Fórum >> Típusok >> 159

Don Gombóc2018-10-28 16:57:38 // 112590
Mert jobbról előznek az Alfások :-)
Tommaso 1592018-10-28 12:39:24 // 112589
Sziasztok!

Mi lehet a probléma forrása?

Kb 2 hónapja menet közben minden előjel nélkül kigyulladt az első ködlámpám amit kapcsolóval nem, csak a kulcsot kihúzva tudtam "lekapcsolni".

Mivel ködlámpát szinte soha nem használok ezért kihúztam a biztosítékját, mondván ha lesz más, majd akkor viszem szervizbe.

Ma kisértetiesen hasonló szitu, városban, tehát semmilyen lámpát nem használva azt vettem észre, hogy ég a fényszóróm.

Ez se reagála kapcsolóra, csak ha kiveszem a kulcsot.

Jobb híján megint megkeresem a biztosítékját, ha nem lesz közös a tompítottal, akkor kiveszem, mert ma este is kell az autó, viszont most már be fogom jelenteni villanydoktorhoz.

Mi lehet a baj, járt már így valaki?
Liquid2018-10-27 21:49:09 // 112588
kedden lesz bontott kardánom, hétfőn pedig megy a szervízbe az enyém... :)
Giuntini2018-10-27 19:52:57 // 112587
Ma találkoztam Don Gombóccal, éppen jöttem a Club közgyűléséről, és a Szerémi úton integetett egy teherautóból.
Szergej2018-10-27 07:54:57 // 112586
Köszi. Így könnyebb! Ha minden jol megy vasarnap elkezdem...😇
Tocke2018-10-27 07:25:37 // 112585
Sikerült. Aludtam egy kicsit, hajnali négykor újra kimentem a garázsba, előröl elkezdtem az egészet és jó lett. Fogalmam sincs, először hol toltam el.Remélem így már nem lesz gond ezzel többet.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 22:47:37 // 112584
Nem kötözködni akartam, értem én :-)))
Ha a festést, impregnálást megcsinálod, egy blogot majd kanyaríts róla légyszi!
droberto2018-10-26 22:28:24 // 112583
Amúgy igen kellemes illat... mindig, amikor kinyitok egy ajtót.
Viszont magának az ápolónak nem tudom pontosabban megfogalmazni, de van egy olyan fura szaga amit a bőrdíszműveseknél lehet érezni amikor dolgozzák fel a bőrt. Nem rossz, de nem egy klasszik parfüm illat. Valahogy így értettem. :)

Ha kell ápolás után a vas, én is visszatörlöm, de általában másnapra szépen beissza.
Viszont érdekes, hogy ott, ahol nincs koptatásnak (igénybevételnek) kitéve ott lassabban mattul. Itt tovább marad fényes.
Éppen ezért szeretnék hamarosan egy védő impregnáló réteget is felvinni, a kopott részek festése után.
Tocke2018-10-26 22:26:46 // 112582
Srácok, kéne egy kis tanács. Egy év után ismét kínlódok a csomagtér átvezető kábellel. Úgy döntöttem, kivágom a hibás részt, kb 30-40 cm-t és pótoltam más vezetékekkel. Maga a művelet sikerült, de azóta nem működik semmi. Még a csomagtér nyitás sem. Három óra hosszan méricskéltem, hogy mit kefélhettem el, de mindent a megfelelő helyre tettem. Nem tudok másra gondolni, mint esetleg a vezetékek ohm-értékével lehet gond? Köszi a tanácsokat!
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 22:08:22 // 112581
Bőr illat :-)
A mikroszálas törlővel eleve egész jól lehet mattítani, azzal a végén körkörösen végigdolgozom az egészet újra. Az első tisztítás előtt teljesen fogalmatlan voltam ehhez, úgyhogy végignéztem az AutoGlym videókat.
droberto2018-10-26 21:39:41 // 112580
Attól függ mennyit teszel rá és mennyire pucoltad le, kell 1-3 nap míg bemattul.
Én azt szeretem benne, hogy nincs illata, mint az összes többi csináldmagad ápolónak.
Rendes bőr szaga van.
droberto2018-10-26 21:36:50 // 112579
Odatalálsz?
Procedures > 21 GEARBOX UNIT > 2110 MANUAL GEARBOX WITH DIFF... > 2110A MANUAL GEARBOX AND DIFFE... > 2110A10 MANUAL GEARBOX AND DIFFERENTIAL - R + R
_Ata_2018-10-26 21:10:47 // 112578
Köszönöm, akkor asszem teszek egy próbát vele!
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 20:42:32 // 112577
A blogomban van pár fotó, hogy felfényesedik.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 20:39:29 // 112576
Én ilyet használok, biztos jó :-) Jó illat van utána, nekem tetszik. Kicsit fényes utána a bőr, el kell mikroszálas törlővel mattítani, de még úgy is csak egy kis idő múlva lesz olyan matt mint eredetileg. Első tisztításnál 1-2 nap kellett neki, másodjára már hamarabb normális színe lett. Állagromlás 2 év alatt nincs, gondolom az ápolásnak is köszönhetően.
Roll19832018-10-26 20:32:41 // 112575
Rendben.
_Ata_2018-10-26 19:32:29 // 112574
Majd oszd meg légyszi mennyire lettél elégedett a végeredménnyel :) Én most Sonax habot használom, de ezekkel már én is szemeztem
Szergej2018-10-26 18:43:03 // 112573
Leszedtem,de nekem nagyon angol!😁
Laca622018-10-26 18:33:59 // 112572
Köszi !
droberto2018-10-26 18:21:38 // 112571
Ha ebbe belevégsz szerintem szedd le az eLearnt. :)
Szergej2018-10-26 17:47:27 // 112570
Sziasztok. Nincs valakinek esetleg blogja,vagy valami féle, leírás vàltó levételről?Kuplungot kell cserélnem. Már nem halogathatom egyre többször megcsúszik.
droberto2018-10-26 17:34:29 // 112569
Egyszerű, van egy fedél alulról a napellenzőn. Azt kipattintod, majd asszem 2 db TX csavar és kihúzható.
Központi műszeregység / óracsoport (műszerfal) kiszedés:

Laca622018-10-26 17:25:30 // 112568
Sziasztok !
Kérdeztem már,de lehet hogy nem olvasta mindenki,ezért nem kaptam választ.

Szerelte már ki valaki a szemben lévő óracsoportot ? ( Km , fordulat )
Valami nagyon zörög mögötte és nem látom,hogyan tudom kiszerelni.
Köszi előre is !
jackdonnelly2018-10-26 17:23:37 // 112567
szia!
köszi a választ. OBD adaptert vettél hozzá? működik?
Grittya2018-10-26 16:28:04 // 112566
Köszönöm, a válaszokat..
Grittya2018-10-26 16:26:57 // 112565
Sziasztok, Szeretnék az autóban váltóolajat, szervóolajat, és fékolajat cserélni, 159 MPI 1,8 benzin 140 LE, (939),megtudná valaki mondani??? mennyi liter kell belőlük,??? És milyen márka ajánlott????
Giuntini2018-10-26 14:49:38 // 112564
Szerintem a rohadás nem igazán vagy nem kizárólag attól függ hogy osztrák vagy nem osztrák. Németeknél is sóznak. Az enyém is osztrák, és a bal küszöb végénél rozsdásodás van, de amiatt, mert sérüles volt, és szarul csinálták meg. Én lecsiszoltam, lefestettem, de ha komolyabb gond jön ki megcsináltatom. Mizoo-nál zs volt ilyen jellegű rohadás, de én úgy látom az 59- nél ez típushuba. Egyébként az alja patika. Az osztrák mentalitás szerviz hozzáállás miatt van gond. Nagyon szemét munkát végeznek. A nepperek miatt is sok a gond. Shadin kis Patkánya is osztrák, és ilyen állapotú 145 nincs.
ProdyG2018-10-26 12:51:00 // 112562
Na sikerült végül beraknom a 3.2-eset. eredetileg is ez a méret volt benne. melegítenem sem kellett semmit. De megszenvedtem vele :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 10:43:17 // 112561
Lehet, hogy 3.2-esből is van ruganyosabb változat. Ez valami lengyel Fagumit márkájú, és kánikulában, meleg motoron cseréltem. Nehezen ment fel úgy is, erre emlékszem.
Roll19832018-10-26 10:40:45 // 112560
Megvan a hétvégi program. :)

ProdyG2018-10-26 10:24:54 // 112559
Vettem 4mm-eset is, de valahogy a 3.2-est kellene rányomni, ha már az való rá. A boltban azt mondták, hogy melegítsem meg a csövet, mert elég hideg van. Melegben ruganyosabb. megpróbálom ma :)
Te simán kézzel fel tudtad nyomni a 3.2-eset, vagy kellett hozzá valami rásegítő szerszám?
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 10:16:31 // 112558
Nekem is elporladt az a cső, érdemes mihamarabb cserélni, ha már repedezik.
Nálam viszont felment a 3.2-es résolajcső. Komolyabb nyomás ott nincs.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-26 10:11:26 // 112557
Lehet. A TD-m is osztrák, így 22 éves korára jött ki rajta a pudva. Kívülről nem volt vészes, de végül azért volt mit foltozni rajta. A jtd hollandus volt, azon 16 évesen bejelentkezett a rozsda alaposan (9 év itthoni használat után). Szerintem évjárat függő is. Persze egy olaszból hozott bármi akár 20+ évesen is lehet rozsdamentes. Gondolom ugyanez van a 156-tal is. Elértek abba a korba, hogy nekiálltak porladni. Valamelyik 16 évesen, valamelyik 20 évesen.
ProdyG2018-10-26 10:02:44 // 112556
2.4 motorom tetején az injektor csatlakozóknál van egy pici cső, ami kissé repedezett és szivárog belőle a gázolaj. Nyilván pár cseppről beszélünk, de kicserélném mihamarabb azt a csövet. Azt mondták, résolaj cső a neve.
Vettem is tegnap 3.2mm belső átmérőjű ilyen csövet, de nem tudtam berakni, mert nagyon szűknek bizonyult. Elvileg van 4mm belső átmérőjű is. Esetleg tudjátok, hogy hivatalosan milyen való bele?
Gondolom nincs semmi extra nyomás ebben a csőben, de próbálok biztosra menni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-26 09:42:43 // 112555
nem az a baj, hogy 56 ha nem osztrák, az itthoni 56-okkal max küszöb gondok vannak és ennyi, ami osztrákból jön bármi 90%-ban nincs alja rohad mindenhol ...
Zolibácsi2018-10-26 08:22:57 // 112554
Párom korábbi 2000 es gyártású 156 valahonnan külföldről származott. És meglepően nem volt rozsdás sehol.
Liquid2018-10-25 22:33:58 // 112553
Most már lehet hogy tudnak neccesek lenni :) 6 éve adtam el...
gecsa2018-10-25 22:19:09 // 112552
Mert ami neked volt, az nem svájci import. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-25 22:10:38 // 112551
Én nem tudom, sosem akartam 156-ot, kimaradt, ki is fog :-)
Én két 156-osról konkrétan tudok ami problémás volt rozsda szempontból, de nekem nem oszt, nem szoroz. Az egyiket láttam kipakolt beltérrel, az necces volt nagyon. Lehet hogy a többség jó, nem tudom :-)
Liquid2018-10-25 21:52:19 // 112550
Nem mondtam, hogy márkaellenes lenne, csak hogy a 156 tapasztalatom szerint egyáltalán nem gázos kaszni ügyben.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-25 21:45:55 // 112549
Ő a kasznis, úgyhogy biztos úgy van. :-) Szerintem látott már sok mindent, öreg Alfától öreg japókig. Alapvetően szereti az Alfákat, 155-özött sokáig. Elkezdte újraépíteni az egyiket, aztán ahogy látom ránőtt a vállalkozása rendesen. A műhely végében restaurálódik pár régi Alfa, de lassulnak ezek a projektek. 2 éve, mikor az ezüst jtd-t vittem hozzá, még előfordult, hogy üres volt az udvar, volt hely a beállóban, a műhely felét egy szerelő srác vitte. Most dugig az udvar állandóan, pedig nem két fillérért dolgozik. Ha kimegyek hozzá, tuti beszélgetünk kicsit az Alfákról. Nem azt hajt most, de láthatóan "fertőzött" :-) Kb ezért vállalta be a TD-met. Szóval tuti nem márkaellenesség beszél belőle.
A Fordokat nagyon szidja, de pl Toyotát is mutatott olyat... 10 éves Corolla, első tulaj, 90e km, garázsos autó. Szanaszét rohadva az alja, a kerékdobok, küszöbök vége és még kitudja. Gyalázatosan nézett ki.
Liquid2018-10-25 20:50:45 // 112548
vagy 7 éves Mazdát, esetleg 4 éves Mergát :D
gecsa2018-10-25 20:37:53 // 112547
Nem láttak még 20 éves japánt.
gecsa2018-10-25 20:37:18 // 112546
Létezik olyan, de nem Magyarországon. És annak ára is van! Az ülés cserélhető/felújítható!
Liquid2018-10-25 20:31:08 // 112545
Pedig szerintem semmi extra nincs negatív irányban a 156-okkal. A küszöb rozsdásodik, meg alul itt-ott, de 15-20 évesen ez már megengedett szerintem. Nem látott még UNO-t vagy Ritmo-t :)
Giuntini2018-10-25 20:14:46 // 112544
Repedt hengerfejjel, kettőstömegű csere előtt. Ezzel hülyítik a jónépet. Kilenc éves nagy dízelben melyikben van 163 ezer km. Hülyének néznek mindenkit. Miért nem fényképezik sohasem a vezetőülést közelről?
Csabi2018-10-25 19:42:00 // 112543
Ő sem ismerhet minden típust! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-25 16:43:11 // 112542
A kasznisommal beszélgettünk a múltkor, ő mondta, ha valaha eszembe jut a 146-ot 56-ra cserélni, akkor oda ne vigyem, mert látatlanban nem vállalja.
Mindezt úgy, hogy áll nála 33-mas, és 60-as évekbeli Giulietta (sprint?), szétkapott Alfetta. Plusz pár lekotlott japán rozsdaboglya, t2-es transporter, stb. amikből autó lesz. Nem hamar, de egyszer. A 156 felejtős.
Zolibácsi2018-10-25 15:54:22 // 112541
Természetesen, ha ilyen hibák már a megnézésnél fenn állnának, akkor nem erőltetném... de egy misét megér.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak