Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-14 18:49:03 // 116178
Gyuri, már maga a születés is kompromisszum, mint az egész élet egy jó autó segít elfelejteni ezt az egyeszéget... :)))
csAR2019-04-14 18:25:33 // 116177
Sziasztok!
Hátsó lengéscsillapító cseréhez jól emlékszek hogy le kell bontani a csomagtartó kárpitot?Kinek van erröl blogja?
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-14 18:06:00 // 116176
Szerintem mindegy is. Tudod amikor a kibic akinek semmi nem drága beleszól, az ilyen. A Facebookon is, itt is. Neki vicces, persze a 159-ból már ő is kiszállt, a gúnyos megjegyzést meg ő sem állta meg. Sajnos ez lett az írásbeliség mai stílusa. Már amennyiben stílusnak nevezhető. Magas lóról osztani, hogy ki mit csináljon és kinek mi való? Ugyan már... Pont az ilyesmik miatt csúszik félre az amúgy egyáltalán nem. vérre menő eszmecsere. Vitának sem vita, én az itteni ismerőseim, barátaim véleményét elfogadom, megpróbálom érteni az álláspontjukat akkor is, ha én másképp látom. Valahol minden autó kompromisszum, nekem a mostani életbelyzetemben ez egy pont megfelelő kompromisszum, pláne amíg nem találok jobbat. Azt meg nézzétek e. nekem, le fogom reagálni ezentúl is, ha valaki a 159-et egy mondatban említi a nyersességgel :-DD Max ne reagáljatok rá..
Giuntini2019-04-14 17:25:23 // 116175
Kérlek Tdemeter, olvasd már el, hogy mi megy a Facebook- on!!
Giuntini2019-04-14 15:04:24 // 116174
Ezt én rögtön észrevettem! Nem téli autó! Nagyon elgondolkoztam azon egy két éve, hogy veszek egy "téli" autót mellé. Csak bejöttek a költségek....
RomeoOne2019-04-14 14:58:01 // 116173
Vagy a belső felismerés és a kerékcsere után egy jó kis pofozóverseny? :DDD
RomeoOne2019-04-14 12:25:13 // 116172
Akkor próbáld ki :D Nagyon tud menni.
Múltkor országúton mentem pálya helyett, volt forgalom is rendesen, iylen 80-90es átlagtempóval. Nem finomkodtam, vissza 4-be, padlógáz, ahova befértem, oda beszúrtam. Jó volt végre a nyári gumikon. A téliekkel nem szívesen csinálom ezt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-14 11:21:20 // 116171
Szkander verseny jöhet, szeretem a biztos versenyeket :))) Egyébként osztom Robi véleményét az 59 futóműve sokkal jobb, mint a Julikáé... viszont az 1300kg 240 ló nem hazudik..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-14 11:18:25 // 116170
Okoskerék off..
Smith2019-04-14 11:09:50 // 116169
Ez most mi...
Axi2019-04-14 11:05:31 // 116168
Sziasztok!!!!! :))))) Örülök, hogy új tagként köztetek lehetek! :) Bár a szerelőműhely topicba is beírtam kérdésem, gondoltam itt célirányosan a 159-ről van szó, hátha tudtok segíteni. 159, 2.2 JTS típusról lenne szó, ami ezeket a hibákat dobja be:
“Fázis átalakító a kiengedő tengelyen (Aktív)
Fázis eltoló a szívó tengelyen (MEM)
Fázis szinkronizálás (szívás) fordulatok (aktív)”
Találkoztatok már ezzel, mi a gond és hogy orvosolható? Köszönöm előre is megtisztelő válaszotok!
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-14 10:58:57 // 116167
Anno 1.9 sw-t próbáltam, és az valahogy jobban egyensúlyban volt, de mondjuk 10 éve volt, szóval homályos emlék. Azt tudom, hogy az első kanyarban csúszott a fara alattam, Ferko barátom meg nagyon kapaszkodott hátul. :-) Nem is kell győzködni, én sem akarom ezt tenni viszont. Számomra ez egy jó autó, amivel szívesen utazok, a beltere kb az aminél nem tudnék szebbet elképzelni, összeválogatni. Gyönyörű dög, autópályán bármennyivel kényelmesen utazik, bármilyen szituációból gázpedállal elteleportál. Sok pozitívuma van nagyon. Ésszel gondolkozva ezek a fontosak, nem is kell jobb, kanyarban is gyors, kellemes, a családom rajong érte. Az adrenalint meg ha megfeszülök sem fogja úgy adni mint a nyavalyás 146 jtd tette. Bármitől függetlenül. Kár megmagyarázni,hogy miben rejlik, nem a zörgő futóműben, és nem a zajban, összhangban voltak a reakcióink :-D Nekem rohadtul hiányzik az az elavult korszerűtlen, biztos lassú harci szekér. De azt is tudom, hogy mennyire volt fárasztó vele hosszút menni. Nem volt 6-odik fokozat, nagyobb szélzaj, nagyobb menés érzet, nagyobb folyamatos figyelem, nagyobb fáradás, amikor meg toltuk, akkor nyilván nagyobb rizikó, nem sokat gondolkodtam, hogy mit csinálok, nagyon durván kiélezett dolgokba mentem bele vele. Tudom én, hogy valamit valamiért. Most jó ez így, így is egy különleges, és jó autóban ülök, ami műszakilag valóban fölötte van a nagy átlagnak. Kingát is szívesebben engedem el, hátul a három gyerekkel, hogy tudom, hogy 1600 kiló vas védi őket. Nincs panasz :-) Játszós autóm meg majd lesz egyszer másik, :-)
droberto2019-04-14 10:17:35 // 116166
Az ötvenkilenc első kerékkel téli játékszernek csapnivaló. Ezt már beszéltük.
Viszont ha nem csúszós az út és nem hirtelen szeded alá, inkább semleges, nagyobb tempónál felülkormányzott.
Persze nem akarlak meggyőzni, de anno mikor tesztelted még neked is tetszett.
De ha nem a te autód azt is tökre megértem.
Viszont ez a Baloccói lista Nekem tökre értelmezhetetlen
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-14 10:15:31 // 116165
Ugyan.. én nem veszem nagyon fel ezt. :-) Ti vetítitek rám, hogy nem szeretem a 159-et. Pedig nem így van. Rajongani soha nem fogok érte, és értem hogy másoknak adja az érzést, nekem volt már jobb :-) Halkabb, szebb, biztonságosabb még nem, jelenleg ezek. miatt becsülöm, ápolom.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-14 10:07:01 // 116164
Robi, a lényeg az lett volna, hogy más autók sem esnek le az útról. Nem akkora a különbség mint érzitek, gondoljátok. Mindegy, kár ezen lovagolni. A dolog onnan indult, hogy a Giulietta hogy viszonyul a 159-hez. Ennyire érzünk mást egy-egy autóban. Én tempóban odatenném a multiair-t a 2.4 mellé simán. Más karakter, direktebb érzet. Nyilván nem sportoltam más autójával, de az azonnal átjött, hogy azt az autót érzem, nem kell szokni, tanulgatni csak vezetni.
A kérdésedre : igen, csúsztam négykerékkel többször :-) Megpördülni nem szeretnék, mert foghatatlan. A telet végig játszottam vele, kitapasztaltam. Amit ott nyújtott, az inkább közepes mint jó, a súlyeloszlása miatt. Fánkot ügyesen rajzol vdc-ből, de kanyarban azonnal kiadja, hogy mennyire megy kifelé az ívről. És piszokul nincs visszajelzés a határokról, teljesen váratlanul elindul az eleje világgá és akkor már hiába rángatom a kéziféket, jobb telitalppal beleállni a fékbe és várni hogy az elektronika megállítsa az elszabadult vasdarabot. Mindig orral a havas fűben landoltunk. És nehogy azt mondjátok, hogy igen mert a csúszós út más :-DD Más, kisebb tempónál mutatja meg, hogy hogy fogsz járni, ha elnézed :-)
tdemeter2019-04-14 09:55:26 // 116163
Annyira vicces olvasni ezeket a vérre menő "kinek van nagyobb" típusú vitákat. :) Ilyenkor olyan tipikus bmw/audi huszároknak tűntök :)

Valahogy mindig visszatér ide a csapat...

Warbi, neked nem való a 159, szerintem vegyél egy 206-os peugeot-ot szívódízelben, 2 ülésesében, azzal lehet majd élvezkedni, főleg, amikor a szervizbe hordod majd.
Addig pedig amíg nincs meg, fogadd el, hogy a 159 egy olyan remekmű, a többségnek bejön. Úgy is fogalmazhatnék, hogy nem érdemes csodálkozni azon, ha valakit mondjuk fradi szurkolóként az újpesti szurkolók közé ülve pofán vágnak:)

Droberto, javaslom, hogy a következő 159vtt-n csináljatok egy szkander versenyt, ahol végleg eldönthetővé válnak majd ezek a soha véget nem érő viták:) Vigyetek centit is, hogy ha döntetlen lenne, legyen mivel igazságot tenni:)

Giuntini, igen te MASSZÍVAN hozzájárultál a 2.4 rossz hírnévhez - persze nyilván nem szándékosan tetted. A te példád intő értékű volt mindenkinek és még 5 év múlva is az lesz. Ezt csak azért írom le neked ilyen nyersen, mert ez a helyzet, te valószínűleg nem így érzed, de kívülállóként így láttam. Nyilván nem ez volt a cél és persze ez nem téged minősít, de az eseted amolyan precedens volt amit erősített, hogy később mások is hasonlóan jártak mint te.

Még Erdhardnak kéne írnom valamit, de nem jut eszembe semmi sem ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-14 09:27:45 // 116162
Volt egy eladó QV-m, mondanám gyere próbáld ki de elvitték... kipróbáltuk... mondom amit mondtam és tartom :)))
droberto2019-04-14 09:03:27 // 116161
Akkoriban volt a Tomié 230-240 ló. Pécsi fehér tesztautó volt. Mentem vele a mecsekben egy kanyart dinamicban és hát vezetési élményben és teljesítményben a fasorban sem volt az 59-hez képest. Nem ment az rosszul, de én azt vártam, hogy az a -200 kg, 240 paci leszakítja a fejünket.
De akkortájt még te is, ezen az oldalon álltál. :)
Giuntini2019-04-14 07:51:19 // 116160
Múltkor le lettem cseszve, hogy negatív kampányt csinálok a 2,4-el szemben. Pedig ez egyáltalán nem igaz, sőt....
Csak a valóságot írtam le, hogy valamilyen külső ok miatt hajlamosak a hf repedésre.
De ennek nincs igazi valóságalapja amit írsz. Nagyon lehet vele menni és kanyarodni, csak itt nagyon ki vannak tolva a határok, más stílust igényel. Igen, a súly miatt tud orrtolóssá válni, de hidd el itt kevésbé érezhető mint hasonló erejű más fronthajtásosnál.
Haverom (futóműves) mondta, hogy ennél alig érezhető a hajtási befolyás szemben más fronthajtásosokkal. Mercis, de ez az új CLS az utolsó. És mikor vezettem alátámasztottam amit mondott,"nagy buta autó", és az én tapasztalom szeri t az valóban semmiféle vezetési élményt nem adott. Úgy hogy vezettem az első CLS-t, ami egészen más volt.
Hidd el abban a CLS-ben tizede élmény volt mint a 159-ben, pedig benzines volt. Nézd meg a Laptiming-et, valami hasonlót mondtak róla...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-14 07:39:14 // 116159
Akkor az a QV szar volt :))) Fasorban sincs a kettőnégy...
droberto2019-04-14 00:58:42 // 116158
Nem bírok aludni.
Rájöttem, hogy ezidáig átvert mindenki és tévhitben éltem.

Szerintem veszek egy F Astra 1.4 Ecotec-et.
Vagy legalább egy Pug 207-et.
Nem mehet így ez tovább.
Szeretnék megtanulni gyorsan fordulni.
droberto2019-04-14 00:48:20 // 116157
Ez milyen adatbázis? Kik vezettek, milyen körülmények közt, melyik nyomvonalon?
Hagyjuk már ezt. Ezt te sem hiszed el....
Az 1.9 Bravo megveri az 1.9 Alfát haha. Vicc, barátomnak volt Squadrával. Menni ment, csak fékezni és kanyarodni nem tudott. 200 kg ide vagy oda.
Nézd meg, hogy a QV Giut, mik megverték. Ez egy nagy vicchalmaz.
Nehogy már egy mcphersonos 150 lovas Opel Astralin gyorsabb legyen az 59-nél.
A 2.4 59 egyenesben is gyorsabb, kigyorsításkor és kanyarban is, mint egy 1.9 GT.
Én mentem tBi M-Air QV Giuval és egyáltalán nem hozta azt a menős érzést, mint a 2.4. Pedig én igazából benzin párti vagyok.

Gyuri kérdezhetek? Csúsztál te már kanyarban négy kerékkel? Mentél már kilinccsel előre? Pördültél már meg vizes úton? Ha igen és mégsem jön a lényeg, akkor ez nem a te autód. Minél gyorsabban add el és vegyél valami újat!
Liquid2019-04-13 23:23:49 // 116156
dízelnél gázra rúgni meg visszaváltani? :) minek? :) Ez nem az a világ.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 22:44:07 // 116155
Hogy jönnek azok ide? :-) De a lényeg inkább az, hogy más autók sem esnek le az útról. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 22:27:43 // 116154
Az automata? Nem tudom. Több idő marad mellette unatkozni, kozben meg sokkal gyorsabb mint a kézi váltás. Amennyit elvesz, annyit ad is az érzet ahogy dobálja a fokozatokat. Nem nagyobb szög a sportosság koporsójába mint a kettőstömegű és a villany pedál :-) Mikor volt ingered gázra rúgni visszagang előtt? :-) Engem a kettőstömegű jobban zavart anno, tervben is volt az egytömegűsítés. Hála az égnek most egyik autómban sincs. :-)
Nyilván a nyersességnek is vannak fokozatai, igazából a 159 2.4 és Giulietta viszonylatból indultunk ki. Kb ugyanazt a tempót nagyon másképp adják elő. Kinek mi áll közelebb a szívéhez. Nyilván az ember kompromisszumot köt, mert valójában közlekedni akar lehetőleg kényelmesen és biztonságosan, az se baj ha gyorsan. Ebben a 159 nagyon jó, és ezért nem fogok én sem egyelőre valami régi erős szörnybe ülni... illetve ültetni a családomat. :-)
Giuntini2019-04-13 22:22:29 // 116153
Azért ez nagyon de nagyon sántít! Józan ésszel csak belegondolva....
Én vezettem 147 1,6-ot, 145 1,6-ot. Próbálj meg úgy bemenni a kanyarba ezekkel mint a 159-el.
Liquid2019-04-13 21:23:31 // 116152
Az automata sokat hozzáad a TGV érzethez és elvesz a "sportosságból" szerintem.
Nyomod neki oszt megy. De az se mindegy hol és milyen körülmények között megy az ember. Autópályán tényleg gyorsvonat érzet, de ott meg a nyersességet egy kisebb, kevésbé zajszigetelt autóban a nagy zaj meg a motor bőgése adja nem az erő.
Egy ültetett kisautó tud gokart lenni, tudom. Volt 1.5-ös ültetett UNO-m. Na az gokart volt, de nyersnek nem nevezném.
Szerintem nyers nem tud lenni egy utcai autó, az valahol Karotta versenygépénél kezdődik.
Haddel2019-04-13 21:18:30 // 116151
Volt ma egy kis összeröffenés Várpalotán.Hangulatos volt ,csak az időjárás nem volt túl kegyes. De jó volt pár ismerőssel beszélgetni.
ATE TR2019-04-13 21:10:57 // 116150
A sokak által szidott 1.6 156, ezerszer többet adott vissza. ;-) Feleségem is mindig mondta, hogy a kicsit jobban érzi, ha veretni kell. Egyhat benzin. Hehehe
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 20:15:19 // 116149
Értem én.. azért ízlelgesd pl a Baloccoi időeredményeket.

A Giulietta QV 3:07, a Quattroporte 3:03 még ezeken túl. . A 159 2.4-et megveri az 1.9 Gt Q2 150 lóval, az 1.4 multiair Giulietta, a Punto EVO abarth, a Mito QV ha csak pár olaszt megnézünk. Azért ne abszolutizáljuk már a 159-et. Jó autó, gyors autó, de ez a határ kitolós mese csak egy érzet.
Giuntini2019-04-13 17:39:29 // 116148
Ezt már sokszor elmondtuk, hogy tágabbak a határok. A Giuliettánál mar 170 -el érzed hogy mész, a 159-nél 210-el érzed ezt. És ebben mi a rossz? A kanyart 80-al simán beveszed, ahol más autó 50-el elszáll... Ennyi. Ilyen a 159. A Masernél valszeg ez az érzés méginkább előjönne.
Shadin2019-04-13 13:58:10 // 116147
De azért én mégis általában a naggyal ingázok.
Mondjuk a gyerekek rendesen kihasználják szegény kicsit, ritkán kapom meg :-(
Most meg szerelhetem. Nem igazán napi használatra vettem a 145-öt.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 11:22:10 // 116146
Kb így valahogy :-D Az álom garázsban a TD helyett egy Lancia Delta HF Integrale állna napi bejárósnak, a másik oldalon pedig egy Quattroporte várná a hosszabb utakat. És kb pont ugyanez lenne a leosztás mint most, engem az Integrale-ből ki sem lehetne rángatni, Kinga meg bevásárolni is a QP-val járna :-DD
Shadin2019-04-13 10:36:47 // 116145
Értem én, 145-ösbe akkor ülök be amikor nagyon eriszdelahajam kedvem van, ill. HKÉ-re van szükségem, amit tud az autó már 120-nál is. A 159 meg "csak" szép, nagy és gyors.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 10:26:20 // 116144
Egyébként meg ha már fűnyíró, menj egy-két kört egy k100-as gokarttal. Talán 8 ló? Az nyers. Nagyon király élmény :-D
Petya19682019-04-13 10:18:32 // 116143
Köszi a választ!
Átadom az infókat.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 10:08:04 // 116142
A TGV effektet jelenleg a Sanghaji reptéri maglev adja legdurvábban:

Ebből semmit nem. lehet érezni, csak nagyon megy a táj. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-13 09:57:37 // 116141
Kb erről van szó, nyilván mindenkinek más az ingerküszöbe. Petbalog cartárs Giulietta-ját próbáltam, abban a 170 ló érezhető, érzed is hogy mész. A nyersesség volt a kérdés, a 159 nekem attól nagyon tabol áll. Aztán autót cseréltünk és a cartárs arca mindent elárult. Kb azt olvastam le róla, hogy ez csak ennyi? Aztán fél másodperccel később, mikor utolértünk pár autót, akkor jött rá, hogy gyorsan megyünk. Kicsit gyorsan közeledtek :-) Ki is csúszott a száján egy olyasmi, hogy 'azért megy ez'. De ha erre jár,majd megírja hogy hogy emlékszik :D Úgy éreztem ő sem tudta hova tenni az érzetet és a sebességet. Megszokható, de semmiképp nem nyers.
Shadin2019-04-13 09:38:00 // 116140
A 145-ben azt is gyorsnak érzem ami nem az, valóban raccsingosabb érzés, de már megint a TGV-t hasonlítjuk a fűnyíróhoz. Vagy fordítva :-)
Shadin2019-04-13 09:33:24 // 116139
Betesszük a Tibi MAP szenzorát és megnézzük mit csinál. Meg a légtömegmérőt sem próbáltad ki még!?
Jorjie2019-04-13 08:18:53 // 116138
Én értem, hogy Warbi miről beszél, vitt a 159-el. Véletlenül sem gyári :-) Rettenetes módon tud menni, az automata miatt a váltásokkal se megy el idő. Nem ez a probléma forrása. Amiről Warbi beszél, az az úgynevezett TGV érzés. Amikor rohadt gyorsan mész, de csak annyi jön át belőle, hogy kinézel és ku.. gyorsan mennek a fák. A dögerős német vasak szokták adni ezt az érzést. Persze meg lehet szokni, de aki mellette használ egy kisebbet is, az érzi a különbséget. Szigetszentmiklóson se hallottam rosszat Shadin 145-öséről :-)
Warbinak az hiányzik a 159-ből, "hogy ne csak gyorsan menjünk, hanem érezzük is azt, hogy gyorsan megyünk".
szelod92019-04-13 01:08:32 // 116137
Hali! Valakinek van tapasztalata ezekkel a csoda dízel porlasztó tisztító adalékokkal kapcsolatban? Vagy bármi egyéb ilyen cuccal?
Liquid2019-04-12 23:50:48 // 116136
Hááát ismét azt hiszem a tiéd más mint a többi, biztos hogy megvan minden ló és nincs a gázpedál alatt valami távtartó? :D
Mert ahogy az enyém megindul, mondjuk 2-3-ban azt tompának nem nevezném, nem persze mindig van nyersebb...
Vagy az automata miatt vagy a KKK turbo miatt, vagy túl gyári a programod.
Liquid2019-04-12 23:41:30 // 116135
Tomié emlékeim szerint 200 lovas volt, az Ő pulzálós programja nálam rendben volt. Én teszteltem Mankynak.
Zolibácsi2019-04-12 23:04:01 // 116134
nyers erőt úgy értem mikor már eu3-as(dpf,egr,swirl laps off) volt a kocsi és rajta volt a garett turbó megmankyzva. Giulietta még Dynamicban sem adta vissza azt a kb 80 ló és x nyomaték különbséget.
Minap kérdeztem a srácot aki megvette, hogy milyen a 159, hogy megy? vigyorogva mondta, hogy megy mint a disznó :-)
Attis2019-04-12 23:00:48 // 116133
Szia!

Az enyémben még "csak" 107ezer km van. Eddig minden működik. Múltkor beszéltem egy bontóssal, azt mondta hogy ez a motor örök élet meg egy nap. 5 fokozatú váltó van benne (F17-es GM). Egy opeles autószerelő mondta, hogy nincs mágnes az olajdekliben (ja igen, nincs leeresztő csavar sem, mert az opel ezt örök életűnek gondolta haha), ezért ajánlatos vmi spéci ragasztóval egy kis mágnest az aljára ragasztani, hogy a kis fémrészecskéket ne az olajban ússzanak.
Fogyasztás: szerintem nem vészes, de a dugót nem szereti.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-12 22:49:31 // 116132
Egyébként a 159-ből pont a 'nyers' erő hiányzik. Erő van, de nem nyers. Tompa. Úgy megy, hogy nem veszed észre. Aztán amikor fékezel, akkor érzed, hogy ez gyors, az autó meg nehéz :-)
A Giulietta nekem nyersebb volt. A m.air érzetre simán adott annyit mint a 2.4. Nem tudnám megmondani melyik megy jobban, de a Giulietta adja elő vidámabban. Pörög, akar, megy, él a kezed alatt. Nekem teljesen felfoghatatlan volt, hogy ez egy egynégyes. És ekkorát megy.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-12 22:42:40 // 116131
A Giulietta nekem is tetszett :-) Nagyon egyben van, és azt jó volt vezetni,sokkal Alfásabb volt nekem mint a 159. Könnyed fürge kis gép.
Ugyanakkor még az is túllövés a célon, már ami a városi autót illeti, végül nem. lett Giuliettánk. Én a TD-t becsülöm nagyon. 7 éve bírja. Igazi átmeneti válságautónak vettük, semmit nem csináltattam meg rajta 3 évig. Aztán elfelejtettük lecserélni :-) Az első vizsgára csak elvittem 2013-ban és átment. A másodikra már kellett egy féket csinálni rá és egy réteget lerángatni a hátsó kipufogó dobról. Azóta sem rozsdás a második réteg, gyári még az is. És nyúzzuk minden nap, indítjuk 5-ször 6-szor (önindító is gyári) minimum. 7 év alatt ette meg az ismeretlen korú akksit ilyen használatban. És soha nem állt meg, csak megy megy amíg van mit a tankból szippantani. A km nem is sok, de amit üzemórában, városi nyúzásban kap, azt egész hihetetlen hogy mennyire bírja. A TD mögött a kaput sokszor be se húzzuk. Én kiszállok, Kinga viszi. Ha visszaért, már indulok is vele. És a futóműve egy áldás :-) Zörög persze, régi olasz, hogyne zörögne. De van rugóútja, kényelmesen rugózik, van hasmagassága, bárhol elmegy. A hangja.. az szörnyű, nem is egy erőgép, de tökéletes célszerszám, ami még szerethető is. És Alfa visz mindenhova :-)
kiger2019-04-12 22:42:01 // 116130
Nekem a geometria akadozott kézzel is, van rá egy eléggé gány módszer (https://rsmegane.com/threads/megane-dci-vnt-turbo-clean.1665/) nálam bejött, de nyilván a normális megoldás a szétszerelés és tisztítás.
Zolibácsi2019-04-12 22:15:24 // 116129
Az az igazság, hogy mindig el ámulok a párom Giuliettáján mennyire jól össze rakott autó. Minden nap városban van nyúzva, néha én is megkergetem városon kívül és csak megy minden gond nélkül és sokkal kevesebb a fenntartása. Már a szemem is megszokta...
ami hiányzik belőle az a nyers erő amit az 159-m tudott, a kényelme és kinézete.
naponta egyszer át lapozom a hahut az autóscoutot és álmodozok, hogy egyszer újra lesz 159-em utolsó éves TI Q4 meg anyámtyúkja. Aztán rájövök, hogy a 22 éves puntó cabrió a lehető leg-racionálisabb döntés amit a lehetőségekhez mérten hoztam figyelembe véve a nap 2x9 km ovi-meló járatot. És még tudnám különböző kifogásokat sorolni hogy miért jó nekem így, közben meg sóvárgok....Azért jobb egy Alfában sírni, mint egy 'biciklin'
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak