GTPeti2010-09-13 22:19:23 // 8090
Na. Lassan itt is alakul a BMW-flame. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 22:14:16 // 8089
bakker egy 2004-es Mjet-et nem fogok e39-hez hasonlítani :)
Andy2010-09-13 22:05:41 // 8088
250, mert ott van szabályozva, gondolom. :)) Csak valahogy mégsem jönnek vele! :))
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 22:04:59 // 8087
na hagyjuk is mert majd én is megkapom, h nem is szeretem az Alfákat :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 22:04:22 // 8086
arról, h mennyit megy az 530d kérdezd meg tesómat... nem keveset vezetett... és elárulom nem 240 a vége :D
tipoatti2010-09-13 21:59:52 // 8085
Igaz. Ennyi. :))) E60-at igazából eszembe sem jutott hasonlitgatni egy Alfához sem. E39-ből fingattam mindkettőt, csipszes 525TDS-t is nyúztam nem egyszer. Na az sem ment gyengén.
Andy2010-09-13 21:59:28 // 8084
El kell kedvetlenítselek! :))) Végre nem annyira jók azok a bájernek. Nem nagyon jött velem még egy sem 240 után... Bár lehet mindig béna sofőrt fogok ki! :))
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 21:58:07 // 8083
bajom :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 21:57:50 // 8082
és mégegyszer hangsúlyozom nincs bam a V6-tal sőőőőt :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 21:56:49 // 8081
Én E60-ról beszélek... 2003-tól az van...
tipoatti2010-09-13 21:53:09 // 8080
Ja, szerintem mindegyikünk az E39-re gondolt, az E60 már teljesen más mozi egy Alfának, az biztos sajnos.
tipoatti2010-09-13 21:50:37 // 8079
Az automatától nem dobtam el a maradék hajam, de kézi váltóval terror érzetem volt vele, az biztos...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 21:50:27 // 8078
elmondom neked az 525d is majdnem pariban van velem :( éppen verem...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 21:50:26 // 8077
és ezek a Touringok... a simák -0,2mp százra...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 21:49:13 // 8076
direkt a régit írtam... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 21:48:41 // 8075
az újról meg ne i beszéljünk a 23X lóerejével :)
tipoatti2010-09-13 21:48:35 // 8074
ja, tényleg!!!! :)))
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-09-13 21:47:14 // 8073
nem akarok megbántani senkit, sőt nagyon beleszólni sem elvégre nekem "fűnyíróm" van de 530d-vel nincs igazán egy hullámhosszon a 3.0 V6 tök mindegy, h automata vagy kézi... a 2.4 JTD '56 meg főleg nem :D és ez még a 2004-es 218 lovas... 0-100 7.4 az automata, 7.2 a kézi... nyomaték 500Nm szal George még 100 és 200 között sem üti meg :D
GTPeti2010-09-13 21:43:31 // 8072
Írj csak egyszerűen SD-t. (SportDízel :)
GEORGE2010-09-13 21:43:14 // 8071
Aki nem hisz nekem nyugodtan megkérdezheti Andyt is.
( még soha nem kamuztam menetteljesítmény-fogyasztás és úgy bármi más terén )
igazából nem is kell elhinni nekem semmit se......a tény az tény.
Ezért irritál mikor olyanok mondják meg a frankót akik még nem is ültek az adott típusú autóban.....
( még soha nem kamuztam menetteljesítmény-fogyasztás és úgy bármi más terén )
igazából nem is kell elhinni nekem semmit se......a tény az tény.
Ezért irritál mikor olyanok mondják meg a frankót akik még nem is ültek az adott típusú autóban.....
tipoatti2010-09-13 21:40:22 // 8070
NEM, nem vagyok én olyan :P - csak a rutin, az évek, meg a tapasztalat ( Alfás is )!!! :)))
tipoatti2010-09-13 21:38:43 // 8069
Automata 530D verhető, kézi váltóval azonban SOKKAL jobban megy. Az már komoly matek a V6-nak is, mert ugye GEORGE is tudja cibálgatni a bajszukat a 2,4... -vel ( qrva hosszú kiírni... ;) )
GEORGE2010-09-13 21:37:57 // 8068
156-ról beszélek, nem 159-ről.
Az enyémben semmilyen chip vagy bármi más tuning nincs, full gyári.
Szerintem meg nincs 2T a 166 3.0v624v aut,
Az enyémben semmilyen chip vagy bármi más tuning nincs, full gyári.
Szerintem meg nincs 2T a 166 3.0v624v aut,
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 21:36:57 // 8067
mindig ezek a negatív hullámok :)
GEORGE2010-09-13 21:36:18 // 8066
Nem érdekel milyen váltó van benne...az egy 220 lovas nagyvad és kész, ez meg a "ti" olvasatokban egy szaros diesel, aztán még is partiban van.
Arno1662010-09-13 21:35:01 // 8065
Már csak azért mert a 2 tonnas automata váltós Thesis az 1.9JTDm 159-et eléggé veri úgy 50-től.... szóval fura ez nagyon...
3.0 166-om amig egyben volt 530D BMW-ket hagyogattam le a palyan vele rakasra.
Nemhinnem h a 2.4JTDm jobban menne egy 159-es kaszniban.
Sok itt szerintem a "körülmény". Váltó chip tömeg állapot stb.
3.0 166-om amig egyben volt 530D BMW-ket hagyogattam le a palyan vele rakasra.
Nemhinnem h a 2.4JTDm jobban menne egy 159-es kaszniban.
Sok itt szerintem a "körülmény". Váltó chip tömeg állapot stb.
tipoatti2010-09-13 21:34:05 // 8064
Nincs felvétel nálatok véletlenül? ;)
tipoatti2010-09-13 21:33:10 // 8063
Érzékeny egy moci az tudtommal is, manapság pedig gyak. lehetetlen normális állapotút találni belőle. A legfiatalabb is 9 éves...
tipoatti2010-09-13 21:31:51 // 8062
500K-val az órában valszeg csak gombokat kaphatott érte... Ha nem, akkor mágus volt! ;)
Arno1662010-09-13 21:30:10 // 8061
"Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!"
váltó?
váltó?
GEORGE2010-09-13 21:14:11 // 8060
nem tudom miért nem esett le nekem :-)
GTPeti2010-09-13 21:07:11 // 8059
Olyan van a kollégámnak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 21:07:11 // 8058
amelyik ismerősömnek van nem szopik vele...csak meg kell neki adni amit kér :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 21:05:34 // 8057
nem képzeld ennyi méterrel adta el mert sérülésmentes volt :) meg költ az autókra rendesen
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 21:03:56 // 8056
így van Druszák lettünk :D
Jorjie2010-09-13 21:02:56 // 8055
Mert most druszák lettek a kocsiddal :-DDDDDD
ALFI1562010-09-13 21:02:40 // 8054
Jó csak mondtam valamit.Lehetne folytatni a listát.De az biztos,hogy nem GTA lenne.Az is dúrva szerintem,hogy az alfának az a csúcs.Nincs erősebb,keményebb motor.(szégyen)
tipoatti2010-09-13 21:00:42 // 8053
Skyline GTR.
GEORGE2010-09-13 21:00:12 // 8052
Hmmm érdekes dolgot írsz, az benyások közt pont a 2.0V6TB nem tartják jó motornak....
miért öröm az neked, hogy már 242-nél tartok???
miért öröm az neked, hogy már 242-nél tartok???
tipoatti2010-09-13 21:00:05 // 8051
Gondolom eladás előtt azért karcsúbb lett az a számláló... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 20:58:16 // 8050
vagy Nissan 350 :)
ALFI1562010-09-13 20:45:35 // 8049
Ha meg olyat akarnák ami megy akkor evo vagy mazda 6 MPS
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 20:39:51 // 8048
Jah ez a 166 tulaj akinek nagyobb és jobb a 159 az előző 66-ot 500e km-rel adta el...2,4jtd volt :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 20:37:01 // 8047
sokat beszélgettünk már az Amorén erről a benzin VS dejzelről azért el kell ismerned hogy a V6 azért az ott van a szeren főleg a 2.0V6TB vagy a 3.0 V6 nem beszélve a 3.2 V6-ról (nem a GM-ről)...ezekből pariban vagyok a 2.0V6TB-vel és kész....hangban verhetetlenek azért a V6TB csigása mikor lefúj az kész és persze megy de nem füstű :D
Amivel mindig védekeznek a benyások hogy a dejzel a fillérbszóknak való pl a 159-nél rohadtul nem igaz mert a 8.5L-es fogyasztása nem éppen a skótoknak való....
Annak hogy 242e van az autódban meg külön örülök :DDDDD
Amivel mindig védekeznek a benyások hogy a dejzel a fillérbszóknak való pl a 159-nél rohadtul nem igaz mert a 8.5L-es fogyasztása nem éppen a skótoknak való....
Annak hogy 242e van az autódban meg külön örülök :DDDDD
tipoatti2010-09-13 20:30:53 // 8046
Azért nem semmi. hogy naponta x hsz.-ben van idegzeted alaposan kiírni MINDIG a motortípusoknál hogy : 2,4,1,9,12V2410VVXVMjetJTDV6bármi... ;)
ALFI1562010-09-13 20:30:52 // 8045
Meg,hogy egy 1000köbcentist nem tud lenyomni.Sőőőt!Erőlködik.
tipoatti2010-09-13 20:27:23 // 8044
Ha - tételezzük fel - nem csipszes volt a verda, és különös tekintettel arra, hogy Mjet mociról beszélünk, a nagy füst ( kormolás ) tényleg nem jó szvsz.
W.2010-09-13 20:18:21 // 8043
Nem kell ezt olyan véresen komolyan venni! Az Alfa sportszívű. Ahoz meg ha tetszik, ha nem , nem megy a dízel motor! Ennek ellenére jó hogy van belőle olyan is, mert én is lecseréltem a V6-ot traktorra...:)) Egyébként meg, ne húzd ki a gyufát a Don-nál..:)))
ALFI1562010-09-13 20:11:25 // 8042
Persze,hogy volt valami gond.Főlleg ha akkora volt a füst.Azért az ha akart elment volna.
GEORGE2010-09-13 16:15:22 // 8041
Mi az hogy a 166 2,4 jtd szenvedett?
Ha a 2,4 jtd-t 1000cm3 szarok lenyomták, akkor ott valami baj volt, ami egyáltalán nem jellemző a jtd-re.
Piri mesternek sajnos nem érte el a 600ezer kilométert a 2,4 jtd 10v-je......amit ezelőtti 80ezerrel átvariált, nagy turbó stb stb...lehet ha nem piszkálta volna átlépte volna a 600ezret úgy hogy semmi baja nem lett volna....
Jó 2,4 jtd 20V egál a 3,0 V6-al 200-ig 100-ról indulva bármilyen sebességről.
kipróbáltuk!
Nem tudom miért szapulod ennyire a diesel Alfákat, a legmegbízhatóbb motorok jelenleg az Alfa kínálatában.
kérdezz meg motor felújítást végzőket, meg alkatrész kereskedőket, hogy mennyi jtd alkatrészt forgalmaznak....
Röviden összefoglalva, 156 2,4 jtd 20V a 0-100-ra való gyorsulásban 1-1,5mp lassabb mint a szintén 156 2.5 V624V ezt leszámítva gyári állapotú 2,5V6 24v nem tud mit kezdeni a 2,4 jtd 20V-vel., csak 230km/h elérésekor kezd felzárkózni.
Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!
Ráadásul ha Andyt megkérdezed majd elmondja, hogy mennyire füstölt a diesel mikor előtte kotortam.....ja és már 242ezer km van az enyémben.
Hangja belülről szinte nincs, de ha be is szűrődik valami akkor semmi esetre sem zavaró főleg, hogy a 5 henger jóval szebben szól mint bármely 4 hengeres.....
Azt megfigyeltem, hogy minden benzines avval jön, hogy füstöl meg teherautó üzemanyaggal megy.....de azt már egyikőtök sem ismeri el leírva, hogy bizony a kurva életbe a közlekedési helyzetek döntő részében ugyan úgy, vagy jobban megy mint a hőn ajnározott nagyvadak. Tudom kellemetlen azt írni, hogy akár mit csinálok nem érem be csak 200 felett....meg utaztam benne és nincs motorhang még 180 tartós utazáskor sem......
Aztán amikor a füstölésre visszavágva azt írom-juk, hogy "ti" meg dupla annyiból meg 3szor annyiból tesztek meg 100km az nem számít, mert nem úr aki nem herdál.....
Hát akkor az miért számít, ha fűstől???? Ráadásul felnagyítjátok a füstölést is....
Meg arról mély hallgatás van, hogy sok benyás meg kéken fűstől.....pedig ( szerintem ) az gázabb mint a fekete fűst....
Ha a 2,4 jtd-t 1000cm3 szarok lenyomták, akkor ott valami baj volt, ami egyáltalán nem jellemző a jtd-re.
Piri mesternek sajnos nem érte el a 600ezer kilométert a 2,4 jtd 10v-je......amit ezelőtti 80ezerrel átvariált, nagy turbó stb stb...lehet ha nem piszkálta volna átlépte volna a 600ezret úgy hogy semmi baja nem lett volna....
Jó 2,4 jtd 20V egál a 3,0 V6-al 200-ig 100-ról indulva bármilyen sebességről.
kipróbáltuk!
Nem tudom miért szapulod ennyire a diesel Alfákat, a legmegbízhatóbb motorok jelenleg az Alfa kínálatában.
kérdezz meg motor felújítást végzőket, meg alkatrész kereskedőket, hogy mennyi jtd alkatrészt forgalmaznak....
Röviden összefoglalva, 156 2,4 jtd 20V a 0-100-ra való gyorsulásban 1-1,5mp lassabb mint a szintén 156 2.5 V624V ezt leszámítva gyári állapotú 2,5V6 24v nem tud mit kezdeni a 2,4 jtd 20V-vel., csak 230km/h elérésekor kezd felzárkózni.
Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!
Ráadásul ha Andyt megkérdezed majd elmondja, hogy mennyire füstölt a diesel mikor előtte kotortam.....ja és már 242ezer km van az enyémben.
Hangja belülről szinte nincs, de ha be is szűrődik valami akkor semmi esetre sem zavaró főleg, hogy a 5 henger jóval szebben szól mint bármely 4 hengeres.....
Azt megfigyeltem, hogy minden benzines avval jön, hogy füstöl meg teherautó üzemanyaggal megy.....de azt már egyikőtök sem ismeri el leírva, hogy bizony a kurva életbe a közlekedési helyzetek döntő részében ugyan úgy, vagy jobban megy mint a hőn ajnározott nagyvadak. Tudom kellemetlen azt írni, hogy akár mit csinálok nem érem be csak 200 felett....meg utaztam benne és nincs motorhang még 180 tartós utazáskor sem......
Aztán amikor a füstölésre visszavágva azt írom-juk, hogy "ti" meg dupla annyiból meg 3szor annyiból tesztek meg 100km az nem számít, mert nem úr aki nem herdál.....
Hát akkor az miért számít, ha fűstől???? Ráadásul felnagyítjátok a füstölést is....
Meg arról mély hallgatás van, hogy sok benyás meg kéken fűstől.....pedig ( szerintem ) az gázabb mint a fekete fűst....