Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2018-01-06 21:05:48 // 103609
Eléggé fincsi😃
Haddel2018-01-06 21:04:15 // 103608
És ez még a legelső programozás után készült ,azóta a mega-shadin progival még haladósabb😃
Csabi2018-01-06 20:37:00 // 103607
Igen, ez fura. Viszont ha jól mérsz, és az akkun tényleg 12,5V van miközben jár a motor az nem jó. (másodszorra szerintem nem ennyit fogsz mérni, ha mégis, akkor mázlid van, és vidd el egy hozzáértőhöz)
Macccy2018-01-06 20:18:33 // 103606
Megmérhetem, de nem igazán hiszek az efféle véletlenekben, hogy 7 hónap után egyszercsak veszek egy multimétert és rámérek és mit ad Isten éppen most romlik el a töltés, de azért az akkumulátor most csutkán van 12.74V feszültséggel. :)

Holnap még rámérek meg megyek egy kört és úgy, hátha tényleg az van, hogy beindításkor nem áll neki egyből tölteni.
Csabi2018-01-06 20:13:11 // 103605
Nincs ilyen a 159nél. Töltenie kell mindig.Mérd meg mégegyszer, ha akkor is 12.5 körül mérsz akkor hosszú útra ne indulj el, max egy villamosságihoz.
Macccy2018-01-06 19:55:23 // 103604
Ezért kérdezem, hogy lehet nem tölt állandóan, vagy nem tölt beindítás után egyből a 159?
Csabi2018-01-06 19:11:04 // 103603
Az sehogy nem jó. 12,5V járó motornál csak akkor lehet ha nincs töltésed, vagy ennyire kuka az akksid. Még bekapcsolt fogyasztóknál (világítás, ablakfűtés pl) sem mehet ~13,5 V alá.
Macccy2018-01-06 19:02:01 // 103602
Apropó akksi ...

Vettem egy multimétert, mostanában az elektromosság urának képzelem magam mióta felszereltem három plafonvilágítást :) Naszóval a kis multiméteremmel most bőszen méricskélek, az audiban most döglött meg az akksi szóval ellenőriztem is a töltést, megvan az etalon 14.46 V
Ma viszont meg akartam mérni az Alfát is, leállítva 12.74 Voltot mértem az akksin, szóval délcegen helytáll egyelőre a kis 62ah Eagle vagymiez benne. Viszont amikor beindítottam és rámértem, ugyanazt a 12.5 körüli feszültséget mértem, töltést nem. Ami fura, ezért most kérdezek: ez egy ilyen intelligens rendszer, hogy nem tölt ha nem muszáj? Az akksi lényegében ennyivel "tele" lehet. Vagy később kezd el tölteni? Egyáltalán nem gondolnám, hogy nincs töltésem, azt már megszívtam volna.
αλφα2018-01-06 18:10:07 // 103601
Az akksim nincs egy hónapos, 80 Ah-s. Ráadásul a három eksön nem közvetlen egymás után volt, még csak nem is egy, hanem három egymást követő napon. Azóta nem próbáltam, de holnap rádugom, telefonnal megpróbálok rácsatlakozni.
Shadin2018-01-06 17:52:01 // 103600
Tibit a mai napig nem merem úgy meghajtani mint az elődjét, de fogok csinálni egy 80-160-at ezzel is ha fent lesznek a nyári tappancsok.
Giuntini2018-01-06 17:26:13 // 103599
Hát én meg csak irigykedve nézem a videókat, és olvasom írásaitokat.:(
Shadin2018-01-06 17:07:30 // 103598
A 2.0-n akkor már a lendkerék csere utáni "konszolidált" program volt, utolsó kép a blogon. Az második képen látható görbével futott padon.
csokagm2018-01-06 15:37:04 // 103597
Itt éppen milyen program fut rajta, vagy esetleg gyári ?:)
Shadin2018-01-06 14:58:00 // 103596
Nekem csak nyúlós videóm van a 2.0-ról :-)

YouTube
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-06 14:42:33 // 103595
Na.. ez is szépen szedi a lábát, elég egyenletesnek tűnik amit művel. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-06 14:39:24 // 103594
Erre van kitalálva ez az autó. 150-nel a világ végéig. A végsebesség meg tökmindegy :-) Ez, hogy ennyire pihentető menni vele, nekem nagyon bejött. Ha elvonatkoztatok a sportolós hajlamaimtól, akkor valójában pont erre volt szükségem. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-06 14:28:42 // 103593
2s az azért nem rossz. Szépen megy :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-06 14:26:43 // 103592
Ilyet szokott nekem is, hogy kapcsolódok MES-el, majd mondjuk kilépek az ECU-ból, csatlakoznék a váltóhoz és már nem megy. Aztán az ECU-hoz sem. Kulcs ki-kulcs be és megint megy. . Programozás után egy darabig elég gyakran csinálta. A legutóbbi ilyen esetkor visszadobta a VDC hibákat is álló helyben.
Arra jutottam, hogy az akksi feszültséghez lehet ennek is köze, sokat volt gyújtáson (programozás közben), előtte sokat állt. A c-tek piros karikát jelzett mikor rátettem. Akksit feltöltöttem, hibákat töröltem, azóta kutya baja.
Dömpi (il dottore)2018-01-06 14:21:10 // 103591
ugyanez nálam is az 1.9 8V-vel
Utazóban a kedvence 140-150 km/h...igaz viszont, hogy nem megy 195 fölé.
Roll19832018-01-06 14:01:05 // 103590
Én rengeteget szívtam a Torque programmal. Sok hasonló szoftver van, majdnem mindegyikkel tökéletesen fog kapcsolódni, nem jöttem rá, hogy a Torque miért nem látja mindig a párosított eszközt.
csAR2018-01-06 13:58:31 // 103589
”Qui Aerti Est?”

Hát ezen most lefáradtam.
Zselé2018-01-06 13:31:16 // 103588
Én úgy tudom, nem. Viszont összesen kb. 3 deci hiányzott belőle, majd meglátjuk milyen gyorsan fogy...
Liquid2018-01-06 13:27:35 // 103587
nem kizárható, hogy az aljzat se tökéletes
αλφα2018-01-06 13:18:06 // 103586
A tanácsotok ellenére :) vettem a jófogás-on egy wifis ELM327 csatlakozót 4 kemény ezresért.
Első próba: Android telefon, Torque Light progival. És láss csodát, kapcsolat elsőre, hibakód kiír, sőt simán töröl is. No, mondom ezért kár lett volna több pénzt kiadni.
Második próba: laptop, MES progi (egyelőre csak tört verzió, de szándékomban áll megvenni). Csodák már nincsenek. Wifi kapcsolat ugyan létrejön a laptoppal, de a MES már nem ismeri fel, nem kapcsolódik. :(
Harmadik (egyben negyedik és ötödik) próba: újra telefon plusz Torque. És már ez se akar kapcsolódni... :((

Qui Aerti Est?

Hogy lehet, hogy ami elsőre működött, utána már hallott?

Egyébként utána jártam egy szervizben, ahol egy laptop és az azon futó többszázezres mittudomén milyen program is csak többszöri kísérletre kapcsolódott rá a kocsira, igaz utána tökéletesen működött.

Talán rossz, kontakthibás a csatlakozó aljzatom.
Zolibácsi2018-01-06 13:09:31 // 103585
csináltam egy jobb minőségűt is :-)
a kkk turbó és akkori programhoz képest kb 2 másodperc a különbség 100-160-ra.
De nem pontos a mérés.
αλφα2018-01-06 12:59:54 // 103584
Valóban így volt. Sőt, még a bőr ülésemet is kijavították, ami még plusz két órába telt. Az anyósülésen felfeslett két helyen a varrás, csúnya volt. Ülés ki, kárpit le, varrás kijavít, kárpit vissza, ülés vissza. Mint a gyári új, olyan szép lett. Profik.
αλφα2018-01-06 12:54:33 // 103583
:) Ebbe nem mennék bele... Hasonló korú kislányom van.
Macccy2018-01-06 12:35:36 // 103582
"Kormánymű végzet" ?
Szokott azzal baj lenni? Nem a tartály/szűrő hiba a gyakori inkább? :()
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-06 12:22:50 // 103581
Eddig így sem lehetett :-) Egyébként a fűtésem is lehet megjavult. Nem tudom mi köze a tuning bixhoz, de nem kellett tekergetnem a hőfokot. Vagy csak véletlen egybeesés..
Zselé2018-01-06 12:10:13 // 103580
Köszi! Erre nem gondoltam, de gondolom ha így van hamarosan utólér a kormánymű végzet... akkor viszont nem kap uj felnit! :)))
pettinke2018-01-06 11:53:51 // 103579
Jó eséllyel a kormányműved porvédő gumiharmónikájában van.
Benne van a használatiban, hogy milyet szeret. Ha nincs meg, le tudod tölteni hivatalosan a Fiat oldaláról (eLum).
Ne járó motornál töltsd, mert kifröcsköl. Tölts, aztán zárd le, járasd meg ide-oda, tölts utána, ha kell.
Zselé2018-01-06 11:14:58 // 103578
Sziasztok, tegnap akadt egy kis problémám:

Észre vettem, hogy álló helyzetben kormányzáskor a szervo “vinnyog” és kicsit nehezebb a kormány. Ma megnéztem a tartályt, és alig van benne. Az az érdekes, hogy nincs sehol folyás nyoma, vajon hova tűnhetett?

A másik kérdés technikai: milyet kell venni bele? 2011-es 2.0 jtdm. Jól emlékszem, hogy apránként kell betölteni járó motornál, ide-oda kormányozva?
Smith2018-01-06 10:35:46 // 103577
Nekem fél évig tartott a bőrözés :D Győrben.....
Haddel2018-01-05 22:13:44 // 103576
Köszi,jól hangzik a pár órás várakozás .Van ahol heteket mondanak.
Liquid2018-01-05 21:24:42 // 103574
így könnyű csodafogyit összehozni :)
Don Vito2018-01-05 19:55:23 // 103573
Én hasonló helyzetben voltam, és cseréltettem.
Smith2018-01-05 17:47:12 // 103572
de milyen volt a kislány???
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-05 17:07:28 // 103571
Zolibácsi gyorsulós videójára gondoltam csinálok én is. :-) Nem gyorsulós, csak olyan amilyen az autóm. Még zenét is talált nekem. Kb innentől nem emlékszem hogy jutottam haza, csak azt tudom, hogy mit álmodtam :-D
Majd csinálok én is rendeset is :-)))
αλφα2018-01-05 13:52:39 // 103570
Én a A kormányt, meg a váltószoknyát Gödöllőn csináltattam itt: http://profikormanyborozes.hu/ (Nem reklám, semmi közöm a céghez, csak ajánlom, mert valóban szép és gyors munkát végeznek.
3-4 órát vett igénybe, a helyszínen megvárható, gyönyörű munkát végez a kislány.
A kormány 20, a szoknya 5 db ezres volt.

A váltógombot, a könyöklőt, meg a kézifékkar szoknyáját már jómagam bőröztem át, így az gyakorlatilag ingyen volt... :)
Dömpi (il dottore)2018-01-05 13:45:43 // 103569
Nekem volt, RPM sensor hibát írt
psychoati2018-01-05 12:54:30 // 103567
Szia!
D.Z.-nél csinálták. Csak a szívósor árát nem tudom megmondani, nekem volt más is. A szívósort nekem szimpatikus módon nem ragasztották, hanem be lettek hegesztve a lyukak.
Roll19832018-01-05 12:37:58 // 103566
Ezt még nem próbáltam, de meg fogom nézni. Köszi!
Szergej2018-01-05 12:30:32 // 103565
Szia. Ki és mennyiért csinálta a szivócsö lapátok eltávolítását? :-)
psychoati2018-01-05 12:01:47 // 103564
Kikerültek a szívósorból a lapátok végre, ki is lett takarítva. Kipufogó tőcsavarok pótolva, cserélve. Hirtelen nagyon lendületes lett az autó :-) és megszűnt a turbónyomás ingadozás is. Szerintem az EGR-t is ki fogom iktatni.
Giuntini2018-01-05 11:51:52 // 103563
Igen, de pont ezert ha teljesen zart 120 foknal kezd forrni.
Shadin2018-01-05 11:02:25 // 103562
Ha hosszan nyomod a bal oldali auto gombot hogy átváltson mono üzemmódba a klíma akkor megjavul?
Shadin2018-01-05 10:50:57 // 103561
Ennél csúnyább a helyzet a 159 esetében, mert 80-100 fok között, vagy felette is akár, 90-et mutat :-(
Liquid2018-01-05 09:47:24 // 103560
óbammeg, pont fordítva értettem :) reggel volt még nekem...:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak