Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-08 09:02:43 // 20540
de nem vadnyuszit a lökösbe :)
Csosznorbert2012-04-08 07:56:45 // 20539
Boldog nyulat minden kedves Alfa rajongónak!
GTPeti2012-04-07 21:24:13 // 20538
Ja, hogy ezt autó nélkül csinálják. OK, megnyugodtam. :))))
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:19:50 // 20537
A rokon csemetéje is itthon van a szomszédban. 3 éves, ő is ezt a játékot játszotta, amíg nem talált egyet, amiben térdig elmerült. Nem kicsit lepődött meg. :-DD
GTPeti2012-04-07 21:17:02 // 20536
A kátyúk miatt ez nem is egy veszélytelen akció. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 21:05:16 // 20535
ma pocsolya vadászaton voltunk mindegyikbe bele kellett menni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 21:04:24 // 20534
látod a technika nem változik :))) pontosan úgy
GTPeti2012-04-07 21:03:53 // 20533
Jófej lehet a kissrác. :)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:03:18 // 20532
Zsíroztatni? Mint a Trabinál? Gumiharmonika le, zsírt bepakol, harmonika vissza?
A Spidernél nem érné meg ugyanezt megcsinálni?
A Spidernél nem érné meg ugyanezt megcsinálni?
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:01:49 // 20531
Nem lehet panaszom nekem se, tényleg megy.
Ma volt egy érdekes szitu. Veszprém felől kanyarodtam ki a 8-asra a lámpánál. Ahogy kell a jobb oldali gyorsítósávba. Aztán padlóval be a kanyarodó sávból a hivatalos jobb oldaliba, mert előttem füstöt okádva próbált 15-re gyorsítani egy furgon. Mögüllem meg egy háromajtós Honda Civic be a belsőbe, hogy majd ott elmegy. Hát nem. Beálltam a tempomat 110-re, amit ott lehet. Kicsit később húzott el mellettem szép kék füstöt okádva, üvöltő sportdobbal. Nem kicsit volt mulatságos.
Ma volt egy érdekes szitu. Veszprém felől kanyarodtam ki a 8-asra a lámpánál. Ahogy kell a jobb oldali gyorsítósávba. Aztán padlóval be a kanyarodó sávból a hivatalos jobb oldaliba, mert előttem füstöt okádva próbált 15-re gyorsítani egy furgon. Mögüllem meg egy háromajtós Honda Civic be a belsőbe, hogy majd ott elmegy. Hát nem. Beálltam a tempomat 110-re, amit ott lehet. Kicsit később húzott el mellettem szép kék füstöt okádva, üvöltő sportdobbal. Nem kicsit volt mulatságos.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:58:46 // 20530
zsíroztasd be a fogaslécet évente és akkor nem lesz baja nálam semmi baja eddig...zsírozva is van ....ami feltűnt még hogy a felső turbócső alumíneum na az sem fog kilyukadni soha
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:55:57 // 20529
Ezek fogyóeszközök nem? :-O
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:55:05 // 20528
szerintem strapabíróbb lett mint az 56 az biztos imádom a 2,4-et megy mint a vadasalma Zsombor is azt kiabálja hátulról Apa gyorsan, gyorsan :D
GTPeti2012-04-07 20:49:36 // 20527
Ennyi abszolút belefér, nemde? :)
GTPeti2012-04-07 20:49:03 // 20526
"átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba"
Ez jó hír! B)
Ez jó hír! B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:48:54 // 20525
a vízhűtő is gallyra ment meg egy kerékcsapágy is ...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:48:32 // 20524
A gyári Michelinnel én is meg vagyok elégedve :-)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:47:21 // 20523
Ebben van valami 110 körül én is cseréltem kuplungot, bár ha nem akarom tuningolni elment még volna nagyon sokat. Mondjuk eszembe se jutott gariban cseréltetni.
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:45:08 // 20522
de hogy az 59-ről szóljon a topic átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba, jók a lengőkarok nincs zörej, kopogás, elektromos hiba... jah a Mislejn gumik sokkal jobbak mint a Pirelli mind szárazon mind esőben ...egy kis negatív a motorháztetőm már ritka szarul néz ki a kavicsfelverődés miatt...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:42:29 // 20521
Igaz. A 2T=várható javulás, E85=sok gyár által NEM ajánlott üzemagyag, mert árthat. A gyakorlatban is tette. Mégis kipróbáltam a saját vasamban.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:38:54 // 20520
Peti. Kettőnk közül Te vagy meggyőződve a dolog hasznáról nem én az ellenezőjéről :-DD
(Mint említettem én NEM teszem bele, mert ugrik a garancia, ennyi és nem több.)
(Mint említettem én NEM teszem bele, mert ugrik a garancia, ennyi és nem több.)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:38:07 // 20519
nem hát pl az mjet-nél a gari időn belüli kuplungcserék vagy a felső lengőkar cserék stb arról tanúskodnak hogy tényleg jó a minőség :P
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:36:44 // 20518
Hm. Mégse urban legenda a gyári és az utánagyártott alkatrészek közti minőségkülönbség? :-O
GTPeti2012-04-07 20:36:43 // 20517
2T vs. E85 = szezon vs. fazon. ;)
GTPeti2012-04-07 20:35:21 // 20516
Nem is mondtad, hogy felvetted egy olajkutatóintézettel és a Bosch-sal a kapcsolatot, hogy kiderítsd káros-e a 2T. Ez nem szép dolog. :PPP
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:35:04 // 20515
Sőt, használtam E85-el is, amiről aztán leszoktunk a dobált hibakódok miatt.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:34:08 // 20514
Ez a kalap a meggyőződés, az utána járás, a bizonyíték :-P
GTPeti2012-04-07 20:32:03 // 20513
Várakozásod nem volt hiábavaló. :))))
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:30:52 // 20512
Már vártam ezt az érvet :-DDD
(Amúgy a Spiderbe se megy semmi csodaszer.)
(Amúgy a Spiderbe se megy semmi csodaszer.)
GTPeti2012-04-07 20:30:39 // 20511
Mindent egy kalap alá venni, hát tudja fene...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:29:02 // 20510
Akar a nyavaja :-)
(Viszont emlékeztetnélek az olajcsere nélkül megtett több százezret futott autós TV műsorra. Ott is meg voltak győződve, és működött. Még a 166-es Alfás kommentelőnek is...)
(Viszont emlékeztetnélek az olajcsere nélkül megtett több százezret futott autós TV műsorra. Ott is meg voltak győződve, és működött. Még a 166-es Alfás kommentelőnek is...)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:28:32 // 20509
komolyan elgondolkodtam a minap hogy közép európa a nyugat szemetesvödre és teljesen hülyére vesznek minket és ez sajnos beigazolódni látszik...ugyan is a minap telefonált a druszám hogy az 5 hónapja eladott Sachs kuplungszett egy német Sárában megadta magát de a csavar még csak most jön, kint rendeltek egyet és persze írtak a Sachs-nak egy szép levelet hogyan már hogy 5 hónapot bír ki a termékük, erre megjelent a cég képviselője aki megállapította a termék finis kódjáról hogy ez a termék ki sem kerülhetett volna közforgalomba mert selejt....el kezdem gondolkodni hogyan is működik egy nagyker, miként vesz árut és kár hogy nem én találkoztam ezzel a képviselővel mert vissza kérdeztem volna hogy hogyan kerülhet ki egy gyárból selejt termék a közforgalomba jó kis pénzért.... de hát ezért van jelen kis hazánkban pl annyi élelmiszer lánc is ide hozzák a szart eladni jópénzért.... no itt tartunk
GTPeti2012-04-07 20:27:47 // 20508
Egyébként, ha nekem lenne céges autóm, ami ráadásul garanciális, ott én sem erőltetném az ilyen "folyékony extrákat". :)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:25:06 // 20507
Azért ezt egy kicsit nehéz lenne bebizonyítani :-DD
Egy szervizkönyve bejegyzett és számlán rögzített más motorolajat kicsit könnyebb.
Egy szervizkönyve bejegyzett és számlán rögzített más motorolajat kicsit könnyebb.
GTPeti2012-04-07 20:22:35 // 20506
Bocs, de nem fogsz róla meggyőzni, hogy az ominózus kérdést illetően "álomvilágban élek", mert az informálódás meglehetősen alapos volt és a hosszúidejű tapasztalatok sem elhanyagolhatóak... (De tényleg nem ide akartam kilyukadni.)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:21:50 // 20505
Érdeklődve olvastam, mert nekem egy rosszul berakott O-gyűrű miatt szó nélkül kicserélték a teljes szívócsövet majd 40e értékben. A gyűrű ugyanis sérült beszereléskor és külön nincs, csak csővel együtt.
GTPeti2012-04-07 20:20:24 // 20504
Ha mindent elhiszek a gyár(tó)nak (ill. képviseletének), akkor azt is feltétel nélkül el kell hinni, hogy a t. tulaj nem rendeltetésének megfelelő módon használta pl. az ablaktörlőt. Nem?? :))))
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:19:28 // 20503
Ezzel arra céloztam, hogy nehéz meghúzni, hogy hol van a jól informáltság határa. Mindenkinél ott, ahol ő gondolja...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:18:06 // 20502
vagy ahogy SKrisz tagunk írta hogy nehezen akarták gariba elintézni az ablaktörlő cseréjét....az meg mi? ha garis az autó mi nehéz rajta? jah biztos nem rendeltetés szerűen használta a gyár által megadott 3mp/40 esőcseppet meghaladó esőben vezetett.. ....
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:15:32 // 20501
Nekem pl máshol van a DPF.
Várjuk ki a végét. 200 ezer felett tervezem ezt is használni, a negyede megvan...
Várjuk ki a végét. 200 ezer felett tervezem ezt is használni, a negyede megvan...
GTPeti2012-04-07 20:15:00 // 20500
Így van.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:12:40 // 20499
jah de a DPF-et már nem cserélik ki ha eltömődik ...na ennyit a garanciáról :) ezért nem veszek én új autót még 1x vagy ha igen leszarom a garanciát meg a márkaképviseletet is...mondjuk más márkánál talán vennék új autót premium selection csomaggal amikor is 100e km-ig mindent a szerviz áll
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:10:42 // 20498
Volt azért pár észnél levő és jól informált 2T ügyben is...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:09:07 // 20497
Nem részemről, a Alfa Mo részéről. Olajcserekor megemlítettem a dolgot, hogy a "jobbikat" kéne beletenni. Utána kérdeztek és az volt a hivatalos álláspont, hogy amint belemegy a másik olaj, ugrott a gari a gyári előírások be nem tartása miatt.
GTPeti2012-04-07 20:08:18 // 20496
Nem csodálom, hogy előírják az olajat (néha ugye rosszul...), és tiltják az adalékok használatát. Érthető. Különben sokan nekiállnának minden egzotikus dolgot betölteni. Ám ha vki észnél van (informálódik, stb...), elképzelhető, hogy talál pozitív hatású dolgokat, ne adj isten a gyárinál jobb olajat is. De ez már egy másik téma ugye... B)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:06:27 // 20495
Te hoztad szóba :-P
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:05:25 // 20494
Nem kéne ennyire hintened az összeesküvés elméletet :-D
(A 156-om pl. gyári ajánlás alapján karbantartva 200 ezerrel a háta mögött nulla eltérést mutat az injektorok közt, nem fogyaszt olajat, működik, ahogy kell. Ráadásul úgy, hogy 5x ezret ebből rendesen tuningolva volt.)
(A 156-om pl. gyári ajánlás alapján karbantartva 200 ezerrel a háta mögött nulla eltérést mutat az injektorok közt, nem fogyaszt olajat, működik, ahogy kell. Ráadásul úgy, hogy 5x ezret ebből rendesen tuningolva volt.)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:04:26 // 20493
"ha pl. másik olajat töltök a motorba a gyári helyett..." akkor talán egyikünknek sem kellett volna átfúrni a DPF-et :D
Ez egy jó meglátás részedről!
Ez egy jó meglátás részedről!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:02:38 // 20492
látod engem hidegen hagy a garancia egy baromság az egész....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:00:56 // 20491
én a helyükben sokkoltatnám a jónépet mondjuk olajcsere 100e-ként, vezérlés örökélet...