Fórum >> Típusok >> 159

tirex2018-01-18 11:17:05 // 104040
Oké, viszont ezt nem tudtam. Kösz az infot.
Roll19832018-01-18 11:07:26 // 104039
Van, de nem mindegyikből.
tirex2018-01-18 10:50:25 // 104038
Van Seléniából literes kiszerelés, nekem a szerelők mindig hatot rendelnek és a maradék literest 10ezernél ráöntöm. Egyébként bővült a gépparkunk mert vettünk a páromnak egy 155 lovas Mitót. Eléggé szedi a lábait a kis dög.( mármint a kocsi nem az asszony). :)
wk 1662018-01-18 10:07:59 // 104037
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Használ valaki ate tárcsákat kerámia betéttel ? Most elég jó áron meg tudnám venni.
NGC2018-01-18 08:39:56 // 104036
ez jó lesz így, köszönöm!
Shadin2018-01-18 08:21:38 // 104035
FUNCTIONAL DESCRIPTION
The (earth) activation signal for the fog lights reaches pin 1 of connector I of M1 from the control button in the panel to the left of the steering wheel H90.

The side lights activation signal is sent to pin 28 of connector G and 2 of connector I of the Body Computer M1 from the steering column switch unit H5.

The Body Computer M1 controls the power supply for the fog lights sending an earth signal to the relay T14: of the engine compartment junction unit B1 - from pin 8 of connector A of M1 - which energizes relay T14: this supplies the fog lights F15 (left) and F16 (right). The circuit is protected by fuse F30 of junction unit B2.

The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "fog lights on" warning light.



Ha nem jó a felbontás elküldöm levélben.
NGC2018-01-18 08:03:15 // 104034
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy hol van a(z első) ködlámpa reléje? Nem világít. Izzók jók, újak, a biztosíték is rendben van, más ötletem nincs, csak a relé.
Köszönöm!
frusciante2018-01-17 20:30:46 // 104033
147 tsemben 120 volt óra szerint mikor vettem szerelőm szerint akkor volt benne 240 űzemóra alapján... Most van benne óra szerint 335 most a páromtól kap napo70 kmet plusz boltbajárás, és beleülnél jobb állapotban van mint amikor vettem igazából csak a kormányt kéne újrabőrözni meg a bal eggyet szivacsozni és hibátlan lenne a beltér, de ezek már mikor vettem is bajok voltak elöl most kapott új kormányművet lengéscsillapítókat felső lengőket, 2 olajcsere alatt (20.000) n eszik meg 1 litert a hátsó dobom szétrohadt ez a második amióta megvan azt kell neki adjak egy újat és hibátlan... Itthon nem az órát kell venni meg eladni sem szerintem...(csak kevesen gondolják így...). Amikor a dieselt vettem egyáltalán nem érdekelt a km óra állása... Mondtam is az eladónak, h nekem ne... Azóta már érdekel, ( esetleges majdani eladásánál érdekes lehet a km óra buziknak)mert a kocsi nagyon patent állapotban van és Szamosiék is mondták h az óra sosem volt tekerve és h az állapota is olyan mint amennyit futott óra szerint, de nem ezért vettem meg csak a műszaki állapot érdekelt....
Haddel2018-01-17 19:57:12 // 104032
Azigen! Kemény. Mondjuk enyém is ,ha újra bőröztetem a kormányt ,meg váltógombot simán úgy fog kinézni ,mint mikor 119e kilométerrel megvettem..
Giuntini2018-01-17 19:17:55 // 104031
Annak idején 450 ezerrel adtam el a Croma TD-t. Az autó tökéletes volt, a kereskedő vissza is tekerte 150 ezerre. Azért ez már durva!
Haddel2018-01-17 19:00:33 // 104030
Hát igen ,nekem is két hét múlva szívósor csere,az tuti fájós összeg lesz,plusz most újitottam fel a féket,márciusban műszaki... és idén tuti bele fordul enyém is a 300ezer km-be..
gecsa2018-01-17 18:57:01 // 104029
Az olyanokkal nem kell foglalkozni. Én vissz szoktam kérdezni, hogy mennyit szeretne? :)
Roll19832018-01-17 18:47:34 // 104027
Csak semmi buzulás! :D :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-17 18:44:03 // 104026
tegyük össze amink van :DDD
Roll19832018-01-17 18:37:46 // 104025
Majd mondd, hogy milyen!
RomeoOne2018-01-17 18:22:18 // 104024
Jaja, már nem tudnám megcsinálni, mert magyar autó. De az agyam biztos felbassza majd, amikor jön a vevő, hogy jó-jó, de sokba kerül, emrt 120ezer km-est is látott 2.0-t. Ja, abban is 280 van, csak vissza van tekerve mert most hozták be, meg az állapota se lesz patent, de majd még én magyarázkodjak
Smith2018-01-17 18:19:58 // 104023
Ha mar egyszer jart valahol, akkor mondegy, mert feljegyzik a km allast. Aztan utana mar nagyon konnyu lenyomozni, aztan csak a magyarazkodas marad.
Shadin2018-01-17 18:17:28 // 104022
Meg is jött, holnap kiderül.
Liquid2018-01-17 18:11:40 // 104021
nem leesni szoktak (eddig csak egy ilyen esetről tudok), hanem megszorulni, mivel az EGR oda kurjantja a kormot. Ha már szét van szedve, akkor célszerű nem lekötni, hanem ledugózni.
Liquid2018-01-17 18:11:40 // 104020
nem leesni szoktak (eddig csak egy ilyen esetről tudok), hanem megszorulni, mivel az EGR oda kurjantja a kormot. Ha már szét van szedve, akkor célszerű nem lekötni, hanem ledugózni.
Zolibácsi2018-01-17 18:00:26 // 104019
Pesterzsebet, vágóhíd utca
psychoati2018-01-17 17:59:27 // 104018
Nekem is ők csinálták a szívósor "lapkátlanítást" és a kipucolást és a kipufogó tőcsavarok pótlását. Nálam a lapkák ki voltak kopva és lötyötek a szívósorban, így ott kifújt a rendszer.
Én ezt az örvénycsappantyús megoldást nem tartom annyira jó dolognak, mint amekkora bajt (esetleg kárt) tud okozni. Lehet hogy alacsony fordulaton segít kiiktatni a csuklást, de én nem nagyon érzem, hogy gyengébb lenne az autó mióta megcsinálták. Sőt :-)
Giuntini2018-01-17 17:54:33 // 104016
Ők hol vannak?
Haddel2018-01-17 17:47:13 // 104015
Voltam ma Alfadepoban,és volt ott egy vacsi új, ropogós Ti kormány ,igaz nekem drágán,de már látom muszáj lesz elindítani az átbőrözős projektet,mert beleszerettem😃
Zolibácsi2018-01-17 16:46:02 // 104014
Nekem is ők csinálták, csinálják a kocsim. Sőt páromét és édesanyám Multiplajat is oda visszük.
Szivosor lapát lekötés annyiból célszerű ha már egyszer meg van bontva, hogy nem fog belepotyogni.
Giuntini2018-01-17 16:38:54 // 104013
Mindenesetre kabaré, amit a szervizek olaj témában mondanak. Mindenféle olajat mondanak, mindig az a legjobb, amelyikkel az adott szerviz dolgozik.

A hengerfej témában szurkolok neked. Mondjuk a szívósor lekötést sem értem. Robival a napokban beszéltük, hogy két fajta szívósor van. Az egyik a Marelli, ami nála problémás volt. Szegecselve vannak a tengelyek, és az ereszt el. A Pierburg viszont csavarozva, az nem fog elengedni. Először nézzétek meg melyik fajta van benne.

Kérdés! Fűtésed milyen volt?
ProdyG2018-01-17 16:23:47 // 104011
Hengerfej téma, ami most nekem eléggé aktuális:

Kb másfél hónapja szervizben a kocsi (D.Z. Tuning), hengerfej repedés miatt. Maximálisan lebeszéltek mindenféle felújításról, illetve arról is, hogy felújított hengerfejet vegyek (pedig van felújított eladó Tatán is pl...). Emiatt húzódik ilyen sokáig a dolog. Azt javasolták, hogy várjak amennyit kell és szereznek nekem valahonnan egy alapból, felújítás nélkül is jó állapotban levő hengerfejet. Ez megtörtént a héten, van új hengerfej, már csak a szerelésre várok. Nem tudom mi lesz, de remélem jó lesz. Majd beszámolok, ha kész a kocsi.

Ha már szét lesz szedve, kitakarítják a szívósort, illetve kérdezték, hogy a lapátkákat kössék-e le. Mivel többőtöktől hallottam már ezt, mondtam, hogy csinálják nyugodtan. Ez amúgy miért lesz jó nekem? Mit csinálnak ezek a lapátkák? Vezérléscsere is lesz, nem baj, nemsokára amúgy is aktuális lett volna. Meg olaj, szűrők stb...

Olaj témakörben: ők is nagyon lebeszéltek a Selenia-ról, mondták, hogy szakítsak a hagyományokkal, és Motul-t raknak bele, mert olcsóbb, jobb és csendesebb lesz a motor is tőle. Jelenleg ez nem izgat annyira, elhiszem, hogy a Selenia egy túlárazott valami, szóval most kipróbáljuk a Motul-t...

Csak lenne már jó végre... az ünnepeket is egy 65 lovas Polo-val toltuk végig, már kész vagyok... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-17 16:18:40 // 104010
abból meg csak 3 lityi van :)))))
Shadin2018-01-17 15:27:03 // 104009
10w-50-es Abarth-ot beleee! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-17 15:15:37 // 104008
kevés hát... én 5,3-at vagy 5,4-et töltöttem bele mindig... én is megvettem volna a Seleniat csak a tököm vegyen 2db 5l-est 3-4 deciért...
Roll19832018-01-17 14:53:54 // 104007
Ez tényleg az. :) Angol fórumok is tele vannak vele, hogy kevés az 5 liter. Enyémet hagytuk sokáig lecsöpögni, szerintem még 5,5 liternél is több ment bele egy picivel mire max-on volt. Shadin és Erhard is mondta, hogy kevés az 5-ös kanna.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-17 14:15:53 // 104006
Itt van, erről beszélek:



3000 felett muszáj meredeken visszahúzni az időzítést, mert a gázolaj késéssel gyullad. És ez a késés+ az égés ideje növekvő fordulatszámmal egyre nagyobb dugattyú elmozdulásnak (főtengely szögnek) felel meg.

Ami itt van, az már számolt információ, nem közvetlen a programban van. Az előtöltés időzítésből, a CR nyomás táblázatból és az injektor kalibrációs táblájából lehet összelegózni, hogy a befecskendezés hol ér véget. Ez az EOI.
Ezt 4 fok fölé nem nagyon szokták tenni (akik teljesítményre tuningolnak), márpedig itt 8 fok fölé is elmegy.

Én elsőre 6 fok alá visszahúztam, nem akartam ennél drasztikusabb lenni, mert ez azért elég erős belenyúlás a motor működésébe. Mindig benne van, hogy mi van, ha tévedek, valamit rosszul számolok, szóval óvatosan. Egyelőre igaznak látszik.
gecsa2018-01-17 14:06:29 // 104005
Az nem igazán sok. Nekem 166 TBben van 270, és papírom van róla,hogy tekert órás.
TáDé2018-01-17 13:58:49 // 104004
Nem egyszerű ez, az a baj hogy itthon km fetisiszták a vevők ... nem érdekli az állapot csak a km óra annyit mutasson amennyit gondol ....
RomeoOne2018-01-17 13:28:11 // 104003
Enyémben is lesz vagy 280 mire eladom, nem tudom mi lesz belőle. Biztos, hogy olyan állapotban fogom tartani, hogy 120-ra vissza lehetne tekerni és nem győzném felvenni fogadni a vevőket. De így biztos necces lesz. Na mindegy, ez még a jövő problémája.
RomeoOne2018-01-17 12:48:58 // 104001
Mennyi van benne?
TáDé2018-01-17 12:44:33 // 104000
Ezeken én is túl vagyok már (kettős tömegű, szívósor, sajnos egy hengerfejezés is, kormánymű, stb.), és jó az autó, de gyakorlatilag eladhatatlan a méter miatt (elég rendesen közelítem már a Holdat :D ).
droberto2018-01-17 12:06:40 // 103999
Ez így volt nálam is. Addig míg, be nem koptak a szénkefék. (Én csak szénkefét cseréltettem és tisztítottam-zsíroztam) Azóta visszalassult és néha "hozza is" félmelegen a nehezebb indulást.
Giuntini2018-01-17 11:22:17 // 103998
Én is érzem, hogy ez az autó 185 fölött érzi jól magát! Akkor forog 3000-et. Összehasonlításként a Marea dízelem 3000-nél 130-at ment. Az a gond, hogy óhatatlan, hogy 180-nál pályán belefutsz mérésbe.
Zolibácsi2018-01-17 11:21:33 // 103997
Kiscsomagtartósszarolasz. :)
Amikor 4.ben padlozom és villog a kiporgesgatlo enyhe vizes úton....
Igazából ezt az autót így kellett volna kiadni ahogy most van nekem. Szinte nincs turbó lyuk. Elég jól megy. Pöcc-röff mindig indul és nem fogyaszt városban sem 9,5-nel többet.
Nem is füstöl. Rajzolni lehet a különbséget a turbó csere után.
És igen 11 éves autóra 2,5 év alatt az autó árat meg egyszer rá költöttem.
Shadin2018-01-17 11:19:13 // 103996
Én fé' nyóckó' érek...
Shadin2018-01-17 11:13:54 // 103995
Amikor le volt szedve a karter meg lecsöpögött a cucc rendesen akkor éppen csak a pálca aljáig ért az 5 liter. Durván 5,5 liter a normál töltet.
Macccy2018-01-17 11:03:40 // 103994
Hmm ... érdekes..


Reggel téged láttalak 08:10 körül befordulni Infoba? Feketevót' :) Attis meg lent parkolt már a -1en.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-17 11:00:04 // 103993
Nekem úgy tűnik, hogy az egr inkább varázsszó, mint a dpf. Egy éve 2.4-ezek, nekem ennyi idő alatt az jött le, hogy a DPF-el az égvilágon semmi baj nincs. Egyszer el fog tömődni, elkerülhetetlen, de nem egy problémás alkatrész.
Az egr más kérdés. Egészségtelenül sokminden van az egr működéséhez igaziítva, és szerintm ez a komoly baj. Ez a motor fel lett áldozva az EU normák oltárán, nekem ez a határozott véleményem.

Nekem két dolog volt zavaró ezzel az autóval:
1. Az irreálisan nagy fogyasztás, ami 2000-től úgy növekszik, mintha 10%-os emelkedőn kéne kapaszkodni. Nekem b@szta a csőröm, hogy egy dezső Ghibli sokkal jobban fogyaszt :-S Nem a fillérezés miatt, hanem nem volt meg a "műszakilag OK" érzésem. Nagyon nem.
2. Az a brutális hő ami a motortérben felszabadul akár egy rövid autózás után is. Nem normális.

Lehet monománia nálam ez, de nem tudok elszakadni attól, hogy ez az egr-nek és a nagyon agresszíven késői befecskendezés időzítésnek köszönhető. Ez nagyon nagy plusz hőterhelést jelent. Igen, a hengerfejnek. Én ezt okolnám a deformálódó leömlő csonkért, a hengerfej problémákért és a turbó halálokért is. Nem regeneráláskor sokkolódnak ezek, hanem a mindennapi nyugis autópályás kilométerek alatt egyszerűen túl nagy a hőterhelés. És írod, hogy Liquid "adja neki". Jól is teszi, 3000-től normálisra vált a program.

A programom átírása után én igazolva látom a teóriát. Átlagban 1.5l-rel járunk az egy évvel ezelőtti fogyasztás alatt. Ennyit bátran leírok, az eredmény legalább ennyi az egr off és program módosítás együttes hatására. Ez a gázolaj mennyiség eddig fűtött, semmi mást nem csinált.
Shadin2018-01-17 10:37:07 // 103992
"Beülsz hidegben az 1,9-es TDI motoros Octaviába, izzítasz, indítasz, teker kicsit, már megy is. Ugyanez melegben, vagy nagyon meleg motornál már nem megy simán: izzít, teker-teker-teker-teker-teker-teker, aztán beindul. Alkalmanként fehéres füst is távozik ilyenkor a kipufogóból. Másnap reggel megint pöccre forog a motor. Oké, sok benne a kilométer (Ha a kocsim beszélni tudna, hej de nagy mesemondó volna...), de a kopott dízeleknek épp hidegben kéne rosszul, és melegben jól indulniuk, nem?"

TC
_Ata_2018-01-17 10:25:42 // 103991
Ez tök fura, mert én már 2x cseréltem olajat, és az 5 liter mindig elég volt, igaz bele ment mind, de a pálca szerint még picit sok is, a comp szerint max-on van. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak