...hát nem tudom. A 159-em normál izzós volt, a Giu xenonos. Pont autópályán nem látok különbséget. Egyszerűen túl gyorsan megy az ember a tompított által bevilágított úthoz képest. Szerintem egy őzet azzal se venni észre, főleg úgy hogy ott a korlát. Mondjuk a korlátot tényleg jobban látni.
Országút az más, ott a szélesebben bevilágított szántóföldön van esély észrevenni az állatokat.
A helyedben egy +25/+50%-os jobbfajta izzót próbálnék ki. Nekem anno a 159-nél bevált. Persze csak ha a lámpa amúgy rendben van.
Piritu - 1.000.0002018-02-14 21:43:04 // 105490
gecsa2018-02-14 21:36:06 // 105489
Mert szintezés nélkül vakít?
gecsa2018-02-14 21:34:42 // 105488
Baranyában led helyzetjelző miatt is vettek már el forgalmit. Neked egy normális halogén izzó kell, és egy rendesen beállított lámpa.
Liquid2018-02-14 21:28:56 // 105487
a xenonnal mért szednének ki? A 159-ek nagy részében van xenon, abszolut hihető hogy gyári, nem feltűnő. Bár a LED-et pont ennyire nem fogják nézni.
Gabiami2018-02-14 21:25:13 // 105486
Köszönöm, tudom, de inkább beleteszek egy led izzót mint építsek egy xenon rendszert amiért kiszednek a rendőrök, sajnos kikell találnom valami opciót rá, mert sokat megyek pályán, és csaptam már el vadat mert nem láttam.
gecsa2018-02-14 20:49:53 // 105485
A led illegális, azt csak saját felelősségre!
Gabiami2018-02-14 20:28:25 // 105484
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ki milyen h7-es izzót használ? Mik váltak be? Sokan használnak Led-es izzót, hol lehet beszerezni? Mik a jó márkák belőle?
Érdeklődnék, hogy ki milyen h7-es izzót használ? Mik váltak be? Sokan használnak Led-es izzót, hol lehet beszerezni? Mik a jó márkák belőle?
Roll19832018-02-14 20:20:31 // 105483
Vettem új akkut, így a tegnapi pozitív saru lifegős, nem indulós, elsötétülős probléma már csak a múlté. A régi akkuval nem volt kedvem szórakozni, mikor láttam, hogy a töltő furcsán viselkedik rajta. (ugrált össze-vissza a kijelzőn az érték)
Roll19832018-02-14 20:18:07 // 105482
Vajon a most kapható cső jobb valamivel, mint amivel szerelték?
Liquid2018-02-14 20:13:13 // 105481
hú az igen jól hangzik
gecsa2018-02-14 19:04:44 // 105480
Abból inkább restart lesz, boot közbeni kékhalállal.
Shadin2018-02-14 17:40:02 // 105479
Én datolyaágyon érlelt körtével tisztítok :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 17:36:00 // 105478
Jesszus, ez melyiknek a hatása? Érdekel :-)
Az ilyen diós, EGRes páleszeket meg dugózzátok le, DartWarbi majd remapolja magát vele :-)
Az ilyen diós, EGRes páleszeket meg dugózzátok le, DartWarbi majd remapolja magát vele :-)
Shadin2018-02-14 17:16:55 // 105477
Már rég nem gyártották amikor rájöttek h a cső xar lehet ami miatt szétmennek a TBi turbók :-(
Szabister2018-02-14 16:34:51 // 105474
Abban tud segíteni valaki, ami van a hátsó kerékjáratban a hangcsillapító betét. Annak az egyik felfogatása a küszöbben van egy műanyag patental. Azt hogy lehet kivenni ugy hogy ne törjük el?
antonov2018-02-14 16:20:55 // 105473
Valszeg generátor. Az enyém is csinálta.
Petra-Gergő2018-02-14 16:12:46 // 105472
Sziasztok. Olyan probléma állt elő, hogy alapjáraton és menet közben is vibrálnak a tompított fényeim. Nem xenon-os normál sima lámpa, új akku is van benne, de előtte is csinálta.
gecsa2018-02-14 15:57:30 // 105471
Csakahúsleves! :D
Shadin2018-02-14 14:43:54 // 105470
Jah. Egyfajta betegség ami után regenerálódni kell amire állítólag kiváló a savanyúuborkalé :-)
Liquid2018-02-14 14:42:14 // 105469
Veszélyes ám a dió, a héja még a kokszot is leszedi a szívósorról :)
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Zolibácsi2018-02-14 14:37:57 // 105468
Minden egyes rá költött forintommal egyre jobb lett az autóm. Most hogy a turbó is rendesen megy, már jobban élvezem az autó dinamikáját.
gecsa2018-02-14 14:37:33 // 105467
Huhh, az jó! Már azt hittem, hogy valami betegség, ami után sokat kell regenerálódni! :D
Shadin2018-02-14 14:30:54 // 105465
DióPálinkaFogyasztás
gecsa2018-02-14 14:26:34 // 105464
Mi az a dpf? :D
Tocke2018-02-14 14:20:07 // 105463
A 800 km alatt valószínűleg regenerálni kellett az autónak, de akkor a pillanatnyi fogyi nem néha, hanem mindig többet mutat x ideig.(lsd előző hsz-ok). Azt nem tudom, hogy a 2,4-nél "csak" +1,5 litert tol-e rá a regen, nekem simán rátesz 2,5-3 litert.
Balaska882018-02-14 13:57:09 // 105462
Lehet láma kérdés, de nézzétek el, nagyon új még nekem ez a dpf dolog, vagy egyáltalán a dízel is.
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Shadin2018-02-14 13:47:06 // 105461
Ez beletolatott volna kamerával is :-)
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
αλφα2018-02-14 13:30:18 // 105460
Hát, én már csak ilyen igénytelen vagyok... :D
Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-14 13:17:02 // 105459
igen a legjobb ilyen szempontból :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 13:07:58 // 105458
Akkor 120-szal mész :-) 10 perc szokott lenni kb, ill. egr off óta 11, de elég stabilan, mindegy, hogy falu, város, pálya.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 13:05:11 // 105457
A 159 se sokkal erősebb, a valóságban nincs meg 190 ló gyárilag. Szerintem azért "kicsi" a dpf, mert azzal végeztetik a piszkos munkát, hogy gondolom meglegyen az EU norma NOx-ra. Cserében több a korom, de azt megeszi a dpf, probléma el van intézve.
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
Shadin2018-02-14 12:59:44 // 105456
Akinek szobában van igénye a minőségi zenére, az törekszik az autóban is valami elfogadhatóra, ami elnyomja az alapzajokat és elfogadható minőségben, torzítatlanul szól. Erre nem feltétlenül alkalmas egy androidos cucc. A többi hókuszpókusz meg teljesen felesleges az autóba, elég öreg vagyok már, kamera és navi nélkül is megoldom az életet :-)
Giuntini2018-02-14 12:56:39 // 105455
Nekem egy atlag tisztítás autópályán 20km.
pettinke2018-02-14 12:49:45 // 105454
a Giuliában a 2.2-nél is közvetlenül a motor oldalán csücsül a DPF, szerintem nagyon sokat tanultak az előző generáció dolgaiból ... azt mondjuk nem vágom, mennyire lesz még bonyolult a 2 EGR szelep (alacsony + magas nyomású), de most már az EGR-ben van hőmérő, meg érzi az ECU a pozícióját is.
RomeoOne2018-02-14 12:49:27 // 105453
A Tibiről nem is beszélve :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-14 12:33:41 // 105452
sosem felejtem el nekem valamikor Szfvártól Érdig pucolta a DPF-et a 2,4 ezzel szemben a 2.0 max 8-10 perc alatt végzett
αλφα2018-02-14 12:29:18 // 105451
Megalike! Mintha rólam írtál volna... (csak a "sárkányt" nem Kinga néven jegyzik...) :D
Csabi2018-02-14 12:18:31 // 105450
A plusz befecskendezett üzemanyag már a motorban elkezd égni, a kipuff ütemben...szóval a turbót, az előkatalizátort is terheli, aztán a DPF-ben meg kiteljesedik az égés 600+ fokra...
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 12:14:10 // 105449
Na ezzel így vagyok én is. Az autóhifi háttér zaj, a Bose bőven túlmutat az igényeimen. Szobai hifiben viszont sokkal kritikusabb vagyok :-) Oda nincs olyan hogy elég jó :-) Kinga megőrül amikor a nappali áttervezésekor totál nem érdekel a design, és akkusztikai okok miatt hülye helyre rajzolok hülye dolgokat a szép terveibe :_D
Liquid2018-02-14 12:11:58 // 105448
lehet láma kérdés, de a turbonak mi köze a regenhez? Az a DPF-nél történik nem?
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Giuntini2018-02-14 12:03:35 // 105447
Akkir viszem ki. Remélem estére meg lesz.
Csabi2018-02-14 11:57:34 // 105446
Szerdán lesz kész a hűtőcsere?
Csabi2018-02-14 11:56:28 // 105445
A turbónak kb olyan, mintha 150es autópálya tempónál hirtelen leállítanád a motort, így megszüntetve a hűtését... 4-500fokos mindkét esetben. A HF-nél is okozhat "forró" pontokat. Az biztos, hogy kerülendő...
Haddel2018-02-14 11:30:06 // 105443
Juhhé,este elhoztam a kocsit Csöritől,nincs többé buszozás!!😃😃
αλφα2018-02-14 11:22:32 // 105442
Teljesen egyetértek. Én sem igazán értem az "autóhifit", mint műfajt. (De semmi kifogásom ellene, ha valaki szereti...) Ha autózás közben zenét hallgatok, akkor az az esetek olyan 80%-ában az amolyan "háttérzörej" jelleggel megy. Az autó ugyanis eleve zúg, a futómű, a gumi, a motor hangja, az önálló életet élő műanyagok rezgése mind zavaró tényező, tehát úgyse lesz tökéletes a hifi élmény. Ha állóhelyben akarok zenét hallgatni, akkor meg már inkább a szobai hifi cuccra szavazok, mint arra, hogy egy külön akksi kelljen a kocsiba a zenéhez...
Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Giuntini2018-02-14 11:21:34 // 105441
Szeri tem igen! Ha ekkora a hőhatás, és hirtelen leállítjuk....