A képen, ami lent látható, azon konkrétan CAN kommunikációs hibát ír, szóval még nem egészen kerek minden, sajnos. :(
Holnap megnézem a kábelemben, hol van pontosan az az ellenállás.
GTPeti2011-08-11 22:50:23 // 15390
mopa2011-08-11 22:47:27 // 15389
Igen, erről is olvastam itt. De mi ebben buktató? EURO4 bukta > magasabb biztosítás? Vagy van más egyéb is?
Csosznorbert2011-08-11 22:45:47 // 15388
Hát nem tudom mi mitől történt, de működik. Az a lényeg. Most már azon vagyok , hogy egy laptopot beszerzek a kényelem miatt.... Kicsit gáz mindig az aszatli pc-t cipelni a garázsba :)))
GTPeti2011-08-11 22:38:30 // 15387
Nem-nem.... port beállítás és egyebek.... csak úgy rángatozótt a kábel a hatalmas adatmozgástól :DDDD
Vagy inkább a CAN buszon lezajló kolízióktól és reflexióktól. :)
Ha én nyomok egy DPF regenerálást, akkor kb. mekkora fordulaton és meddig fog járni a motor???
Az ebből doktorált cartársak mingyá' megmondják. Bár Hiltivel történő regeneráláskor, asszem inkább áll a motor. :)
Vagy inkább a CAN buszon lezajló kolízióktól és reflexióktól. :)
Ha én nyomok egy DPF regenerálást, akkor kb. mekkora fordulaton és meddig fog járni a motor???
Az ebből doktorált cartársak mingyá' megmondják. Bár Hiltivel történő regeneráláskor, asszem inkább áll a motor. :)
Csosznorbert2011-08-11 22:35:58 // 15386
Nem-nem.... port beállítás és egyebek.... csak úgy rángatozótt a kábel a hatalmas adatmozgástól :DDDD
Más.
Ha én nyomok egy DPF regenerálást, akkor kb. mekkora fordulaton és meddig fog járni a motor???
Más.
Ha én nyomok egy DPF regenerálást, akkor kb. mekkora fordulaton és meddig fog járni a motor???
GTPeti2011-08-11 22:34:12 // 15385
Mivel biztos vagyok benne, hogy nem:
1. Késsel matricaalányúl, matricát leszed
2. Négy csavart kicsavar, házat szédszed
3. Apró, 121 feliratú ellenállást megkeres és óvatosan kiforraszt (az sem baj, ha megmenekül a későbbiekre)
4. Kábelt összerak, újrapróbál.
1. Késsel matricaalányúl, matricát leszed
2. Négy csavart kicsavar, házat szédszed
3. Apró, 121 feliratú ellenállást megkeres és óvatosan kiforraszt (az sem baj, ha megmenekül a későbbiekre)
4. Kábelt összerak, újrapróbál.
GTPeti2011-08-11 22:28:58 // 15384
Kiszedted-e azt az ellenállást, amit a cartárs javasolt?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-11 22:23:37 // 15383
oda kell figyelni minden részletre :P
Csosznorbert2011-08-11 22:22:51 // 15382
:))))))
GTPeti2011-08-11 22:22:39 // 15381
- gyorskötöző 5ft
Nem lehet felróni, hogy elhallgatsz egyes költségeket. :)))
Nem lehet felróni, hogy elhallgatsz egyes költségeket. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-11 22:20:46 // 15380
jah és üdv az Alfás birodalomban :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-11 22:20:14 // 15379
szerintem felejtsd el a szakszervizeket azt tanácsolják ami a legtöbbe kerül neked :)
komolyra fordítva mivel ezt már én is végigszoptam hibajelzés nélkül akkor lehetsz a legnyugodtabb ha a szívósor lapátkáit kiakasztod és egy gyorskötözővel lefixálod, a DPF-et meg az EGR-t kiíratod , a DPF-et fizikálisan eltávolítod vagy átfúrod, a programot optimalizáltatod ettől nem lesz lomha ha nem 1700-1800-tól ugrik, a fogyi meg lejjebb megy egy kicsit no meg úgy megy az autó ahogy egy alfának mennie kell :)
a költségek:
- gyorskötöző 5ft
- DPF kiírás + optimalizálás 70 rugó környéke
- DPF kiherélése kb 5e
mindjárt szimpatikusabb mint a 150e-es szívósor ami a valóságban inkább 90-100e :P
komolyra fordítva mivel ezt már én is végigszoptam hibajelzés nélkül akkor lehetsz a legnyugodtabb ha a szívósor lapátkáit kiakasztod és egy gyorskötözővel lefixálod, a DPF-et meg az EGR-t kiíratod , a DPF-et fizikálisan eltávolítod vagy átfúrod, a programot optimalizáltatod ettől nem lesz lomha ha nem 1700-1800-tól ugrik, a fogyi meg lejjebb megy egy kicsit no meg úgy megy az autó ahogy egy alfának mennie kell :)
a költségek:
- gyorskötöző 5ft
- DPF kiírás + optimalizálás 70 rugó környéke
- DPF kiherélése kb 5e
mindjárt szimpatikusabb mint a 150e-es szívósor ami a valóságban inkább 90-100e :P
mopa2011-08-11 21:36:21 // 15378
Sziasztok! Örülök, hogy végre köztetek lehetek!:) 4. hónapja vagyok BOLDOG Alfa tulaj. Bár az a helyzet, hogy ezt a boldogság nem felhőtle,. Sajnos már az első naptól behálózza a "Have checked engine" lámpa szelleme. Ezért a tagságomat egyből tapasztalataim megosztásával és egy kis tanács kéréssel kezdeném.
Egy 3 éves 320D BMW ről váltottam. Sokat gondolkoztam, de nem bántam meg. Imádom a hangját! Imádom, az autó orrát! Imádom a hátulját! Imádom a két kipufogót hátul! Imádom, hogy sokkal kényelmesebben és nagyobb biztonságban érzem magam mint a bmwben.Imádom, hogy integetünk egymásnak: !!!!)
Nem szeretem a nagy fordulókört, az alacsony fordulaton való lomhaságot. Hogy nem töröl rendesen az ablaktörlő, és hogy nincs pohártartó!
Na de az egyetlen gond, ami igaz 4 hónap után, de már tényleg feszélyez :
Már a vásárlás előtt is, után is olvasgattam és betudtam a hibajelenséget a sok városi használatnak, az alfák kiszámíthatatlanságának. Általában egy-két nap autózás után rendre el is aludt a lámpa, és az autómnak újra volt ereje. Azonban pár hete, több mint egy hetes használat , országúti körök után sem múlt el a hiba. Ekkor a már úgy is esedékes kötelező szervizzel egybekötve elvittem az autót Szamosiékhoz. Azt mondták, hogy ilyet még nem láttak. Olyan szinten mocskos volt mindene. EGR, szívócsonk, turbó...
A tisztítás után a 159-es úgy ment mint az álom, gyönyörűen szólt az 5 henger, én pedig boldog voltam. Majd 700 km , kizárólag országúti autózgatás után, 2-3 nap múlva megint előjött a lámpa:( Ekkor újra Szamosiék, hiba kiolvasás (DPF, turbó hiba), DPF gépi regenerálás, hibakód kiütés, illetve egy jó tanács, miszerint cseréltessem ki a szívósort, mert fars levegőt szív, el vannak kopva a szelepek, és ettől van az egész történet. Nem is kell mondjam, hogy azóta már kétszer megint előjött egy-két napra a hiba. Illetve érzésem szerint megint nem úgy megy a kocsi, mint a tisztítás után. Viszonylag sokat megyek rövid úton városban, de azért heti egyszer van vidéki utam is.
Na most innentől kezdve nem tudom mit tegyek. A szívósor csere nem olcsó mulatság (150e-re becsülték). Viszont itt azt olvasgattam, hogy sokan fel heggesztik a szelepeket. És számomra ez jelenti az anomáliát. Ha egyszer valaki így oldja meg, akkor nekem miért rossz az, hogy fars levegőt szív?(Ezt fékolaj folyadék bespriccelésével tesztelték)
Becsülettel olvasgattam a 159-es topicot, de egyszerűen olyan mennyiségű információ, hogy nem tudok eligazodni, ezért kérlek Titeket adjatok tanácsot , mit tegyek????
Egy 3 éves 320D BMW ről váltottam. Sokat gondolkoztam, de nem bántam meg. Imádom a hangját! Imádom, az autó orrát! Imádom a hátulját! Imádom a két kipufogót hátul! Imádom, hogy sokkal kényelmesebben és nagyobb biztonságban érzem magam mint a bmwben.Imádom, hogy integetünk egymásnak: !!!!)
Nem szeretem a nagy fordulókört, az alacsony fordulaton való lomhaságot. Hogy nem töröl rendesen az ablaktörlő, és hogy nincs pohártartó!
Na de az egyetlen gond, ami igaz 4 hónap után, de már tényleg feszélyez :
Már a vásárlás előtt is, után is olvasgattam és betudtam a hibajelenséget a sok városi használatnak, az alfák kiszámíthatatlanságának. Általában egy-két nap autózás után rendre el is aludt a lámpa, és az autómnak újra volt ereje. Azonban pár hete, több mint egy hetes használat , országúti körök után sem múlt el a hiba. Ekkor a már úgy is esedékes kötelező szervizzel egybekötve elvittem az autót Szamosiékhoz. Azt mondták, hogy ilyet még nem láttak. Olyan szinten mocskos volt mindene. EGR, szívócsonk, turbó...
A tisztítás után a 159-es úgy ment mint az álom, gyönyörűen szólt az 5 henger, én pedig boldog voltam. Majd 700 km , kizárólag országúti autózgatás után, 2-3 nap múlva megint előjött a lámpa:( Ekkor újra Szamosiék, hiba kiolvasás (DPF, turbó hiba), DPF gépi regenerálás, hibakód kiütés, illetve egy jó tanács, miszerint cseréltessem ki a szívósort, mert fars levegőt szív, el vannak kopva a szelepek, és ettől van az egész történet. Nem is kell mondjam, hogy azóta már kétszer megint előjött egy-két napra a hiba. Illetve érzésem szerint megint nem úgy megy a kocsi, mint a tisztítás után. Viszonylag sokat megyek rövid úton városban, de azért heti egyszer van vidéki utam is.
Na most innentől kezdve nem tudom mit tegyek. A szívósor csere nem olcsó mulatság (150e-re becsülték). Viszont itt azt olvasgattam, hogy sokan fel heggesztik a szelepeket. És számomra ez jelenti az anomáliát. Ha egyszer valaki így oldja meg, akkor nekem miért rossz az, hogy fars levegőt szív?(Ezt fékolaj folyadék bespriccelésével tesztelték)
Becsülettel olvasgattam a 159-es topicot, de egyszerűen olyan mennyiségű információ, hogy nem tudok eligazodni, ezért kérlek Titeket adjatok tanácsot , mit tegyek????
Csosznorbert2011-08-11 21:16:27 // 15377
'''''2011-08-11 20:19:42 // 15376
Ja,jó lett a ködlámpa!Már bent virít a helyén. :-) Köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-11 20:12:38 // 15375
nem csinál az semmi galibát :)
'''''2011-08-11 20:07:53 // 15374
Tudtam,hogy valamit variáltatok vele.Nekem azt mondta a tuningos srác,hogy megbolondítja az lmm-et.Tapasztalatok?
ALFI1562011-08-11 19:51:54 // 15372
Csak Erhardnak van letíltva.
GTPeti2011-08-11 19:49:27 // 15371
Nekem ez jött át, de lehet, hogy félreértettelek. Mind1, nem fontos. Az érdemi vélemény az előző hsz-emben volt.
ALFI1562011-08-11 19:46:28 // 15370
Első kategoriába tartoznak?Mármint,hogy le van tíltva?
GTPeti2011-08-11 19:40:02 // 15369
Jó, akkor elmagyarázom: Akinek szoftveresen eleve le van tiltva az EGR-je, annok nem kell szűkítővel bohóckodnia. Viszont akinek gyári SW van (még), annak kedvező lehet egy ilyen vasdarabot beépíteni. (A te ex-autód és a felsorolt cartársak autói az első kategóriába tartoznak.) Néha nem árt nem szó szerint venni a leírtakat, hanem a lényegét érteni. ;)
ALFI1562011-08-11 19:35:54 // 15368
Én úgy vettem le,hogy te szerinted van rá szükség.Szerintem nincs.
GTPeti2011-08-11 19:28:57 // 15367
Bocs Zoli, most nagyon félreértetted, amit írtam. :)
GTPeti2011-08-11 19:27:52 // 15366
Arra a lezáróellenállásra (angolul termination, ill. terminator) akkor lenne szükség, ha az autóban nem lenne két helyen már eleve benne. A jelek szerint viszont ez a helyzet. A kínaiak mentségére szóljon, hogy ők ezt tényleg nem tudhatták.
ALFI1562011-08-11 19:27:28 // 15365
Meg az ex.enyémbe,Csekőébe,Pauluszéba és még sorolhatnám.
GTPeti2011-08-11 19:23:23 // 15364
De minek gyártana ilyet a Fiat, ha nincs rá szükség? Csatlakozom: van rá szükség. Kivéve Piritu autójában. ;)
Shadin2011-08-11 16:43:42 // 15363
Az alvázszámom nem hozta persze ezt az alkatrészt, úgyhogy "saját felelősségre" hozták.
Shadin2011-08-11 16:42:34 // 15362
Én bementem a Fiat Szabó -hoz Érdre és rendeltem egyet. Két nap alatt jött meg.
Csabi2011-08-11 16:00:00 // 15361
Hol is lehet ilyet beszerezni? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-11 15:41:22 // 15360
bazz az egr le van tiltva akkor minek dugózzam le? :)
'''''2011-08-11 15:34:48 // 15359
Nem azt mondtad,hogy le van?Akkor neked is csak a motorvezérlésed lett átírva és a dpf kiírva?Meg a légbeömlőből a lapátok kiszedve.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-11 15:29:07 // 15358
nekem nincs ledugózva
'''''2011-08-11 15:01:57 // 15357
ErHard,neked a ledugózott Egr nem bolondította meg a légtömegmérőt?Állítólag szokta.
Shadin2011-08-11 13:43:54 // 15356
Nem csatlakozott, akárhogy próbáltam, aztán megtaláltam a fórumon a megoldást. Nekem bejött. Nem mindegyiknél van ott ez az ellenállás, de ahol ott van az nem műkszik jól..
.....2011-08-11 13:06:36 // 15355
Üdv, miért kell kiszedni az ellenállást? Egyáltalán nem csatlakozott az autóhoz?
Shadin2011-08-11 11:44:56 // 15354
Shadin2011-08-11 11:31:43 // 15353
cseko762011-08-11 11:10:36 // 15350
link beillesztése; az a kis gémkapocs :)
Shadin2011-08-11 09:55:31 // 15349
Ha mégsem jön össze én ezekből tanultam:
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1635
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40
ki kellett venni azt az ellenállást és egyből működött :-)
hogy kell képet beszúrni?????
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1635
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40
ki kellett venni azt az ellenállást és egyből működött :-)
hogy kell képet beszúrni?????
Csosznorbert2011-08-10 22:00:41 // 15348
jövök egy sörrel :)
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:50:05 // 15347
itt a konfigurálás menete!
GTPeti2011-08-10 21:48:00 // 15346
A mellékelt CD-n rajta van a driver.
GTPeti2011-08-10 21:47:34 // 15345
Köszönjük. Nagyon jó. :)))
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:46:21 // 15344
Ha megvan a driver akkor még mindig be kell állítani a portot (com5?) . Különben nem működik!
Csosznorbert2011-08-10 21:41:45 // 15343
hát, az asztali gépet rángattam le a garázsba, net nincs, de a cd-ről teszek holnap egy kisérletet.
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:39:43 // 15342
Gratulálok A Művész Úrnak!! Már régóta szomjaztunk egy újabb alkotásra :-DD
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:38:16 // 15341
A com-portot konfiguráltad? Az Ecuscan oldalán le van írva. Amikor rádugod a gépre kell net is, hogy le tudja tölteni a drivert, vagy a mellé adott CD-ről kell feltelepíteni.
Online tag
0
Vendég0
480
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...