Fórum >> Típusok >> 159

Kazes☻2012-04-12 16:29:32 // 20690
Mert? A 70LE-el nem tudnak lefotózni? :)
.......................2012-04-12 16:21:56 // 20689
"Ezért sem lesz lassan értelme a 150-200 Le feletti vasaknak..."
Magyarországon!
droberto2012-04-12 16:17:06 // 20688
Ajajj! Szorul a hurok...
Ezért sem lesz lassan értelme a 150-200 Le feletti vasaknak...
Sandree802012-04-12 15:22:28 // 20687
Köszi, nem rossz tipp, az olaszolnál még nem néztem.

Üdv.:
Sandree80
Tibcsi1662012-04-12 14:02:40 // 20686
Akkor ez kb. rendben, a vasamban is 81eKm van óra szerint. És úgy látom gyári tárcsa van még rajta, tehát akkor valós lehet a km. :)

Körbenéztem féktárcsa ügyben az alfaowner.com -on. Erről jókat írnak a 159 2.4JTDm-el. Tehát valószínű ez lesz: EBC Turbo Groove féktárcsa + EBC Yellowstuff fékbetét. 100eFt-ból pont kijön.

Olvastam, hogy DrB -nek is bejött a Yellowstuff. Viszont soknak tartom a Brembo GT tárcsa árát, ezért maradok az EBC-nél.

Mit gondoltok ??
direttore2012-04-11 22:24:43 // 20685
Hali:


ime itt:


http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=cerchi+alfa+159&_sacat=See-All-Categories
Sandree802012-04-11 21:50:08 // 20684
Köszi, itt már néztem...
droberto2012-04-11 21:47:09 // 20683
Hopp a ti felni ára 5k-val lejebb ment!
droberto2012-04-11 21:45:32 // 20682
Itt szoktak lenni meg a bontókban. Sok bontó itt is hirdet.
SKrisz2012-04-11 21:41:06 // 20681
Az Alfa a sportos márka a cégcsoporton belül... Mégha ez nem is látszik :(
droberto2012-04-11 21:40:25 // 20680
Miért Pirellit vettél? Találtál tesztet 19"-ban?
Sandree802012-04-11 21:39:34 // 20679
Sziasztok!

Nincs valakinek tippje, hogy honnan szerezhetnék a képen látható 18-as felni-garnitúrát?

Köszi:
Sandree80
droberto2012-04-11 21:38:30 // 20678
Kíváncsian várjuk tapasztalataid! Én 16"-ról átállva csak a design-t tudom felállítani, ami mellette szól. Te ha jól emlékszem 18"-ról váltasz fel... Ott nem lesz drasztikus eltérés.
droberto2012-04-11 21:35:36 // 20677
Nekem az Alfa is prémium.
droberto2012-04-11 21:33:34 // 20676
Akkor csak én nem vagyok ilyen szkeptikus...
☻SKULL☻2012-04-11 21:26:40 // 20675
ma érkeztek meg az abroncsok Pirelli p zero nero 235/40/R19 a hétvégén fognak felkerülni a kocsira. Az autó kap egy futómű alitást és mehet a tesztelés és reméllem én is nagyon elégedett leszek velük :o)

