Szerintem is tégy belátásod szerint! :)
Nekem 20 éves autóm van és a felni sem különösebben értékes... de mégis van kerékőröm! :) A gumis nem szív vele, hisz alig találkozunk... esetleg az őr fejét is letudod egy kis matt feketével fújni, hogy ne világítson, viszont az egyszerű tolvajtól mégis megvéd... nyilván a jól felkészült bandától nem feltétlenül... és én bizony hallottam olyat, hogy zárt kerten belüli autóról lopták le a kerekeket a hálószoba ablaka alatt Wekerle telepen, ami azért jó hely (volt)...
És ahogy látom/olvasom nektek kicsit komolyabb gurulóitok vannak... :)
Kazes☻2016-04-21 16:39:29 // 82077
ProdyG2016-04-21 16:33:55 // 82076
csak nagyon drága volt a felni és jobban belegondolva, milyen egyszerű ellopni... ez idegesít.
Liquid2016-04-21 16:23:35 // 82075
Tégy belátásod szerint :)
Sztem tök felesleges, mert egyrészt az Isten se tudja mikor hallottam olyanról hogy elloptak kerekeket, főleg olasz autóról és mondjuk nem Harlem legdurváb részén, másrészt aki tényleg el akarja lopni azt nem tartja vissza.
Csak magadat illetve a gumist szivatod vele :)
Sztem tök felesleges, mert egyrészt az Isten se tudja mikor hallottam olyanról hogy elloptak kerekeket, főleg olasz autóról és mondjuk nem Harlem legdurváb részén, másrészt aki tényleg el akarja lopni azt nem tartja vissza.
Csak magadat illetve a gumist szivatod vele :)
ProdyG2016-04-21 16:17:03 // 82074
bocs, ezt nem neked akartam.
ProdyG2016-04-21 16:16:03 // 82073
óriási dilemmában vagyok: vegyek-e kerékőrt vagy sem? sokan írtátok, hogy tök felesleges, mert hamar ki lehet játszani. De mégis védelem szempontjából csak jobb, mint a semmi, nem?
Viszont azért nem akarok venni mégsem, mert akkor nem tudok sötét színű csavarkupakokat tenni a kerékőrökre (mivel sötét felnim van, nem akarok világos csavarokat) :)
Viszont azért nem akarok venni mégsem, mert akkor nem tudok sötét színű csavarkupakokat tenni a kerékőrökre (mivel sötét felnim van, nem akarok világos csavarokat) :)
RomeoOne2016-04-21 12:58:49 // 82070
Sziasztok!
A bézs bőrüléseket milyen bőrápolóval szoktátok ápolni? Van esetleg valami egyéb spéci technika, amit alkalmaztok?
Köszi
A bézs bőrüléseket milyen bőrápolóval szoktátok ápolni? Van esetleg valami egyéb spéci technika, amit alkalmaztok?
Köszi
ott22172016-04-21 12:09:54 // 82069
Az én turbóm is hasonló tüneteket mutat,úgyhogy be is kentem Milgammával ! :) A viccet félretéve én is küzdöttem hasonló gondokkal úgyhogy együttérzek ,és javulást kívánok.
Invisible2016-04-21 10:32:36 // 82068
Jobbulást! :(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-21 10:15:04 // 82067
jobb ülést.... kicsit meg kéne erősíteni az alsó mély hátizmokat és nincs többé lumbágó
Dömpi (il dottore)2016-04-21 09:08:16 // 82066
köszönöm
Dömpi (il dottore)2016-04-21 09:04:58 // 82064
OFF
volt a doki, kaptam szurit
diagnózis: heveny lumbágó (a hétvégén kertet ástam...lehet hirtelen sok volt egyszerre)
gyógymód: szigorú pihentetés + Prskindol gél (nekem ez vált be eddig) + xilox (fájdalomcsillapító) + Mydeton + Zaldiar - ezek izomlazítók és fájdalomcsillapítók)
No meg Réka összegaszgatott reggel ilyen kineziológia tapasszal.
ON
volt a doki, kaptam szurit
diagnózis: heveny lumbágó (a hétvégén kertet ástam...lehet hirtelen sok volt egyszerre)
gyógymód: szigorú pihentetés + Prskindol gél (nekem ez vált be eddig) + xilox (fájdalomcsillapító) + Mydeton + Zaldiar - ezek izomlazítók és fájdalomcsillapítók)
No meg Réka összegaszgatott reggel ilyen kineziológia tapasszal.
ON
Béci Ɨ|ѯ2016-04-21 08:44:49 // 82063
A Milgamma tényleg nagyon jó. Igaz, hogy az az idegeket rakja valahogy rendbe, nem tudom, hogy neked az-e a baj. Mindenesetre jobbulást.
Liquid2016-04-21 08:35:31 // 82062
ajaj jobbulást!
yani🍀2016-04-21 08:25:54 // 82061
Jobbulást!
Nivan842016-04-21 08:24:08 // 82060
nekem ugyan nem a hátam, de ha nem porc gondod van, a milgamma nevü cucc nagyon jól rendbe rakja az idegeket.
Dömpi (il dottore)2016-04-21 08:21:34 // 82059
OFF
két napja küzdök a hátammal, eddig hatott a kencefice, meg a jájdalomcsillapító, de ma reggelre teljesen összeomlott a rendszer. Most várom a dokit, kapok szurit, aztán kiderül.
Jelenleg mozgásképtelen vagyok, max kapaszkodva.
A kocsimm jól van, lehet beülök a kényelmes ülésbe derekat pihentetni.
ON
két napja küzdök a hátammal, eddig hatott a kencefice, meg a jájdalomcsillapító, de ma reggelre teljesen összeomlott a rendszer. Most várom a dokit, kapok szurit, aztán kiderül.
Jelenleg mozgásképtelen vagyok, max kapaszkodva.
A kocsimm jól van, lehet beülök a kényelmes ülésbe derekat pihentetni.
ON
Nivan842016-04-21 08:11:58 // 82058
en ugy tudom hidegen nem is érdemes korrekciót mérni, másrészt igen, ezek az értékek rosszak, de nem biztos, hogy a 3. henger porlasztója a ludas, próbapadra kell tenni. Nekem is ez jön 1-2 hét múlva. igaz, nekem a 2 körüli a 3. henger, de most még olcsóban megúszom a felújítást mintha várnék, hogy igazán szar legyen a szitu.
Laosz1562016-04-21 06:47:05 // 82057
heisenberg.2016-04-21 00:34:14 // 82056
Ha már injektoros téma, hátha volt valakinek ilyesmivel tapasztalata:
értékek:
Cylinder 1: -0.99 mm3/inject
Cylinder 2: -2.67 mm3/inject
Cylinder 3: 4,15 mm3/inject
Cylinder 4: 0,37 mm3/inject
Cylinder 5: -0,88 mm3/inject
Tehát látszik, hogy a 2-es, 3-mas jól elment, a többi nem vészes.
Ezeket az értékeket üzemi hőfok mellett mértük, sajnos voltam olyan hülye, hogy hideg motorral nem mértem rá, pedig amíg nem éri el az üzemi hőfokot (90 fokot) addig olyan szépen jár, hogy az 5 forintos az élére állítva nem dőlne el (egy kisebb túlzással)..
Ahogy a 90 fokot eléri, az alapjáratom ingadozik, nem vészesen, van hogy a fordulatszámmérőn észre sem venni, de hallom, főleg ha odafülelek a pufóhoz.
Találkoztatok már ilyesmivel? Egy rossz injektor hidegen is rossz, vagy tévedek?
értékek:
Cylinder 1: -0.99 mm3/inject
Cylinder 2: -2.67 mm3/inject
Cylinder 3: 4,15 mm3/inject
Cylinder 4: 0,37 mm3/inject
Cylinder 5: -0,88 mm3/inject
Tehát látszik, hogy a 2-es, 3-mas jól elment, a többi nem vészes.
Ezeket az értékeket üzemi hőfok mellett mértük, sajnos voltam olyan hülye, hogy hideg motorral nem mértem rá, pedig amíg nem éri el az üzemi hőfokot (90 fokot) addig olyan szépen jár, hogy az 5 forintos az élére állítva nem dőlne el (egy kisebb túlzással)..
Ahogy a 90 fokot eléri, az alapjáratom ingadozik, nem vészesen, van hogy a fordulatszámmérőn észre sem venni, de hallom, főleg ha odafülelek a pufóhoz.
Találkoztatok már ilyesmivel? Egy rossz injektor hidegen is rossz, vagy tévedek?
ott22172016-04-20 23:28:05 // 82055
Szia!
Ha nem sikerül szólj mert hétvégén megyek Debrecenbe és nyomtatott formában
szívesen adok neked egy példányt.
Üdv Ottó
Ha nem sikerül szólj mert hétvégén megyek Debrecenbe és nyomtatott formában
szívesen adok neked egy példányt.
Üdv Ottó
Liquid2016-04-20 21:41:34 // 82054
Rosszull keresrél :)
itt megtalálod
itt megtalálod
Svéd2016-04-20 21:34:03 // 82053
Üdv.Segitségre lenne szükségem.Hengerfejes lett az autóm,ha valaki tudna megbizható helyröl hengerfejet 2.4, 2006 ,200Le-es motorhoz,azt nagyon meg köszönném.A Trencsik kivételével.
rodolfo752016-04-20 21:31:23 // 82052
Szia!
Sokat keresgéltem, de ne találtam magyar "manual-t" 159-hez. Az eredeti német, angolt tudtam letölteni az már oké. De a magyar lenne a legjobb:)
előre is köszi,
R75
Sokat keresgéltem, de ne találtam magyar "manual-t" 159-hez. Az eredeti német, angolt tudtam letölteni az már oké. De a magyar lenne a legjobb:)
előre is köszi,
R75
Haddel2016-04-20 21:23:44 // 82051
Erhard kollega a te embered.
Irj neki.
Irj neki.
Haddel2016-04-20 21:21:09 // 82050
Ezzel én is szemeztem😃
BigBratyó2016-04-20 21:05:29 // 82049
Sziasztok! Budapesten hol érdemes fékbetéteket és féktárcsát venni? Hol kapok jó ár/érték arányban? Sos lenne, máig semmi hang, de most súroló hangot hallok. :( köszönöm előre is!
Hardy2016-04-20 21:04:03 // 82048
90000 kert a srác a komplett nagyfek szettert.
ott22172016-04-20 20:50:16 // 82047
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem új tag Elősször is szeretném megköszönni a szíves fogadtatást./kösz! :)/
Amint megvettem a vasat a haverommal rögtön gépre tettük. A korrekciós értékek nekem is
-0.4 é +1.6 között mozogtak.A dpf viszont 62%-os etömődést mutatott,Másnap lezavartam úgy 900 km.-t, pályán tempomat,135 ,és üzemanyag adalék.A dpf 28%.os lett. A turbóm már hidegen visít egy kicsit.de 192000-nél már ez előfordul. A fogyasztásom a pályás oda úton 6 liter,vissza 5.5 lett. Persze félúton kapott egy chiptuningot. Most úgy 170 ló.és 400 Nm lett. Sajnos sima fékeim vannak és ez érezhetően kevés,így jöhet a "nagy" fékesítés.
Olvasom a hozzászólásokat és "okosodok". Mégegyszer üdv mindenkinek.
Nemrég lettem új tag Elősször is szeretném megköszönni a szíves fogadtatást./kösz! :)/
Amint megvettem a vasat a haverommal rögtön gépre tettük. A korrekciós értékek nekem is
-0.4 é +1.6 között mozogtak.A dpf viszont 62%-os etömődést mutatott,Másnap lezavartam úgy 900 km.-t, pályán tempomat,135 ,és üzemanyag adalék.A dpf 28%.os lett. A turbóm már hidegen visít egy kicsit.de 192000-nél már ez előfordul. A fogyasztásom a pályás oda úton 6 liter,vissza 5.5 lett. Persze félúton kapott egy chiptuningot. Most úgy 170 ló.és 400 Nm lett. Sajnos sima fékeim vannak és ez érezhetően kevés,így jöhet a "nagy" fékesítés.
Olvasom a hozzászólásokat és "okosodok". Mégegyszer üdv mindenkinek.
Hardy2016-04-20 20:46:30 // 82046
Valaki feldobta a face re. Van meg neki nagyfek tarcsaval meg golyalabbal. Ezt kivette az autójából mikor eladta.
Invisible2016-04-20 20:38:21 // 82045
Szép, hol szerezted? :)
Hardy2016-04-20 20:34:43 // 82044
Shadin2016-04-20 19:35:16 // 82043
Oké :-)
Dömpi (il dottore)2016-04-20 18:39:00 // 82042
na persze! megint csak valami jelenséget kreálsz, hogy szétszedhesd a kocsit :)
tudod mit? 2 hét múlva kiméregetheted az enyém légmennyiség/vákum adatait!
Na jó, mehetsz egy tesztkört is :)
tudod mit? 2 hét múlva kiméregetheted az enyém légmennyiség/vákum adatait!
Na jó, mehetsz egy tesztkört is :)
Dömpi (il dottore)2016-04-20 18:36:21 // 82041
nekem van, hogy beragad a levegőállító mechanika, pl. ablakról lábra állítom, de továbbra is ablakra fúj. Ilyenkor végig kell minden variáción járatni 1-2 percig, hogy helyreálljon a rendszer.
Shadin2016-04-20 16:34:23 // 82040
Nekem is :-(
Hardy2016-04-20 16:31:03 // 82039
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-20 16:29:33 // 82038
na nem mondtam hülyeséget a másik Tibis embernek is "felpattog" a gátlója....pedig az normál futóműves...
Martin Kovacs2016-04-20 12:17:26 // 82037
Engem is azert idegesit mert allitolag es geppel merve is nincs hiba :/
Liquid2016-04-20 10:53:42 // 82036
szét kellene szedni a könyöklőt és megnézni, hogy nincsenek-e eltömve a csövek
Kikkó2016-04-20 10:49:38 // 82035
Amire még tudok gondolni, hogy bizonyos fúvókákat el kellene zárni, hogy a hátsó üléssora jusson elegendő levegő? A Skoda Feliciámban ez volt a szerelő által javasolt megoldás az első szélvédőre jutó levegőmennyiség fokozására, de ez az autó közel nem az a kategória.
A fűtés emlékeim szerint auto/auto módban van, csak a hőmérsékletet kell tekergetnem és elöl mindent magától elintéz. Az első ablakot uszodai hajszárítókat megszégyenítő erővel tudja fújni, hátulra meg alig jut valami...
A fűtés emlékeim szerint auto/auto módban van, csak a hőmérsékletet kell tekergetnem és elöl mindent magától elintéz. Az első ablakot uszodai hajszárítókat megszégyenítő erővel tudja fújni, hátulra meg alig jut valami...
Pityukoma2016-04-20 10:38:28 // 82034
Akkor neked ott valami nem kerek. Nekem az exbe ès ebben is tök jól működött/dik. Èn általában full auto/auto mòdban használom. Csak ritkán avatkozok bele. Leginkább csak a hőfokot állítom.
Liquid2016-04-20 10:34:09 // 82033
Tudom hogy csak tüneti kezelés, de sajna nem tudom az okot. Elvben minden egység kiválóan működik. Izzítás rendben, áramlásterelők lekötve, injektorok jók, ésatöbbi.
Idegesít a dolog nagyon.
Idegesít a dolog nagyon.
Martin Kovacs2016-04-20 10:26:59 // 82032
Na akkor megpróbálom így ! :D
Kikkó2016-04-20 10:24:36 // 82031
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Liquid2016-04-20 09:58:57 // 82030
Az teljesen jó érték. Hogyan indítod? Próbálj meg gyújtás ráadása után 10-15s-t várni (vagy amíg kattan a relé), és utána indítani. Nekem is csinál ilyet, hogy nehezen indul, ha nem csinálom meg a procedúrát és hűvös van. Egyelőre ismeretlen az oka.
Martin Kovacs2016-04-20 08:56:05 // 82029
Turbo, szívósorra nézek rá akkor egr és dpf már nincs benne :D
yani🍀2016-04-20 08:54:49 // 82028
Az előzőnél nekem is azt mondták, hogy nem érdemes piszkálni, ha nincs más panasz
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF