Fórum >> Típusok >> 159

Morfiusz Cédula2018-02-19 17:06:52 // 105740
Igen, az olasz az még izgalmas lehet. Mondjuk nekem lehet, hogy túl izgalmas lenne hosszabb távon. ;)
alfa155gyuri2018-02-19 16:52:12 // 105739
Nekem 200tizenezer van benne és végzi a dolgát!Nincs kiírva.
Giuntini2018-02-19 16:30:50 // 105738
Ami nekem élhető, es nem csak a pénz szempontjából, valamelyik eszak-olasz kisebb város. Nem jön be az amerikai mentalitás. Egyébként Amerika olyan mint a mágnes. Ha egyszer ottragadsz és szabadulni akarsz, nem tudsz. Amerika a fiatalok paradicsoma.
RomeoOne2018-02-19 16:14:44 // 105737
Ezt majd pénteken tudom megmondani, amikor hozom el a kocsit :)
Morfiusz Cédula2018-02-19 15:54:00 // 105736
Egyébként mennyiért fényezik újra a lökhárítót? Most én is lyen fényezési dilemmában vagyok, van pár kőfelverődésem és gondolkodom mi tévő legyek..
Morfiusz Cédula2018-02-19 15:48:41 // 105735
Ezzel hasonlóképpen vagyok én is. Sehova nem költöznék ki szívesen Nyugat-Európába Magyarországról. Az USA-ba viszont igen. Régen sokat voltam ott, nekem is bejött. Persze ott se mindegy, hogy kelet, nyugat, észak, dél vagy közép.
RomeoOne2018-02-19 15:37:32 // 105734
De amúgy sem ez volt a lényeg, hanem, hogy nem fogja a rendszám rondítani az elejét :D
RomeoOne2018-02-19 15:36:25 // 105733
Hát én elég sok helyen voltam már a világon, de Nyugat-Európáért nem nagyon hagynám itt Magyarországot. Megy úgy semelyik másik helyért sem. De az USA-n nem sokat gondolkoznék, ha mehetnék. (Esetleg még Ausztrália, de azon már gondolkodnom kéne)
Giuntini2018-02-19 15:30:11 // 105732
USA feeling? Sötérség birodalma. Én nagyon nem vágyom az USA feelingre.
RomeoOne2018-02-19 14:51:18 // 105731
Na, most hogy fújják az első lökhárítómat, megkérdezte a fényező, hogy mi legyen a matrica rendszámmal, mert az lenne az igazi, ha leszedhetné és szépen le tudná fényezni az egészet. De ha gondolom, akkor kimaszkolja.

Gondolkodtam kicsit, úgysem volt már a rendszám szép állapotban, a fólia helyenként feljött rajta. Ha már egyszer megcsináltatom, legyen szép.

Így mondtam neki, hogy lekaparhatja és már meg is igényeltem az új rendszámot. A legjobb azonban az egészben, hogy most egy hónapig első rendszám nélkül járhatok :D
Az Alfáknak úgyis csak nyűg az első rendszám, nem passzol sehova, középen a pajzs van, oldalt is csak kolonc. Ezt szerettem az USA-ban, hogy ott sem kell elölre a legtöbb államban. Most lesz egy hónapnyi USA feelingem, alig várom :DDD
Giuntini2018-02-19 14:48:28 // 105730
Most példaul mindenki ezzel a fostalicska KIA stringerrel jön. Fostalicskát azert mondok (biztosan nen az), mert semmi egyéniseg nincs benne. Majd 3 év múlva. A Mazdaval ugyanez a helyzet. Mindenki el volt halva a 6-tól. Azert három ev utan igencsak mulik felette az idő. Mellette mára kiderült, hogy a legszarabb japán.
droberto2018-02-19 14:35:40 // 105729
Ez évek óta megy. Kik állnak ez mögött, és mit mond erről az FCA?
Ok, hogy nem a legjobb, és nincsenek már rossz autók, de azért ez szerintem távol áll a valóságtól?
Kíváncsi lenneék a több márkát forgalmazó dealerek véleményére.
gecsa2018-02-19 14:05:18 // 105728
Első nekifutás

gecsa2018-02-19 13:13:49 // 105727
Néhány újabb videó a hangjáról.
Shadin2018-02-19 13:10:54 // 105726
Külön villanyon vannak és csak feltétel szerepük van.
Tocsa2018-02-19 12:32:07 // 105725
Szerintem azzal lesz gondjuk.
Tocsa2018-02-19 12:30:29 // 105724
Üdv. Ahhoz hogy önindítózzon van egy előfeltétel hogy nyomni kell a kuplungpedált azt az áramkört is nézzétek meg.
Shadin2018-02-19 12:12:57 // 105723


Az külön tápról megy.
Shadin2018-02-19 12:11:33 // 105722


A sárgázott piros vezeték a vezérlőszál as a másik ami az aksihoz megy.
Szabister2018-02-19 12:10:18 // 105721
Maga az indítógomb nem lehet ludas?
Shadin2018-02-19 12:09:15 // 105720
Az M089 B8 RED szálja az amiaz F3-on keresztül húzza az indító motor bendixét. Amit lekötöttél az akkuról az ujjnyi piros kábel az már a direkt kábel? A vékony(abb) piros a behúzó...
Shadin2018-02-19 12:05:21 // 105719
Az A020 indítómotor behúzótekercse az M089 modulból van vezérelve, más közvetlen fogyasztót nem látok ami okozhatja.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 12:01:56 // 105718
Tudok csatlakozni a modulhoz
Akkor pukkan el a bizti, amikor a start gombot megnyomjuk.
Akkor zárlatol valami, de nem az önindító, mert az akksiról lekötöttük a kábelét
Shadin2018-02-19 11:59:44 // 105717
A kulcs az F32-n kapott villannyal vezérli az M089 et.
Mikor dobja a biztit? Kulcs be, vagy gombra?
Shadin2018-02-19 11:56:11 // 105716
Az F3 biztosíték a kormányoszlop alján lévő "STEERING LOCK CONTROL UNIT (NBS)" betápja. Ezekkel van kapcsolatban:





Ez itt csak a kormányzár rajza:



Úgy gondolom, hogy miután a kormányzár maga nincs külön feltüntetve, az egybe van építve az modullal :-(
Sanszos, hogy a mudul ment el?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 11:44:18 // 105715
Csabi, ha olvasod, a rajzon amit linkeltél mi a 089? Zárlat az van, de nem tudjuk lokalizálni
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 11:33:45 // 105714
Az indító relé melyik? Pls help :-)
Az önindító kábelt az akksiról lekötve is zárlatunk van.
gecsa2018-02-19 11:25:06 // 105713
Itt nem kell hozzá lezárni.
psychoati2018-02-19 10:59:46 // 105712
...autópályán...
psychoati2018-02-19 10:58:48 // 105711
Egy lezárt német aztópályán :-)
Zolibácsi2018-02-19 10:48:43 // 105710
Kicsit meghajtottam egyik este a kocsit pályán ahol nem volt nagyon senki, valahol 240 környékén volt a mutató, de már lassítani kellett. Erzetre már nem gyorsult a kocsi, de a 220-at könnyedén éri el. Előző turbóval érezhetően jobban szenvedett 200 felett.
Mióta nálam van a kocsi ez volt a 2. Alkalom hogy ilyet csináltam :)
Nem veszelyeztettem senkit ezen teszt alatt mert üres szakasz volt.
Liquid2018-02-19 10:36:30 // 105709
egy Bárdi PR cikk
Shadin2018-02-19 10:33:48 // 105708
Valójában ez egy értelmetlen, felületes cikk ami szerintem az emberekből semmit sem vált ki :-(
αλφα2018-02-19 09:13:17 // 105707
Giuntini2018-02-18 21:19:36 // 105706
Azért azt ne feledjétek, hogy neki szét volt szedve a motof. Lehet hogy valami testkábel nem jó helyen van.
Jani72122018-02-18 21:00:20 // 105705
minden esetre szerintem itt lekevésbé az önindító a hibás. Az önindító kb 1,7kw teljesítmény ami kb 150 A-t vesz fel, ezt csak úgy leírtam :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-18 20:50:34 // 105704
Igen, ez is lehet, de AO fórumon írtak olyat, hogy valakinek a baloldali tükörfűtés lett zárlatos, és mivel a kormányzár ecu-tól kapja a tápot, nem indult emiatt az autó.
Nem egyedi eset ez sem sajnos, és elég különböző dolgok okozhatják, hogy se kép, se hang.
Azért valaki belinkelné, hogy az aksi előtti biztitáblán melyik relé micsoda? Csak biztik vannak a manualban.
pettinke2018-02-18 20:48:35 // 105703
a kormányzár már akkor kinyílik, mikor betolod a kulcsot (=gyújtást adsz). ha jól értettem, itt az a baj, hogy indítózáskor van fitty. az önindító munkaoldala (a 100 A ami tekeri a lendkereket) nincsen lebiztosítózva.
Jani72122018-02-18 20:36:28 // 105702
az önindítónak kb 150A kell, nem lehet, hogy pont a kormányzár a hiba, ami ha kiüti a biztit tiltódik az egész inditási folyamat?
berobbantam2018-02-18 19:40:21 // 105701
Szia
A tekercsnek is kevés a 20 amper.A tekercsbe bemegy a pozitív.A negatítot meg az önindító tekercselésén keresztül kapja álltalában.Ezért van az hogy ha elkopik a szénkefe meg se nyekken,be sem huz a behúzó tekercs sem.Szerintem a relével lesz valami ami a behúzó tekercsnek adja a pluszt.A kérdés hol van.
ProdyG2018-02-18 19:25:09 // 105700
Köszi srácok, holnap megpróbálunk alakítani valamit. Kivettem 1 nap kényszerszabit :(
Csabi2018-02-18 18:16:27 // 105699
A tekercsre gondoltunk mindannyian szerintem :)
berobbantam2018-02-18 18:02:19 // 105698
Szia
Az a 20 amperes bizti nem az önindítót védi.Max a behúzó tekercset látja el.Vagy még azt se.Nem ismerem a 159-et.De úgy szokott kinézni a kör,hogy van egy relé.Ez ad áramot a behúzó tekercsnek ami az önindítón keresztül záródik.Ennek nincs külön védelme.Sanszos hogy a relé a ludas
emGéza2018-02-18 17:52:48 // 105697
Megy egy szép vastag kábel az önindítóról az akkura , kösd le . Aztán nyomj egy startot , ha nem vágja le a biztosítékok , akkor az önindító lesz .
Csabi2018-02-18 17:45:51 // 105696
Érdemes lenne, de a motortérből nem fér hozzá.Csak alulról, haspáncél levétele után.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-18 17:43:28 // 105695
Akkor viszont egy próbát megérne rákoppintani az önindítóra párat, illetve megnézni, hogy nincs e valami pozitív kábelével.
Csabi2018-02-18 17:36:01 // 105694
Kapcs rajz ... A kományzárral együtt van az indítási kör...sanszos az önindító
ProdyG2018-02-18 17:01:46 // 105693
Megtaláltam a kicsapott biztosítékot. A beillesztett képen a bal alsó, citromsárga, 20-as. Kézikönyv szerint ez: "Elektromos kormányzár F03 (MAXI-FUSE)"

Ha rakok be ide új biztosítékot, akkor bejön a diagnosztizálás szépen, amikor bedugom a kulcsot, nem is ír semmi hibát, de amikor indítanám a motort (start gomb megnyomása), akkor elfüstöl ez a biztosíték azonnal és ennyi volt. Nem indul be a motor.
Shadin, vagy bárki: valami okosság? Kapcsolási rajz esetleg? Köszi!
(Külön köszönet Warbi-nak, aki többször hívott már ma telefonon)

gecsa2018-02-18 13:42:25 // 105692
Keresd a testhibát:




:D
Giuntini2018-02-18 12:26:16 // 105691
Neked kivettek az önindítódat, lehet hogy ott van testhibad.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak