Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-10-22 20:24:11 // 8714
Ez így van!Kint a Petőnél volt egy fejlesztőmérnök.Györből jött az auditól egy kompjutert hozott neki.Lényeg:Ott mondta,hogy nekik azt mondják,hogy ezt csináld meg old meg de a legolcsobban.Nem baj ha nem megy el csak pár ezer kilómétert.Majd jön szervízre és csere.Nem a hosszú élettartam a cél.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 20:23:26 // 8713
nem az a baj hogy 8V vagy 16 vagy 20...motorikusan egyikkel sincs baj...ha már típushiba a leömlő tőcsavarnak az eltörése, miért nyolcas (nem biztos:), miért nem 10-es vagy 12-es vagy miért nem középre rakták a krva turbót (a bal oldali csavar szokott eltörni ) vagy miért nincs felfogatva rendesen a turbó stb, stb....
ALFI1562010-10-22 20:20:14 // 8712
Miért az alfa is csak a seggem hordja.A fordba 145 ezer van most.20ezrenként volt olajcsere meg szűrők.80ezernél volt első betét csere most meg első betét+tárcsa,hátsó pofa a dob meg felszabályozva.Azért ez a nem mindegy.És a suzukira is kb.ennyit kell költeni szervízre.Olaj csere azt annyi.Arról nem is beszélve,hogy éppen most beszélgettük a Pistivel,hogy 6 éve adta el a diesel 2-es gólfját 300-ért.Ami a mai napig annyit ér.És aki megvette még mindig nem költött rá 1 forintot se.Ő meg az alfázáson a 6 év alatt 3 misit bukott.Én meg más ennél még többet.
Don Gombóc2010-10-22 20:17:07 // 8711
Igen, de ezt már átbeszéltük.
Lehetne ilyen verdát csinálni még mindig de nem cél. Sőt adagolósban is meg lehetne csinálni az euro 5-öt és a teljesítményt, de kinek kell jó és olcsó üzemeltetésű autó? Az autógyáraknak biztosan nem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 20:17:01 // 8710
dejzelt kérdeztem :) tényleg olyan fos.....
pe-Ti2010-10-22 20:15:14 // 8709
Benzines:)) D4D a környékünkön sincs nem ism. tényleg ilyen fos???
Don Gombóc2010-10-22 20:15:07 // 8708
Egyébként a prémium autósok azok akik a legjobban titkolják a verdáik hibáit és a minőségük problémáit. ha nem vette volna valaki észre.
ALFI1562010-10-22 20:14:12 // 8707
Hagyományos 1.9JTD most mindegy,hogy alfába vagy fiatba de az egy jó motor.Ugyan olyan elnyűhetetlen mint az 1.9TDI
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 20:14:09 // 8706
én tudom mert nap mint nap látok amit látok :P Úgy látszik egyeseknek az lenne a jó ha struccpolitika lenne mert amit nem mondunk az nincs is :D
pe-Ti2010-10-22 20:13:12 // 8705
Haver szerelő 3-at csinált pár hónapon belül mind megúszta "csak" dugó hf jav. saját szemmel láttam, mercibe "belenő" a hf-be az izzító csak kifúrni-marni lehet már ha sikerül, DSG-t kettőt is vezettem nem tetszett lehet mind2 szar volt???
Don Gombóc2010-10-22 20:13:03 // 8704
Azoknál is csak ott nincs hiba ahol nem használják kimondottan nagy és hosszútávú terheléssel. Te sem jársz vele fullra rakottan, mert általában seggedet hordja csak meg az eszedet. :) A Mutyukit meg csak városi lúzerek használják aki bejárnak vele dolgozni napi két kilométert, aztán ajnározzák mint az állat. Ha napi szinten ide adnák nekem én kifektetném hamar. Csak dícsérni tudom a 66-ot is, amit kibírt alattam.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 20:11:53 // 8703
mit a hulladék d4-et? ezt komolyan mondod? :) 60-80e-ként meghal a kettőstömegű, zabálja az olajat stb, stb...
Don Gombóc2010-10-22 20:08:47 // 8702
Olyan nincs. Esetleg a Belorusz traktor, ami 15 km/órával jön kifelé a ganéból. :) Nem csak Alfáéknál hanem sehol nem találsz ilyen verdát, még a sokat istenített régi adagolós dízeleknél sem.
ALFI1562010-10-22 20:07:50 // 8701
De suzukinál miért nincs?Vagy a connectnél?
pe-Ti2010-10-22 20:06:27 // 8700
Vegyél avensist abba olyan csend van, hogy az idegesít majd:))))) Egyébként dögunalom "steril" japó.... apropó láttátok az "új" swiftet 2010-ben ez a gombsor röhej bocsi az offért!
Don Gombóc2010-10-22 20:04:55 // 8699
Te is ugatsz a 66 topicban, én is itt. :)
Kár fikázni a 159-et, mert szép és jó autó, inkább azt a köcsögöt aki ilyen szarságokat elkúrt rajta. Bár az sem biztos hogy elkúrás, inkább a szervíz háttérrel van a gond és a hozzáértéssel. Meg a hozzá állással. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 19:58:26 // 8698
mégis keresik a DSG-t pedig nem régi találmány az ára viszont borsos :P
Poló2010-10-22 19:56:47 // 8697
Ha egy izzítógyertya darab beleesik a hengerbe, akkor azt már nem kell generálozni, az úgy kuka, ahogyan van.
A Merciben hogyhogy nem lehet cserélni? Egybe van öntve a hengerfejjel? :))
A DSG váltónak meg pont az a lényege, hogy gyorsítasz mondjuk 2.-ban, de ő már a 3.-at is pörgeti és szinte észre sem veszed, hogy történt váltás.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 19:52:44 // 8696
mondj egy max 6-8 éves típust amivel nincs probléma Alfáéknál... vagy mondj olyan márkát ami legalább 200 ló, dejzel és nincs vele probléma meg nem 6-8 milla használtan, pár évesen...ha tudsz veszek olyan autót :P
ALFI1562010-10-22 19:52:20 // 8695
Égy van.Ha minden vezérlés cserénél 60ezrenként ki van pucolva az egr meg a map szenzor akkor nem lehet gond.Meg vez.cserekor le kell cserélni a szervóolajat is.Ha a szívósort leveteted takarításra akkor le kell a lapátokat úgy fixálni,hogy állandóan nyitva legyen.Így az se fog többet elkormolodni.A részecskeszűrőt meg ha beszarik ki kell íratni.Azzal se lessz több gond.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 19:49:25 // 8694
ott van :) no para..
ALFI1562010-10-22 19:47:38 // 8693
Te meg a harmadik.Magasztald csak a 66-ot mert itt 59 fikázás folyik.
pe-Ti2010-10-22 19:46:05 // 8692
Üdv!
Minden mai dízel egy szopás a rohadt emissziós normáknak megfelelés miatt ha pl. a kipufogógáz-visszavezetés (EGR) nem lenne egy csomó gond elő sem jönne (szívótorok, szenzorok pucolása, turbóhibák stb) nehogy azt hidd, hogy a többi prémiummárkával nem szívnál: pl.:új passat "megeszi" az izzítógyertyát (beleesik a hengerbe=motorgenerál) mercikből ki se lehet venni (hf csere), DSG váltó 80 ezer után akkorát ránt kapcsoláskor kivered a szélvédőt, a franciákról nem is beszélve (nagynyomású szivattyú halál) és még sorolhatnám persze vannak típushibák viszont kis odafigyeléssel nagy részük megelőzhető!
ALFI1562010-10-22 19:45:10 // 8691
Az a baj,hogy az 59 nem bírná ezt a mindennapi használatot.Ezzel szerintem más is tisztába van.Ha nem a connect lenne akkor suzuki.
Piritu - 1.000.0002010-10-22 19:32:54 // 8690
Nyami-nyami, 8 GB-ra már fér rendesen :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-22 19:32:09 // 8689
A 2,4 valami különleges konstrukció lehet :-))
Piritu - 1.000.0002010-10-22 19:30:53 // 8688
"Akkor ezek szerint egy 159-es sem jó annyira, hogy kibírja a nagyszervíz-intervallumokat? " - saját 156-os tapasztalatom szerint (amit szakszerviz gondoz már 175e km-óta) igazából az a baj, hogy a szeviz sincs tisztában azzal, hogy mit kellene csinálni :-((
Ha szólsz nekik, rögtön jön, hogy: "Ja, szokott vele gond lenni, csak öt perc meló és nincs gond." Maguktól a büdös életbe nem szólnának, hogy kipucolnák, hogy ne legyen vele gond...
Ennek a csúcsa a 159 2,4mjet-be öntött nem megfelelő olaj.
.....2010-10-22 19:12:11 // 8686
Nokia 5530 és Samsung i8510 telóval garantáltan kommunikál. A telefonról az mp3-at nem játssza le, nem ismeri fel. 8GB -os tdk pendrive-ot kezeli.
Poló2010-10-22 18:18:49 // 8685
Akkor hol van, ha nem a hengerfejen?
atesssz2010-10-22 18:05:00 // 8684
ahogy itt visszaolvasgatok, elég durva hibák vannak. Én pl ha 59et vennék, biztos nem bírnám megemészteni, hogy szívócsonkokat meg egér szelepeket takarítsak, meg tököljek velük. Mér kell ezeket csinálni? Akkor ezek szerint egy 159-es sem jó annyira, hogy kibírja a nagyszervíz-intervallumokat? Vagy csak nem forrott ki a konstrukció? Hogy van ez, kéremszépen!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 16:39:12 // 8683
nem függ össze a kettő...a leömlő nem a HF-en van
DrB2010-10-22 16:04:57 // 8682
Mivel nálam volt hengerfej csere, mint páran emlékeztek rá, 137 cartárs által említett hiba (kipuff leömlő tőcsavarjai eltörtek, levált a hengerfejről) mennyire lehetséges? A hengerfejcserekor ezt a részt is cserélniük kellett?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 14:08:06 // 8681
látom bírjátok egymást :)
Balázs156SW2010-10-22 13:12:40 // 8680
Aki Ford kisteherautóval jár és csak kéthetetnte hétvégén veszi elő az Alfáját az húzzon a Ford honlapjára és csak kéthetente hétvégén irogasson ide. Téma lezárva, mielőtt megdorgálnának.
ALFI1562010-10-22 12:58:51 // 8679
Nem vetted észre lakott területen a 30-as táblát és ott is 50-el mentél? :)
Balázs156SW2010-10-22 12:53:00 // 8678
Ha ennyivel járnék nem fizetnék annyi traficsekket, mint amennyit fizetek....
ALFI1562010-10-22 12:48:37 // 8677
Ezek a hibák mind olyanok amitől gyengébb a kocsi.Nem lehet,hogy neked is van csak te nem veszed észre mert alapból gyenge?:) Meg 50-nél meg 80-nál nem érződik :)
Balázs156SW2010-10-22 10:59:45 // 8675
Lehet, hogy bennem van a hiba, de az én autómnál ezek közül egy hiba sem jött elő. Pedig minden nap használom... Igaz az enyém 1,9-es.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 10:58:41 // 8674
kormánymű újonnan nálunk 100e .. LMM sem horror nálam cserélve lett, EGR pucolva, szívósor pucolva...ez a leömlő mutatvány nem alkatrész árban sok ha nem munkadíjban mivel le kell bombázni az elejét :(
Más autóval is van szopás és egy 10 millás kategóriában sehol sem mérik olcsón az alkatrészeket...ami engem zavar hogy egy hiba miatt kicseréltem vagy pucoltattam sok alkatrészt és nem az volt a hiba :( pedig 4 szerelőnél jártam....
1372010-10-22 10:45:12 // 8673
Elég költségesek ezek a típushibák. A kormánymű sem volt filléres dolog, ez sem az lesz. EGR, LMM és MAF hibám még nem volt, pedig jönnie kell. Egy átlag magyar munkás egy évi keresetét költöttem el szervízre nem egészen egy év alatt. És egyetlen hibának sem volt külső oka, mindegyik a konstrukcióból ered.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 09:40:38 // 8672
sehogy...valószínű hogy a hő miatt van
DrB2010-10-22 09:31:16 // 8671
Hogy lehet megelőzni?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 09:28:54 // 8670
típusbetegség....66-nál is van
Balázs156SW2010-10-22 09:28:00 // 8669
Ez nem azért történhetett, mert megkoccoltad az alját?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 09:25:26 // 8668
nekem meg néha rángat miatta....látszik is hol fúj ki :(
1372010-10-22 09:01:27 // 8667
Nem, csak gyenge volt hidegen, mint a harmat.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 08:42:04 // 8666
szintén zenész ....rángat is neked?
ALFI1562010-10-21 22:53:26 // 8665
Most ismétlik a TV6-on a Top Geart amibe az 59 volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak