Tudom, mivel a módosítás konstans. ;)
A számításod elveszett a hsz-ek közt!
droberto2013-02-17 18:59:08 // 31127
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:45:02 // 31126
Ma az autó pályán nagyon "bejött" a nagy túró.
A felső fordulatszám tartományban nem fogy el a szufla. Sőt, 3500-tól még két lapáttal rátesz. 4-5-ben ilyenkor nagyon megindul. (Az M-es mergát is így sikerült dombnak felfelé lelépnem.)
6-ban meg 180 felett "él" csak igazán. 220-ig még dombnak felfelé is simán gyorsul :-)
Szóval KIRÁLY lett ez a motor!
A felső fordulatszám tartományban nem fogy el a szufla. Sőt, 3500-tól még két lapáttal rátesz. 4-5-ben ilyenkor nagyon megindul. (Az M-es mergát is így sikerült dombnak felfelé lelépnem.)
6-ban meg 180 felett "él" csak igazán. 220-ig még dombnak felfelé is simán gyorsul :-)
Szóval KIRÁLY lett ez a motor!
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:34:30 // 31125
Csak nem ártana egy rendes üzemanyaggal hajtott Alfa is a sok traktor közé :-P
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:33:38 // 31124
Igen!
GTPeti2013-02-17 18:29:19 // 31123
Cartárs, ha megvan, hogy adott sebességnél mennyit pörög a motor, onnantól kezdve bármelyik másik sebességnél ki tudod számolni a motor fordulatszámát.
Ezt prezentáltam neked a lenti számítással. ;)
(Ugyanabban a sebességi fokozatban.
Ezt prezentáltam neked a lenti számítással. ;)
(Ugyanabban a sebességi fokozatban.
droberto2013-02-17 18:24:02 // 31122
Hűtővízben nem volt olaj?
droberto2013-02-17 18:22:58 // 31121
Pont ezért jönne most ismét! :)
Szívesen látná testvéreit...
Szívesen látná testvéreit...
droberto2013-02-17 18:22:04 // 31120
Gondolom GPS110?!?
Majd megnézem én is!
Majd megnézem én is!
droberto2013-02-17 18:21:01 // 31119
Tudom, már én is licitáltam kollégám robogójára! :)))
Gábor792013-02-17 18:16:48 // 31118
Hátha csak tömítés... még azért bízom benne.
Holnap hátha megmondják a szakik... majd beszámolok.
Holnap hátha megmondják a szakik... majd beszámolok.
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:14:36 // 31117
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 18:14:16 // 31116
ezek pedig elég megbízható blokkok nem igazán lesznek hf-ek
Gábor792013-02-17 18:13:05 // 31115
Jaja, mondjuk az sanszos, hogy a lapát akkor szállt el... gondolom alapból nem tűnik csak úgy el, a plusz terhelés / hő okozhatott gondot.
Viszont a víz korábban is fogyott, illetve korábban is volt 2x, hogy reggeli indításnál valami megfogta a dugót (mostmár utólag úgy sejtjük, hogy a víz lehetett). Tehát ez egy hosszabb folyamat lehetett, mármint a víz bejutása a hengerhez, majd egyszer csak "át szakadt a gát" és gyorsabban kezdte kajálni...
Viszont a víz korábban is fogyott, illetve korábban is volt 2x, hogy reggeli indításnál valami megfogta a dugót (mostmár utólag úgy sejtjük, hogy a víz lehetett). Tehát ez egy hosszabb folyamat lehetett, mármint a víz bejutása a hengerhez, majd egyszer csak "át szakadt a gát" és gyorsabban kezdte kajálni...
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:12:54 // 31114
2000-nél megy 110-et.
Gábor792013-02-17 18:10:05 // 31113
Lehet az okozott valami galibát, de nem az a lapát (1db) hiányzott, amihez tartozó hengerben víz volt, így nekem nem áll össze a kép... Az pedig biztos, hogy az 1-esben volt víz, mert onnan jött ki, mint a gejzír.
Fater mondott még valami olyasmit, hogy az 1-es henger mellett van valami "légtelenítő" (lehet hülyeséget írtam) és ott van valami tömítés - esetleg még ott is folyhatott be víz (ha nem a hengerfej vagy a hf tömítés hibája miatt folyt be a víz, de ez ugye még nincs kizárva)
Fater mondott még valami olyasmit, hogy az 1-es henger mellett van valami "légtelenítő" (lehet hülyeséget írtam) és ott van valami tömítés - esetleg még ott is folyhatott be víz (ha nem a hengerfej vagy a hf tömítés hibája miatt folyt be a víz, de ez ugye még nincs kizárva)
GTPeti2013-02-17 18:09:53 // 31112
Ilyenkor a webshop üzemeltetője "tesz róla", hogy magasabbra kússzon az ár, mint a beker.ár. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 18:09:15 // 31111
lehet akkor szippantotta be a lapátot a műanyag égése plusz hő aztán megkeményedett a hf tömítés, alatta meg át folyott a víz
Vermacy2013-02-17 18:08:20 // 31110
Reméltem, vkinek már van tapasztalata vele. Giccsesnek giccses, de mókás is egyben :-)
A rendelésen még gondolkozok (majd a cabrió tető felújítás után), de mindenképpen felteszem majd akkor is a kérdést...
A rendelésen még gondolkozok (majd a cabrió tető felújítás után), de mindenképpen felteszem majd akkor is a kérdést...
Gábor792013-02-17 18:06:21 // 31108
Nekem igazából korábban nem volt gond a vízzel, tehát nem forrt... egészen addig, amíg először lassacskán, majd hirtelen meg nem "kajálta" a vizet. Mikor elfogyott, akkor felforrt (mármint a maradék).
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 18:05:10 // 31107
pedig akkor a lapátok miatt kapott vizet valahogy
Gábor792013-02-17 18:04:30 // 31106
Korábbi javaslatodra megnéztük alaposabban a vízpumpát (utólag is köszi a tippet), de nincs baja (sajnos vagy szerencsére?). Nem szorul, nem forog el, látszik rajta, hogy volt cserélve akkor, amikor az eladó mondta.
(Körbenéztünk még, vezérműszíj és ékszíj is szép, az is volt cserélve 2010-ben).
(Körbenéztünk még, vezérműszíj és ékszíj is szép, az is volt cserélve 2010-ben).
GTPeti2013-02-17 18:01:59 // 31105
A lenti link az egy aukció, ami még nem fejeződött be.
droberto2013-02-17 18:00:07 // 31104
Nincs, de már néztem. Kicsit pimp. Nem tom...
Rendelsz?
Csoda, hogy kínába drágább.
Lehet engem is érdekelne... :)
Rendelsz?
Csoda, hogy kínába drágább.
Lehet engem is érdekelne... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 17:59:26 // 31103
vízpumpa milyen állapotban van? egy ismerősöm mostanában vett egy 2.4-et 110-e km van benne aztán rendelt egy termosztátot mert forrt a víz, nem tudom ki adta neki a tippet de vezérlést még nem cseréltek rajta mondtam is neki jó is a gyári vízpumpa az az egyik gyengéje az 59-nek...
sokaknak beszakad a lapát csak valakinek megáll tőle a blokk vagy a turbó ...ezért érdemes lekötni vagy 200e-nél szívósorcsere ...
sokaknak beszakad a lapát csak valakinek megáll tőle a blokk vagy a turbó ...ezért érdemes lekötni vagy 200e-nél szívósorcsere ...
Gábor792013-02-17 17:55:23 // 31102
Nem. 1-esben volt víz, 2-es vagy 3-asnál hiányzott a lapát.
Valaki írta már korábban, hogy hasonló volt nála is. Nem emlékeztek ki volt az?
Valaki írta már korábban, hogy hasonló volt nála is. Nem emlékeztek ki volt az?
GTPeti2013-02-17 17:54:40 // 31101
(Izé... legalábbis nagyon remélem, hogy eljutott oda és nem a turbóval kötött közelebbi barátságot.)
Gábor792013-02-17 17:54:29 // 31100
Borzasztóan giccses... de nekem kell egy ilyen! :-)) ...majd ha az autóm már megy persze...
Ha esetleg rendelsz, majd oszd meg a tapasztalatot, érdekel!
Ha esetleg rendelsz, majd oszd meg a tapasztalatot, érdekel!
GTPeti2013-02-17 17:53:55 // 31099
Az elkóborolt lapátkát majd azért szedjétek ki a katalizátorból.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 17:52:28 // 31098
s melyik hengerben volt víz amelyikben hiányzott a lapát?
mreni2013-02-17 17:51:59 // 31097
nem dolgoznak hétvégén :)
Gábor792013-02-17 17:50:42 // 31096
Ok, köszi a tippet! ... fogom mondani a faternak!
Gábor792013-02-17 17:50:09 // 31095
Igen, hozzájuk viszem én is. Igaz, nem tudtam velük beszélni a hétvégén, de hétfő reggel 7:55-re ott leszek az ajtajuk előtt :-)
Gábor792013-02-17 17:49:26 // 31094
Én is... köszi! :-)
Pityukoma2013-02-17 17:27:06 // 31092
Szia,
SZVSZ nézzetek egy dugattyú előállást indikátor órával + egy hengertömb síkot is mérő léccel.
SZVSZ nézzetek egy dugattyú előállást indikátor órával + egy hengertömb síkot is mérő léccel.
mreni2013-02-17 17:23:05 // 31091
Hová viszed? Én miskolcra a Rob-Co hengerfejklinikára hordom mindig a hf-eket,nagyon korrektek,értenek is hozzá és gyorsak is.
droberto2013-02-17 17:20:37 // 31090
Kíváncsi leszek a végkifejletre!
Sok szerencsét!
Sok szerencsét!
GTPeti2013-02-17 17:19:36 // 31089
100/163*3000=1840rpm :PP
Vermacy2013-02-17 17:18:59 // 31088
Sztetek 80 Euro sok egy fényre sötétedő 159-es belső tükörért?
droberto2013-02-17 17:18:49 // 31087
Meg fog rád sértődni a 159, ha mindig kizárod a találkozókból. :)
droberto2013-02-17 17:17:37 // 31086
Ha már itt tartunk GPS100-nál mit forog 6-ba 2.0?
Az 1.9 ~1950-et. Nem látni pontosan de majd egyszer ránézek MES-el.
Az 1.9 ~1950-et. Nem látni pontosan de majd egyszer ránézek MES-el.
Piritu - 1.000.0002013-02-17 17:11:23 // 31085
"autód típusának megjelölésével." - akkor mehetek a fél autóval is? :-D
Piritu - 1.000.0002013-02-17 17:01:00 // 31084
Az a 240km az útszakasz hossza :-P
Eddig max 236-ot mentünk.
Egy biztos 3000-nél GPS szerint 163-at megy. Ez alapján 240 km/ó-nál 4420-at kellene forognia.
Eddig max 236-ot mentünk.
Egy biztos 3000-nél GPS szerint 163-at megy. Ez alapján 240 km/ó-nál 4420-at kellene forognia.
.......................2013-02-17 16:57:28 // 31083
Mennyi a fordulat 240kmh nàl?
Piritu - 1.000.0002013-02-17 16:56:10 // 31082
Ma "csak" (GPS) 228-ig kellett gyorsítanunk :-P
droberto2013-02-17 16:50:41 // 31081
Nagyon parádés a 2.0-nek a végsebessége.
droberto2013-02-17 16:48:35 // 31080
Szerintem a gyáriról levették a formát! Én is szeretnék küszöböt, de még alszok rá.
Piritu - 1.000.0002013-02-17 16:48:17 // 31079
Üdv mindenkinek Lohr-ból. A német szakaszon kicsit meghajtottam a párducot. 8,1 lett az etap, viszont 240 km-en senki sem előzött meg minket :-)
Egy magyar Kia Magentis próbálkozott, de esélytelen volt. Furcsa, hogy a német 2literes vasak 200 körül, hogy elfogynak, még az A4 tfsi is :-)
Egy magyar Kia Magentis próbálkozott, de esélytelen volt. Furcsa, hogy a német 2literes vasak 200 körül, hogy elfogynak, még az A4 tfsi is :-)
Gábor792013-02-17 16:46:20 // 31078
Ja, még annyi, hogy a 4db szívósori lapátkából egy "eltűnt"... így a másik 3 is kiiktatásra kerül.