Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2018-02-22 20:58:35 // 105990
Jaja ismerős,ide is jön a sok túrista Macannal ,meg A7-el ,aztán a hegyen a 100 lovas betegágy melós autóval kell előzgetni őket😃
Liquid2018-02-22 20:45:18 // 105989
Sajna vagy nagyon birka, vagy qurvára ráér a közlekedők fele, hétvégén 3/4-e. Ez borzasztó :) Kénytelen vagyok Fittipaldit játszani, és az a durva, hogy a Pandával is simán oda-vissza előzgetek, olyan nyugger a tempó.
Liquid2018-02-22 20:41:25 // 105988
persze, hogy nem egyszerű, nekem is bedurrant a lábam-derekam-karom, de sima ügy némi odafigyeléssel.
gecsa2018-02-22 20:27:42 // 105987
Ennek szárazon is annyi a vége! :D
Haddel2018-02-22 19:59:15 // 105986
Biztos ilyen volt a holdállás,mert itt is mindenki hikomatban tolta. Nem győztem a céggessel előzgetni a sok holdkórost😃😃
gecsa2018-02-22 19:50:34 // 105985
Nagyon sanyarú sorsom kellene legyen, hogy rávegyem magam egy stelvióra. A hat henger sajnos nem lesz már ipció. Tehát vagy kivárok, vagy giulua q4 veloce lesz belőle.
Piritu - 1.000.0002018-02-22 19:47:57 // 105984
Kb. A SUV-os itt éri el a 35-ős csúcssebességét:
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 19:36:29 // 105983
egyéb iránt mivel majdnem ugyan az a két autó én nem osztottam volna meg... ahol többen lesznek oda megyünk :D
gecsa2018-02-22 19:24:32 // 105982
Esett egy centi hó? Vagy miért?
Piritu - 1.000.0002018-02-22 19:20:07 // 105981
Ma errefelé húzott autó nélkül se mentek olyan gyorsan. Mindenki ráért :-DD
gecsa2018-02-22 19:15:15 // 105980
159ről giuliara fognak váltani, a giulietta kicsi. Azt is nézegettem, de sem hely, sem v6...
Chianti2018-02-22 19:03:04 // 105979
Most látom csak, hogy Giuliettához is megvan minden ami kell... 😊 Király vagy!
RomeoOne2018-02-22 18:56:24 // 105978
Én majd arra leszek kíváncsi, hogy hogy válik majd a csapat í]y évek alatt Giuliássá/Stelviossá. Kéne annak a két típusnak egy közös topik. Attól félek az SW-sek inkább Stelviora váltanak és akkor megoszlik nagyon a tudás :D
Chianti2018-02-22 18:49:00 // 105977
Srácok, tényleg minden elismerésem. Sajnálom, hogy már nem tartozom közvetlenül ide, mert ez a kis csapat itt a topicban, egyszerűen elképesztő. 😊 Van pár topic itt az Amorén, de ilyen mint a 159, nincs még egy. Néhányan itt kenterbe vernek egy komolyabb autószerelőt. 😊
Haddel2018-02-22 18:12:49 // 105976
Én is anno a 33-al Szolnokon lerobbantam ,benzinpumpa kuka lett. Haverom húzott haza éjszaka Debrecenbe ,helyenként (szinte végig) nagyon gyorsan😃
Mai fejjel persze már nem csinálnám ,de fiatalság bolondság😃
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 17:29:22 // 105975
Király vagy, ezt holnap fixálom valami helyi meghajtóra :-)
frusciante2018-02-22 17:00:06 // 105974
Ezzel én is tisztában voltam, viszont 200 km 40el... Ráadásul faterom húzott, neki meg kB 30 km után elmentek otthonról... :) nem elég h eljött értem még lehúzzuk a kocsit a szerelőhöz, de utána még Haza is kéne érni... volt is halál félelmem főleg a pályán, bíztam az öregben, de azért ha nem volt forgalom állandóan kitettem a kocsi bal oldalát h én is lássak, ha van vmi, ahogy Liquid Cartárs is írta izomszervó, és izomfék... igaz az csak lassú tempónál volt rossz... hideg volt, de izzadtam... A kocsi párásodott, lehúztam az ablakot, fáztam, de a szervó meg a fék miatt meg izzadtam sőt pályán a tempó miatt is volt kis stressz... Tudom, h nem volt a legszabályosabb, meg h veszélyes volt, de igazából már 40 nél is ha satuzik a vontató nem állok meg így legalább haladtunk ahol lehetett, ezzel nem azt akarom mondani, h ez a követendő példa, de nem bántam meg... Igazából a lényeg annyi lett volna, h a kocsi azóta túlvan kB. 120.000en és a váltó hibátlan, pedig vészesen közeledik a 400.hoz... Tehát nem gondolom, h a manuális váltóval szerelt kocsikat nem lenne szabad vontatni...
Macccy2018-02-22 16:43:44 // 105973
Kellően elvetemült vagy, ez sokunknak hataalmaaas szerencséje :))

És van itt még néhány "sorstársad" :D
Shadin2018-02-22 16:30:41 // 105972
megosztásomon :-(
Shadin2018-02-22 16:24:46 // 105971
Ezúton reklámoznám, hogy ehhez minden anyag a rendelkezésre áll az állandó frissítés alatt álló megosztásom ami a bemutatkozó oldalamon megtalálható:-D

link
Zolibácsi2018-02-22 16:16:53 // 105970
Én nem tudom hogy távolból látatlanban hogy lehet ilyen hiba behatarolast csinálni, úgy hogy még csak nem is fordult elő nagyon itt a fórumon ez a hiba jelenség. Le a kalappal fiúk :)
Macccy2018-02-22 16:07:37 // 105969
Ahogy Shadin mondja, az injektor kábel csatlakozók bármelyikről lerohadnak, amiben van injektor, lehet a hő kicsit rásegít erre is, de lefogadom, hogy van másik márka ami stabilan hozza ezt a hibát. Ami meg ezt az önindítóst illeti, ne fogadj rá, hogy nem a hengerfej szervízeléskor nyúltak rá véletlenül valamire és az mostanra fajult el testhibásra. De ha mégse, akkor is egy olyan jelenség, amit - bár ez nem vígasz - a 159 tulajok közül csak te kaptál be, tehát megin nem nevezném az olasz átoknak .. :)

Igen, az a gond leginkább, ha olyan helyen makkan meg, ahol nem lehet beletúrni, mert ha első nap alá tudtok menni, akkor lehet aznap/másnap már kész. A srácok itt eléggé gyorsan belőtték a megoldást.

Jó ez a fórum.
Shadin2018-02-22 15:56:21 // 105968
Bármi más autót veszel ez ugyanúgy benne van a pakliban. Én is belenyúltam a tutiba a Tibivel, mégsem gondolom, hogy egy TSI-vel nem szoptam volna ekkorát. Ez a karma, valamennyit muszáj szopni és kész :-(
Shadin2018-02-22 15:46:31 // 105967
X ideje már használja a HF szerelés után, ez valami rázkódás előidézte akármi lehetett amit kimozgatott belőle a behúzótekercsnél.
ProdyG2018-02-22 15:38:32 // 105966
Pont ez a "viszonylag sima hiba" része aggaszt kicsit engem.

Kb 1 hónapja csináltattam meg a hengerfejet, ami egyértelműen rossz volt, megcsinálták, kicseréltek egyéb alkatrészeket is, fizettem egy zsák pénzt és ennyi. Nincs ezzel probléma.

De: ez a mostani probléma eddig nem került pénzbe, mégis 5 napot szívott az egész család miatta. 1 éve volt az injektor csatlakozókkal a kontakt hiba problémám, azt is viszonylag olcsón megúsztam, csak néhány új csatlakozót kellett vennem. Mégis, akkor is, több, mint 1 hónapig szívattam magamat és a családot, mert mindig a legrosszabb helyeken ment tönkre a csatik miatt a kocsi.
Úgy látom az ilyen dolgok miatt mondják, hogy nem megbízható a márka. Mert ezek tényleg nagyon bagatell és filléres dolgok, mégis halálba szívatják az embert. Ez nem normális így szerintem. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a következő :)
Macccy2018-02-22 15:24:21 // 105965
Hja, ez a lényeg, nincs fékszervó. Bármi megállás sokszorosan szar. Ráadásul a hátsó autónak kellene fokozatosan lelassítani, az elsőnek csak alig, pont azért, hogy ne érje utól a vontatott a vontatót, a kötél ne menjen senki alá, stb. Én fosnék autopályán, tempónál, bármi van, a hátsó nem is tudja meg, az első belelép csak közepesen a fékbe, máris reccsennek a lökhárítók. Azért ehhez marhanagy mázli kell.

rühellem a vontatást ..
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 15:19:12 // 105964
Giuntini írta is az elején, hogy volt leszedve, esélyes, hogy ezzel kapcsolatban az önindító körül lesz valami. Igaza lett. Le tud úgy testelni, ha túlhúzzák a tőcsavart?
RomeoOne2018-02-22 15:18:15 // 105963
Azért nem 2 méter szokott az a kötél lenni, inkább közel egy autóhossznyi, kb. 4 m. Mondjuk akkor egy bő 1 tized sec alatt teszed meg azt a távot 130-nál, de azért ahhoz pillanatszerűen kéne megállnia a vontató autónak, hogy ennyi idő alatt utol is érd, ami nem életszerű. Kivéve, ha betonfalnak megy, de akkor meg úgyis mindegy :)

Persze, nyilván így is jóval féktávon belül van, meg fékrásegítés sincs ilyenkor stb. Szóval egyetértek.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 15:16:27 // 105962
engem 80-90-nel húztak nagyjából kontrollálható a Spiderral viszont óvatosan húztak drága kenyér...
αλφα2018-02-22 14:43:33 // 105961
Tudom, tudom, életszerűtlen...

De 130-cal??? Az 36,11 m/s. Vagyis a kétméternyi kötéltávot 0,05 mp alatt teszed meg. Még csak át se villan az agyadon, hogy meghaltál... :)

Minket (ex)zsarukat úgy okítottak, hogy a zsaru nem azért van, hogy betartsa a szabályokat, hanem, hogy másokkal betartassa. Egy >3-szoros túllépésért elég csinos summát lehet kiszabni. De ez a legkevesebb. Addig nincs baj, míg nincs baj...

Szerintem nem éri meg. Szerintem.
Shadin2018-02-22 14:19:59 // 105960
Konkrétan az önindító vezérlő vezetéke ment le testre ezek szerint. A kis tőcsavar.
'''''2018-02-22 14:19:27 // 105959
Messze voltál tőlem és ezért nem írtam de olvastam a szívásod és örülök,hogy megoldódott!
RomeoOne2018-02-22 14:00:11 // 105958
Mint a viccben:

Ledöglik a trabantos az út szélén. Arra megy egy Ferrari-s, és felajánlja, hogy elhúzza a legközelebbi szervizig. Rá is kötik a trabantot a vontatókötélre, a Ferrari-s meg rálép a gázpedálra és gyorsulni kezd. A trabantos persze beszarik, így eszeveszettül villogtatni kezd. Elhúznak egy rendőrjárőr mellett, mire az beszól a központba:
- Ilyet még nem láttatok, egy Trabant 220-al megy egy Ferrari mögött, és már villog rá, hogy előzni akar!

:DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 13:52:30 // 105957
és ki az a ráérős aki 40-nel húz egy autót őszintén... még városban sem
gecsa2018-02-22 13:50:33 // 105956
Nem szakadt, de a többi szögből meg olyan, mint az első képen, nem is látszik. Valahogy nem bírtam úgy fényképezni, hogy látszódjon is rendesen. A foglalat alján az érintkezők is épek. Szóval érdekes jelenség, az tuti.
Macccy2018-02-22 13:50:11 // 105955
Töltsd fel kíméletesen, mérj majd rá és ha jó, tedd el tarcsiba, néha ránézhetsz.

Örülök, hogy megoldódott és lám ez is egy viszonylag sima hiba, sőt nem is olasz hiba. :)
ProdyG2018-02-22 13:44:48 // 105954
Az előző írásomat megkonzultálva telefonon Gyurival, tettem még egy próbát a kocsival, mert az önindító megpiszkálása után valóban úgy kezdett el a kocsi viselkedni, mintha az akksi lenne csak lemerülve (picit már bepörgette a motort).
Szerencsére itt volt kéznél az új akksi, amit nemrég vettem "feleslegesen", az előbb beraktam és hibátlan a kocsi. Semmi baja.
Már csak az a kérdés miért volt zárlatos az önindító addig, amíg nem nyúltam hozzá. Úgy néz ki csak valami kontakt hiba lehetett a behúzó tekercs körül. Ettől függetlenül felújíttatom az önindítót, valószínűleg ráfér amúgy is, meg átnézetem a csatlakozásait, mert így nagy útra nem merek indulni vele. De trélerezni már nem kell :D
Köszi mindenkinek a kommenteket / segítséget!

(a régi szarrá-merült akksit, aminek amúgy nem volt eddig baja szerintetek töltsem fel és használjam tovább, vagy ez a pár napos móka esetleg megrongálhatta?)
Liquid2018-02-22 13:41:04 // 105953
szerintem evvel Ő is tisztában volt, meg én is :)
αλφα2018-02-22 13:36:49 // 105952
KRESZ 26§ Sebesség

"(1) Az egyes jármûvekkel - ha e rendelet másként nem rendelkezik - legfeljebb a következõ sebességgel szabad közlekedni"

ad) ...

"d) teherszállításra kialakított motoros triciklivel, elromlott jármûvet vontató gépjármûvel, segédmotoros kerékpárral, lakott területen kerékpárral 40 km/óra,"

Vagyis több mint háromszoros sebességtúllépés. Szívből gratulálok, de ne reklámozd nyilvános helyen!

(Habár végülis mondhatod, hogy Te mentél százharminccal, akit vontattak, aki viszont Téged vontatott, az csak negyvennel, mert rá vonatkozik a fenti paragrafus... A gyakorlati kivitelezés mikéntjéről kell csak meggyőzni a zsarukat. :) )

+1:

KRESZ 57. § Elromlott jármű vontatása

(1) Elromlott jármű vontatása során - a 26. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt rendelkezés megtartásán túlmenően - fokozott óvatossággal, lehetőleg kisforgalmú úton és időszakban kell közlekedni. Autópályáról és autóútról az elromlott járművet vontató járművel a legközelebbi lehajtásra szolgáló úton, illetőleg útkereszteződésben le kell térni.
Liquid2018-02-22 13:24:43 // 105951
én Nyúlról, Várpalotára kocsikáztam a vontatókötélen a 156-tal, ott is gyújtás meg izomszervó volt csak :)
frusciante2018-02-22 12:57:29 // 105950
Én kB 4-5 éve Veszprémből huzattam Ceglédre a szerelőmhöz
a ts-t közel 200 km helyenként 130al nem járó motorral, csak gyújtáson, semmi baja nem lett, de miért is lett volna nem értem ( lehet van vmi amiről nem tudok) szerintem a manuális váltóval szerelt gépeket lehet vontatni...
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 12:44:28 // 105949
Szerintem érezték, hogy lesznek bajok a GM manuál váltóival :-)
pettinke2018-02-22 12:43:58 // 105948
oké, hát vontassátok :-) mit bánom én :-) láttam már kitört fogú diffit, szétdarált csapágyakat, elkopott szinkront épp eleget.
Macccy2018-02-22 12:14:53 // 105947
Különbenis ... mit nem ver föl?? Egy rendes 159 tulajdonos tudja, hogy a váltónak úsznia kell a túltöltött Fuchs olajban, szóval van ott fincsi síkosítás dögivel :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 12:06:17 // 105946
összkerekes manuállal semmi gond mivel a difi zárt rendszer ha forognak a fogaskerekek azok olajban forognak, az automata váltó más elven működik ott kell az olajnyomás, hogy mindenhová elmenjenek az olajok :P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 12:03:47 // 105945
mert egy csapágy önmagában nem tud tömíteni nem is az a dolga ezért csapágy a neve a szimering meg tömít annak meg azért az a neve :DDD
pettinke2018-02-22 11:12:44 // 105944
az a vicces, hogy a 159 használatija nem tesz különbséget a váltók közt, az idézett passzus bármilyen autóra vonatkozik.

aztán lehet, hogy csak úgy gondolta az író, egyszerűbb megtiltani, semmint magyarázni a júzernek, hogy ha automata meg ha kézi mit lehet és mit nem... nem is szólva az összkerékről.
pettinke2018-02-22 11:08:11 // 105943
hát nemtom ... akkor minek is kell a szimmering a végére? Ha annyira tömör lenne az a csapágy, hogy tele lenne zsírral és le lenne csukva, akkor nem ömlene ott ki az olaj... ha meg nincs lecsukva, akkor az olaj kimossa a zsírt... szóval...
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 11:07:57 // 105942
Automata váltósról van szó, azt nem szabad vontatni. Nem szóró olajzású, van benne egy olajpumpa. És az N sem üres, abban az értelemben, hogy a fogaskerekek forognak benne, vontatáskor olaj nélkül.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 10:54:33 // 105941
ha van rajta 4 kerék minden további nélkül, kerék nélkül is lehet csak hosszabb idő és szikrázni fog az alja :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak