Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2018-02-14 11:17:58 // 105440
a regen megszakítás a DPF-en kívül bánt valamit?
Giuntini2018-02-14 11:17:20 // 105439
Azert az is számít, vajon hany első tulaj tudott a regenről. Hanyan állítottak le regen közben, mennyi megszakított regen volt a motorban. Ma már mindenki tudja, hogy nem ildomos megszakítani a regent.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-14 11:11:07 // 105438
a 66 185 lovas volt ... 15 le miatt nem lesz HF-es, jóval többet elbír :DDD Kevés neki az 1.9 DPF-je a sok városozás betesz neki...
Shadin2018-02-14 11:06:41 // 105437
Mindenki nyugodjon le a kacsába...
Giuntini2018-02-14 10:51:01 // 105436
Na parázok megint... Most már jó lenne ha jövő hét szerda lenne.
Shadin2018-02-14 10:04:37 // 105435
Meg én, de most a Pio és a Bose együtt tök jó és ez a minimum amit tudnia kellene :-)
Szergej2018-02-14 10:00:11 // 105434
Köszi nektek
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 09:56:11 // 105433
Én azt mondon, hogy nem a dpf rossz benne! Azzal semmi komoly baj, bár tény, hogy több plusz gázolajjal égeti ki mint mondjuk egy Ford, ha csak a pill. fogyasztás változást nézem. A fő bánata az egész motornak az egr (NOx limit) . Az úgy sz@r ahogy van.
Minimál NOx-ra van programozva a motor, ami miatt literekkel zabál többet konstans tempón mint kellene. Spórolnak 20% NOx emissziót, közben a CO2 megnő, a kormolás duplája mint kellene (de ugye megfogja a dpf) és a plusz üzemanyagból mi más lesz, mint hő. Rengeteg hő. Ezek a blokkok ne felejtsük el, 175 lovasak voltak régebben, most meg 200+. Így mar nem fér bele ez az öngyilkos stratégia, hogy egy kihegyezett motort még jól belefullasztunk a saját hulladék hőjébe.
Szóval ez a motor félre van programozva, ebben elég biztos vagyok :-) Rengeteg plusz hőterhelést kap feleslegesen és kétszer olyan sűrűn regenerál mint kellene.
Remélem igazam van és még időben változtattam a programon.
Liquid2018-02-14 09:46:45 // 105432
olyan botfülüeknek mint én, tökmindegy :)
Amúgy meg a gyárit is megmorogtad :)
Shadin2018-02-14 09:44:26 // 105431
A szolgáltatások tekintetében nem kérdés, de szkeptikus vagyok az aftermarket androidos fejek hangminőségével kapcsolatban.
Liquid2018-02-14 09:28:45 // 105430
ennyie azért nem súlyos a helyzet
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-14 09:25:56 // 105429
sajnos ebben a legnagyobb szerepe a rosszul megtervezett DPF-nek van ami könnyen tömődik és a folyamatos plusz befecskendezéstől a sok hőhatásnak ez lesz a vége... érdekes a 66-ban ugyan ez a blokk van még is bírja a kiképzést DPF nélkül....
Liquid2018-02-14 09:22:12 // 105428
a térkép frissítésnél olcsóbb egy androidos új fejegység :) (meg jobb is)
Shadin2018-02-14 08:53:49 // 105427
Grat az autóhoz! Nem akarlak elkeseríteni, de ezt a navit még az oroszok sem törték fel :-(
Én innen vettem: link
Chris1592018-02-14 08:49:50 // 105426
Előélet befolyásolhatja aláírom, de akkor is nonszensz ami ezzel a motorral történik, nem akarok más autógyártókat megemlíteni de a közvetlen környezetemben több olyan ismerős, haver autója van ami kapja az ívet elég rendesen.
Most olyan autókról beszélek amibe tudom, hogy az ismerős hajtott bele 150-200ekm közötti futásteljesítményt (prémium márkákról van szó!).
2.4 tulajként meg rettegned kell hogy mikor jön elő a hengerfejrepedés, pedig aztán tényleg odafigyel az amber és mi alfások szerintem többet teszünk a saját autónkért mint más autóstársak. Nekik csak A-ból B-be történik az autózás.
Liquid2018-02-14 08:41:26 // 105425
A 147 topikban több segítséget kaphatsz :)
Alapvetően jó a 147 meg a TS is. Nem kell parázni tőle, legyen benne lehetőleg max. közelben rendes olaj.
Piritu - 1.000.0002018-02-14 08:39:10 // 105424
eco-t ne vegyetek, más mint a "normál" TS, nem nagyon van hozza alkatrèsz.
Szergej2018-02-14 08:30:12 // 105423
Sziasztok. Sógornőm is alfára adná a fejét. Ö az https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1_6_t_spark_eco_distinctive-12049962. Van vkinek info rola. Illetve mire figyeljunk? 1.6ts motort nagyon nem vágom.
Csabi2018-02-14 07:56:09 // 105422
Szerintem is, az előélet meghatározó, főleg, hogy az 59ek is kezdenek kiöregedni, a legfiatalabb is ~7évnél öregebb. Ha ezt átfordítjuk futásteljesítményre akkor még a legfiatalabb 2,4-ben is legalább 200-250ezer van(átlag)...egy 12-13évesben mondjuk 350-400körül... No meg, a 98% húzva, az sem segít, szerintem.
Shadin2018-02-14 07:44:37 // 105421
A klímás tudja h adott gázhoz mennyi olaj kell, csak ne olyan szaki legyen aki rátölt csak, hanem le kell fejtenie, meg vákuumozni meg szárítani stb. és amikor visszatölti akkor adagolja hozzá az olajat. Ha kevesebb gáz megy bele az nem baj, max. később kezd hűteni a rendszer, túltöltve már gáz és nem lesz jobb a hűtés.
Hajni 1592018-02-14 07:36:02 // 105420
Sziasztok!
Vettem egy 159 SW Ti-t, de sajnos nem volt benne a navi SD kártya.
Tudtok segíteni, mit lehet tenni? Újat nem annyira szeretnék rendelni, mert 170e Ft...
Előre is Köszi!!!
Hajni
gecsa2018-02-14 06:29:24 // 105419
Azért gondolom ebben elég sokat közrejátszik az előélet is.
Chris1592018-02-13 23:39:09 // 105418
Srácok beszarás ami itt zalában van 2 ismerősömnek is hengerfejes lett a 2.4-e, tényleg ennyire érzékenyek a hőtágulásra.
Végén oda jutok ,hogy veszek egy Tibit.
Jól látszik a képen, hogy a 3. Hengernél van a repedés.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-13 22:57:54 // 105417
Cella zárlatnál nincs 12,3v sem, de egy nap után 12.. aztán folyamatosan megy le
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-13 22:55:38 // 105416
Ki.. A punton is vágni kellett meg a 2,4en is
Roll19832018-02-13 22:28:03 // 105414
12,6V volt benne most mikor kitöröltem a hibát, gyújtáson volt közben az autó és mindenre hibát írta, amíg kiolvastam a hibakódot. (abs, hillholder...) De nekem az nem tetszik, hogy feltöltöttnek mutatja, majd visszaesik 13V-ra és kezdi újra. Eddig a töltőm hibátlan volt. Nem tudom, hogy viselkedik az akksi zárlat esetén, de mindjárt utána olvasok.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-13 22:15:28 // 105413
hány volt van az akkuban? a 12.6 már jó pl....
Roll19832018-02-13 22:02:11 // 105412
Úgy néz ki sikerült megölnöm az akkut ezzel a lifegő saruval. :( A töltő kiírja, hogy teljesen feltöltötte, majd visszaugrik 13 Voltra és tölti újra és ezt ismételgeti.
gecsa2018-02-13 21:54:41 // 105411
Rendes arcok, igényes munkával.
Roll19832018-02-13 21:32:28 // 105410
Én a kezembe fogtam az általuk csinált kulcsot, szóval megoldották. :)
Peeeti852018-02-13 20:56:19 // 105409
Szia. Köszönöm a válaszod. Olaj az mennyi kell bele? Az gond, hogy nemtok semmit az allapotarol, tavasszal viszem klimashoz, legutóbb 2012ben volt szervizelve a klímám. Meg nyomja a hideget, de neha már zug kicsit, szerintem keves a gaz.
gecsa2018-02-13 20:44:44 // 105408
Ez előzés közben izgi.
droberto2018-02-13 20:40:10 // 105407
Nekem 2 éve télen 3 x is eljátszotta, hogy 1-esben gyorsításkor elment minden. De úgy, hogy majdnem lefejeltem a kormányt. :)
gecsa2018-02-13 20:38:29 // 105406
Közismertek már. :)
Piritu - 1.000.0002018-02-13 20:22:20 // 105405
igen ők azok
Piritu - 1.000.0002018-02-13 20:21:11 // 105404
Valószínűleg ők lesznek. Eddig kétszer voltam náluk, egyszer sem tudtak semmit se kezdeni a kulccsal, de sokaknak tudtak segíteni.
Mondjuk érdekes az oldaluk, mert az egyik egy olyan Mini kulcs volt, ami a képen is van...
gecsa2018-02-13 20:20:42 // 105403
Ne keresd, kulcsmasolas.com a pápai.
Roll19832018-02-13 20:06:12 // 105402
Egyik barátom hasonló cipőben járt nemrég. Márkaszervizből horror árat mondtak neki, valami 130e Ft rémlik. Viszont sok kulcsos meg valamiért nem tudja megcsinálni, végül Pápán talált egyet, aki 80e Ft körül megoldotta neki. Ha kell, akkor elkérem az elérhetőségüket.
Vittorio1592018-02-13 19:51:23 // 105401
És akinek csak 1 kulcsa van de szeretne egy másodikat az csak márkaszervízben tud csináltatni? Vagy van más opcios is? A bontott immojat lehet tanitani inditasra azt tudom csak akkor a távnyitó funkciót nem fogja tudni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-13 19:31:34 // 105400
a pozitív saru kitágul vasfűrésszel ki kell vágni egy 2mm-es darabot és minden jó lesz ...
Zolibácsi2018-02-13 19:30:36 // 105399
Az is elég ha rendesen rahuzod a sarut...
Roll19832018-02-13 19:23:02 // 105398
Kézzel le tudtam venni a pozitív sarut, csak az alsó karima volt a csöcsöm, ott lifegett. Akksi 12,6 volton van. Hibát kiolvastam, de közben gyújtáson volt a kocsi és elkezdett mindent felsorolni, hogy gond van vele. Úgy érzem szerencsém volt, hogy Budapestről leértem így. Generátort is megnéztem alapjáraton 14,25, szóval csak akksit kell töltenem vagy vennem, majd meglátom. Köszi srácok! :)
Tocsa2018-02-13 19:09:59 // 105397
Pucold meg és húzd le az akku sarukat. Semmi pánik. Én mondjuk most kukáztam az akkut is kapott egy exide premiumot.
gecsa2018-02-13 18:43:13 // 105396
Az valószínű a leesett feszültség miatt bedobott egy adag hibát.
fazek2018-02-13 18:31:37 // 105395
Szia! Ezt egyszer nekem is eljátszotta,(indítógomb megnyomása után sötétbe borult) akkusarut kellett meghúznom, meg tettem alá egy kis réz pasztát. Azóta nem volt vele gond.
Mondjuk nekem nem írt chekengin hibát. :-/
Roll19832018-02-13 18:15:24 // 105394
Illetve kinullázódtak a számlálóim is.
Roll19832018-02-13 18:06:01 // 105393
Segítsetek légyszi, mert van egy kis parajelenségem! :)

Melóból hazafelé be akartam indítani a kocsit, de gomb megnyomása után mintha kiment volna valami biztosíték, sötétségbe borult az autó és nem csinált semmi.. Kulcs ki, kulcs be és továbbra is semmi. Majd kinyitottam az ajtót, becsuktam és újra elkezdett "búgni", és ezután már indult is.

Aztán beugrottam boltba és ugyanez történt, de ott már csak negyedszerre indult el a fenti módszerrel. Plusz mire beindult már bedobott egy check engine-t is.

Mi a fene lelte az autót? Merül az akksi?
gecsa2018-02-13 17:36:07 // 105392
Én most 22€ért ütöttem le ebayen. Gyárit, nem csájna.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-13 16:34:37 // 105391
Oké, akkor melegítek előtte :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak