Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2018-06-29 06:25:11 // 110008
Már megint kinyitottad???
Dobd el a hegesztőt is most már...
:-)
Giuntini2018-06-29 00:04:39 // 110007
Mikor lejöttem a Balatonra felnyitottam a motorháztetőt, és minden ok volt! Na most lett lehegesztve:)
Giuntini2018-06-28 23:51:57 // 110006
Jól megy a gép!!! Lejöttem a Balatonra , nagyon jól ment az autópályán..
Vittorio1592018-06-28 23:18:46 // 110005
Urak van itt VILLANYÁSZ??
SW-n hátsó csomagtér ajtót cserélnék, de a kábel ami az ajtóból jön és az autóba csatlakozik (jobb hatulra) a donornak más az egyik csatija

Nekem ilyen van kocka:


És ami helyette van:

Az alsó kábel csati a más

Az enyémben csak 1 piros kábel van és kocka formájú a csati

A donorban 1 piros és 1 fekete és gömbölyded tökmás formájú

Valaki vágja ezt esetleg??
Vittorio1592018-06-28 22:54:48 // 110004
Blindeld le az EGR-T egy fem lemezzel és GARANTÁLTAN megszűnik a hidegen rángatás! Saját tapasztalat! Jelezni fogja műszerfalon, de nyugodtan lehet használni Aztán meg írasd ki beleőle végleg.
droberto2018-06-28 22:43:25 // 110003
Minden gyári új.
A feszkón én is gondolkotan.
Hibakód csak a DPF volt.
Jorjie2018-06-28 22:27:58 // 110002
Gratula a K-hoz :-)
Csabi2018-06-28 22:18:19 // 110001
Elsőre: Az injektorok felújítottak? Ha igen, visszavinni bemérni...cserélni
5 az a max korrekció, valamiért nagyon sokat fecskendeznek be..
A "befecskendező csere" opció nálam sem működött anno a 2,4-nél injektor csere után... az biztos nem okozza. IMA kódok helyesek legyenek...
( a megosztott videón elég alacsony az akkufesz 12,1 ha jól láttam... Próbaképp azért felraknám a hosszbordást, hogy megkapja az üzemi ~14V-ot minden.....hátha)
Alpoc1592018-06-28 22:17:45 // 110000
Több gát is átrepedt sajnos, pedig reméltem hogy csak tömítést kell cserélni. 240ezer km van benne.
droberto2018-06-28 21:58:04 // 109999
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Összeraktam az autót (turbó, szívósor, egr, termosztát, kipuff szelepek, befecskendező). Összeraktam, DPF tisztítva, vezérlés ok, új IMA kód MES-el beírva, proxi sorbarendezés, öntanuló funkciók, olajcsere, szervíz intervallum nullázás pipa.
A hosszbordás kör még nincs fent.
A befecskendező csere funkcióra pedig hibát dob:

A motor szépen beindult, viszont a korrekciók gyalázatosak:
-5 és +4.

A kipuff füstöl, mint állat, le is kormolta 20 perc alapjárati járás mellet:

A fogyasztás is nagyon magas. 20 perc alatt 15 liter.

A kérdés, hogy a rossz korrekció ok vagy okozat.
Remélem nem mechanikai hiba....
TürelmiZóna2018-06-28 21:52:15 // 109998
Jó estét! :)

Frissen vásárolt 1.9 8V JTDm boldog tulajdonosa lettem. Az autó másnap kapott Selenia WR-Diesel olajat, INA vezérlést, új ékszíjat, szűrőket, Tutela váltóolajat, fagyállót, EGR tisztítást.
Szégyellem, de sajnos elég műszaki analfabéta vagyok. Aki esetleg tudna ajánlani valami olvasnivalót, vagy esetleg leírná pár sorban mire kell még odafigyelnem, mit érdemes cserélni, esetleg módosítani, vagy tudna ajánlani olyan szerelőt (Hajdú-Bihar és környékén, de messzebb sem probléma), aki ismeri a típust annak nagyon hálás lennék. :)
Az autó jelenleg attól eltekintve, hogy főleg hidegen ha 1500-as körüli fordulaton tartom rángat, és van egy hibakódom DPF hőmérsékleti jeladó hibával szépen megy. Nem kopok, nem csörög, nagyon szeretem.

Előre is köszönöm szépen! :)
Szép estét! :)
Zümi2018-06-28 21:50:29 // 109997
a 220 végűt találták csak. a kép alapján stimmel.holnap megkérdezem.Köszönöm szépen!
Szabister2018-06-28 21:35:56 // 109996
Mi baja lett a hengerfejnek? Mennyi km van benne?
Alpoc1592018-06-28 21:31:28 // 109995
Nem tudja visszavenni, de a javítást ráverem. Úgy látom más megoldás nincsen. Amúgy az autó jó állapotú, ezt kivéve.
gecsa2018-06-28 21:13:18 // 109994
Mit takar a nem rég? Ha már akkor is hibás volt, kérd vissza az árát, és vegyél másikat!
Alpoc1592018-06-28 20:59:03 // 109993
Sziasztok!

Hengerfejet keresek szeretett alfámhoz. Nemrég vettem, sajnos kiderült, hogy cserélni kell.
A típus 159 SW 1,9JTD 16V 150LE 939 A2.000
antonov2018-06-28 20:37:30 // 109992
Én ezt a számot találtam rá: 51795724. Te mit találtál? Van egy felső is annak ez a száma: 51737443, ez is excenteres és van egy sima is, az 811900220 számon fut.

gabee2018-06-28 19:45:05 // 109991
Sziasztok ! Meg tudná mondani vki,h az 1.9 jtdm motorszámát hol találom ?
gecsa2018-06-28 18:48:29 // 109990
Ha a te autód tönkre megy, akkor mindenki másé is? :D
Zümi2018-06-28 16:36:29 // 109989
a hátsó csonkállvány aljában a kerék mögötti alsó csavar ovális alátét van rajta M12 vagy M14 es csavar.
gyml2018-06-28 13:29:01 // 109988
Ilyet rendeltem én is, írtam róla korábban. Hibátlan és jó minőségű. Blue & me is működik mellette.
antonov2018-06-28 08:31:43 // 109987
Hátul dőlést és összetartást is lehet állítani. Melyik csavar hiányzik?
Zümi2018-06-28 07:35:28 // 109986
gondolom az enyémből nem jött egyben máséból sem.csak jó lenne új
gecsa2018-06-28 06:03:46 // 109985
Bontósok?
Zümi2018-06-27 22:54:45 // 109984
Sziasztok,valaki cserélt már a hátsó futóműben állítócsavart?
Alkatrészt cseréltek és a gyárit azt meg kellett semmisíteni sajnos és gyári szám alapján csak sima csavart kaptam az excenteres helyett és valahogy kellene az alkatrész.Nem tudják sajna addig a futóművet beállítani és most az elég gyász.
gecsa2018-06-27 20:53:02 // 109983
Nem volt tervben Alfacity. De addigra kész lesz. Vagy nem, de az biztos. :D
Zselé2018-06-27 20:44:33 // 109982
Ez így van, sőt, az én 136 lovasom 2000-ig ásító teve, a klímát is megérzi. Nagy tempónál viszont szépen gyorsul, rugalmas
RomeoOne2018-06-27 20:11:38 // 109981
Most egyből te is rápörögtél, hogy hátha kész lesz addigra a kocsi és mehetsz te is mutogatni meg nézelődni, mi? :DD
gecsa2018-06-27 19:05:28 // 109980
Milyen kis perverzek vagytok! :D
Giuntini2018-06-27 18:57:34 // 109979
Na jo, megmutatom:))
Kazes☻2018-06-27 16:42:36 // 109978
Pedig fogod... mert biztos sokan megakarják csodálni! :)
Giuntini2018-06-27 16:20:35 // 109977
Ma felkerültek a nyári gumik:) Majdnem júliusban:(
De nem baj, most már készülök Alfa City-re. Nagyon élvezem az autót. Tavaly Alfa City előtt kezdődött az egész. Akkor írtam először hogy valami nincs rendben, bár nem melegedett. Csak a keményebb cső....
Most már nem akarom nyitogatni a motorháztetőt...
RomeoOne2018-06-27 15:52:17 // 109976
Mondjuk az nem túl szabályos megoldás, de ott csak a kipufogóvéget kellett kifizetni meg a munkadíjat. 27ezer Ft volt. Kb fele arányban a vég meg a munka.
plejik2018-06-27 15:49:39 // 109975
Nekem az is jó megoldásnak tűnik amit neked csináltak. Csak az a kérdésem az mennyi pénzbe fájt?
RomeoOne2018-06-27 15:23:00 // 109974
Ha veszel rá gyári új dobot, akkor kezeltesd a felületét, különben szétrohad 1-2 éven belül ugyanígy. Talán volt, aki legyártatta rozsdamentes anyagból, ne mtudom. Majd jelentkezik, aki többet tud.
plejik2018-06-27 14:45:27 // 109973
Leállításkor is rezeg, ahogy mondod. Jól van srácok, hioiszek nektek, akkor hamrason viszem Én is kipufogó cserére. Mert elég idegesítő.. :D
Csabi2018-06-27 14:42:33 // 109972
Belül rezeg, a dob belső elválasztó lemezkéi. Nekem is rezeg pl leállításkor, és amikor regenerálja a részecskeszűrőt, bizonyos fordulatnál. Szóval kívülről nem látszik.
RomeoOne2018-06-27 14:33:32 // 109970
Részecskeszűrőt meg EGR-t szokták, bizonyos típusoknál, de általában, ha bajuk van, az valaminek a tünete, ezért a kivágásuk a barbárabb gyógymód.
plejik2018-06-27 14:23:30 // 109969
Akkor mi a makkot szoktatok kikapcsoltatni az új Dízeleknél?!?! :D ÉN már nem vágom ezeket komolyan.. :D
RomeoOne2018-06-27 14:22:45 // 109968
Nem kell, hogy lyukas legyen. Nem is lesz, mert a belseje saválló, az bírja. A lerohadó külső réteg rezonál. Az csak valami ócska lemez.

A 2.0-n már jó helyen van a részecskeszűrő meg valószínűleg a programja is jobb. Nincs vele gond. Sokan használunk itt már sok éve 2.0-t és részecskeszűrő problémára nem nagyon volt még példa.
Az 1.9-et meg a 2.4-et szokták megcsonkítani, de ott sem biztos, hogy az a legjobb módszer.
Shadin2018-06-27 14:21:36 // 109967
Semelyik autóban nincs szükség a DPF kikapcsolására.
plejik2018-06-27 14:17:10 // 109966
Na olvastam az írásod nekem is ezt csinálja, és csúnya dob hátuil tuti hiéányzik róla az összes külső réteg. Csak ugye lyuk nincsen rajta. Ez a rendszer amit feltettek neked mennyibe fájt?

Másik: 2.0 -nál miértn nincs szükésg a részecskeszűrő kikapcsolására?
Shadin2018-06-27 13:45:53 // 109964
Emígyen néz ki egy jófajta gyári 2.0 kipufogó:

album
Shadin2018-06-27 13:42:11 // 109963
Kicsontozlak reggelire kanyarban...
RomeoOne2018-06-27 13:34:17 // 109962
2.0-ban nem kell kiiktatni semmit. Hátsó kipufogó dob kell, hogy legyen, 2.0-nál az szétrohad és pont ezt produkálja. Ha nem, akkor passz. Legalább mobillal vedd fel a hangot és töltsd fel vagy valami. Fényképezz alá a hátsó dobnak, én azért mernék fogadni, hogy mit fogunk ott látni.
Macccy2018-06-27 13:28:26 // 109961
Versenyezzetek csak, majd odapirítok énis, ma kész lett a (off) mocis "A" jogsim! :D
Aztán az Alfával is! XD
plejik2018-06-27 13:28:16 // 109960
Sziasztok!

NA kiderült, hogy a kipufogónak semmi baja nincsen. Viszont van bvalami más gond ami miatt úgy hallatszódik mintha a kipufogó lenne. Ha elkezdemi kihúzatni a kocsit ilyen 4000 es fordulat környékunk fura rezgő hangot ad, olyan mintha nem zárna vagy nyitna valai. Ez okozza elvileg a "rezonancia" vagy "lyukas kipufogó" hangot. Ezt melyik része okozhatja a kocsinak a részecske szűrő, vagy EGR szelep? Amikor elősször volt ez a hiba , akkor a részecske szűrő jelzett, hogy tisztitania kell ne állítsam le az autót. Az autóval megyek, tehát nem csak városban van használva. Éves szinten kb 15.000 - 20.000 km.

A részecskű szűrőt érdemes lenne kiiktani benne? Ha igen hol, mennyiért csinálják jár-e esetleg valami későbbi problémával.

Aki tud segíteni előre is köszönöm!
Shadin2018-06-27 08:00:48 // 109959
Én meg a Hunyadin/Budafokin mentem :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak