Csak hogy én se maradjak ki, ma reggeli fotók.

:)
Pont fordítva kéne lennie, mivel a nagyobb nyomás mereveséget ad a guminak, de kipróbálom. :)
Lehet sok a lég vedd vissza 2,8ra :)
Köszönöm, hogy írtál.
Érdekes felvetés, nekem tuti száz, hogy valami nem kerek a fétengely csuklóimmal vagy a motortartó bakokkal. Ha villám gyorsan váltok, kuplung kiengedésnél valami bazi nagyot kattan. Ezt nem kéttömegű hibának gonfolom, bár akár az is lehet. A 159 hajlamos elkoptatni a belső csuklóját és ennek csillagát. Ezt 60-80-nál vibrálás jelzi általában.
A pattogást valamiért más eredetűnek vélem, mivel gumis a jellege.
Ettől függetlenül ez szétszedésnél ki fog derülni. Ha meg még se ez a baj, legalább bezsíroztátok. ;)
Ha túleszel rajta, akkor kérlek oszd meg a tapasztalatod.
bondi2017-04-20 00:40:56 //
93952
Szevasz, ritkán ragadok billentyűzetet, most mégis. Ugyanilyen cipőben járok én is, kis ívben kis sebességnél olyan, mintha a gumi leugrana a felniről, vagy a kerék elpattogna az úton, ezt tapasztaltam a téli gumikkal (akkor a jeges útra fogtam), és most a nyárival is. Arra jutottam, hogy nálam kikopott a külső féltengely csukló harang golyópályája, és teljesen kitekert kormánynál a golyók ki-be pattannak a kikopott részből(-be). Most készülök kicseréltetni a külső féltengely csuklót, kíváncsi vagyok eredményez-e valamilyen változást pozitív irányban.
Totalcar cikk
parkoló házban enyém is ezt csinálja....
Liquid2017-04-19 22:54:14 //
93950
a Bosch Aerotwinnel sajna nekem is ez volt a tapasztalatom, most Valeo van ez jobb, de nem tökéletes
Szerintetek az miért van, hogy a kormányt tökig alászedve lassan indulva pattog az eleje.
Olyan érzés, mintha a gumi le-le akarna fordulni a felniről.
Számszerűsítve: 3-5 km/h-ás sebességnél, 1 - 1,5 / sec rugalmasnak tűnő pattanás hallható.
Kicsit olyan a hang, mikor a vizes és egyébként is csúszós aszfalton alulkormányzottá válik a vas, és elveszíted az elejét. Betapad-megcsúszik-betapad-megcsúszik.... Csak ugye ekkor sokkal gyorsabb a pattogás.
Nekem 18°C alatt pattog felfele mint az p@csa.
Ma majdem miszlikbe aprítottam.
Próbáltam tekerni, hogy merőleges legyen a gumiprofil, de letekertem a kúpos ricniről. Majdnem ki is nyírtam így.
Most az jutott eszembe, hogy telóval megmérem a lapát és a szélvédő szögkülönbségét, majd leszerelem a kart és satuban megtekerem....
Ezért sem akarok ültetni...
Smith2017-04-19 21:45:15 //
93946
Smith2017-04-19 20:45:07 //
93944
MES-ben láttam kikapcsolható a proxi résznél, ott, ahol a lámpamosó is. Egyébként nekem a 166-ban is néha behülyült, de itt legalább már kijavították, hogy ha bekapcsolva felejtem, akkor következő indításkor nem kezd el vadul kalimpálni, a tök száraz és poros szélvédőn :) És nyugodj meg, más autóban sem működik jobban... Utolsó széria passat, tiszta idióta az ablaktörlő.
Csabi2017-04-19 20:38:25 //
93943
Elsőre fellazítottam és nyílászáróknál használatos öntapadós szigetelés csíkot ragasztottam , de nem igazán jól tapadt a nyomokban ott maradt régi szigetelésen , szóval szenvedés volt felrakni, aztán körbe is kentem...A többi ajtónál csak körbe kentem, és végül az is bevált, megfogta a vizet.
csokagm2017-04-19 20:37:45 //
93942
Sziasztok!
Lenne néhány újabb kérdésem. Bár már sok segítséget kaptam.
Az első az ülés. Kényelemben mekkora különbség van a normál és a TI ülés között. Ránézésre a Ti jobban tart.
Illetve megéri Bose hangrendszeres autót keresni?
Ha már ablaktörlő, nem lehet kikapcsolni valahogy ezt az esőérzékelő szart benne? Ha alig van valami a szélvédőn töröl,mint a barom ,mikor full vizes, szépen komótosan. Ilyen egy pocsék szerkezetet én még nem láttam ,de komolyan. A zsír új valeo ablaktörlő lapátok nálam is csíkoznak, borzalom esőben menni így.
Hardy2017-04-19 20:23:43 //
93940
Emlékeztem hogy láttam valahol de a Google nem dobta ki. Vagy nem jó szavakat írtam be. Az alumíniumot fellazitottad és alá is nyomtal vagy csak körbe kented? Amúgy köszi szépen.
Csabi2017-04-19 19:57:29 //
93939
"És ha ez nem lenne elég a bal első ajtónál a hangszóró alatt vagy azon a környéken folyik be a víz. De hogyan tud ott befolyni ezt nem értem."
Az alu burkolat tömítésénél,
például
Hardy2017-04-19 19:24:23 //
93938
Nem elég hogy Bécsnél lezárták az autópályát a zsír új Bosch vagy inkább Fosch ablaktorlovel ami ráadásul 159 specifikus semmit se látok mert olyan csíkosan torol hogy nem hiszem el. Most használtam először mióta felraktam. Ráadásul nem volt olcsó viszont cserébe egy rakás sz@r. És ha ez nem lenne elég a bal első ajtónál a hangszóró alatt vagy azon a környéken folyik be a víz. De hogyan tud ott befolyni ezt nem értem.
Haddel2017-04-19 18:11:02 //
93937
Hehe ,én is pickuppal voltam tegnap,nem kapcsoltam összkereket,mondom kipróbálom , kidobja-e a seggét kanyarban.Esett az eső. Hát úgy eldobta ,alig birtam egyenesbe hozni,csinált egy szinuszhullámot😃 Csak azt felejtettem el ,hogy pár kanna festék is van hátul😃😃
Még az autómosót is ki kellett mosnom😃
Tanulság: ne csak a biztonsági öv legyen bekapcsolva ,hanem a rakomány is legyen mindig jól rögzítve!😃

Haddel2017-04-19 17:57:58 //
93936
Jaja,itt is

Egyébként csak terhelés alatt nyikorog, felemelve nem. Bár ez nem szűrte ki se a csapágy ,se a lengőkar lehetőségét.
:D Nem mutat túlzottan magasnak azért kérdezem.
Nincs, ez egy speciálisan tenyésztett 159 CrossWagon! :)
Pont tegnap beszélgettünk Im barátommal és az apósával erről. Az após egy Vitara-t használ Crossclimate gumival, egy szezont tolt eddig végig vele, nyarat, telet. Az autó vegyes felhasználásban van, nem csak városi, ment kánikulában, vízben, hóban, mindenhol. Ott a döntés megszületett, soha többé nem lesz két garnitúra gumi a háznál.
Imi barátom az asszony autóján (Stlo) ugyanerre jutott, talán Goodyeart vett? Mi pedig a 146-on használunk Quatrac 5-öt. A téli garnitúrát már elpasszoltam a háztól, a nyári felnik eladók. Hiányzik a francnak csereberélgetni. Nyárinak JOBB volt a Quatrac, mint a használtas Bridgestone-ok. Téligumiként sem éreztem kompromisszumot. Jégen hosszabb lesz a fékút (mint a 159-cel téligumival ugyanott), viszont ez az összehasonlítás sem egyértelmű, mert a fék pumpálás és az ABS között van kis különbség :-)
Ja tesóm pedig egy régebbi Firestone 4 évszakosat használ az Astra-n vagy 4 éve, ő sem vesz többet külön garnitúrát.
Úgyhogy a valóság a reklámok és az ellenpropaganda között lehet. A 146-on határhelyzetben sem éreztem kompromisszumosnak, sőt, nyári gumiként kifejezetten "harapós", élmény vele kanyarogni. Télen ugyanúgy csapattam vele a hóban, mint anno a téliekkel, nem mondanám, hogy állati óvatosan araszoltam zabszemmel a hátsómban :-) Biztos méterekben mérhető a különbség, de valós felhasználás közben az ember érzi a határokat vele és nem érzékeli kompromisszumosnak.
A szaladgálós Focusra simán feltenném.
Trogerr2017-04-19 16:14:22 //
93931
Én is a kis 1,4 focusra gondoltam évi 3000 km-re. Ahogy néztem tesztek alapján ez nem is klasszikus 4 évszakos mondjuk, elég jónak tűnik! Na mindegy, nem offolom tovább a topicot csak ez a mai időjárás... :)
159-re nem való, ilyen kis városi szaladgálósra inkább.
Itt használnak jópáran 4 évszakost, CC-t, Alnac 4G-t, Quatrac-ot, csak vissza kell olvasni.
Trogerr2017-04-19 14:57:30 //
93929
A mai időjárás okán olvastam egy cikket a michelin Crossclimate gummáról. Van valakinek ezzel a gumival tapasztalata? Eléggé elzárkózok ezektől a négy évszakos megoldásoktól, de bevallom őszintén elgondolkodtam rajta, hogy a helyben boltba/postára szaladgálos Focus-ra következőnek ilyet veszek. Kíváncsi lennék van e valakinek tapasztalata vele esetleg a 159esén is?!
Mi is ázunk, fázunk!
Természetesen már nyári gumma már on, ezért elég vicces lesz a hazafelé út!

emGéza2017-04-19 11:32:49 //
93927
2017 április 19!!!

emGéza2017-04-19 11:29:44 //
93926
Köszi!
Az jó , akarom mondani nem jó . Eddig jutottam a két év alatt a tempomattal .
Hogy nem működik ! De miiiért ? :-D
megyek visszarakom a téli kereket :-DDD
Chianti2017-04-19 10:45:00 //
93925
Aaaz igen! Azt hittem csak minket boldogít a tél itt a nagy hegyek között... :o) Bezzeg decemberben, amikor nem lenne túl szokatlan, hét ágra sütött a nap egész hónapban... Olyan hogy fehér Karácsony? 5 éve vagyok itt kint, de olyat még nem láttam...
az, hogy rohadna el.... alig bírtam összeszedni az összkerekest előzés közben
Kolci2017-04-19 10:27:44 //
93923
Néha szokott olyan lenni, ha egy kicsit "lazább" már a kerékcsapágy, de még határértéken belül "lóg" és nem osztott a fékbetéted akkor így zenél.
Nekem ilyen az 56-nál volt egyszer és a csapágycsere oldotta meg azon.
Amióta fennt vagyok szakad a hó:

Ott van fekete részen D1S a típusa.
Skodra2017-04-19 09:55:16 //
93919
zöld izé=tempomat
A tempomatra gondolsz?
Amúgy árulja már el valaki, hogy mit kell nézni Shadin képén :D
Chianti2017-04-19 09:53:53 //
93917
Nesze neked nyári gumi...

emGéza2017-04-19 09:51:56 //
93916
Persze -persze. Ilyet én is tudok. :-D
A 4s alatti zöld izé, mit jelez vissza?
Nekem indításnál dobja pár másodperc erejéig.
Kócosw2017-04-19 09:11:13 //
93915
raktáron van nálad? :)
Shadin2017-04-19 08:19:12 //
93914
Ilyet is tudok :-)

gyengének találom xenon izzóm fényerejét, valaki meg tudja mondani mi pontosan a gyári xenon típusa. Ez a philips típus volt benne

ZoliNix2017-04-18 22:37:50 //
93912
Nekem azt mondták, a kiszedésnél kell nagyon vigyázni mert könnyen beszakad.
Főleg ha sokat mész rossz izzítással, a korom vastagon le tud rakódni és megszorulhat kifelé tekerésnél.
Kicsit ide-oda mozgatva, csavarlazítóval rásegítve és óvatosan.
Szerintem ua. mint az 1.9-nél, de a legjobb, ha ePerben megnézed.
A nyomatékkulcs nem muszáj, de jó dolog. :)
de ez bontott, használt... :DDD versenyezni biztos fain, de utcára áhhhhhhhh
Szinte ingyen van, a kocsival rendelve 2,4 misi :-)

kerámia-kompozit féktárcsa is jó 300e km-et bír az árát nem tudom :P
Smith2017-04-18 21:20:52 //
93907
felmegy a 159-re? mert akkor kéne, éreztem ma többször is hogy kevés ez a brembo, kellene valami komolyabb :)