BTW nagyon jó szolgálatot tett anyós Sandero-ja amikor Nagypatesz szerelőnél volt.
Kétszer is. :-)
Abban is nyugis voltam és odaértem ahova indultam, az előzés gondolata nélkül, mert az esélytelen volt, de ezt tudtam az első 2 perc után és úgy is álltam hozzá.
Shadin2018-07-27 08:39:44 // 110590
Shadin2018-07-27 08:18:33 // 110589
Miért kéne előzni? Téged előznek!
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-27 00:02:52 // 110588
Ez szerintem itt pont nem téma, vagy valamit félre értesz. A FB meg erősen hagyjuk kategória :-) Elég szomorú, hogy lassan az Alfás közösség is oda vándorol. Minőségi hanyatlás..
gecsa2018-07-26 21:53:04 // 110587
Kérdezd Erhardot!
gecsa2018-07-26 21:52:26 // 110586
A sok gyúróspor teszi. :D
Süti1592018-07-26 20:25:59 // 110585
igen :-) egy jobb versenybicikli edzett hajtóval simán tud 40 -et, pedig hivatalosan 30 :-)
gecsa2018-07-26 20:03:01 // 110584
A segédmotorkerékpár hivatalosan max 40kmhvan bír közlekedni. ;)
Süti1592018-07-26 18:19:23 // 110583
A vezetési stílus ember függő, semmi köze a lóerőkhöz. Minden autóval lehet hülyeséget csinálni. A megengedett 50 km/h egy robogóval is túl lehet lépni. Mindenki el tudja dönteni hogy mit szeretne vezetni, normális ember mérlegel, hogy melyik auto mire képes, és tisztában van saját képességeivel. Ha tehetném nekem is kettő autóm lenne, egy kis hibriddel vagy elektromos autóval el tudnák csurogni itt Budapesten, de országúton biztos nem használnám.
gecsa2018-07-26 16:25:59 // 110582
Már lájkoltam is! :)
RomeoOne2018-07-26 16:10:14 // 110581
Sztem ez izz nem jellemző. faszbúkon meg nem kell autós csoportokba belépni, elég a Bontótrollba, ott össze is van szépen foglalva minden.
gecsa2018-07-26 15:59:59 // 110580
A lóerőkre és sem panaszkodom, de amikor akár itt, akár bármelyik faszbókos oldalon olvasom, hogy mekkora ász vagyok, mert lenyomtam az egyébként szabályosan közlekedő német prémiumot a lámpánál (pedig ő max nem is sejtette, hohy verseny van), és ez már mindennapossá kezd válni, akkor az kissé elszomorít.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:55:44 // 110579
Ez így van. Mióta meg van írva én sokkal nyugodtabban megyek... Pedig ez még mindig nem az übervaddisznó kategória. :)
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:54:25 // 110578
Én akármennyivel át bírom, bibibííííí :) Sőtmitöbb, a Nap körül keringve mindnyájan nagyon sokkal átlépjük...
Amúgy engem kifejezetten zavar a forgalom, ha szórakoznék, úgyhogy nekem a szombat reggel 5 óra az indulás és max 7 óra az érkezés ha esetleg picit élvezkednék. És azt is csak elhagyatott hegyi utakon. No de azt meg egy dízel kombival minek? :) Erre most megmaradt a KTM, de az is combhajtásos, úgyhogy csak dombon lefelé csurog az adrenalin a könyökömön kifelé, felfelé más csurog máshonnan... :D
Utoljára a 8V TS-sel volt értelme :))) Az meg már elévült :DDD A Puntoval szintén kiválóan lehet 90-nel menni, még pont nincs nagy szél... :)
Úgyhogy gyorshajtani nem szoktam. Pályán be a tempomat GPS szerinti 145-re, aztán jól van. Mondjuk kétlem, hogy az eredeti témához illően az érdi dombon tudná-e tartani a 145-öt (akár a 130-at) egy 75 paripás harciló, de végülis nem én használom, úgyhogy nekem igazából mindegy :) Csak ne tossza be magát 80-nal a belsőbe, mert olyankor másodpercekig nem tudok figyelni a zenére a saját kurvaanyázásomtól :DDD
Amúgy engem kifejezetten zavar a forgalom, ha szórakoznék, úgyhogy nekem a szombat reggel 5 óra az indulás és max 7 óra az érkezés ha esetleg picit élvezkednék. És azt is csak elhagyatott hegyi utakon. No de azt meg egy dízel kombival minek? :) Erre most megmaradt a KTM, de az is combhajtásos, úgyhogy csak dombon lefelé csurog az adrenalin a könyökömön kifelé, felfelé más csurog máshonnan... :D
Utoljára a 8V TS-sel volt értelme :))) Az meg már elévült :DDD A Puntoval szintén kiválóan lehet 90-nel menni, még pont nincs nagy szél... :)
Úgyhogy gyorshajtani nem szoktam. Pályán be a tempomat GPS szerinti 145-re, aztán jól van. Mondjuk kétlem, hogy az eredeti témához illően az érdi dombon tudná-e tartani a 145-öt (akár a 130-at) egy 75 paripás harciló, de végülis nem én használom, úgyhogy nekem igazából mindegy :) Csak ne tossza be magát 80-nal a belsőbe, mert olyankor másodpercekig nem tudok figyelni a zenére a saját kurvaanyázásomtól :DDD
Liquid2018-07-26 15:48:05 // 110577
Kissé félreérted a dolgot szerintem :) vagy legalábbis az egymás mellett elbeszélés esete forog fenn...
Nem aztat mondjuk, hogy mindenki buzi akinek 100 lónál kevesebb van, csak akt hogy a több mindig jobb. Mert attól hogy van 200++ ló még nem kell padlón közlekedni, kamikaze üzemmódban, ellenben ad egy biztonságérzetet, hogy a kamion, buszt vagy akármit, meg tudom előzni bármikor, bárhol és nem kell hozzá 10km-es egyenes szembeforgalom nélkül.
Szerintem mindegyikünk vezetett vagy vezet gyengének mondható autót. (Márti 1.2-es Pandája se egy kapkodó idegbeteg).
A topikokban meg régen is bőven volt szó az offosok "alázásáról", vagy racsingolásról.
Nem aztat mondjuk, hogy mindenki buzi akinek 100 lónál kevesebb van, csak akt hogy a több mindig jobb. Mert attól hogy van 200++ ló még nem kell padlón közlekedni, kamikaze üzemmódban, ellenben ad egy biztonságérzetet, hogy a kamion, buszt vagy akármit, meg tudom előzni bármikor, bárhol és nem kell hozzá 10km-es egyenes szembeforgalom nélkül.
Szerintem mindegyikünk vezetett vagy vezet gyengének mondható autót. (Márti 1.2-es Pandája se egy kapkodó idegbeteg).
A topikokban meg régen is bőven volt szó az offosok "alázásáról", vagy racsingolásról.
gecsa2018-07-26 15:34:39 // 110576
Akkoriban olyan topikokat olvasgattam, ami inkább a barátságokról szólt, nem arról, hogy közúton forgalomban mennyivel tudom átlépni a megengedettet. Olyan helyen, ahol nem csak én halhatok meg, hanem bárki más, akár gyerekek is, és nem csak saját hibából. Nekem ez nem tetszik.
Vannak pályanapok, ott mindenki kiélheti magát.
Vannak pályanapok, ott mindenki kiélheti magát.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:25:21 // 110575
Hát akkor te egyáltalán nem olvastad a perdixes időkben a fórumot. :)))
Amúgy azért az Alfánál (dízeleket kivéve) nem volt 80 lónál gyengébb verda 1983 óta :))) És az is 890 kiló volt :))) 96 óta meg jó sokáig 103 volt a minimum :)
(Aztán jött a MiTo, de nem baj, zárjuk itt rövidre :))
Pedig gyanítom, hogy gyengébb autót csinálni nem nehéz. Szóval azért a gyárban is sejthették, hogy 100 ló alatt - 1000 kiló felett maximum a garázsból lehet kiállni, ha nem nagyon nagy az emelkedő :)
Amúgy nem farokméregetés, én csak simán nem érzem biztonságosnak az előzést ha nincs az ember alatt elég lóerő. És mondjuk az én életemért nem kár, de családdal beleülni a 75 lovasba, megpakolni csomagokkal, be a klímát és le Horvátországba... Na ahhoz kell némi fura fétis a teknősök iránt. Pláne, hogy ilyen üzemmódban olyan 8-at ehet egy 1.4, de inkább 9-et.
Amúgy azért az Alfánál (dízeleket kivéve) nem volt 80 lónál gyengébb verda 1983 óta :))) És az is 890 kiló volt :))) 96 óta meg jó sokáig 103 volt a minimum :)
(Aztán jött a MiTo, de nem baj, zárjuk itt rövidre :))
Pedig gyanítom, hogy gyengébb autót csinálni nem nehéz. Szóval azért a gyárban is sejthették, hogy 100 ló alatt - 1000 kiló felett maximum a garázsból lehet kiállni, ha nem nagyon nagy az emelkedő :)
Amúgy nem farokméregetés, én csak simán nem érzem biztonságosnak az előzést ha nincs az ember alatt elég lóerő. És mondjuk az én életemért nem kár, de családdal beleülni a 75 lovasba, megpakolni csomagokkal, be a klímát és le Horvátországba... Na ahhoz kell némi fura fétis a teknősök iránt. Pláne, hogy ilyen üzemmódban olyan 8-at ehet egy 1.4, de inkább 9-et.
gecsa2018-07-26 14:54:48 // 110574
Kijárni a szőlőbe pedig hibátlan. A permetező is elfér benne. Az árát is úgy-ahogy tartja, de cserébe nagyon csúnyán öregszik, és full fapad. A gázpedál két állású. On/off. :D
A lényeg, hogy az én farkam nagyobb dumákat olvasni itt a fórumban eléggé elszomorító. :(
A lényeg, hogy az én farkam nagyobb dumákat olvasni itt a fórumban eléggé elszomorító. :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-26 11:20:48 // 110573
Haha... a szomszédomnak volt olyan, egyszer vezettem. Ha lehet, még rosszabb mint a Fabiánk volt (1.4 mpi). Katasztrófa, hogy mennyire nem megy. A Fabiara is nagyon haragudtam, és nem is egy kiszámítható autó. Hol az orrát gyűrte kifelé, hol farolásba kezdett, közben 50%-tól lefelé semmi hatása nem volt a gázpedálnak. Télen ez pláne rettenetes volt. A haverok csak röhögtek, amikor rugdostam a pedált, hogy rendesen kopogott a padlón és közben ordítoztam szegény autóval, hogy "meeennnyééél máááár!". Szóval közlekedjen ilyennel aki akar. Szerintem egy kész életveszély, az épített Wartburgom sokkal-sokkal jobb és kiszámíthatóbb volt. Az alig erősebb 146 TD pedig egy űrhajó ahhoz képest. Arra mondom azt, hogy közlekedni tökéletesen elég.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 10:53:14 // 110572
A bogár szerethető kis autó :))))
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 10:52:45 // 110571
Igazából szerintem az egész jelenség a szánalmas, a nyekergő kapcsolóival, az undorító érzetű váltójával :))))
De tudom, hogy ettől még egy "modern" autó, csak én undorodom tőle :)
( na és akkor még nem is megy :DD )
De tudom, hogy ettől még egy "modern" autó, csak én undorodom tőle :)
( na és akkor még nem is megy :DD )
ZoliNix2018-07-26 10:37:06 // 110570
Beszállok én is a "versenybe".
Első sajátom 720kg, 34 Le.
Imádtam, fájó szívvel váltam meg tőle.
Nem nagyon lehetett száguldozni, viszont a boxer hangja, formája, egyszerűsége....
Bogár volt, 1303-as 72-ből.
Első sajátom 720kg, 34 Le.
Imádtam, fájó szívvel váltam meg tőle.
Nem nagyon lehetett száguldozni, viszont a boxer hangja, formája, egyszerűsége....
Bogár volt, 1303-as 72-ből.
Süti1592018-07-26 10:36:23 // 110569
Szia,
Nekem sedan van, csomagtérzár problémák végső megoldása a kábelkorbács csere lett, vettem bele gyárit. Előtte forazgattam, volt benne három testkábel ami meg volt szakadva, de sosem lett tökéletes. 53 ezer volt a gyári, 10 perc munka, azota tökéletes.
Nekem sedan van, csomagtérzár problémák végső megoldása a kábelkorbács csere lett, vettem bele gyárit. Előtte forazgattam, volt benne három testkábel ami meg volt szakadva, de sosem lett tökéletes. 53 ezer volt a gyári, 10 perc munka, azota tökéletes.
Liquid2018-07-26 09:19:29 // 110568
Az 1.4-es fasztra valóban nem egy fickós jószág :) Egyszer vezettem olyat...
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 08:53:23 // 110567
Meg dombon felmenni :)))
103 lóval kezdtem, az akkor épp elég volt, de az az igazság, hogy elég sokat vezettem az exanyósomék 1.4-es fasztráját. Azért annál lehangolóbb dolog kevésbé létezik az autózás történetében :)))) Pedig az még nem is nehéz mint egy oktáv :)
103 lóval kezdtem, az akkor épp elég volt, de az az igazság, hogy elég sokat vezettem az exanyósomék 1.4-es fasztráját. Azért annál lehangolóbb dolog kevésbé létezik az autózás történetében :)))) Pedig az még nem is nehéz mint egy oktáv :)
yani🍀2018-07-26 08:12:55 // 110566
Hardynak van blogja a működéséről, hátha segít. Ez alapján szerintem is a vezetékszakadás a legvalószínűbb.
gecsa2018-07-26 06:49:01 // 110565
Após 1.4es octaviaja is 75 ló, az is működik. Azzal is simán lehet közlekedni. :D csak sietni nem kell.
gecsa2018-07-26 06:46:49 // 110564
A legelső tippem a csomagtérajtó átvezetőjénél lenne.
Wasco2018-07-25 23:49:39 // 110563
Sziasztok!
Kis segítség kellene, kerestem blogokban de nem találtam megoldást, pedig mintha már többször lett volna itt említés a hibára. A hiba: sw csomagtérajtó zár nem nyílik csak távirányítóról. Szétszedtem már és kimértem, az ajtón embléma megnyomására megvan a rövidzár, az jó, sajnos ha rövidrezárom a vezetéket akkor se nyit. el lehet szakadva a vezeték valahol? Sajna így mindig le kell állítani az autót a nyitáshoz, hogy kivegyem a távirányítót! Bosszant a dolog, 6 éve ez az első dolog amit nem tudok megoldani!!!
Kis segítség kellene, kerestem blogokban de nem találtam megoldást, pedig mintha már többször lett volna itt említés a hibára. A hiba: sw csomagtérajtó zár nem nyílik csak távirányítóról. Szétszedtem már és kimértem, az ajtón embléma megnyomására megvan a rövidzár, az jó, sajnos ha rövidrezárom a vezetéket akkor se nyit. el lehet szakadva a vezeték valahol? Sajna így mindig le kell állítani az autót a nyitáshoz, hogy kivegyem a távirányítót! Bosszant a dolog, 6 éve ez az első dolog amit nem tudok megoldani!!!
Liquid2018-07-25 23:43:49 // 110562
Az enyém is kb... UNO 1.5, kellően dinamikusan lehetett vele közlekedni.
Viszont 1500kg felett már kevés lenne a 75 paci :)
Viszont 1500kg felett már kevés lenne a 75 paci :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 23:01:21 // 110561
Az én nevemen ne legyen ilyesmi :-) A kulcsot.. na ez egy reális veszély :-)
gecsa2018-07-25 22:24:49 // 110560
Kérdés, hogy kinek a nevére lenne! :D Kulcsot meg sem kapnád! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 22:13:17 // 110559
Tőle már holnap jöhetne a Maser. Hogy csináltam? Eleve jól választottam :-)
gecsa2018-07-25 22:12:58 // 110558
Dehogynem, csak ott, ahol ezt lehet is csinálni!
gecsa2018-07-25 22:12:12 // 110557
Az első autóm 75 ló volt, és 900 kiló. A kresz által előírt közlekedésre tökéletesen alkalmas volt.
Liquid2018-07-25 22:10:26 // 110556
grat a vashoz :)
RomeoOne2018-07-25 22:10:26 // 110555
Nem taposod eléggé :DD
Liquid2018-07-25 22:09:32 // 110554
hogyne, de ne legyen nehezebb 500 kilónál :)
gecsa2018-07-25 22:09:23 // 110553
Ha sikerült rábeszélni az asszonyt, majd ne felejtsd el elmondani, hogy hogyan csináltad! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 22:05:29 // 110552
Szerintem is feleslegesen erős már a 200 ló is. Viszont ahogy nézem, egy szép Quattroporte V-ben egész jól elférnénk pár év múlva, mikor a 159 kicsi lesz X-)
gecsa2018-07-25 21:56:48 // 110551
Én még soha nem fizettem.
Ricoe1562018-07-25 21:54:21 // 110550
Remélem :)
Megnéztem manuálban 140-et ír... Muhaha
#psychoati: Köszönöm :)
Megnéztem manuálban 140-et ír... Muhaha
#psychoati: Köszönöm :)
psychoati2018-07-25 21:49:46 // 110549
Sok boldog kilómétert hozzá!
RomeoOne2018-07-25 21:48:04 // 110548
Csak nem az alatt a 2 hét szakad el :)
RomeoOne2018-07-25 21:47:20 // 110547
Én itt sem félek, bő 2 év alatt csak egyszer fizettem 30ezret :)
Ricoe1562018-07-25 21:42:19 // 110546
Bevan jelentve CSörgöékhez már egy hete :) Még 2 hét mire tudom vinni. Csak hát nyaralnak nekik is kell a pihenés :)
165-nél cseréltek most 253 van benne.
165-nél cseréltek most 253 van benne.
gecsa2018-07-25 21:38:24 // 110545
Vétel után illik, az a biztos, nem az utólag töltögetett szervízkönyv.
gecsa2018-07-25 21:37:30 // 110544
Bocsánat, elírtam. A Magyar közutakra gondoltam. Nálunk más a helyzet, lehet tolni ész nélkül, nem kell félni a trafitól!
Ricoe1562018-07-25 21:36:18 // 110543
'''''2018-07-25 21:34:11 // 110542
Egyébként azzal lehet megtanulni előzni. Lendületből. :-)
RomeoOne2018-07-25 21:30:50 // 110541
Akkor ülj át egy 75 lovasba és élvezd a közutat :DDD