Fórum >> Típusok >> 159

droberto2016-12-12 21:57:16 // 88299
Igen, ha átlyukad a hőátadó cső, akkor bemehet a víz az egéren keresztül a szívósorba.
yani🍀2016-12-12 21:50:20 // 88298
Ha jó emlékszem Erhardnak korábban volt problémája magával a hőcserélővel. Ott a motor eszi meg a vizet, így nehéz észrevenni.
droberto2016-12-12 21:43:04 // 88297
Az csak a vízgőz meg a széndioxid! :)))
droberto2016-12-12 21:41:10 // 88296
Egyébként meg lehet hogy nem is csak műanyagok használata a fő gond. Lehet, hogy a légtelenítő csavarok csak túl vannak húzva. Az EGR hőcserélő fedelét pedig csak a DPF süti szét. A Giu-ra is jellemzők az EGR hűtő problémák?
droberto2016-12-12 21:31:10 // 88295
A baj az, hogy hiába van hőmérő, az a(z átlag) sofőr látókörén kívül helyezkedik el, és mivel nem a tényleges hőmérsékletet mutatja kb.értelme sincs nézni. (Illetve mire az felmegy 110 fok fölé és kigyullad a középkonzolon a piros "már meleg a víz" ikon addigra pont teljesen mindegy.)
Liquid2016-12-12 21:29:20 // 88294
zuzmógyilkosok! :D
Haddel2016-12-12 21:24:15 // 88293
Enyémen most a Shadin féle állat progi van . Odébb lehet vele állni😃
Csak mikor már lassan regenerálni kéne ,tehát majdnem tele a Dpf ,akkor padlógázon füstöl ,mint állat.
droberto2016-12-12 21:23:43 // 88292
Nemcsak az EGR hűtő a gyenge pontja. A Ferinek szombaton az egyik műanyag légtelenítő csavar tört el.
A visszajelző jó néhány perccel a túlmelegedés előtt (néhány cm vízfogyás után) már bejelez.
Haddel2016-12-12 21:16:13 // 88291
Ez durva,még jó ,hogy meg nem főtt a moci.
Fedelet én is lecseréltettem a kuplungozáskor ,202000-nél,nem tudom előtte volt-e cserélve.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:27:19 // 88290
Eltűnt egy része. Szóval: Shadinnál is tovább bírta az átlagosnál, de sose lehet tudni. Főleg nem érdemes ottmaradni valahol a világ végén egy előre tudható alkatrész meghibásodás miatt.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:24:12 // 88289
Az a baj, hogy amikor jelez már lehet hogy késő. Ha csak kicsi a repedés, mint nálam is volt akkor segít.
Sokkal hasznosabbnak tartom a megelőző cserét. Anno körbejártam a témát. 100 körül kezdenek eldurranni akármilyen autóban is volt szerelve a 2,0. Shadinnál is tovább bírta.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
yani🍀2016-12-12 20:17:12 // 88288
Szegény, jobb sorsot érdemelt volna: link
droberto2016-12-12 19:26:35 // 88287
A 2.0 hűtőrendszerével eljátszották a megbízhatósági kártyát. Nagy kár a sok sírba főzött motorért.
A Yani féle hűtővíz szintjelző blog az egyik legasznosabb bejegyzés itt az oldalon.
Hardy2016-12-12 19:26:05 // 88286
Megvan. 183000 km. Van meg hatra 50.
Hardy2016-12-12 19:20:38 // 88285
Te mikor is cserelted?
Krisz1562016-12-12 19:08:04 // 88284
Látom nálad is van minden napra valami! Próbállak be előzni kb másfél hónap alatt két garnitúra gumit tetem tönkre! A Kipufogó segitséget viszont szeretném meg köszöni amit még KUL-on adtál sikerült beszerezni már fent is van és tökéletesen dolgozik!
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-12 17:13:40 // 88282
No kész az átmosásos olajcsere a váltóban. Hazafelé azon a kemény 700m-en olyan sejtésem lett, mintha simábban, gyorsabban váltana. Úgyhogy nem kanyarodtam be az utcánkba, csaptam egy kis kört. :-) Határozottan úgy érzem, hogy simábban dolgozik a váltó a csere után.
Ami benne volt lötty, azt hagyjuk is... láttam ami lejött belőle, egy fekete szutyok. Időszerű volt a csere.
Ami még feltűnt, hogy alapjáraton jobban hallom a motor lüktetését, ez a hang eddig nem volt.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 17:10:17 // 88281
Nem véletlenül propagálom már vagy két éve, hogy 80ezrenként csere :-)
Nálad mennyit ment?
Giuntini2016-12-12 16:30:15 // 88280
Azért te is elkaptad az autimata szivatót rendesen!
RomeoOne2016-12-12 16:08:05 // 88279
Össze kéne hasonlítani az enyémmel, kíváncsi lennék.

Én ezeket a görbéket nem vágom, nem merültem bele, bár Manky mutogatta. Nem sokat értettem úgy hirtelen belőle. Annyit mondtam neki, hogy húzzon a vas. Varázsolt valamit, azóta húz a vas :D
Shadin2016-12-12 16:01:41 // 88278
Egy átgondolt Manky program van most rajta, ami kombinálja ez előző két fajta görbét. Előszőr volt egy felül erős, majd lett egy alul erős, ez pedig ötvözi a kettőt, de alul is és felül is gyengítve egy kicsit a korábbiakhoz képest.



Igen, ez gyengébb mint a korábbi "Shadin" féle program...
Shadin2016-12-12 15:56:35 // 88277
Az EGR hűtő fedél a részecskeszűrő oldalán repedt el és arra nyomta a vizet. Pont mint egy Omega koncert :-) Csak lézer nélkül.
yani🍀2016-12-12 15:55:53 // 88276
Biztosan azt gondolták, hogy az Alfa gőzautót fejlesztett:-)
RomeoOne2016-12-12 15:55:22 // 88275
Akkor most újra visszakerült a Manky program vagy ez a gyári mellett történt?
RomeoOne2016-12-12 15:54:28 // 88274
Ez már válasz is a kérdésemre. És amikor már így nyomja ki a gőzt, akkor még a gyors leállítás segít?
Shadin2016-12-12 15:54:21 // 88273
Pont ennek a végén :-)
Ebből azt veszem le, hogy terhelésen jön a repedés.
RomeoOne2016-12-12 15:53:47 // 88272
Lehet elkapta a hűtővíz problémát az enyémtől a kocsid, mikor közel álltak :D
Na, de tényleg mázli, hogy nem főtt meg a motor. Hogy vetted észre?
Shadin2016-12-12 15:53:12 // 88271
Egy fehér gőzcsóvás üstökös voltam, pont egy "berepülő" szakasz végén :-)
yani🍀2016-12-12 15:32:48 // 88270
Még jó, hogy észrevetted és nem főzted meg a motort.
Shadin2016-12-12 15:17:40 // 88269
A "bakelit" ház az egyik hosszanti bordájának tövében.
yani🍀2016-12-12 15:15:17 // 88268
A kettő között semmilyen összefüggés nincs. Navi nélkül is lehet benne parkradar. Akusztikus jelzést ad. A csipogás sűrűsége változik attól függően, ahogyan közeledik valamihez. A központi kijelzőn be lehet kapcsolni, hogy mutassa is, de ez nem működik mindenkinek.
yani🍀2016-12-12 15:11:26 // 88267
A hűtő, vagy a burkolat repedt el?
Smith2016-12-12 15:05:00 // 88266
Én úgy értettem, hogy a parkradarhoz mindenképpen kell a nagykijelző is? Vagy attól még, hogy nem navis, még lehet benne parkoló cucc?

Juteszembe, parkoló cuccból csak 1 féle van? Az APS az csak egy tolatóradar? Vagy tényleg parkoló segéd? Hogy műxik?
Liquid2016-12-12 14:44:03 // 88265
nabammeg, még az ág is húz
Shadin2016-12-12 14:41:27 // 88264
Juhú! Elment 1 liter vizem az elrepedt EGR hűtőn kerezstöl :-) De q. jó :-)
Liquid2016-12-12 13:50:56 // 88263
emlékeim szerint nem csak akarta... :)
Haddel2016-12-12 12:50:27 // 88262
Bár multkor volt itt valaki aki le akart flexelni a féknyeregből 😃😃 De azt hiszem az vmi 17-es felni miatt.
Haddel2016-12-12 12:47:47 // 88261
Nagyfékre minimum 17 collos felni kell.
Liquid2016-12-12 12:44:25 // 88260
ez a kép a válasz a kérdésedre :)

Ez egy gyári 17-es felni a 330-as nagy Bremob-n, gyakorlatilag nincs hely semerre, szóval max. felfúrod 17-re :D
Nem kavartad össze a kis Bremboval?
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-12 12:27:58 // 88259
Csak hogy én is tegyek hozzá. A parkoló radar és a navi miért zárnák ki egymást? Az enyémben van mindkettő.
Zsee2016-12-12 12:07:41 // 88258
Sziasztok!

Egy olyan "buta" kérdésem lenne, hogy 159-re (nagy fékes), van valami trükk/megoldás/lehetőség, hogy az elvileg gyári méretű R16 5x110-es felnit fel lehessen tenni? Kb ~0,5-1cm-re van a kerékagytól a felni mert ugye a féktől nem megy beljebb.

Előre is köszi a válaszokat!
droberto2016-12-12 11:59:42 // 88257
Március. :)
Giuntini2016-12-12 11:16:12 // 88256
10 hangszóró a gyári Bose-t takarja.
Liquid2016-12-12 10:56:30 // 88255
ja, és 2008-ban volt a facelift (valamikor az év elején)
Liquid2016-12-12 10:55:51 // 88254
A 2.0 már faceliftes mind, szóval nem érint téged :)
Egyébként némisúlycsökkentés volt, kormánymű problémát, illetve hátsó ablakemelő szerkezet problémát orvosolták, ezenfeleül a berlináknál, a csomagteret az emblémát megnyomva lehet nyitni. Nagyjából ennyi amiről tudok.
Smith2016-12-12 10:48:12 // 88253
Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis segítségre, mert van nagyon sok kérdésem. Most vagyok 159 vétel előtt, és ki akarok okosodni kicsit, nehogy elkapkodjam a dolgokat és később bosszankodás legyen a vége.

Tehát akkor, a konkrét kérdéseim :)


Parkolóradar és navi kizárja egymást? Miért?

Xenon utólagosan beépíthető úgy hogy vizsgán is átmegy? Bólintó + mosó? Esetleg LED izzót valaki már próbált?

Ha navis, akkor ott lehet állítgatni mindent és az egérmozin nem? Ha ilyenkor kiveszem a navit, buktam minden beállítási lehetőséget?

Hangszóró téma hogy van? Hol és mennyi hangszóró van? Láttam néhol 8 néhol 10 van írva.

Van-e gyári erősítő pl. úgy ahogy a 166-ban a DSP? Ha nincs akkor mi van?

Ha utólagosan a gyári rádió helyett kap valami komoly multimedia cuccot, az hogyan csatlakozik a rengeteg hangszóróhoz?

Ha csak rádiós a cucc és nincs nagy kijelző akkor a rádió semmi mást nem csinál, csak a zenét? Nincs semmi plusz funkciója? Pl. hőmérséklet kijelzés, valami visszajelzés megjelenítése az autóról?

2.0 lesz, nagyjából mi az a km. ami még elfogadható? persze tudom, nem km-t veszünk hanem állapotot, de akkor is, ha mondjuk visszakövethető és igaznak tűnik, akkor mennyi az annyi?

Évjáratban 10-11-12 jöhet szóba. Esetleg ezzel kapcsolatban valami jótanács? Pl. jujj a 11-est ne mert azt Giovanni rakta össze és egész évben be volt b*szva, nem szabad megvenni :)

Látom hogy írják néhol, hogy facelift, de én nem nagyon látok különbségeket. Mikor, és milyen változások voltak? Mitől facelif a facelift?

Egyelőre ennyi lenne, de minden más információt szivesen fogadok, akár itt, akár privát üzenetben is.

Nagyon köszönöm!
rodolfo752016-12-12 00:33:59 // 88252
Sziasztok!
Járt már úgy valaki hogy a hátsó ablakmosó megadta magát, avagy a spricniből nem jön a folyadék? Mennyire komplikált a javítás, pl. csak a cső csúszott szét? Sw-ről van szó.köszi,
R75
Liquid2016-12-12 00:03:38 // 88251
Azt válaszd amelyikből találsz egy megvehető példányt. Bőven van pro és kontra mindkettő mellett és ellen. Pártállástól, vallástól függően :)
Egy turbodiesel-hez passzol az automata, de igen jól lehet vele csapatni manuálissal is.
Roli2016-12-11 23:34:31 // 88250
Nem értem miért gondolod hogy el kellene tántorítani...... De köszönöm a tartalmas választ :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak