Állítottam azon is, szép egyenletesen túl sok :-)
Az automata miatt a fokozatokhoz tartozó limiterek nálam nem üzemelnek :-)
Manuál váltósnál lehet külön limitálni, itt gondolom a konverter miatt nem.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 09:18:10 // 105290
Shadin2018-02-12 09:10:52 // 105289
Állíts a nyomaték limitereken (is).
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 08:54:26 // 105288
Megvan a remap hátránya. :-) Városban nem bír mit kezdeni a nyomatékkal. Nagyobb gázra elforog, megtolja az elejét egy pillanatra. Ilyen 3-mas, 4-esben (passz, automata a drága). Mezei szituációkban, hogy jobbra kanyarodót egy nagy gázzal kerülöm, drámázik.
Shadin2018-02-12 08:02:51 // 105287
A terelő, nyitó, záró lapátok a műszerfal közepe alatti klíma blokkban vannak, szerintem nem azokat hallod a kormány környékéről. Végig kellene matatni azt a környéket mocorgó alkatrészeket keresve.
Shadin2018-02-12 07:59:09 // 105286
Várnék mindenképp a köv. hibákig, lehet h ez egyszeri "véletlen" volt.
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
Shadin2018-02-12 07:52:57 // 105285
Gondolom nem bírja a ballaszt.
Shadin2018-02-12 07:52:35 // 105284
És mi van ha 55W-ost teszek bele?
Shadin2018-02-12 07:51:21 // 105283
Adja magát, még a kihajtás ívét is belelátom...
Angelo Bianco2018-02-11 22:40:35 // 105282
Hali! Ki ismeri a digit klíma szellőztető belső lapátkák helyeit? Mennyi és hol lehet a műszerfal alatt? Nagy sebességnél valami zörög a műszerfal alatt, a kormány környékéről... Nem tudok mire gondolni?!?! :S Ezek zöröghetnek ugyan??? Vagy mi a t*köm?!
RomeoOne2018-02-11 22:12:59 // 105281
Na kicsit megjárattam ma az autót, mert már egy hete állt. Mentem egy 30 km-es kört, úgy húsz kilométernél, amikor elkezdtem nagyon taposni, akkor 3-asban 3000 fordulat felett megvillant a csekk&dzsinn.
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?
RomeoOne2018-02-11 22:06:36 // 105280
Én régen erőemelésben versenyeztem és megmaradt ez a nagy súly kis ismétlészszám kombó. Meg kurva jó érzés sokkal nyomni fekve :DDD
Én meg akkora vagyok, mint egy kutya ülve, 1.65 magas. Súlyra meg 80 kg off-, 70 kg on-szezon
Én meg akkora vagyok, mint egy kutya ülve, 1.65 magas. Súlyra meg 80 kg off-, 70 kg on-szezon
gecsa2018-02-11 21:16:14 // 105279
Sunnyognak ezek mind! :D
multizseti2018-02-11 21:11:59 // 105278
Elírták a könyvbe. 35w a jó. A könyv a 136 lovas 20 jtdm-et se írja, pedig létezik.
gpek2018-02-11 20:52:10 // 105277
Mentem az ominózus eset után kb. 1000 km, hiba nincs.
sutyi702018-02-11 20:22:51 // 105276
Én is így gondolom.
Érdekes a felvetés mert d1s xenonból nem is találok 55W izzót értelmes gyártótól, ez hogy lehet? Legtöbb xenon kereső 35w ír a típusra.
Érdekes a felvetés mert d1s xenonból nem is találok 55W izzót értelmes gyártótól, ez hogy lehet? Legtöbb xenon kereső 35w ír a típusra.
Macccy2018-02-11 20:14:17 // 105275
Szívatsz :D Az gyárilag ilyen szerintem, nemár hogy azt kihajtod a fém elé :)
Shadin2018-02-11 20:07:19 // 105274
Azt sem ártana tudni h mi a hibakód mielőtt cseréled. Alvázszám alapján pedig tudunk cikkszámot mondani.
Továbbá mázlid van, mert nekem is F10BT-m van és van hozzá 2017-es frissítésem. SD kártya kell hozzá meg türelem és hit...
Továbbá mázlid van, mert nekem is F10BT-m van és van hozzá 2017-es frissítésem. SD kártya kell hozzá meg türelem és hit...
Shadin2018-02-11 20:04:56 // 105273
Még az is lehet, mert ennyi autóm még az olaszok sem baxják el, de adja magát kitenni a műanyagot a fém elé az alsó szakaszon.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-02-11 19:55:40 // 105272
Szerintem ez gyárilag van így. Nekem legalább is mindegyik 159-nél így volt-van.
Petra-Gergő2018-02-11 19:48:35 // 105271
Köszönöm a gyors választ. Az aksi 12.1- 12.3 közt mozog, terhelés esetén 13.9 - 14.3 közt ingadozik. Nem tudom mikori aksi van benne, próbaképpen megnézem akkor új aksival is
pettinke2018-02-11 19:41:22 // 105270
mielőtt kicseréled az ABS kockádat, mérd meg, mennyire esik le az akkumulátor feszültsége indítózás során. ha 10 V alá lemegy, akkor előbb vegyél új akksit, és várj, hogy megszűnnek-e az ABS hibák.
Roll19832018-02-11 19:41:19 // 105269
Szegény Pityukomának is így volt összerakva. Dobbetét
Lehet, attól függ, hogy milyen napjuk volt a gyárban, úgy rakták össze :)
Lehet, attól függ, hogy milyen napjuk volt a gyárban, úgy rakták össze :)
Petra-Gergő2018-02-11 19:36:04 // 105268
Sziasztok. Olyan kérdéssel, problémával fordulók hozzátok h az ABS kockámat kellene cserélni (abs, asr, vdc folyamatos hiba, hibakód olvasás utáni eredmény). Érdeklődnék h esetleg tudna valaki cikkszámot mondani vagy alkatrész számot, mivel én nem látom rajta csak úgy ha kivan szedve az egész tömb. 159 1.9 jtdm 8v 120 le a kocsi. Forgalmi alapján bárdi, unix tud mondani valamit? Másik kérdésem Pioneer avic f10bt lejátszó van benne azt lehet valahogy frissíteni, térkép gyárilag van rajta, sd kártya nem kell hozzá (2009-es). Bocsi ha hülyeségeket kérdeztem nekem még új az alfa s minden választ fogadok szívesen. Előre is köszönöm.
Roll19832018-02-11 19:27:21 // 105267
Hoppá, ismét köszi a tippet, akkor lefestem és berakom a dobbetét mögé!
Szabister2018-02-11 18:58:16 // 105266
Miért gyárilag nem úgy van ahogy a képen? Nekem is így van. Csak nekem egy picit durvább sajna pici lakatolás is kellesz majd tavasszal. Bár nekem rajta volt az a műanyag kiegészítő sárvédő is sztem az autó új kora óta . Alatta a dzsuva megtette a hatását...
Én ősszel levettem mind2 műanyag dobbetétet, tele volt már "porral" mögötte azon a részen.
Én ősszel levettem mind2 műanyag dobbetétet, tele volt már "porral" mögötte azon a részen.
Shadin2018-02-11 18:05:05 // 105265
Ezt mindenki elbassza :-( A dobbetét hátsó alsó külső része a fém sárvédő előtt kell legyen. Ki kell tenni elé. Csak a keskeny rozsdásodó fém perem elé ami felett visszamegy "hátra". Bocsesz, ezt nem tudom jobban leírni.
Smith2018-02-11 17:01:39 // 105264
Szerintem annak így külön nincs biztosítéka. Minden már világít, csak az nem?
FRC2018-02-11 15:31:11 // 105263
Help Me!
A gyújtás kapcsoló háttér (piros) világításának tudja valaki melyik a biztosítéka a biztosíték táblán?
A gyújtás kapcsoló háttér (piros) világításának tudja valaki melyik a biztosítéka a biztosíték táblán?
Zolibácsi2018-02-11 14:30:44 // 105262
Dpf el tömödöttség hogy áll?
Macccy2018-02-11 13:54:48 // 105261
Annak a résznek javítás után valami jó húsos lakkot vagy műgyantát kéne adni, vagy gumis alvázvédőt, látszani úgyse fog szinte soha, de a kavicsot mindig kapja
Liquid2018-02-11 13:43:15 // 105260
Ez az utsó szetonja gumiknak. Amúgy nem vészes a kopás nálam, kb. 1mm van két oldal között.
Roll19832018-02-11 13:43:08 // 105259
Sima festék ott azon a vizes helyen sokáig nem lenne jó szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-11 13:17:13 // 105258
csiszolás és javítófesték
Roll19832018-02-11 12:34:38 // 105257
Krisz1562018-02-11 11:59:37 // 105256
Sziasztok egy kis segítséget kérnék adott egy 159 2.0 diesel. Írta hogy hibás az egyik gyertya csere megvolt mind a négy de nehezen indul a motor tekeri tekeri kell egy 3 másodperc mirre elkapja minden reggeli indulásnál. Vissza vittem a szervizbe azt mondták a gyertya rendben aksi rendben most takarítják majd az EGR szelepet. Lehet annak köze hozzá? Indulás után szép jár a motor megy is mint eddig csak ez a reggeli indulás.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-11 11:49:09 // 105255
mikor beszéltünk arra jutottunk, hogy ez kontakt hiba lesz szerencsére az is lett a lökös meg fent maradt :) Jah beszéltem a karosszériásommal azt mondta alsó ütéstől lehet a mm különbség de akkor nem az elejénél lenne ez ha nem a toronynál szóval arra jutott gyárilag szar valami ... bár ilyen kicsi eltérést meg le kell sz@arni :DDD
Macccy2018-02-11 11:21:01 // 105254
Na ha így elmondod, úgy tűnik értek hozzá :)) Köszönöm!
Macccy2018-02-11 11:16:30 // 105253
Múltkor a vezérlés cserekor kicsit megfáztam, bokám, a nyakam, a derekam a sok 0° fokban görbülés, hajlongás miatt jobban megfájdult, mint amikor letoltam egy 70-80 m2-es lakás költöztetését. A bal mancsomba beleállt a görcs amikor akkora helyen kellett csavart betekerjen, amennyi egy marlboro-s dobozban van. Amúgy jó játék ez, párszor buliból-spórolásból megcsinálja az ember, de hamar elkezdi meglátni miért nem kell mindig irigyelni a szerelőket B)
Shadin2018-02-11 11:11:08 // 105252
Pedig le akartam szedni a az első lököst :-)
Shadin2018-02-11 11:10:22 // 105251
Ti-nél a gyári a -7 perc oldalanként. Egyébiránt a futómű tudományban a negatív dőlés (teteje van beljebb) pozitív összetartás (eleje van beljebb) kellene társuljon. Kivéve a sportautóknál, mint a 159, mert így reszponzívabb és pontosabb a kormányzás, cserében eszi a gumit. Tehát ha egy 0-ás összetartást csinálsz, akkor az még mindig jut is marad is...
A ballaszt ill. a lámpatest két betápot kap, mint az kiderült. Az egyikkel világít, a másikkal szintez. Nekem ugye a másik nem volt ami az F37-es biztosítékból jön, bármit is írjon a kezelési. Tehát elsőként felkapcsolt világítással és leszedett lámpa stekkerrel ellenőrizni kell abban az 1-es lábon a 12V-ot és onnan számozva ez alapján a 9-es lábon szintén 12V-ot:
Ha van a 9-esen 12V akkor a lámpatesteknél kell keresni a hibát, abból is elsőnek a vezérlőszálat, a 12-est. Az vezérli a bal oldali (master) lámpából a jobb oldalit.
Ha a vezeték stimmel akkor már csak a ballast ill. a motor lehet gond :-(
A ballaszt ill. a lámpatest két betápot kap, mint az kiderült. Az egyikkel világít, a másikkal szintez. Nekem ugye a másik nem volt ami az F37-es biztosítékból jön, bármit is írjon a kezelési. Tehát elsőként felkapcsolt világítással és leszedett lámpa stekkerrel ellenőrizni kell abban az 1-es lábon a 12V-ot és onnan számozva ez alapján a 9-es lábon szintén 12V-ot:
Ha van a 9-esen 12V akkor a lámpatesteknél kell keresni a hibát, abból is elsőnek a vezérlőszálat, a 12-est. Az vezérli a bal oldali (master) lámpából a jobb oldalit.
Ha a vezeték stimmel akkor már csak a ballast ill. a motor lehet gond :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-11 10:59:57 // 105250
én is, nem baszogatom otthon az autót a Te példádból kiindulva :DDD
Macccy2018-02-11 10:52:51 // 105249
Ballaszt rendben hát világít a cuccos. Demajd megnyomozzuk.
Ami a futóművet illeti, ha rendbe lesz téve az enyém (elvileg csak a nagyszilent) akkor kelleni fog az útmutatás, mert annyira nem értem ezeket a számokat, nem látom át. Meg én úgy gondolom a gyári és a nemkopós -7 közé lövetném be, kecske és káposzta..
Ami a futóművet illeti, ha rendbe lesz téve az enyém (elvileg csak a nagyszilent) akkor kelleni fog az útmutatás, mert annyira nem értem ezeket a számokat, nem látom át. Meg én úgy gondolom a gyári és a nemkopós -7 közé lövetném be, kecske és káposzta..
Shadin2018-02-11 10:36:56 // 105248
Az a baj, hogy a gumi (nem)kopásának igazolása pár 10k Km :-(
Shadin2018-02-11 10:35:53 // 105247
Shadin2018-02-11 10:31:46 // 105246
Az jobb oldali motor, ballaszt, vagy a 12-es szál szakadása :-)
Liquid2018-02-11 10:05:56 // 105245
köszi, most megpróbálom így
Shadin2018-02-11 09:55:50 // 105244
Shadin2018-02-11 09:43:33 // 105243
Megfáztam, meghúztam a hátam, tiszta seb a kezem. Most is tanultam valamit.
Shadin2018-02-11 09:42:35 // 105242
A saját hibát a legnehezebb megtalálni, mert ugye csak nagyon ritkán hibázok és ezért nem szoktam magam visszaellenőrizni :-)
Csak az zavar, hogy fel sem tűnt egy hétig, hogy nem működik és ezért nem gondoltam arra, h én baxtam el valamit. Meg voltam győződve róla, hogy időben nem stimmelt.
Csak az zavar, hogy fel sem tűnt egy hétig, hogy nem működik és ezért nem gondoltam arra, h én baxtam el valamit. Meg voltam győződve róla, hogy időben nem stimmelt.
Shadin2018-02-11 09:39:07 // 105241
Tökéletes értékek, a "legdurvább" eltérés 22 perc összetartás hátul, ami semmi kb. Elől meg -7 perc helyett egyenesbe állította, nekem is így van, kicsit túlkormányozottabb így, de nem darálja a gumi belső felét és nem pattog el a kerék egy teljes kormányzásnál.