Piritu - 1.000.0002012-04-11 21:23:11 // 20674
A Lancia a prémium...
Piritu - 1.000.0002012-04-11 21:21:42 // 20673
Egy sportkocsiba nem illik. Hadd vezessek én! (A visszagurulás gátlót parasztvakításnak tartom. Főleg, hogy nem is mindig működik. A vasúti átjárónknál pl nem. Neki nem elég meredek, de ettől még visszagurul a kocsi.)
Az ilyen beharangozott típusoknak meg már nem tudok hinni. A jóslások alapján már egy éve Júliával járnék! Olyan jól tudják mondani, hogy mi LESZ!
Az árjegyzék meg egyre kisebb. Már csak 2 (!!) típus van rajta!
droberto2012-04-11 21:14:16 // 20672
Abban egyetértünk, hogy egy Alfának Alfának kéne maradnia! Prémiumnak! A Fiat meg legyen tömegautó!
Azonban a "parasztvakító" dolgokra szükség van, szerintem. Szeretem a Hillholder-t, meg a parkoló radart is!
Jövőre jönnie kell a Guiliának. Bízzunk benne, csak felejtenék el a Guilietta lámpáit.
Kérdés a kategória. Közép, nagy vagy e kettő között.
Itt van tessék! Megy ez gyorsan... :)
Piritu - 1.000.0002012-04-11 21:11:18 // 20671
Szólj, ha kell segítség :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-11 21:07:30 // 20670
jer ide agyoncsaplak :)
Piritu - 1.000.0002012-04-11 20:56:48 // 20669
Szerintem igenis a Giu tehet róla. Ha nem a tucatigényeket akarná kiszolgálni (hogy minél többet lehessen eladni), hanem hozná magát, mint a régi Alfák (akár a Brarát is hozhatom példának) nem hasonlítana hozzá egy népautó sem. Már várom, mikor kerülnek bele a parasztvakító dolgok a tucatkocsikból, mint a táblafelismerő, a beparkoló automata, stb. No az lesz a végső halál pillanata...
Egyenlőre nem látok még esélyt se utódra a 159 után. Három évig még marad úgyis. Ha nem lesz, váltani kell, akár OFF-ra :-((
droberto2012-04-11 20:49:35 // 20668
Nem tudom elfogultság-e, de véleményem szerint a Brera/Spider páros az elmúlt 20-30 év kategóriájának legszebbje...
droberto2012-04-11 20:47:23 // 20667
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a J Astra a valaha gyártott legszebb Astra, szerintem. És lehet, hogy nem csak az Astrák közül szép. Bár valljuk be az Insignia sem kifejezetten ronda. Bár nem az olasz mércével mérve.
Ezekről sajna nem a Guilietta tehet. Viszont merészebbnek kellet volna lennie. Ez tény. Az elsó lámpa nem klappol valahogy... Nálam itt több a MiTo. A lámpái ütnek!
És most szerintem mi is bevallhatjuk, ha nem került volna a Brera orr és lámpák az 59-re, akkor most ez sem lenne ilyen őrjítő. Csak egyszerűen szép lenne. Profilból és farból sokszor úgy érzem, nem sokkal több az 56-nál. Sőt..
Csapjatok agyon...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-11 20:35:59 // 20666
végül is Alfás szemmel kevés, Offos szemmel meg nem rossz
Piritu - 1.000.0002012-04-11 20:27:48 // 20665
Jártam egyet megint a parkolóban és találtam egy új asztmát. A sziluettje tiszta Giu. Hátúlról, ha a lámpabúra mintáját nem nézzük 1:1.
Gyászos. Ennyire egyik régebbi Alfa se hasonlít egy tucatautóra.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-11 20:21:18 // 20664
nem vagy vele egyedül...sem a malacpersely sem a macilaci nem tetszik
Piritu - 1.000.0002012-04-11 20:19:22 // 20663
Nekem nagyon nem jön be ez az új dizájn.
droberto2012-04-11 19:53:45 // 20662
Tegnap láttam Pécsett egy 2008-as FL-es SW ti-t. 2,4-es volt bézs...
Asszem MAB-os rendszámos vagy MA valami.
Nem ismeritek?
droberto2012-04-11 19:44:51 // 20661
Nálad csak kétszáz felett! :-o
Mond neki, hogy azt nézegesse ami előtte van! :)))
Jajj, mit is beszélek... ? Mindjárt jön Gui-s topicból és jól leszúr... :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-11 19:39:03 // 20660
nekem két forintot nem ért a gyári de pont ma hívott az egyik Cartárs hogy a Julist nagy fékkel kérte és ennyi ideig bírta a gyári nagyfék ott is...hm
'''''2012-04-11 19:30:19 // 20659
200 felett már átnéz az órára és utána jön a lebaszás. :-)
droberto2012-04-11 18:40:17 // 20658
A 6-oson nem bántottam. Se a trafik-, se a vízhőmérséklet miatt! Hetényig volt az ereszd el a hajamat...
droberto2012-04-11 18:35:56 // 20657
A te asszonyod is ilyen integetős?!? :))
droberto2012-04-11 18:34:22 // 20656
Jóval komolyabban! Kár, hogy ezt kell mondanom, de egy Mito szebb SZVSZ. Több benne a fantázia.
droberto2012-04-11 18:24:33 // 20655
Valaki esetleg erről véleményt (elvileg gyári):

18-at kérnek érte!
Az előző vasamban ilyen volt. Fogott mint állat, cserébe elől egy évet bírt! Utána Jurid váltotta, amit 7 év alatt nem tudtam elkoptatni (pedig dolgoztam rajta). Egy lehelletnyivel fogott rosszabbul mint a Ferodo.
Az a baj, hogy kéne tudni pontos típusokat, mivel többféle is lehet.
'''''2012-04-11 18:15:12 // 20654
Már több mint egy éve hirdetik.Eléggé ütik vágják.Múltkor Pécsről kifelé menet 200-ig mentem utána,aztán az asszony leintett. :-)
Egyébként a jobbik felem Giu-ja 120 lóval meglepően fürge.Szélességben nagyjából egyforma az 59-el de hátul picit rövidebb a beltér.
droberto2012-04-11 18:13:38 // 20653
Az érdekes! Az egyik ok ez volt, hogy 59 lett at 56-ból. Nem akartam kiszorulni a városokból!
Hát igen a Mutiair jó kis dolog! A fogyasztáson viszont az sem segít! :)
A beltér az 59-ben belsőségesebb! Nekem bejön a bunkerfeeling! Az egyik autós újságíró mondta egyszer: a 159 beltere egy szűk intim környezet. Találó megfogalmazás!
A műszerfal szerintem vagány! Ebben talán nem is festett, hanem szálcsiszolt alumínium volt. Ami tulajdonképpen nincs is messze a mienktől! Bár van olyan 59 amiben műanyag!
Az én utasom egyaránt kényelmesnek titulálta a hátsó sort! :) Hátul lábtérben a Gui-t jobbnak éreztem!
Piritu - 1.000.0002012-04-11 17:57:43 // 20652
Nem utolsó sorban szerintem nem kicsit komolyabb autónak néz ki a 159.
Piritu - 1.000.0002012-04-11 17:56:28 // 20651
Az enyém tudta.
A Giu-val az újdonság miatt vártam. Meg az 1,8TiBi miatt. Sajna a 159-ben csak a kisebbiket tették, ezért lett inkább kormos.
Aztán élőben se a formavilága, se amúgy nem fogott meg. A festett műszerfal pl nekem nagyon nem bejövős. Vittem utast a családból, szerinte hátul a 159 határozottan kényelmesebb.
droberto2012-04-11 17:49:48 // 20650
A 156 1,9 MJET tudja az EURO 4-et?
Nekem szumma-szummárum tetszett, néhány apróságtól eltekintve (Guilietta Topic 5311 HSZ.)!
A szosza cartárs megtalálta: Ezzel mentem!
Miért akartál Guiliettát és miért 59-et vettél? Korszerűbb a Gui (5 év van köztük) és futóműben is ott van, kisebbnek sem mondhatni belül...
A Spider Zsír! :)
Piritu - 1.000.0002012-04-11 17:25:48 // 20649
Az 1,9 az EURO4-et DPF nélkül is tudta/tudja. (pl a volt 156-omban)
A Giulietta mondjuk engem sem győzött meg, pedig NAGYON vártam.
Mondjuk nekem bőven elég a 2,0, de az Alfa érzés már nagyon nincs meg itt se. (Szerencsére ott a Spider, a maga EURO2-es bovdenes gázpedáljával. Ott nagyon van.)
droberto2012-04-11 17:20:24 // 20648
Van valakinek kutyahálós kalaptartó rolója? Hova kell azt pontosan beakasztani?
droberto2012-04-11 16:19:03 // 20647
Hmmm...
Ezt én anno az 1,6 és a 2,0 JTDm-re hallottam.
Az 1,9-et felvitték 2,0-re alá pedig berakták az 1,6-ot!
Azt gondolom erre van kereslet, meg hát ugye downsize-ing.
Igazából meg nem is nagyon van mibe nagy motort tenni... Jelenlegi a zászlóshasjónk! egy C szegmensű Guiletta. :(
Mentem tegnap egy QV-vel és ha nem is szedte fel az aszfaltot, azért szedte a lábait. Szerintem az is 1,6-os dízel, vagy az 1,4 benzines motorral az bőven elegendő.
A kérdés itt ugye az: Hova az Alfa feeling?
Hát ezt kérem meg elvitte a recesszió, az EURO normatívák (és a gyorshajtáscsekkek). :) Legalábbis egyenlőre...
Piritu - 1.000.0002012-04-11 13:25:54 // 20646
Azt még azért hozzátenném, hogy anno az 1,9-es és 2,4-es DPF-es 159-eket úgy reklámozták, hogy tudja már a még ki sem adott EURO5-öt. Aztán nem :-(
.......................2012-04-11 09:31:39 // 20644
mi történt?
mit okozott a gyári olaj?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-11 09:26:26 // 20643
ez az amit mi sem értünk :)
droberto2012-04-11 09:03:29 // 20642
Én megértelek! Nem értem viszont, hogy a 2,4-nek miért más a motorolaj specifikációja, mint az 1,9-nek és a 2,0-nek. A négyhengereseké ugye SAE 5W-30 a az öthengereseké meg 5W-40. Az emelt melegviszkozitással még talán nem is lenne baj, de az eltérő minősítéssel viszont annál inkább. A négyhengereseké FIAT 9.55535-S1 az ötösé pedig N2. Az ACEA B4 nem való részecskeszűrős autóba, mert a SAPS tartalma magas, ami legyilkolja a DPF-et.
A szóban forgó diesel konstrukciók szerkezetileg hasonlók. Talán a magasabb hőtermelés miatt ajánlják a más specifikációt... Így feláldozták a DPF-et a tribológia oltárán!
És még tetézi a bajt az is, hogy a FL-es használatiban sem javították ki:

Valószínűleg van(nak) olyan dolog(ok) az öthengeresekkel ami nem került nyílvánosság elé. Tartok tőle, hogy ennek, ezeknek köze lehet, ahhoz levették a kínálatról is. VSZ nem tudták EURO V-ösíteni...
Vagy nem is akarták... Lehet nem vitték úgy és nem lett volna gazdaságos. Mindenesetre nagy kár érte! Jó lenne, ha lenne még nagymotoros JTD! A 3,0 sorhat útópia volt! Sajnos! Mondjuk ehhez kellet volna egy piacképes nagyautó...
droberto2012-04-11 07:51:06 // 20641
Pontosítok: Nem vitattam, hanem meglepőnek tartanám!
És a félreértések elkerülése végett, itt nem egy koromtól már megfojtott szűrőre gondolok!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak