A hópárduc:

Piritunak szíves felhasználásra :-)

Én láttam így is, bár ez már az összerakàsnàl volt. Ezért nézegetem boldogan egyben.
Ilyen kilátásban csak gyönyörködni lehet! :)
Liquid2015-10-22 21:23:54 //
72176
ez igaz, én is szeretem nézegetni még a kerregőt is :)
de a tisztogatásnak nem vagyok rajongója :)
Liquid2015-10-22 21:22:45 //
72175
a peremvédő és az erősített oldalfal 2 külön dolog, amúgy jogos a peremvédő...
Apropó off-os képzet. Most az este, ahogy beálltam a teremgarázsba, utánam jött le egy új 3-as BMW dízel (MY-os rendszám), azt a kerregést, és csörömpölést. Nem csak az enyém, de általában az Alfa dízelek, ehhez viszonyítva hangtalanok. A motorháztető nyitogatásról, egy Busso V6 megmutatásáért pénzt kellene szedni a nagyközönségtől. De a mienk is motortere is szebben és Ízlésesebben van csomagolva mint a német csodáké. Azok leburkolnak mindent, mert van takargatni valójuk.
emGéza2015-10-22 20:28:55 //
72173
Nálunk mindig nyitva ... sőt , szét szorok körülötte pár alkatrészt és szerszámot is !
Nézik is nagyon a pláza parkolójában :D
Nem, amikor lemosom a gépet (fekete, állandóan mosni kell), le szoktam törölgetni a motorteret is. Az alsó burkolat miatt, nem igazán koszolódik.
"Jó érzés így rànézni."
Most már kezdem érteni, hogy honnan van az az OFF-os képzet, hogy az Alfa állandóan bedöglik. Nálatok állandóan nyitva van a motorház :-DD
Szili82015-10-22 19:14:21 //
72170
Én a peremvédő miatt gondoltam az erősítette,már csak azért mert télen a jég meg a kátyúk ne padkázzák meg az újan fényezett felnit.
Egy fotóművész veszett el benned!
emGéza2015-10-22 17:27:57 //
72168
Nagyon jóó !
Szagatott vonal az útszéli parkoláshoz ?
Ez má' Amerika :D

Akkor ebben én is részt veszek, hogy mutassuk meg motorunkat. A z enyémet igyekszem igy tartani mindig, függetlenül attól, mennyit megyek vele. Jó érzés így rànézni.
Liquid2015-10-22 15:16:38 //
72165
alapvetően a lényeg hogy az autó súlyához megfelelő legyen, tökmindegy hogy erősített vagy nem, mivel ballonos lesz mindenképp
Haddel2015-10-22 13:59:24 //
72164
Szép az őszi táj 😃


Szép tiszta ez a beszéd !!!!
Haddel2015-10-22 13:15:39 //
72161
Enyém most kicsit poros,én is át szoktam néha vizes ronggyal törölni a müanyagokat.

Én ilyet vettem Matador MP92 Sibir Snow 215/60 R16 méretben télre a 205/55 R16 gumival mindig koppant az autó alja a jó minőségű utak miatt. Nekem eddig ez a gumi bejön. 700 km-t beletettem már most, hangja alig van, stbailitása oké, ebben a nagy esőben is jól vizsgázott a nyomvályús utakon, vízelvezetése oké. Ja és alun van szerintem nem problémás, sőt komfortossabb az utazás is.
emGéza2015-10-22 12:09:52 //
72159
Szép!
Szerintem így kell kinéznie a motortérnek , mert az is az autó része .

173 ezer km ,,öcsém autopolirozó és külső belső tér ápoló állandóan pucolja a kocsikat ,enyêmet meglátta mikor mocskos volt annyit mondott hogy egy óra múlva nézzem meg ,szép lett
Szili82015-10-22 07:31:29 //
72157
Sziasztok! Télre érdemes venni XL erősített oldalfalú gumit (16"), ja és alun lesznek?
Rolee462015-10-21 23:48:56 //
72156
Huhh,nagyon csini!Nekem is ilyent irt fel az orvosom csak nem talalalom a receptet😉
Jóccakát, léptem....

Haddel2015-10-21 22:50:31 //
72154
Ez gyönyörű!
Haddel2015-10-21 22:47:55 //
72153
Erről jut eszembe,nekem is szivárog kicsit a szelepfedél tömitésnél az olaj.Vajon szívás azt otthon kicserélni?


Nem csak nyálcsorgatásnak, de itt van egy másik gyönyörű példája a művészien szép műszerfalnak. De kár, hogy ilyet többé már nem csinálhatnak. A szépség egyre kevésbé számít. Ezért vagyok boldog minden nap, amikor beülök a 159-be.
Ferrari 250 GT Lusso
Kazes☻2015-10-21 22:40:58 //
72151
Azé' kacsintósvigyorgós... ;)
A héten volt szerencsém 2*1 órát ülni egy új Sharanban. No, ott tényleg "sivár jellegtelen, abszolut szürke belseje letisztul". Az első 5 percben még majdnem tetszett is a puritánsága, aztán rájöttem, hogy azért ilyen, mert egyszerűen így valósítható meg olcsón. Szürke, kopogós, az ívek közt semmi összefüggés, a legfőbb elv, hogy hány centit nyernek itt-ott. Ráadásul ennyire instabil, billegős autóban még sose ültem.
Liquid2015-10-21 22:27:23 //
72149
A szakújságírók (tisztelet a kivételnek) német (leginkább VW) vagy japánautó bérencek.
Egy német, sivár jellegtelen, abszolut szürke belseje letisztult, baltával faragott külseje, szintén letisztult, de mondjuk egy Stiloval meg pont az volt a bajuk, hogy semmilyen....
Kár, hogy a Giulián nem így van. Azt már BMW evőnek tervezték. A miénk még megmaradt a tradíciónál. Sajnos erre már az emberek nagy része nem vevő. Erről jut eszembe, haverom futóműves műhelyében tegnap bent volt egy vadiúj Passat. Azt a giccsparádé műszerfalat. Az egész digitális a szivárvány minden színében. Ha "letisztultnak" nevezik a szakújságírók, akkor totális izlésficamuk van.
Ha használt kocsit vennék, aminek csilli-villi a motortere rögtön az ugrana be, hogy hol folyik valami, amit el akarnak tüntetni...
Liquid2015-10-21 22:10:28 //
72146
erről jut eszembe, hogy rácsodálkoztam Tomi Spiderére, ott is középen vannak az órák és a vezető felé fordítva
Liquid2015-10-21 22:09:41 //
72145
én max a motorburkolatot törlöm le, de leginkább azt se. Nem vagy híve. Na jó ha a 6db krómozott pipa tündökölne, akkor lehet hogy másként állnék a dologhoz :)
Utoljára szegény UNO motorterét mosattam le, miután orvosolva lett a szelepfedél szivárgása. Alig akart beindulni, majd a hangja vetekedett egy Sherman tankéval, és csak jó pár perc után tűnt el a sértődöttsége.
emGéza2015-10-21 21:41:07 //
72143
Hopp ,egy l itt maradt :)
emGéza2015-10-21 21:37:30 //
72142
Csak a magasnyomású mosás , az ördög műve .
Azért port töröni és a gumi ill. a műanyag alkatrészeket ápolni lehet . Nálunk patika a motortér és az ajtófalcokra is kényes vagyok .
A vevők is szeretik .
Nekem sem volt még mosva, és nem is akarom ha lehet. A Marea motorja sem volt soha mosva, bár ahogy tudtam, mindig kipucoltam. A 159 motorja hál Istennek, nem az a koszosodó fajta, mivel alulról burkolva van. Át szoktam törülni, vizes szivaccsal amihez hozzáférek, majd szárazon letörlöm. Most még egyszerű tisztán tartani, mert ki volt véve a motor, és minden le volt takarítva.
Liquid2015-10-21 21:15:23 //
72140
a motormosás ördögtől való dolog :) semmilyen autó nem szereti, egy olasz meg főleg nem.
mzo2015-10-21 20:33:18 //
72139
Huha, ez gyönyörű, gratulálok hozzá! :) És nem sw! :)
Nem vagyok híve a motormosásnak.
Meg általában a túlzásba vitt csilli-villinek. Ha az ember használja a vasat, másnapra már úgyis "olyan" lesz. AlfaCity előtt pl. egy napot dolgoztam a Pókon, aztán mire odaértem olyan lett, mintha sose mosták volna le. Tele volt bogarakkall.
Polírozva sem volt még a Párduc...
Kazes☻2015-10-21 20:21:27 //
72137
Na, ja... azé' egy motormosás ráfér... ;)
Csak porosabb, de semmi különbség.
A motortér anno 2011-ben az átvételkor:

majd 187.192 km múlva:

:-))
Liquid2015-10-21 19:40:24 //
72134
na most akkor mire kell gumi? :)
Véleményem szerint egy a lényeg: TI esetében lehetőleg nagyobb legyen átmérőben mint a 225/50R17 :)
A /45 felejtős ,
a TI 20mm ert gyárilag ültetve van!
A /45 és kisebb gumikkal tuti odavered az alját!
denil12015-10-21 15:23:27 //
72132
Már keresem is!
225 50 17
Ez a 17collra a gyári méret
Ami elég gyakori is