor hogy tudnám összekötni a gyári csatival?
LaciR2018-01-04 18:17:54 // 103530
Üdv mindenkinek. Valaki már találkozott ezzel - OSRAM OFFROAD SUPER BRIGHT PREMIUM 62261 SBP H7? 12V 80W. Be lehet tenni a 159 - be?
A válaszokat elöre is köszönöm.
LaciR
yani🍀2018-01-04 17:55:13 // 103529
Az a kérdéstöl függ :-)
Laca622018-01-04 17:54:32 // 103528
Nálam az első rugó törött el menet közben,kis sebességnél,kihajtva a körforgalomból.Azt a hangot nem kívánom senkinek !Akkor vezetés közben félelmetes volt !
sty2018-01-04 17:15:27 // 103527
Nincs itt köztünk aki az autó villamosságban vagy az autóhifi szerelésben jártas?
Zsolt1552018-01-04 16:50:43 // 103526
Főleg a német piac elvárása az, hogy a hűtővíz hőmérsékletének a mutatója ne ugráljon, hanem pontos értéket mutasson, amikor a motor üzemmeleg. Ezért vannak úgy beállítva, hogy kb.~84-85 és ~95-96 fok között egy értéket - 90fok - jelenítsen meg a kijelző. Ezért látod úgy, mintha odaszegezték volna a mutatót.
RomeoOne2018-01-04 16:28:19 // 103525
Hát a hengerfejességgel pont az a baj, hogy nem szokott egyértelmű lenni :)
Csabi2018-01-04 16:23:34 // 103524
Értem :) Viszont nem annyira egyértelmű a hengerfejesség szempontjából, szerintem.
RomeoOne2018-01-04 16:16:11 // 103523
Ahogy Giuntini mondja :D
Ha hidegen normális a vízszint a kiegyenlítőben, akkor melegen meg lecsökken a vízszint.
Macccy2018-01-04 16:10:27 // 103522
nem hybrid ?

:D
Giuntini2018-01-04 16:08:30 // 103521
Úgy érti szerinrem, hogy a nyomásemelkedés miatt eltűnik a víz a puffadt csövekben. Most már várom, hogy én is az enyémet kivigyem Szatyihoz, és rátegyük a műszert, ami kimutatja a hengerfejességet. Érdekes, hogy a hűtő meleg motornál jéghideg. Leállítas utan érezhető melegnek.
Csabi2018-01-04 15:58:29 // 103520
" Hidegen, ha normális, akkor elvileg melegen nagyot kell csökkennie."

Lefordítanád? :D
Zozo852018-01-04 15:48:51 // 103519
köszi ezt is megjegyzem :)
Zozo852018-01-04 15:47:28 // 103518
akkor érdemes utána még járatni picit...addig körbenézni stb...
RomeoOne2018-01-04 15:46:38 // 103517
Inkább úgy kéne megnézni, hogy amikor már rendesen üzemmeleg, megállni vele és felnyitni a motorháztetőt és megnézni, hogy hol a vízszint. Hidegen, ha normális, akkor elvileg melegen nagyot kell csökkennie.
Csabi2018-01-04 15:44:25 // 103516
Beáll, csak egy idő után kicsap a mutató a 130fok felé...ergo felforr a víz. A mutató csak a jelentős emelkedést mutatja, és ahogy Guintini is írja 100foknál még 90et mutat a mutató...ez ilyen sajnos
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 15:42:35 // 103515
jah ezt mondták 50705824...
Giuntini2018-01-04 15:41:01 // 103514
Sajnos nem! Amikor a műszer 90 fokot jelez, akkor lehet 100 fokos bőven a víz.
Zozo852018-01-04 15:29:29 // 103513
Ez azt jelenti hogy ha pl eléri a kocsi a tesztvezetés alatt a 90 fokot(üzemhőt) akkor ez nem áll ott be hanem rögtön melegszik tovább?
Trombozis2018-01-04 15:19:43 // 103512
Egyből mások a számok.... :D
Trombozis2018-01-04 15:19:26 // 103511
24es végűt néztek. Utána jött a másik is... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 15:14:02 // 103509
vagy mez 50515230... alvázszám kell hozzá :P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 15:10:55 // 103508
neked ezt nézték 4200710 de ez kell 50515194
Sztingo2018-01-04 15:10:13 // 103507
Leállás után gond nélkül indul S probléma mentesen megy hónapokig aztán egyszercsak begurulok a kereszteződésbe s nem jár a motor ... Aztán pöcc röff s megyünk tovább tél, nyár üzemmeleg vagy hideg motortól független.
Csabi2018-01-04 15:08:47 // 103506
Hali! Túlmelegszik a hűtővíz. Tesztelni jobb nagyobb motorterhelésnél...
Kezdetleges problémánál pedig még a szerelők sem mernek/tudnak tutit mondani.
RomeoOne2018-01-04 15:07:32 // 103505
Vedd meg az Eibach szettet, amit először ajánlott, az a biztos :D
Trombozis2018-01-04 14:55:07 // 103504
Ez igaz, ilyen gondom volt az 56on.
Trombozis2018-01-04 14:48:38 // 103503
Akurva'! :D Akkor? Mit mondasz rá? Az kell, amit SWut mondott? Mármint az a cikkszámú kell? Segítesz? Küldjek mailbe valami számokat? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 14:40:37 // 103502
az 56-om sem írt ki rá hibát...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 14:40:05 // 103501
az eper jól mutatja csak aki hülye nem ért hozzá :DDD
Trombozis2018-01-04 14:39:19 // 103500
Akkor szopóka. Elvileg TI futó van alatta, de 8500ftos alkatrészt mutat az eper. Na mindjárt nem is fog érdekelni az egész. :)))))
Zozo852018-01-04 14:33:19 // 103499
Sziasztok
Visszaolvasgattam de konkrét választ nem találtam a kérdésemre!!!
Ha 159 vásárlása előtt állok (1.9 vagy 2,4) mik azok a jelek amik a hengerfej repedésre utalnak? Én mint átlag ember (nem szerelő) hogy tudok erre rájönni?

Köszönöm :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-04 14:26:16 // 103498
Akor a 159 buta :-) A régebbi jtd-k dobnak kódot, nekem a 146 írta a szinkronizációs hibát. Onnan meg lehetett tippelgetni, hogy vez. tengely, vagy főtengely jeladó.
Trombozis2018-01-04 14:12:15 // 103496
Jah látom. Amúgy nem is volt TI 2006ban. Ezt jól tudom? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 14:10:12 // 103495
jah annyi, a nem TI-é :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-04 14:08:45 // 103494
nincs hibakód... leáll menet közben vagy el sem indul
Piritu - 1.000.0002018-01-04 14:04:54 // 103493
Nekem nem volt.
Sőt az akkor általam megkérdezettek is a hibaüzenet hiánya miatt rögtön a jeladóra gondoltak. (Emlékeim szerint hibaüzenetet a vezérműtengely jeladó generál.)
Trombozis2018-01-04 13:49:23 // 103492
:-o 8500ra kaptam árat alvázszám alapján.
Roll19832018-01-04 13:30:52 // 103491
Hát sajnos pont erre gondoltam én is. Én meg akkor kiugrom az autóból úgy megijedek. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak