Sziasztok!
Tegnap dobott egy check engine-t és két ilyen hibát tárol:
P060B Analog/Digital converter check
P1218 Control unit faulty (HW recovery)
Valaki találkozott már ezekkel? Ötlet, hogy mit jelenthet?
thx
Morfiusz Cédula2018-02-09 18:35:32 // 105190
Shadin2018-02-09 18:29:58 // 105189
Ballast hibára gondolnék, avagy tényleg kontakt hiba.
B1001 Xenon high voltage drive
B1010 Xenon light-up failure
B1001 Xenon high voltage drive
B1010 Xenon light-up failure
Balaska882018-02-09 18:21:22 // 105188
Sziasztok!
Egy hónapja vettem az Alfámat, egy 159 sw 2.4 Jtdm Q4 Ti-t, és vele kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mikor elhoztam a kocsit, nem világított a jobbos tompított xenonom. Kaptam hozzá egy izzót, hogy cseréljem majd ki, mert ki van égve, de sajnos az új se világít, a balosban meg mindhárom jó. Néztük a biztosítékokat, az is jó mind. Rá egy hétre megjavult, egy hétig tökéletesen működött, azóta megint nem.😁
Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet a gond? Kontakthiba, vagy valami vezérlő esetleg? Nem emlékszem pontosan de vagy B1010, vagy B1001es hibát tárol.
Egy hónapja vettem az Alfámat, egy 159 sw 2.4 Jtdm Q4 Ti-t, és vele kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mikor elhoztam a kocsit, nem világított a jobbos tompított xenonom. Kaptam hozzá egy izzót, hogy cseréljem majd ki, mert ki van égve, de sajnos az új se világít, a balosban meg mindhárom jó. Néztük a biztosítékokat, az is jó mind. Rá egy hétre megjavult, egy hétig tökéletesen működött, azóta megint nem.😁
Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet a gond? Kontakthiba, vagy valami vezérlő esetleg? Nem emlékszem pontosan de vagy B1010, vagy B1001es hibát tárol.
Shadin2018-02-09 16:50:55 // 105187
A támasztó bakokat cseréltem, a klattyogás nagy része az olajcserével szűnt meg.
Egyébként piros kútvíz Valószínűleg beledöglött az a béka és pirosra festette a vére...
Egyébként piros kútvíz Valószínűleg beledöglött az a béka és pirosra festette a vére...
Macccy2018-02-09 16:42:42 // 105186
Köszi. Peersze, hogy kevesebbet klattyog, mert a gyárban zöld kútvízzel töltik fel ezeket, néha békástul. Azért klattyog meg azért nem bírja az M32. :)) Annál bármi jobb, csak feltűnt ez a komment, hogy a GL-5 az már "túl csúszós" is lehet a szinkronnak.
Amúgy terhelésváltáskor klattyanás az lehet az a motortartó kar is, nem? Azt mondtad? Ami kvázi a motor alján fogja oda a segédkeret hátsó részéhez. Elég szimpla kis karnak tűnt, szilentekkel a végén.
Amúgy terhelésváltáskor klattyanás az lehet az a motortartó kar is, nem? Azt mondtad? Ami kvázi a motor alján fogja oda a segédkeret hátsó részéhez. Elég szimpla kis karnak tűnt, szilentekkel a végén.
Shadin2018-02-09 16:16:08 // 105185
Macccy2018-02-09 15:52:45 // 105184
mondom Rolls-Royce .... fakalapács :))
Macccy2018-02-09 15:51:34 // 105183
:D fasza ... ha van ebből fém, jöhet :D
Bréking: Shadin neked a váltóolaj csere óta minden normális, szépen kapcsolható? Csak mert olvastam most alfaowner -en a Fuchs Titan GL-5+ olajakkal kapcsolatban, hogy a GL5 és feljebb már a hypoid differenciálműves váltókhoz való és ezek az olajak "túl csúszósak" lehetnek és a szinkró nem működik velük mindig simán, ami korlátozza a sebességváltások idején a fokozat kapcsolást, főleg ha gyorsan szúrod. Te tapasztaltál ilyesmit? Ez ügyben a GL-4 osztályú olajakat ajánlják inkább a manuális váltóműhöz.
Filózok ...
Bréking: Shadin neked a váltóolaj csere óta minden normális, szépen kapcsolható? Csak mert olvastam most alfaowner -en a Fuchs Titan GL-5+ olajakkal kapcsolatban, hogy a GL5 és feljebb már a hypoid differenciálműves váltókhoz való és ezek az olajak "túl csúszósak" lehetnek és a szinkró nem működik velük mindig simán, ami korlátozza a sebességváltások idején a fokozat kapcsolást, főleg ha gyorsan szúrod. Te tapasztaltál ilyesmit? Ez ügyben a GL-4 osztályú olajakat ajánlják inkább a manuális váltóműhöz.
Filózok ...
Shadin2018-02-09 15:46:10 // 105182
Ha gyorsan akarnám megoldani, a jobb oldalon a Bilstein rugótányérját lejjebb tenném 7mm-rel, van még egy hely a gyűrűnek :-(
Optikailag rendbe tenné...
De hogy ez gyáriba, elvileg sérülés nélkül előfordulhat, attól kivagyok. Az összes ajtót és tetőt újra kellett illeszteni, hogy párhuzamos rések legyenek. Ilyet az angolok is tudnak kézi kalapácsolt karosszériával...
Optikailag rendbe tenné...
De hogy ez gyáriba, elvileg sérülés nélkül előfordulhat, attól kivagyok. Az összes ajtót és tetőt újra kellett illeszteni, hogy párhuzamos rések legyenek. Ilyet az angolok is tudnak kézi kalapácsolt karosszériával...
Roll19832018-02-09 15:44:19 // 105181
Shadin2018-02-09 15:41:51 // 105180
Engem halálosan bosszant, hogy lóg a bal eleje, vagy feljebb van a jobb eleje nem tudom...
Szerdán mértük futóműpadon forgófejes lézerrel és egyszerűen nem értem hol ment el és mi és miért :-(
A segédvázkeret és az autó teljes alja vízszintes, a fő szerkezet szintén:
A segédvázkeretre csavarozott nyúlványok szintén zsinórban vannak:
A hossznyúlvány tetejére applikált elemek felső pontjai, zárhíd, sárvédő eleje viszont már eltérést mutatnak:
7-8mm a különbség a két oldal között úgy, hogy a futómű percre pontos. Igazából a jobb oldal van feljebb egy kicsit és a bal meg lejjebb egy kicsit.
Bal:
Jobb:
Szerdán mértük futóműpadon forgófejes lézerrel és egyszerűen nem értem hol ment el és mi és miért :-(
A segédvázkeret és az autó teljes alja vízszintes, a fő szerkezet szintén:
A segédvázkeretre csavarozott nyúlványok szintén zsinórban vannak:
A hossznyúlvány tetejére applikált elemek felső pontjai, zárhíd, sárvédő eleje viszont már eltérést mutatnak:
7-8mm a különbség a két oldal között úgy, hogy a futómű percre pontos. Igazából a jobb oldal van feljebb egy kicsit és a bal meg lejjebb egy kicsit.
Bal:
Jobb:
Liquid2018-02-09 15:31:10 // 105179
így van, ez nem bug hanem feature :D
gecsa2018-02-09 15:26:45 // 105178
Mindegyik egyedi gyártás.
Macccy2018-02-09 15:08:08 // 105177
Áááá műűjanyag aazz :) Viszont most néztem, Ebay-en van olyan, hogy Maserati -ra való "design Giugiaro" plakett, az tényleg fém és nem domború műgyanta felül. Egyetlen gond, hogy héber vagyok kiadni 2x 3400 Forintot plusz posta :DD
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-09 15:03:15 // 105176
A Ti-ken meg sem a köbcenti, sem a dízelség nincs feltüntetve. Az is alapvető megfélemlítés. :-) A helyedben meg felcserélném azt a két számot és végtelen nyugalom köszöntene rád :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-09 14:54:58 // 105175
Szerencsére nekem az orrát meglepően pontosan rakták össze. Szoktam látni, hogy nem mindegyiknél fut normálisan a sárvédő motorháztető vonal sem, és a hézagok is hol ilyenek, hol olyanok. Nálam csak ez a felirat fura, a többi az ingerküszöböm alatt van, egész jó :-D A feliratot meg egy brossúrán pont így láttam elcsúszva, úgyhogy én is megnyugodtam, hogy nem karambolos volt és részeg fényező ragasztotta vissza, hanem ez tényleg ilyen :-D
Giuntini2018-02-09 14:27:30 // 105173
Szerintem ez is feldobja! Az enyémen nem volt, vettem rá! Szerintem így jobb.
dyRo2018-02-09 14:25:20 // 105172
Giuntini2018-02-09 14:23:54 // 105171
Nekem nincs rajta sem a 159 sem a JTDm felirat. Csak a 2,4! Nekem így jobban tetszik. Olyan űber brutal csak a motorra vonatkoztatással és a két ledörrenővel. Aztán a tudatlan BMW-s nyomozza ki a hengerek számát.
Macccy2018-02-09 14:18:11 // 105170
kézzel gyártott ..... mint a Rolls Royce :) mi baj ezzel?
Shadin2018-02-09 14:05:19 // 105169
Mint az én első sárvédőim...
Az autó bal felét Giuseppe a jobb felét pedig Luigi csinálta. A jobb oldali illesztés glett az autó teljes hosszában máshogy néz ki mint a bal oldalon. Karosszériás már ott tartott, hogy a kocsi hosszában két darabból van és azért lógatja a bal elejét mert ripityomra volt törve...
Az autó bal felét Giuseppe a jobb felét pedig Luigi csinálta. A jobb oldali illesztés glett az autó teljes hosszában máshogy néz ki mint a bal oldalon. Karosszériás már ott tartott, hogy a kocsi hosszában két darabból van és azért lógatja a bal elejét mert ripityomra volt törve...
Shadin2018-02-09 14:02:22 // 105168
Ez nem egy német mintára sablonnal felrakott cucc. Ahogy sikerül...
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-09 13:45:07 // 105167
Shadin2018-02-09 13:06:01 // 105166
A kaucsuk az a fedés egy "alumínium" matricán.
Macccy2018-02-09 12:59:27 // 105165
Ja srácok, csak egy elővigyázatos tipp:
ha valaki a 6-os úton jön befelé Újbuda felé a Duna partján, OMV kút, Kövesdán, lámpás kereszteződés ... a fényképészek majd' minden nap ottbasszák az dekkolnak, de a figyelmeztetés arra irányulna, hogy a lámpa már vagy 2 hete rosszalkodik és úgy vált zöldre, hogy utána rögtön sárga, piros és megint zöldet világít, kb 2-3 másodperc alatt lezongorázza ezt. Na ha a yard ott van, akkor fél szemetek a lámpán, nehogy az operatőröknek sikerüljön egy pirosos képet lőni!
ha valaki a 6-os úton jön befelé Újbuda felé a Duna partján, OMV kút, Kövesdán, lámpás kereszteződés ... a fényképészek majd' minden nap ott
Macccy2018-02-09 12:32:35 // 105164
Én majd valahogy le akarom szedni. Nem való az oda. A haver GT -jén a Bertone design plakett fémből van, az sokkal inkább való egy szép autóra, mint ez a lila kaucsuk biléta :)
Shadin2018-02-09 12:12:56 // 105163
A két első oldalsó kék Giugiaro matrica magassága között nekem 2cm különbség van.
Tocke2018-02-09 12:05:41 // 105162
Elég hektikus a felragasztása a többi képet nézve, én a két felirat alját tenném egy vonalba.
_Ata_2018-02-09 11:45:27 // 105160
Annak idején én is keresgéltem, mert pótóltam a 159 és a ti feliratot is. A legtöbb képen úgy tűnik, hogy a ti felirat egy picit feljebb van. Példa
Shadin2018-02-09 11:37:39 // 105159
Igaz, fentről nem látszik ennyire.
RomeoOne2018-02-09 11:35:10 // 105157
Amúgy ez a lámpavonal szerintem jobban nézne ki, ha fejmagasságból nézed. Egyfajta parallaxis hiba.
Tocke2018-02-09 11:34:48 // 105156
De ha a lámpákat egy vonalba tennéd, már a TI lenne lejjebb:-)))
Shadin2018-02-09 11:28:16 // 105155
Shadin2018-02-09 11:21:26 // 105154
Ez a terv és jó esetben ha már tudok kommunikálni a xenonnal akkor csak egy sima kalibráció v. hibatörlés kell...
Szergej2018-02-09 10:33:22 // 105153
Akkor készülhetek.:-(
Zolibácsi2018-02-09 10:30:15 // 105152
Edesanyám 1.9 multipljája pont ugyan ezt csinálta, egy idő után egyre nagyobb tartományban volt a rázás, laikus füllel semmit problémát nem hallottam
Szergej2018-02-09 10:26:56 // 105151
Én is attól tartok,csak az az érdekes,hogy inditás,leállításnál,semmi csattogás vagy bármi ami tipikus lendkerékre utalna.
Zolibácsi2018-02-09 10:22:58 // 105150
lendkerékre szavazok
esvé2018-02-09 10:15:08 // 105149
Sziasztok,
TI tulajoktól kérnék segítséget. Cserélni kellett az autómon hátsó lökhárítón lévő 159-es feliratot.
Meg tudnátok légyszives nézni, hogy a 159es felirat egyvonalban van-e a csomagtérajtón lévő TI felirattal?
Nekem sajnos nem lett egyvonalban és parázok, hogy csak az én szép-érzékemet zavarja vagy eredetileg is ilyen volt és nem tűnt fel eddig?
nagyon köszi:)
TI tulajoktól kérnék segítséget. Cserélni kellett az autómon hátsó lökhárítón lévő 159-es feliratot.
Meg tudnátok légyszives nézni, hogy a 159es felirat egyvonalban van-e a csomagtérajtón lévő TI felirattal?
Nekem sajnos nem lett egyvonalban és parázok, hogy csak az én szép-érzékemet zavarja vagy eredetileg is ilyen volt és nem tűnt fel eddig?
nagyon köszi:)
Szergej2018-02-09 10:11:11 // 105148
Sziasztok. Ma reggel pestre menet közben,elkezdett produkálni egy olyat,hogy 1400-1800fordulat között 4-5-6ban padlógáznál rezeg,rángatózik vmi. Alatta felette nem,és csak padlon és akkor is csak teljes turbonyomásnál,tehát teljes terhelésen. Egr,dpf off,tehát az nem lehet gond. Kezdödö lendkerék,vmi motortarto,féltengely,esetleg szivotorok lapátkák? Találkozott vki már ilyennel? Ötlet?
esvé2018-02-09 10:10:37 // 105147
köszi szépen!
előfordul, hogy 3000környékén is haladok....néha azonban olyan érzésem van, hogy olyankor nem akarja tisztitani magát - pedig akkor biztos jó meleg a dpf:)
előfordul, hogy 3000környékén is haladok....néha azonban olyan érzésem van, hogy olyankor nem akarja tisztitani magát - pedig akkor biztos jó meleg a dpf:)
Liquid2018-02-08 22:45:48 // 105146
obakker, Welcome back :)
Azt hittem eladó :D
Azt hittem eladó :D
Haddel2018-02-08 22:41:03 // 105145
Gratula itt is !
Szép együtt a két rosso ,vagyis a 147-el együtt már 3 :D
Szép együtt a két rosso ,vagyis a 147-el együtt már 3 :D
Liquid2018-02-08 22:31:11 // 105144
ha hozzádobsz még 8V-t, beszélhetünk róla :)
Szabolcs 1592018-02-08 22:17:40 // 105143
RomeoOne2018-02-08 22:02:30 // 105141
Alapjáratba bazdmeg, szányóc... kéccásztíz lóerő :DDDD