Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2013-02-10 14:37:56 // 30540
ha komoly dolog van, én Várpalotára járok, Csörihez. Tudok 1-2 értelmes szerelőt itt is, de mondjuk vezérlés cserét egyikre se bíznám rá
Alfonis2013-02-10 14:25:14 // 30539
Lassan gondolkozok komplett vezérlés cserén. Abba mik is tartoznak pontosan és mennyi pénz? Győr környékén tudtok jó szerelőt ajánlani aki megbízható? :)
Alfonis2013-02-10 14:13:01 // 30538
nekem ilyen van. Csak kábelesbe. Motorral simán megy. Viszont én sem tudok nullázni service intervallumot. Motorolaj csere ezek mennek. a service intervallum nemtom miért nem. Ha valakinek van megoldása akkor énis szívesen vennám :D
Coolby2013-02-10 12:48:51 // 30537
lehet, hogy most nem követtem, de ha ezeket megcsinálod, akkor mivel fog többet tudni?
Shadin2013-02-10 12:30:14 // 30536
Nekem a nagyobbik volt és ki kellett piszkálni az ellenállást és összekötni a 5-9 lábakat...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-10 12:11:19 // 30535
Balogh-gal nekem is kellene beszélnem a phedra-t lehet meg kellene csókázni
Coolby2013-02-10 12:10:15 // 30534
Mondjuk várj, lehet hogy plusz funkciók nekem sincsenek. Én alap dolgokra használtam eddig tört FES-sel.
Coolby2013-02-10 12:07:55 // 30533
Nekem olyan van, mint az első linkelt, nagy bluetooth-os. Semmit nem kellett vele machinálni. Párosítani kellett laptoppal és kész.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-10 12:07:02 // 30532
én nem kevertem őket nekem Denso van benne kipróbáltam milyen már 2 éve benne lakik eddig jó...
mreni2013-02-10 12:03:43 // 30531
holnap megnézem,most nincs nálam a kütyü :)
mizooo2013-02-10 11:59:33 // 30530
Meg tudnád osztani a beállításaidat? Programverziót? köszi
mreni2013-02-10 11:45:39 // 30529
Ezeket nem tudod csak motorhoz használni tudtommal.
Nekem a mini ELM van és működik 59-el is.
mizooo2013-02-10 11:34:31 // 30528
Coolby neked ilyen van?

Ebben kell kiszedni egy ellenállást és beforrasztani pár dolgot a + funkciókhoz?
Tele a tököm, hogy itthon kell machinálni egy interface-t, hogy működjön :)
Ezt kerüljétek el.

Egyenlőre nem működik alapból az 59-el! Szétszedtem de annyira integrált a dolgo, hogy át sem lehet normálisan látni az ellenállások nincsenek jelölve sehogyan sem. Több FES-el is próbáltam illetve Androidos Torque-val azzal sem kommunikált a motorvezérlővel sem.
Coolby2013-02-10 11:17:50 // 30527
Sziasztok!

Az MMC chiptuningot ismeri valaki innen? Ajánlották, de én itt még nem hallottam róluk...

MMC autochip

Ők jöttek szóba vagy az Erhard és Alfa159 autóját is készítő Balogh Zoltán Szászvárról. Mondjuk lehet utóbbi lesz a befutó, mert van tapasztalat innen is és még lehet olcsóbb is lesz.

Köszi az esetleges infókat.

Egyébként éppen zajlik a lendkerék, kuplung csere. Én sajnos nem tudok ott lenni, édesapám felügyeli vidéken a munkálatokat.
direttore2013-02-10 10:50:36 // 30526
Denso-t mennyire szereti? vagy inkább maradjak a boschnál. Most 4 champion van benne és egy bosch. ígyvettem anno. Az nem gond hogy nem egyforma?
.......................2013-02-09 21:48:52 // 30525
Az,műanyag ,egyszer becsavarod,aztàn kifelé màr el is szakad
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 21:31:39 // 30524
na igen megy a fillérbszás felsőfokon...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 21:25:19 // 30522
hányszor is kell kicsavarni ezt a csavart? érdekes a karter alumíneum az olajleeresztő még sem műanyag ...
GTPeti2013-02-09 21:22:00 // 30521
Utálom, mikor a gazdaságisok terveznek autót. (Meg úgy általában akármit...)
☻SKULL☻2013-02-09 21:20:36 // 30520
igen, a korábi modeleknél műanyag volt hogy netegyék tönkre az alumínium menetet
Piritu - 1.000.0002013-02-09 21:14:19 // 30519
A gyári csavar műanyag? :-O
☻SKULL☻2013-02-09 21:12:54 // 30518
az a réz az egy gyárilag berakot réz alátét. Az égész problémát a gyári műanyag légtelenítő csavar és ragasztása okozta.
GTPeti2013-02-09 21:00:56 // 30517
A képek jók, de picit szűkszavú voltál. :) Ha jól látom, egy rézhüvelyt tettél be, ebben van az új menet. Ebbe ment egy "lyukas" alucsavar és egy aluimbusz. Ugye?
☻SKULL☻2013-02-09 20:51:00 // 30516
Üdv !!!

az angol cartársak is szívnak a problémával : bőveben itt

én így orvosoltam :o)

GTPeti2013-02-09 20:04:51 // 30515
Én sem jelentettem ki egyértelműen. Csak, mint lehetőséget írtam.
Zselé2013-02-09 19:58:16 // 30514
Sziasztok!

Van valaki, aki pótféklámpát cserélt sw-n? Van egy kiszemelt példány, de nem működik rajta, és utána akarok járni mennyi pénz és sz.pás, ha nem sikerül belealkudni :)
Gábor792013-02-09 19:06:18 // 30513
Én is inkább a szememnek hittem... aminek nem volt látható nyoma, azt cseréltem én is: olaj, szűrők (gázolaj szűrő is vadiújnak látszott, de azért kapott egy újat, ha már úgyis megvettem)
Majd beszámolok, hogy mi a helyzet a pumpával...
Gábor792013-02-09 19:03:53 // 30512
Akkor ezt mindenképp ellenőrzöm, köszi a tippet!!
Meg a vízpumpát is... :-/
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:57:35 // 30511
Skull Cartásnak is ugrált a hőfok nála is ott eresztett ...persze dobok egy képet
Pityukoma2013-02-09 18:56:47 // 30510
Szia, erről ha lesz időd dobnál egy fotót? Így nemtom melyikre gondolsz. Hasznos lenne mindnyájunknak.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:56:46 // 30509
én nem hiszek senkinek ...(na jó pár Amoresnak igen) nálam első a vezérlés csere meg az olajok, szűrők autó vásárlásnál
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:51:54 // 30508
elől megy e alumínium hűtőcső benne egy réz csavarral típusbetegség, hogy ott elereszti a nyomást ezért szoktak HF-ek lenni egyébként...nálam már az előző gazdi kicserélte ..
Gábor792013-02-09 18:48:49 // 30507
Vezérlést ezen még nem cseréltem... elvileg az eladó tette meg 2010-ben, mikor behozatta magának külföldről, vízpumpával és egyebekkel együtt. Ekkora óra szerint 83ekm volt benne. Mikor megvettem, óra szerint 114ekm. Most 128ekm. Természetesen leellenőriztük a szíjat, külsőre valóban nem tűnt nyúzottnak, így fel sem merült, hogy nem cserélt volna vízpumpát.
Megbízhatónak tűnt, tartottuk még később is a kapcsolatot egy ideig.
Persze ez nem azt jelenti, hogy nem rossz a vízpumpa...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:45:33 // 30506
azért ezt így egyértelműen nem jelenteném ki ... ha átég egy hf tömítés ugyan ez a jelenség pl a puntonknál a vízpumpának semmi baja sem volt :P
Tozo2013-02-09 18:44:46 // 30505
Lehet egy szűkítő is elég lesz oda. Egyszerű, olcsó, gyors megoldás.
Piritu - 1.000.0002013-02-09 18:44:20 // 30504
Ezekkel az infókkal kiegészítve már lehet ok is :-(
Gábor792013-02-09 18:41:37 // 30503
Jaja... olvasomm a véleményeket / ellen-véleményeket.
Szerintem most az lesz, hogy ki lesz takarítva, aztán ha ez ilyen ütemben mocskolódik, akkor jön a kiiratás-lefalazás
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:39:58 // 30502
mikor cseréltél vezérlést vízpumpát miért nem?
Gábor792013-02-09 18:36:52 // 30500
Igen... lehet ok és következmény is...
Én mégis okra tippelek, mert sajna korábban is fogyott a víz... csak nagyon elenyésző mennyiségben és azt gondoltam, hogy valahol szivárog... és majd tavasszal kinyomozom honnan. Ezek szerint nem szivárgott... vagy legalábbis nem kifelé :-)
Illetve a túlmelegedés pénteken történt, viszont korábban is volt arra utaló jel, hogy víz van a hengerben (2x volt, hogy nem volt hajlandó tekerni az önindító, valamint többször izzítógyertya hibajel úgy, hogy semmi bajuk a gyertyáknak/relének/kábelnek)...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:36:20 // 30499
nincs megfelelő hűtés nem kilencven fokon lesz hf ...szóval annak az első jele hogy forralja a vizet...utána lesz csak hf-es a vízpumpától
Piritu - 1.000.0002013-02-09 18:14:13 // 30497
"Szóval vagy hengerfejes, vagy - jobb esetben - csak tömítés..." lehet, hogy ez már a túlmelegedés következménye :-(
GTPeti2013-02-09 17:48:09 // 30496
"nincs megfelelő hűtés (annak minden következményével)" :((
GTPeti2013-02-09 17:43:24 // 30495
A szívósor-elkoszolódáshoz: Sokat volt téma az EGR, két csapat van a topicon belül: a gyári-megoldás és a kiiratás(+ledugózás)-pártiak.
Tozo2013-02-09 17:43:24 // 30494
De akkor nem kellene a hengerből jönnie a víznek. Ott nagyobb gond lesz egy vízpumpánál szvsz.
GTPeti2013-02-09 17:42:16 // 30493
Vagy elforog a vízpumpa kereke a tengelyen, és emiatt nincs megfelelő hűtés (annak minden következményével). A cartársnál is ez volt.
Gábor792013-02-09 16:55:00 // 30492
Na így jártam:
Tegnap autópálya 150-160km/h, egyszer csak jelez, hogy a víz felforrt (mutató függőlegesben). Lassítok 80-90-re, nincs változás. Majd egyszer csak gondol egyet és leesik 90-re... és ott is marad. Gondoltuk termosztát, így sürgősben vettem is egyet.
Ma délelőtt kicseréltük... a régi fel volt akadva. Furcsa volt, hogy a hűtővíz igen-igen kevés volt benne, de gondoltuk: elfőzte (vagy ilyesmi :-)).
Összeraktuk, indítok: kettőt teker, majd semmi (ezt már korábban is írtam, hogy 2szer produkált ilyen tünetet... viszont nem lehet aksi, mert a rádiót meg a belső ventillátort nyomatta). Még 2x megpróbáltam, ugyanez történt. Fater mondta, hogy akkor ezt abba kéne hagyni, mert sajna víz van a hengerben és a dugattyűú nem bírja összenyomni a hengerben lévő vizet, ezért megáll. Kivette az izzítógyertyákat, ráindítóztam: úgy fújta az egyik henger a vizet, mint a gejzír :-(((
Szóval vagy hengerfejes, vagy - jobb esetben - csak tömítés...
Adalék: benéztünk a szívótorokba: ennyi lerakódást még sehol nem láttam egy helyen... szal lehet azt is takarítani... bár ez a kisebbik baj :-(
Gábor792013-02-09 16:47:36 // 30491
Nekem is a hátsó volt teljesen színtelen (gyakorlatilag aluminimu színű volt), most cseréltem. Az első egyelőre tartja magát, igaz, a lakk már megpattant rendesen... szal úgy néz ki ez változó :-/
Persze lehet az elsőt már cserélték, de a hátsó akkor is gatya, pedig kb. annyi idős az autóm, mint a tiéd...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak