Holnap délután jön a kárszakértő, megszakérteni a szélvédőt...
Van különbség az üvegek közt, vagy mindegy milyet rakat be az ember?
Piritu - 1.000.0002013-01-23 17:10:53 // 29540
droberto2013-01-23 16:57:44 // 29539
Az lehet, hogy kivonták, mert a Rain-X oldalán sincs már fent.
A Rain‑X® X-treme Clean™-t vetted akkor?
A mennyiségre utaló leírást nem találtam, de tettem fel rendesen. Majd később megnézem mennyit.
A Rain‑X® X-treme Clean™-t vetted akkor?
A mennyiségre utaló leírást nem találtam, de tettem fel rendesen. Majd később megnézem mennyit.
droberto2013-01-23 16:53:56 // 29538
Egyébként zsír újak, vagy felújítottad és kapott új kódot?
droberto2013-01-23 16:53:14 // 29537
Nem próbáltam, de elvileg tudnia kell!
Elvileg ott van, ahol Zsolti mutatta a képen!
Teljes változatot használsz?
Mit ír ki?
Elvileg ott van, ahol Zsolti mutatta a képen!
Teljes változatot használsz?
Mit ír ki?
Dömpi (il dottore)2013-01-23 16:33:14 // 29536
Én 2011 novemberében úgy vettem a kocsit, hogy rajta volt a RainX bevonat. Mivel feltételezhetően nem a kereskedés kente rá ( ugyebár :) ), így még az előző tulaj tehette. A kereskedésben 6 hónapot állt a vas.
Én még most novemberben kentem újra, bár még valamennyire bírta volna a régi bevonat.
Most kíváncsi leszek, mert a múltkori Németországi utazásomkor az A.T.U-nál nem kaptam RainX-et. Azt mondták, ki lett vonva a forgalomból, ezért az utódtermékét vettem: RainClear. Nem tudom mennyit fog bírni, de van egy 300 ml-es tubus, ebből a tubuson lévő leírás szerint autónként 2-2 borsószemnyit kentem szét a szélvédőkön. Szóval egy darabig elég lesz akkor is, ha csak 2-3 hónapot bír.
Nálam a cseppek kb. 70-80-as tempónál indulnak meg szemerkélő vagy gyenge esőben. Ha esik rendesen, akkor persze már kisebb sebességnél is. De mostanság arra nem volt példa. Itt október óta mindig szürke "szüttyögős" idő van. ÚGY ÚTÁLOM :(
Én még most novemberben kentem újra, bár még valamennyire bírta volna a régi bevonat.
Most kíváncsi leszek, mert a múltkori Németországi utazásomkor az A.T.U-nál nem kaptam RainX-et. Azt mondták, ki lett vonva a forgalomból, ezért az utódtermékét vettem: RainClear. Nem tudom mennyit fog bírni, de van egy 300 ml-es tubus, ebből a tubuson lévő leírás szerint autónként 2-2 borsószemnyit kentem szét a szélvédőkön. Szóval egy darabig elég lesz akkor is, ha csak 2-3 hónapot bír.
Nálam a cseppek kb. 70-80-as tempónál indulnak meg szemerkélő vagy gyenge esőben. Ha esik rendesen, akkor persze már kisebb sebességnél is. De mostanság arra nem volt példa. Itt október óta mindig szürke "szüttyögős" idő van. ÚGY ÚTÁLOM :(
direttore2013-01-23 16:12:21 // 29535
Sziasztok!
FES-selát lehet írni az injectorok kódjait, cserélve lettek ? Csak azért kérdezem, mert én probáltam, de nem változtatja meg.
Valaki probálta már......egyáltalán az ECUSCAN képes erre, vagy szakszerviz csinálja?
FES-selát lehet írni az injectorok kódjait, cserélve lettek ? Csak azért kérdezem, mert én probáltam, de nem változtatja meg.
Valaki probálta már......egyáltalán az ECUSCAN képes erre, vagy szakszerviz csinálja?
droberto2013-01-23 13:12:16 // 29534
Nem hanem erről:
Egyébként oda is teszek majd, ha leszedem a műanyag burkolatot!
Egyébként oda is teszek majd, ha leszedem a műanyag burkolatot!
droberto2013-01-23 13:09:31 // 29533
Milyen korom? :)
Nálam van EGR meg DPF is! :)))
Nálam van EGR meg DPF is! :)))
droberto2013-01-23 13:07:49 // 29532
Mennyit bír a Rain-X-es bevonat? Mik a tapasztalataitok?
Nálam így frissen, már 45-nél már megindultak a cseppek.
Nálam így frissen, már 45-nél már megindultak a cseppek.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-23 08:24:17 // 29531
sosem lesz szerintem....
Shadin2013-01-23 08:13:35 // 29530
Már futnia kellene az utakon ahhoz, hogy amikor eladom a 159-est, meg tudjam venni fillérekért :-(
Dömpi (il dottore)2013-01-22 23:23:45 // 29529
GTPeti2013-01-22 23:19:01 // 29528
Sorry, még az előző témánál vagyok. Gondolom az ablaktörlő-motor tengelyéről beszélsz.
Oda tényleg jó tenni. Mert a RainX-nél beállhat a nemhasználattól. :))
Oda tényleg jó tenni. Mert a RainX-nél beállhat a nemhasználattól. :))
GTPeti2013-01-22 23:17:42 // 29527
Nem tartotok attól, hogy a zsírba beleragad a korom?
Dömpi (il dottore)2013-01-22 23:13:04 // 29526
Vélhetően a sajátommal én is ki fogom várni a tél végét. Ma is éppen elkezdett havazni, mire a gyárból kiértem a parkolóra. Gondoltam lesöpröm gyorsan ezt a 2mm havat azután GO. Van a kocsimban egy benzinkutas ablakmosó eszköz, ennek a szivacsos részével szoktam lesöpörni a havat a kocsiról, a gumis felével meg lehúzom a szélvédőket. Előis kaptam a csomagtartóból, de legnagyobb meglepetésemre szemcsésen rá volt fagyva a cucc a szélvédőre. Vélhetőleg ónos szitálásnak indult, azután ment át havazásba. Hiába nyomtam be a szélvédő jégmentesítését, a meleg levegőnem dolgozott olyan gyorsan, mint amilyen gyorsan én indulni szerettem volna, úgyhogy rásegítettem az ablaktörlővel.
Asszem a télnek még korántsincs vége, előfordulhat még néhány ilyen rendkívüli alkalom.
Viszont a feleségem 147-esére rá kell tennem, mert az övé már csak maszatol. Az utóbbi heteket csak azért úszta meg jól, mert alapvetően enyhe idő volt felénk, szinte csak eső esett, a RainX miatt meg nemigen kell ablaktörlő, csak kb. 80-as tempó alatt szemerkélő esőben vagy szitálásban.
Asszem a télnek még korántsincs vége, előfordulhat még néhány ilyen rendkívüli alkalom.
Viszont a feleségem 147-esére rá kell tennem, mert az övé már csak maszatol. Az utóbbi heteket csak azért úszta meg jól, mert alapvetően enyhe idő volt felénk, szinte csak eső esett, a RainX miatt meg nemigen kell ablaktörlő, csak kb. 80-as tempó alatt szemerkélő esőben vagy szitálásban.
droberto2013-01-22 23:06:45 // 29525
Én is féltem, de majd okosba csinálom! :)
Tettem egy kis szilikonzsírt a tengelyre! :)
Tettem egy kis szilikonzsírt a tengelyre! :)
Csabi2013-01-22 23:00:10 // 29524
Nálam a polcon landolt az aerotwin, még nem tettem fel, mert féltem a jégtől,hótól:) De a hasonlatod alapján már alig várom, h feltegyem.:)))
Dömpi (il dottore)2013-01-22 22:56:57 // 29523
Jó látni az új ablaktörlőinket :)
droberto2013-01-22 22:49:53 // 29522
Egyrészt a rugóerő, mészrészt a gumiprofil anyagminősége és mechanikai tulajdonsága, nem elfelejtve persze a geometriát (egyenes gumiél). :)
droberto2013-01-22 22:48:06 // 29521
CTEK-es motyó! - Egy barátom kérte plusszba az MXS 5.0 mellé (egy 2. robogóhoz).
Majdnem vettem a töltőm-höz gumi (védő) pelenkát, de SZVSZ az kissé túlárazott.
Rain-X felvitel:
Sejtettem, hogy el lehet tolni. Mivel németből csak 50%-os vagyok :), ezért segítségül hívtam fordító barátunkat és egy videót a helyes technológia meglelésére.
(Szilikon eltávolítóval kezdtem)
Majdnem vettem a töltőm-höz gumi (védő) pelenkát, de SZVSZ az kissé túlárazott.
Rain-X felvitel:
Sejtettem, hogy el lehet tolni. Mivel németből csak 50%-os vagyok :), ezért segítségül hívtam fordító barátunkat és egy videót a helyes technológia meglelésére.
(Szilikon eltávolítóval kezdtem)
GTPeti2013-01-22 22:37:30 // 29520
"ez a gagyi JÓ:" Attól jó, hogy "véletlenül" passzol a fémlap "rugóállandója" adott autó szélvédőjének a görbületéhez. Ilyen tényleg van, de ki kell tapasztalni, hogy melyik jó, nem úgy mint a Bosch-nál, ami tényleg autóspecifikus. Nekem is van a 156-hoz olcsó(bb) favoritom.
GTPeti2013-01-22 22:34:35 // 29519
Az mi az a kicsi CTEK cucc?
A RainX tényleg jó. Bár el lehet tolni a felvitelt és akkor meg nem. (Forrás: egy barátom.)
A RainX tényleg jó. Bár el lehet tolni a felvitelt és akkor meg nem. (Forrás: egy barátom.)
droberto2013-01-22 22:29:20 // 29518
droberto2013-01-22 22:24:16 // 29517
Ruszi2013-01-22 21:00:49 // 29516
Egyetértek az előttem szólókkal én is használom és csak jókat tudok mondani róla.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 20:55:04 // 29515
no akkor nekifeszülök :) köszi a tanácsokat
Shadin2013-01-22 20:45:37 // 29514
Nekem semmi bajom a B&M-vel, androidos telókkal hibátlanul együttműködik, a telefon könyvet nem szükséges letöltetni vele, amikor a párosítás után rákérdez ki is hagyhatod. Hangminősége és integráltsága példás, media player kezelése nehézkes...
Liquid2013-01-22 20:43:56 // 29513
valószínűleg jóval böszmébb lenne a GT, de ha már eccer GT, akkkor mértnem a jókis 3.2 V6, az még rendes V6. Bár nekem speciel nem teccik a GT, a Brera sokkal inkább.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 20:24:12 // 29512
eddig Breraban gondolkodtam másod autónak de ami nagy szám lenne egy GT 2,4-es blokkal csak ugyi idegen de milyen lenne egy GT a Delta 1.9 dupla turbósával?
Csabi2013-01-22 20:07:18 // 29511
Ne aggódj nem fog szétpörögni:)) de én nem is mondtam ilyet:P
Piritu - 1.000.0002013-01-22 20:04:34 // 29510
Emlékeim szerint nem automatikusan olvassa be, hanem utasításra.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 20:02:00 // 29509
minden kép beolvassa a könyvtárat? nem lehet csak sima kihangosítóként használni?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 20:00:36 // 29508
lekamerázom neked a 7 végén 1500-as, 2000-es meg 3000-es fordulatnál az ecuscant mi mennyi hogy megnyugodjon a lelked :) nem ám szétpörgi a turbóm magát :P
úgy is olajcsere lesz és ki kell nulláznom a rendszert....
úgy is olajcsere lesz és ki kell nulláznom a rendszert....
Piritu - 1.000.0002013-01-22 19:59:32 // 29507
Rövid próbálgatás után kidobtam. Nem vette át az ékezetes betűket tartalmazó neveket a telóból, a maradékot meg megfordította.
Ha nem érdekel, hogy ki hív és kit hívsz, akkor akár használni is lehet. Személy szerint a vezetékes fülhallgatót használom.
Ha nem érdekel, hogy ki hív és kit hívsz, akkor akár használni is lehet. Személy szerint a vezetékes fülhallgatót használom.
Csabi2013-01-22 19:54:57 // 29506
Úgy h taposod a gázt...:) ott direktbe kapja a kipuffgázt....de nem értem ez hogy jön ide :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 19:51:52 // 29505
ma kaptam valami újabb fajta blade ablaktörlőt persze noname kíváncsi leszek meddig bírja a strapát ...
más valaki használj a a gyári kihangosítót? mennyire jó vagy nem érdemes vele kínlódni? így 3 év után meg egy majdnem bünti miatt lehet be kéne aktiválni :P
más valaki használj a a gyári kihangosítót? mennyire jó vagy nem érdemes vele kínlódni? így 3 év után meg egy majdnem bünti miatt lehet be kéne aktiválni :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 19:42:44 // 29504
tudod kisebb legyen a turbólyuk minél előbb felálljon a turbónyomás miután a szelep elengedi a nyomást stb....de nem azért hogy gyorsuljon a tengely :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 19:40:39 // 29503
szerinted a nem változó geós turbó hogyan pörög fel gázadásra? több kérdésem nincs... a változó geót azért találták ki hogy lapátállások fordulatszámfüggő változtatásával próbálják elérni a leghatékonyabb működést.....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 19:38:19 // 29502
szerintem hagyjuk nem érted mit beszélek :P
Csabi2013-01-22 19:29:06 // 29501
Ezt én most nem értem...Te ezt tényleg komolyan gondolod? :)) Gázadásra hogyan fog felpörögni a turbo? Nem véletlenül úgy, h a geometrián állít az ECU ezért kisebb szögben, nagyobb sebességgel, áramlik a turbinalapátokra...azaz felpörög a turbó. Ha az ECU a vezetőlapátokat visszaállítja úgy, h szinte merőleges szögben érkezzen a gáz a turbinalapátokra akkor a fordulatszám leesik....
VGT---animáció
VGT---animáció
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 19:12:09 // 29500
egyébként nézz meg egy turbót és tényleg rájössz a csacskaságra a változó geometriával csak csökkenteni lehet a sebességet növelni nem :P
ALFI1562013-01-22 14:34:37 // 29499
Én most mindegyikbe az olajcserénél tettem nanoenergyzert.Meg én spurit azt folyamatossan öntöm.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 14:28:25 // 29498
kapott Xado-t lehet ér valamit....annyit biztos hogy nem porosodik a polcon :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 14:13:34 // 29497
ez a rövidtávú használat 5km városon kívül aztán 10km városban napi 2x....
ALFI1562013-01-22 14:03:59 // 29496
És városba mennyi?Mondjuk hülye kérdés mert gondolom nem volt még olyan,hogy 1 tanknyit csak városba elfüstőlj.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 12:24:23 // 29495
most nőtt a fogyim lehet az EGR miatt...7,5L :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-22 12:20:57 // 29494
szerintem meg nem mivel az egr nyit a kipuffgáz X hányada elmegy a szívósorhoz a csiga hajtásához kevesebb jut tehát nyílnak a kis lapátok a levegő miatt :)
Plusz a tisztább égéshez előhűtött levegő kell ami a kipufógázból nem igazán nyerhető a kamionoknál legalább van egy 1m-es kipuffgáz hűtő ami itt nincs, szóval ez a meleg, kátrányos, oxigénhiányos szar több kárt csinál mint hasznot :)
Plusz a tisztább égéshez előhűtött levegő kell ami a kipufógázból nem igazán nyerhető a kamionoknál legalább van egy 1m-es kipuffgáz hűtő ami itt nincs, szóval ez a meleg, kátrányos, oxigénhiányos szar több kárt csinál mint hasznot :)
Csabi2013-01-22 11:39:46 // 29493
"Dízel rendszerek esetében általánosan elmondható, hogy az EGR-rendszernek nagyobb szerepe van, a motor által beszívott gáz akár 70%-a is származhat innen. Otto motorok esetében a visszavezetett kipufogógázok aránya a szakirodalom szerint legfeljebb 15-20%."
Ha nincs ez a visszavezetés(EGR kikapcsolva) akkor ugye pótolni kell levegővel, ami után nőni fog a levegő mennyiség...
Én nem azt mondom h lefalazott EGR-nél kuka lesz a turbo, de valamivel többet fog szállítani...csupán csak ennyi az állításom
Olvsani való
Ha nincs ez a visszavezetés(EGR kikapcsolva) akkor ugye pótolni kell levegővel, ami után nőni fog a levegő mennyiség...
Én nem azt mondom h lefalazott EGR-nél kuka lesz a turbo, de valamivel többet fog szállítani...csupán csak ennyi az állításom
Olvsani való
Csabi2013-01-22 11:04:49 // 29492
"így tovább az hogy a változó lapátok hogyan állnak vajmi keveset befolyásol a csiga pörgésén (vagy rosszul látom? :) ) azzal a légtömeget tudja növelni ...."
A Te szavaiddal élve, honnan vetted ezt a sületlenséget? :)) Pont a geometria változtatásával lehet csökkenteni, vagy növelni a turbo fordulatszámát....a "csiga" fordulatszám emelésével nő a szállított levegőmennyiség, és a turbónyomás is
Ha a változó lapátok több kipuffgázt (és más szögben) engednek a turbinalapátokra, így az jobban fog pörögni... tehát több levegőt fog szállítani...:)
Látom tetszik ez a 40%, ez egy maximum lehet részterhelésen...nyilván folyamatosan változik a terheléstől függően...:) de szerinted is nő a levegőmennyiség..
A Te szavaiddal élve, honnan vetted ezt a sületlenséget? :)) Pont a geometria változtatásával lehet csökkenteni, vagy növelni a turbo fordulatszámát....a "csiga" fordulatszám emelésével nő a szállított levegőmennyiség, és a turbónyomás is
Ha a változó lapátok több kipuffgázt (és más szögben) engednek a turbinalapátokra, így az jobban fog pörögni... tehát több levegőt fog szállítani...:)
Látom tetszik ez a 40%, ez egy maximum lehet részterhelésen...nyilván folyamatosan változik a terheléstől függően...:) de szerinted is nő a levegőmennyiség..
mreni2013-01-22 10:27:39 // 29491
persze valamennyivel nő,de nem 40-50%-al... :)))