gecsa2018-07-26 15:59:59 // 110580
	A lóerőkre és sem panaszkodom, de amikor akár itt, akár bármelyik faszbókos oldalon olvasom, hogy mekkora ász vagyok, mert lenyomtam az egyébként szabályosan közlekedő német prémiumot a lámpánál (pedig ő max nem is sejtette, hohy verseny van), és ez már mindennapossá kezd válni, akkor az kissé elszomorít.
	
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:55:44 // 110579
	Ez így van. Mióta meg van írva én sokkal nyugodtabban megyek... Pedig ez még mindig nem az übervaddisznó kategória. :)
	
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:54:25 // 110578
	Én akármennyivel át bírom, bibibííííí :) Sőtmitöbb, a Nap körül keringve mindnyájan nagyon sokkal átlépjük... 
Amúgy engem kifejezetten zavar a forgalom, ha szórakoznék, úgyhogy nekem a szombat reggel 5 óra az indulás és max 7 óra az érkezés ha esetleg picit élvezkednék. És azt is csak elhagyatott hegyi utakon. No de azt meg egy dízel kombival minek? :) Erre most megmaradt a KTM, de az is combhajtásos, úgyhogy csak dombon lefelé csurog az adrenalin a könyökömön kifelé, felfelé más csurog máshonnan... :D
Utoljára a 8V TS-sel volt értelme :))) Az meg már elévült :DDD A Puntoval szintén kiválóan lehet 90-nel menni, még pont nincs nagy szél... :)
Úgyhogy gyorshajtani nem szoktam. Pályán be a tempomat GPS szerinti 145-re, aztán jól van. Mondjuk kétlem, hogy az eredeti témához illően az érdi dombon tudná-e tartani a 145-öt (akár a 130-at) egy 75 paripás harciló, de végülis nem én használom, úgyhogy nekem igazából mindegy :) Csak ne tossza be magát 80-nal a belsőbe, mert olyankor másodpercekig nem tudok figyelni a zenére a saját kurvaanyázásomtól :DDD
	
Amúgy engem kifejezetten zavar a forgalom, ha szórakoznék, úgyhogy nekem a szombat reggel 5 óra az indulás és max 7 óra az érkezés ha esetleg picit élvezkednék. És azt is csak elhagyatott hegyi utakon. No de azt meg egy dízel kombival minek? :) Erre most megmaradt a KTM, de az is combhajtásos, úgyhogy csak dombon lefelé csurog az adrenalin a könyökömön kifelé, felfelé más csurog máshonnan... :D
Utoljára a 8V TS-sel volt értelme :))) Az meg már elévült :DDD A Puntoval szintén kiválóan lehet 90-nel menni, még pont nincs nagy szél... :)
Úgyhogy gyorshajtani nem szoktam. Pályán be a tempomat GPS szerinti 145-re, aztán jól van. Mondjuk kétlem, hogy az eredeti témához illően az érdi dombon tudná-e tartani a 145-öt (akár a 130-at) egy 75 paripás harciló, de végülis nem én használom, úgyhogy nekem igazából mindegy :) Csak ne tossza be magát 80-nal a belsőbe, mert olyankor másodpercekig nem tudok figyelni a zenére a saját kurvaanyázásomtól :DDD
Liquid2018-07-26 15:48:05 // 110577
	Kissé félreérted a dolgot szerintem :) vagy legalábbis az egymás mellett elbeszélés esete forog fenn...
Nem aztat mondjuk, hogy mindenki buzi akinek 100 lónál kevesebb van, csak akt hogy a több mindig jobb. Mert attól hogy van 200++ ló még nem kell padlón közlekedni, kamikaze üzemmódban, ellenben ad egy biztonságérzetet, hogy a kamion, buszt vagy akármit, meg tudom előzni bármikor, bárhol és nem kell hozzá 10km-es egyenes szembeforgalom nélkül.
Szerintem mindegyikünk vezetett vagy vezet gyengének mondható autót. (Márti 1.2-es Pandája se egy kapkodó idegbeteg).
A topikokban meg régen is bőven volt szó az offosok "alázásáról", vagy racsingolásról.
	
Nem aztat mondjuk, hogy mindenki buzi akinek 100 lónál kevesebb van, csak akt hogy a több mindig jobb. Mert attól hogy van 200++ ló még nem kell padlón közlekedni, kamikaze üzemmódban, ellenben ad egy biztonságérzetet, hogy a kamion, buszt vagy akármit, meg tudom előzni bármikor, bárhol és nem kell hozzá 10km-es egyenes szembeforgalom nélkül.
Szerintem mindegyikünk vezetett vagy vezet gyengének mondható autót. (Márti 1.2-es Pandája se egy kapkodó idegbeteg).
A topikokban meg régen is bőven volt szó az offosok "alázásáról", vagy racsingolásról.
gecsa2018-07-26 15:34:39 // 110576
	Akkoriban olyan topikokat olvasgattam, ami inkább a barátságokról szólt, nem arról, hogy közúton forgalomban mennyivel tudom átlépni a megengedettet. Olyan helyen, ahol nem csak én halhatok meg, hanem bárki más, akár gyerekek is, és nem csak saját hibából. Nekem ez nem tetszik.
Vannak pályanapok, ott mindenki kiélheti magát.
	
Vannak pályanapok, ott mindenki kiélheti magát.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:25:21 // 110575
	Hát akkor te egyáltalán nem olvastad a perdixes időkben a fórumot. :)))
Amúgy azért az Alfánál (dízeleket kivéve) nem volt 80 lónál gyengébb verda 1983 óta :))) És az is 890 kiló volt :))) 96 óta meg jó sokáig 103 volt a minimum :)
(Aztán jött a MiTo, de nem baj, zárjuk itt rövidre :))
Pedig gyanítom, hogy gyengébb autót csinálni nem nehéz. Szóval azért a gyárban is sejthették, hogy 100 ló alatt - 1000 kiló felett maximum a garázsból lehet kiállni, ha nem nagyon nagy az emelkedő :)
Amúgy nem farokméregetés, én csak simán nem érzem biztonságosnak az előzést ha nincs az ember alatt elég lóerő. És mondjuk az én életemért nem kár, de családdal beleülni a 75 lovasba, megpakolni csomagokkal, be a klímát és le Horvátországba... Na ahhoz kell némi fura fétis a teknősök iránt. Pláne, hogy ilyen üzemmódban olyan 8-at ehet egy 1.4, de inkább 9-et.
	
Amúgy azért az Alfánál (dízeleket kivéve) nem volt 80 lónál gyengébb verda 1983 óta :))) És az is 890 kiló volt :))) 96 óta meg jó sokáig 103 volt a minimum :)
(Aztán jött a MiTo, de nem baj, zárjuk itt rövidre :))
Pedig gyanítom, hogy gyengébb autót csinálni nem nehéz. Szóval azért a gyárban is sejthették, hogy 100 ló alatt - 1000 kiló felett maximum a garázsból lehet kiállni, ha nem nagyon nagy az emelkedő :)
Amúgy nem farokméregetés, én csak simán nem érzem biztonságosnak az előzést ha nincs az ember alatt elég lóerő. És mondjuk az én életemért nem kár, de családdal beleülni a 75 lovasba, megpakolni csomagokkal, be a klímát és le Horvátországba... Na ahhoz kell némi fura fétis a teknősök iránt. Pláne, hogy ilyen üzemmódban olyan 8-at ehet egy 1.4, de inkább 9-et.
gecsa2018-07-26 14:54:48 // 110574
	Kijárni a szőlőbe pedig hibátlan. A permetező is elfér benne. Az árát is úgy-ahogy tartja, de cserébe nagyon csúnyán öregszik, és full fapad. A gázpedál két állású. On/off. :D
A lényeg, hogy az én farkam nagyobb dumákat olvasni itt a fórumban eléggé elszomorító. :(
	
A lényeg, hogy az én farkam nagyobb dumákat olvasni itt a fórumban eléggé elszomorító. :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-26 11:20:48 // 110573
	Haha... a szomszédomnak volt olyan, egyszer vezettem. Ha lehet, még rosszabb mint a Fabiánk volt (1.4 mpi). Katasztrófa, hogy mennyire nem megy. A Fabiara is nagyon haragudtam, és nem is egy kiszámítható autó. Hol az orrát gyűrte kifelé, hol farolásba kezdett, közben 50%-tól lefelé semmi hatása nem volt a gázpedálnak. Télen ez pláne rettenetes volt. A haverok csak röhögtek, amikor rugdostam a pedált, hogy rendesen kopogott a padlón és közben ordítoztam szegény autóval, hogy "meeennnyééél máááár!". Szóval közlekedjen ilyennel aki akar. Szerintem egy kész életveszély, az épített Wartburgom sokkal-sokkal jobb és kiszámíthatóbb volt. Az alig erősebb 146 TD pedig egy űrhajó ahhoz képest. Arra mondom azt, hogy közlekedni tökéletesen elég.
	
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 10:53:14 // 110572
	A bogár szerethető kis autó :))))
	
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 10:52:45 // 110571
	Igazából szerintem az egész jelenség a szánalmas, a nyekergő kapcsolóival, az undorító érzetű váltójával :)))) 
De tudom, hogy ettől még egy "modern" autó, csak én undorodom tőle :)
( na és akkor még nem is megy :DD )
	
De tudom, hogy ettől még egy "modern" autó, csak én undorodom tőle :)
( na és akkor még nem is megy :DD )
ZoliNix2018-07-26 10:37:06 // 110570
	Beszállok én is a "versenybe".
Első sajátom 720kg, 34 Le.
Imádtam, fájó szívvel váltam meg tőle.
Nem nagyon lehetett száguldozni, viszont a boxer hangja, formája, egyszerűsége....
Bogár volt, 1303-as 72-ből.
	
Első sajátom 720kg, 34 Le.
Imádtam, fájó szívvel váltam meg tőle.
Nem nagyon lehetett száguldozni, viszont a boxer hangja, formája, egyszerűsége....
Bogár volt, 1303-as 72-ből.
Süti1592018-07-26 10:36:23 // 110569
	Szia,
Nekem sedan van, csomagtérzár problémák végső megoldása a kábelkorbács csere lett, vettem bele gyárit. Előtte forazgattam, volt benne három testkábel ami meg volt szakadva, de sosem lett tökéletes. 53 ezer volt a gyári, 10 perc munka, azota tökéletes.
	
Nekem sedan van, csomagtérzár problémák végső megoldása a kábelkorbács csere lett, vettem bele gyárit. Előtte forazgattam, volt benne három testkábel ami meg volt szakadva, de sosem lett tökéletes. 53 ezer volt a gyári, 10 perc munka, azota tökéletes.
Liquid2018-07-26 09:19:29 // 110568
	Az 1.4-es fasztra valóban nem egy fickós jószág :) Egyszer vezettem olyat...
	
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 08:53:23 // 110567
	Meg dombon felmenni :)))
103 lóval kezdtem, az akkor épp elég volt, de az az igazság, hogy elég sokat vezettem az exanyósomék 1.4-es fasztráját. Azért annál lehangolóbb dolog kevésbé létezik az autózás történetében :)))) Pedig az még nem is nehéz mint egy oktáv :)
	
103 lóval kezdtem, az akkor épp elég volt, de az az igazság, hogy elég sokat vezettem az exanyósomék 1.4-es fasztráját. Azért annál lehangolóbb dolog kevésbé létezik az autózás történetében :)))) Pedig az még nem is nehéz mint egy oktáv :)
yani🍀2018-07-26 08:12:55 // 110566
	Hardynak van blogja  a működéséről, hátha segít. Ez alapján szerintem is a vezetékszakadás a legvalószínűbb.
	
gecsa2018-07-26 06:49:01 // 110565
	Após 1.4es octaviaja is 75 ló, az is működik. Azzal is simán lehet közlekedni. :D csak sietni nem kell.
	
gecsa2018-07-26 06:46:49 // 110564
	A legelső tippem a csomagtérajtó átvezetőjénél lenne.
	
Wasco2018-07-25 23:49:39 // 110563
	Sziasztok!
Kis segítség kellene, kerestem blogokban de nem találtam megoldást, pedig mintha már többször lett volna itt említés a hibára. A hiba: sw csomagtérajtó zár nem nyílik csak távirányítóról. Szétszedtem már és kimértem, az ajtón embléma megnyomására megvan a rövidzár, az jó, sajnos ha rövidrezárom a vezetéket akkor se nyit. el lehet szakadva a vezeték valahol? Sajna így mindig le kell állítani az autót a nyitáshoz, hogy kivegyem a távirányítót! Bosszant a dolog, 6 éve ez az első dolog amit nem tudok megoldani!!!
	
Kis segítség kellene, kerestem blogokban de nem találtam megoldást, pedig mintha már többször lett volna itt említés a hibára. A hiba: sw csomagtérajtó zár nem nyílik csak távirányítóról. Szétszedtem már és kimértem, az ajtón embléma megnyomására megvan a rövidzár, az jó, sajnos ha rövidrezárom a vezetéket akkor se nyit. el lehet szakadva a vezeték valahol? Sajna így mindig le kell állítani az autót a nyitáshoz, hogy kivegyem a távirányítót! Bosszant a dolog, 6 éve ez az első dolog amit nem tudok megoldani!!!
Liquid2018-07-25 23:43:49 // 110562
	Az enyém is kb... UNO 1.5, kellően dinamikusan lehetett vele közlekedni.
Viszont 1500kg felett már kevés lenne a 75 paci :)
	
Viszont 1500kg felett már kevés lenne a 75 paci :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 23:01:21 // 110561
	Az én nevemen ne legyen ilyesmi :-) A kulcsot.. na ez egy reális veszély :-)
	
gecsa2018-07-25 22:24:49 // 110560
	Kérdés, hogy kinek a nevére lenne! :D Kulcsot meg sem kapnád! :D
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 22:13:17 // 110559
	Tőle már holnap jöhetne a Maser. Hogy csináltam? Eleve jól választottam :-)
	
gecsa2018-07-25 22:12:58 // 110558
	Dehogynem, csak ott, ahol ezt lehet is csinálni!
	
gecsa2018-07-25 22:12:12 // 110557
	Az első autóm 75 ló volt, és 900 kiló. A kresz által előírt közlekedésre tökéletesen alkalmas volt.
	
Liquid2018-07-25 22:10:26 // 110556
	grat a vashoz :)
	
RomeoOne2018-07-25 22:10:26 // 110555
	Nem taposod eléggé :DD
	
Liquid2018-07-25 22:09:32 // 110554
	hogyne, de ne legyen nehezebb 500 kilónál :)
	
gecsa2018-07-25 22:09:23 // 110553
	Ha sikerült rábeszélni az asszonyt, majd ne felejtsd el elmondani, hogy hogyan csináltad! :D
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 22:05:29 // 110552
	Szerintem is feleslegesen erős már a 200 ló is. Viszont ahogy nézem, egy szép Quattroporte V-ben egész jól elférnénk pár év múlva, mikor a 159 kicsi lesz X-)
	
gecsa2018-07-25 21:56:48 // 110551
	Én még soha nem fizettem.
	
Ricoe1562018-07-25 21:54:21 // 110550
	Remélem :)
Megnéztem manuálban 140-et ír... Muhaha
#psychoati: Köszönöm :)
	
Megnéztem manuálban 140-et ír... Muhaha
#psychoati: Köszönöm :)
psychoati2018-07-25 21:49:46 // 110549
	Sok boldog kilómétert hozzá!
	
RomeoOne2018-07-25 21:48:04 // 110548
	Csak nem az alatt a 2 hét szakad el :)
	
RomeoOne2018-07-25 21:47:20 // 110547
	Én itt sem félek, bő 2 év alatt csak egyszer fizettem 30ezret :)
	
Ricoe1562018-07-25 21:42:19 // 110546
	Bevan jelentve CSörgöékhez már egy hete :) Még 2 hét mire tudom vinni. Csak hát nyaralnak nekik is kell a pihenés :)
165-nél cseréltek most 253 van benne.
	
165-nél cseréltek most 253 van benne.
gecsa2018-07-25 21:38:24 // 110545
	Vétel után illik, az a biztos, nem az utólag töltögetett szervízkönyv.
	
gecsa2018-07-25 21:37:30 // 110544
	Bocsánat, elírtam. A Magyar közutakra gondoltam. Nálunk más a helyzet, lehet tolni ész nélkül, nem kell félni a trafitól!
	
Ricoe1562018-07-25 21:36:18 // 110543
	
	
'''''2018-07-25 21:34:11 // 110542
	Egyébként azzal lehet megtanulni előzni. Lendületből. :-)
	
RomeoOne2018-07-25 21:30:50 // 110541
	Akkor ülj át egy 75 lovasba és élvezd a közutat :DDD
	
Macccy2018-07-25 21:24:36 // 110540
	Idén akartam megMankyzni az enyémet, hogy olyan 180-190 packó vonja, de most picikét a koccanás és a futómű visszavetett.  Na meg most a kétkerekűn próbálgatom szúrni a kanyarokat, amíg az időjárás enged.  :)   De jövőre tuti alfatuning lesz.
	
'''''2018-07-25 21:18:26 // 110539
	Mert te a 3.2-öt csak pályán használod! :-)))
	
gecsa2018-07-25 21:17:22 // 110538
	Közútra elég a 75ló is. Bőven.
	
RomeoOne2018-07-25 20:58:51 // 110537
	Nem a francot nem. Minden egyes alkalommal, amikor az M0-n odalépsz 120-nál és nincs 3 mp alatt 160-on, már ki is használtad és még kevés is.
	
'''''2018-07-25 20:55:13 // 110536
	Ugye-ugye! :-)
Egyébként váltó bírná?Ha igen,már raknám is rá a helyedben.
	
Egyébként váltó bírná?Ha igen,már raknám is rá a helyedben.
Shadin2018-07-25 20:50:30 // 110535
	Közúton még a 200 pacit sem egyszerű kihasználni,
mégis kacsingatok a 262 lovas program kipróbálása felé :-)
	
mégis kacsingatok a 262 lovas program kipróbálása felé :-)
'''''2018-07-25 20:44:27 // 110534
	Megszokja az ember azt is és utána mehetne jobban. :-)
	
psychoati2018-07-25 20:24:43 // 110533
	Pedig azzal már lehet sietni is :-D
	
'''''2018-07-25 19:11:37 // 110532
	Én is így kezdtem aztán már a 350 paci sem volt elég,sőt már néha az 510 sem. :-)))
	
gecsa2018-07-25 17:57:40 // 110531
	Sonax xtreme felgenreiniger, majd magasnyomású. Sikáni sem kell.
	
