Fórum >> Típusok >> 159

Szergej2018-01-23 16:15:26 // 104258
Szerintem is. Utánajártam egy kicsit. Egyik cartársunk utolag beletette. A vezeték ki van épitve csak jeladó nincs.
Shadin2018-01-23 16:15:03 // 104257
hupsz :-)
Shadin2018-01-23 16:14:00 // 104256
Xenonosban van szintjelző.
156er2018-01-23 16:11:25 // 104255
Ha jól tudom a xenonos 59-ben van szintjelző, de kijavítanak, ha tévednék.
Csabi2018-01-23 15:49:51 // 104254
Így gondolom én is. Csak ahogy leírod, komolyabb ellenőrzés nélkül, vélt dologok alapján cserélik a hűtőt. Ami nem lyukas. Szóval nem értem, de elég ha Te igen :)
PBali2018-01-23 15:46:32 // 104253
Ha csak nem az a hiba, hogy nincs visszajelzés :-)
Szergej2018-01-23 15:43:35 // 104252
Köszi. Akkor nincs hiba.:-)
PBali2018-01-23 15:39:41 // 104251
Hali, nekem tegnap fogyott ki és nem jelzett, ahogy addig sem...szóval szerintem nincs benne.
Szergej2018-01-23 15:33:54 // 104250
Sziasztok. Ma kifogyott az ablakmosóm,de nem jelezte. 159 FL. Létezik hogy nincs benne visszajelző?
Liquid2018-01-23 15:15:14 // 104249
akz komoly... de hogyhogy nem állt le a venti, vagy a motort se állítottad le?
Giuntini2018-01-23 15:05:01 // 104248
Azért még várjunk a jó bírekkel! Én akkor hiszek benne, ha jól működik!
Tulajdonképpen Szatyi a hengerfejet kizárja, a hűtő viszont láthatóan sérült. A gumicső láthatóan az utolsókat rúgja. Mind a hűtőt, mind ezt a csövet cserélni kell! Remélem utána már jó lesz!
Odafelé kb. 10 km után érte el a 90 fokot óra szerint. A hf-es motor hamarább bemelegedne. A 20 km-en keresztül végig tökéletes volt a fűtés. A motor vezetésre úgy viselkedik, mintha minden normális lenne. Szatyi azt mondja, hogy valszeg tényleg dugulás van a hűtőben. Ő is nézte, minden gond akkor kezdődik, mikor a termosztát kinyit.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-23 14:50:29 // 104247
Az igen... volt lélekjelenléted :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-23 14:46:19 // 104246
Ez eddig jó hír, várjuk akkor a jövőhetet :-)
psychoati2018-01-23 14:43:33 // 104245
Ez így egyelőre csupa jó hír :-)
Roll19832018-01-23 13:59:37 // 104244
A 4C is huszonmillió, ez meg felette lesz. :) Ilyen se lesz a garázsban. :D
Shadin2018-01-23 13:52:48 // 104243
Morfiusz Cédula2018-01-23 13:34:10 // 104242
Ja, elképzelhető. :)
Bár én nem jeleztem a gyárnak a problémát, nincs kizárva, hogy nem én voltam az egyetlen aki így járt. :)
Shadin2018-01-23 13:28:26 // 104241
Na most már parázok :-)
Ezért gyorscsatis a 159-ben az akku negatívja? :-)
Morfiusz Cédula2018-01-23 13:21:50 // 104240
Velem egyszer majdnem megtörtént. Még a 156-osommal autóztam a Pilisben és tönkrement az egyik gyújtótrafó. A motorból elégetlenül ment az üzemanyag a katalizátorba (azt hiszem legalábbis az volt, de mindenképpen a kipufogórendszer valamelyik motorban lévő darabja), amitől az teljesen átizzott. Az alsó motortakaró lemez sérült volt, kilógott belőle kicsit a szigetelő anyag a motor felé és a katalizátor meggyújtotta. Megálltam az út szélén, ahogy viszont megszűnt a menetszél, beindult a ventillátor. Az oxigén utánpótlástól viszont a kezdődő kicsi lángocska egyre nagyobb lett. Nálam is volt kis kézi tűzoltó készülék, amivel sikerült is eloltanom, de ahogy abbahagytam az oltást, a ventillátor szelétől újra lángra kapott az alsó takarólemez. A kis kézi palackban viszont vészesen fogyott az oltóanyag, úgyhogy a lelki szemeim előtt már láttam, hogy nem csak az autóm fog az orrom előtt porig égni, de még a pilisi parkerdőt is leégetjük, amit majd életem végéig fizethetek... Tudtam, hogy valahogy SOS meg kell szüntetnem a ventillátor áramellátását, ha eredményesen akarok tüzet oltani, de abban a pár tíz másodpercben, ami akkor megítélésem szerint a rendelkezésemre állt, mielőtt teljesen reménytelenül elharapózik a tűz, nem tűnt reálisnak, hogy le tudom operálni az akkuról a sarut. Úgyhogy felkaptam az út mellől egy nagyobbacska darab letört ágat és belevágtam a ventillátorba. Persze az nem élte túl a műveletet, de legalább az autó igen, mert amint megszűnt a légáram, el tudtam oltani a tüzet a hab maradékával.
Előtte többen kérdezték, hogy minek hurcolok tűzoltó készüléket az autóban, de ez az eset megerősített, hogy egyáltalán nem felesleges. Függetlenül attól, hogy sokszor egy kicsi kézi palack tényleg nem elég, de ha az sincs, akkor esélytelen még egy kezdődő tüzet is megfékezni.
Csabi2018-01-23 13:07:13 // 104239
Nem tudod hogyan ellenőrizte a hűtőt, hogy el van dugulva? Mert gondolom megtörtént, ha jön az új.
Liquid2018-01-23 12:43:16 // 104238
attól parázok én is
Giuntini2018-01-23 12:40:16 // 104237
Szóval hazahoztam az autót, Szatyi most átnézte. Azt mondta, ez nem hengerfejes. Ami viszont tény:
A felső cső belül meg van szakadva, ezért puffad ennyire. Csere. A hűtő nem szivárog láthatóan. A klímahűtő és a vízhűtő között teljesen el van koszolódva. Szatyi szerint is a hűtőben dugulás ban. Megre delte a csöet és a hűtőt, két-három nap. Jövő hétre valszeg tud ad i időpontlt és akkor kicseréli a hűtőt és a csövet.
Piritu - 1.000.0002018-01-23 12:37:20 // 104236
Olaszországban nem véletlenül kòtelető a tűzoltó készülék :-)
Roll19832018-01-23 12:35:03 // 104235
Én a magam megnyugtatására mindkét kocsinkban tartok egy poroltót, de, hogy mire lenne elég azt nem tudom. :D
Shadin2018-01-23 12:23:45 // 104234
Nekem meg hogy leég a kocsi az orrom előtt.
RomeoOne2018-01-23 12:09:17 // 104233
Az a rémálmom, hogy kiesik a kerék. Ha kell, ha nem én nézegetem meg húzogatom a kerékcsavarokat :D
Shadin2018-01-23 12:00:40 // 104232
Én így hazajöttem Hajdúszoboszlóról :-D
Morfiusz Cédula2018-01-23 11:53:44 // 104231
:))
Ja, ugyanez a helyzet itt is. Eddig nem nagyon gondoltam, hogy hozzá kéne nyúlni, de most fontolóra veszem.
Tocke2018-01-23 11:31:18 // 104230
Hát srácok,majdnem bajt csináltam. Másfél órája mentem Csorna felé 110-zel kb, egyszer csak valami iszonyatos hangos dübögés, klattyogás meg minden. Hideg veríték azonnal levert, megálltam körbenéztem az autót, semmi. Alapjáraton is szépen ketyeg. Akkor mi a f...sz?! Én hülye, BAROM egy december végi szerelgetés után nem húztam vissza nyomatékra a bal elejét! Egy csavar fogta még a többi teljesen kilazult. Megúsztam.
Tocke2018-01-23 11:20:29 // 104229
Veled vagyunk!
psychoati2018-01-23 11:19:16 // 104228
Hajrá hajrá hűtő! Szorítok neked!
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-23 11:18:08 // 104227
Kb így :-DDD
Igen, gyárilag nagyon lusta a gázpedál és a 200 ló sincs meg. A 190 se... A reakció ideje súlyosan sok, tényleg hamarabb kell nyomni a gázt.
Ha kiiktatod az egr-t, már sokkal jobb lesz, egy jó programtól pedig újjá születik.
Ami nekem még hiányzott, az a nyomatékból előzés. Gyárilag ha gyorsulásra volt szükség, csak süppedt a pedál amíg egyszer csak visszabökte egyel az automata. Onnantól tényleg rendben volt.
Most viszont simán lehet úgy előzgetni, hogy vissza sem vált. Ezen is sokat segített az egr off amúgy, de most lett tökéletes programozás után.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-23 10:51:33 // 104226
Hajrá! Szorítok én is, hogy végre legyen meg az OK. A probléma OKa és a végén egy nagy minden OK :-D
Smith2018-01-23 10:49:20 // 104225
Szatyi vagy a kocsi viselkedett normálisan? :)
Giuntini2018-01-23 10:26:26 // 104224
Most értem ki Szatyihoz, teljesen normálisan viselkedett, viszont a hűtő jéghideg.
Shadin2018-01-23 10:26:12 // 104223
Majd mondd h mi a vállalás Szatyi részéről.
Attis2018-01-23 10:21:52 // 104222
Szorítunk. :)
Shadin2018-01-23 10:21:06 // 104221
Még nem. Macccy hozott 1-es adaptert meg szűz ELM-et, azzal sem megy a xenon. Az ABS az megy viszont. Lejjebb állítom h ne legyek én az országút parasztja és megvárom a KKL kábelt, az natívan tudja a xenont elvileg. Vizsgán meg csak át megy. Holnap otthon maradok és ellenőrzöm a jeladókat meg a stekkereket, volt egy tolatóradar hibám is.
Morfiusz Cédula2018-01-23 10:11:35 // 104219
Hogy megy a 159-ed miután megberhelted?
Minap elvitte a feleségem az enyémet, és az volt a véleménye, hogy kicsit lustán reagál a gázpedálra és a 156-os 2.0 jts-em szerinte fürgébb volt. Az elején nekem is ez volt a benyomásom, de aztán valószínűleg hozzászoktam, számolok vele előzésnél és 0,5 sec-el korábban megnyomom a gázt, úgyhogy annyira nem zavart. Ha már egyszer megindul akkor mindenk oké. De így, hogy az asszony megszólta, most elkezdtett kicsit zavarni. Ha jól emlékszem régebben te is erre panaszkodtál, ezért kérdezlek.
'''''2018-01-23 09:49:30 // 104218
Szorítok!Szerintem valami dugulás lesz!
Smith2018-01-23 09:16:07 // 104217
Szorítok!!!
Giuntini2018-01-23 08:56:54 // 104216
Most fogok imdulni Szatyihoz. Kérlek titeket, szorítsatok nekem, hogy "csak" egy hűtő csere legyen...
Roll19832018-01-23 08:26:42 // 104215
Lámpa gondjaid megoldódtak?
Shadin2018-01-23 08:18:02 // 104214
Nekem az életem mentette meg amikor bajuszt akasztottam agy faxkalap Audissal az M6-on Érd magasságában. Középen ment én meg gondoltam Nascar-ozok egyet, igaz itt jobb kanyar volt :-) Korlát és Audi kb. arasznyi távolságra 140-nel. Az után ahol a 6-os főút megy el a pálya alatt. Itt Megdobott a hídátvezető egy kicsit, ekkor már elhagytam az Audist, és harmadszorra bírtam visszahozni egyenesbe. És tökéletesen megoldotta az autó. No meg a reflex. SOHA többé nem fogok senkivel kekeckedni azok után. A bokám lefo...stam.

Egyébként az M6-os legvégén a tétényi lehajtó, aminek az íve szűkül, na az elég parás.
csokagm2018-01-23 07:59:38 // 104213
Bizony baromi nagyokat lehet vele menni. Viszont nem tudom, hogy még mennyi lehet benne, mert mintha sínen menne. Bár egyszer sikerült megcsúsznom vele. Fehér vízes aszfalton derékszögű kanyarban, de olyan egyértelműen tette egyenesbe a járművet, hogy pillanatra sem volt olyan érzésem, hogy leesek az útról.
Ha nem dízel lenne, eljátszanék a gondolattal mit művelne a pályán, csak azért, hogy tisztában legyek a határaival.
Marseus2018-01-22 23:07:49 // 104212
Kösszépen a segítséget,az olajszűrővel.
Dömpi (il dottore)2018-01-22 21:59:58 // 104211
Kedvenc kanyarom az M0-án van a Kistarcsa/Cinkota kihajtó után, ha a reptér felől mész. Ott állat a belsőben 140-el döngetni😎
gecsa2018-01-22 21:06:24 // 104210
Mondjuk itt vicces áron, meg sebességgel megy az átírás... :)

Köszi ismét!
droberto2018-01-22 21:03:32 // 104209
Akkor még egyszer Gratula és sok Boldog 59-es km-et. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak