dev1662013-12-17 16:49:15 // 69629
a beltér minőségében is visszalépes a 59, ha 66-hoz viszonyítjuk (anyagok, illesztések, minőségérzet), de az is igaz, hogy az 59 nem a 66 utóda, hanem a közép- és felső-középkategória közé pozicionált modell: a 66 tervezett utódjának padlólemezére épül (ezért ilyen nehéz és masszív), mégis az 56 utóda.
Zoli19802013-12-17 16:29:53 // 69628
Viszont abba egyetértek, hogy "az Alfa utód nélkül hagyta a 166-ost, és nincs más választás"
Sajna ezzel én is így vagyok, hogy fiatalabb csere esetén Alfában minden más modell visszalépés lenne, legfőképp helykínálatban.
Sajna ezzel én is így vagyok, hogy fiatalabb csere esetén Alfában minden más modell visszalépés lenne, legfőképp helykínálatban.
VKG231!!! (156+75)2013-12-17 16:17:46 // 69627
Vagy használni a Fiat-Lancia féle 5 hengereseket, azok még kuriózumnak is számítottak.
Vagy folytatni a Nord-féle 8V TS fejlesztését. (Ami persze sokkal drágább volt.)
Vagy folytatni a Nord-féle 8V TS fejlesztését. (Ami persze sokkal drágább volt.)
dev1662013-12-17 15:44:52 // 69626
sajnos az online sajtó manapság jelentős részben arról szól, h mindenáron gyártsunk tartalmat, ezzel növeljük a kattintások számát, így nő a bevétel is a reklámok után. ezért születik ilyen irdatlan mennyiségű silány és felesleges online tartalom. ez a cikk ékes példája ennek, ugyanis értéktelen, információtartalma 0, sőt még káros is, mert torz képet fest egy egyébként jó termékről.
dev1662013-12-17 15:38:51 // 69625
Nem a 2.0 TS erejével vagy fogyasztásával van gondom, hanem magával a konstrukcióval. Nem szabadott volna ennyire kiélezett és érzékeny motorral piacra dobni egyetlen alfát sem. Ha egy kicsit is más olaj kerül bele, mint, amit szeret, kopik mint a veszedelem. Márpedig a legtöbb TS-be így vagy úgy de kerül néha rossz olaj, ezért jellemzően 250e előtt motorgenerál lesz a a vége a mókának, de néha sokkal hamarabb.
Okosabb lett volna a fiattól annó egy alul erősebb, kisebb csúcsteljesítményű 4-hengeres motorcsaládot fejleszteni az utolsó TS széria helyett.
Okosabb lett volna a fiattól annó egy alul erősebb, kisebb csúcsteljesítményű 4-hengeres motorcsaládot fejleszteni az utolsó TS széria helyett.
VKG231!!! (156+75)2013-12-17 15:26:37 // 69624
Szegény jól leélt példány... A múltkori 5-ös touring bezzeg csúcsfull volt és hibátlan állapotú :D
Azért a felniért pedig rögtönítélő bíróság elé kellene állítani azt, aki feltette. Ennél még dísztárcsával is szebb lenne :D
Azért a felniért pedig rögtönítélő bíróság elé kellene állítani azt, aki feltette. Ennél még dísztárcsával is szebb lenne :D
Roll19832013-12-17 15:08:34 // 69623
Én is olvastam reggel azt a cikket, semmi mondandója nem volt, ráadásul elég leélt autót találtak hozzá. Azt se értem miért a Stump András írta, mikor van ott a szerkesztőségbe olyan, aki szereti az Alfákat.
W.2013-12-17 14:36:23 // 69621
A cikk gagyi, ezzel egyetértek! Nem tudom, hogy mi értelme van időről időre ilyen "csakírokmárvalamit" fajta semmitmondó írásoknak a TC-n? Viszont egy dologgal nam értek egyet: a 166-ot nyugodtan meg lehet venni ilyen motorral is! Persze nem nyújtja azt mint a V6, de nem rossz (nekem volt, tudom)! Éppen itt lesz az ideje írnom nekik egy bemutatást a 166-os feltámasztásáról.
dev1662013-12-17 13:39:29 // 69620
Övön aluli ez a cikk. "Érdekes", hogy amikor ilyen korú használt audikat vagy bmw-ket tesztelnek abból mindig valahogy kifogástalan, sérülésmentes példányok kerülnek terítékre és nem sok hónapnyi szabadban állás után közvetlenül. Ez a 66-os fapad, már sokat látott és semmiképpen sem megkímélt autó, plusz pont az a motor van benne, amivel 166-ot nem szabad venni. Az összes többi választható motor pazar.
A küszöb pedig azért rozsdásodik, mert fényezve volt, aztán olcsó és vékony lakk került rá, így aztán fémig kopott a küszöb felső éle. Persze, hogy rozsdásodik. De ha sportszerű lenne a cikk, akkor hozzátenné, hogy a 166-ra egyáltalán nem jellemző a rozsda. Amelyik rozsdásodik, az vagy olcsón lett javítva törés után vagy éppen beleemeltek a padlólemezbe.
Lefikázza az ICS-t miközben, 1998-ban a színes LCD, a DSP, a GSM és GPS olyan ritkák voltak mint a fehér holló még a felső kategóriában is. A 66-ban mindez alapfelszereltség.
Az alfák szétesnek.. az ilyen vitathatatlanul kompetens és hiteles forrásból származó közhelygyűjteményeken már csak mosolygok.
Vannak jobban és rosszabbul sikerült típusok, ahogy minden autógyárnál.A 66 sztem alfás és összeurópai viszonylatban is nagyon jó autó volt és még ma is az.
A küszöb pedig azért rozsdásodik, mert fényezve volt, aztán olcsó és vékony lakk került rá, így aztán fémig kopott a küszöb felső éle. Persze, hogy rozsdásodik. De ha sportszerű lenne a cikk, akkor hozzátenné, hogy a 166-ra egyáltalán nem jellemző a rozsda. Amelyik rozsdásodik, az vagy olcsón lett javítva törés után vagy éppen beleemeltek a padlólemezbe.
Lefikázza az ICS-t miközben, 1998-ban a színes LCD, a DSP, a GSM és GPS olyan ritkák voltak mint a fehér holló még a felső kategóriában is. A 66-ban mindez alapfelszereltség.
Az alfák szétesnek.. az ilyen vitathatatlanul kompetens és hiteles forrásból származó közhelygyűjteményeken már csak mosolygok.
Vannak jobban és rosszabbul sikerült típusok, ahogy minden autógyárnál.A 66 sztem alfás és összeurópai viszonylatban is nagyon jó autó volt és még ma is az.
mex862013-12-17 10:10:24 // 69619
érdekes :)
kár hogy az älläs miatt keletkezett hibäkkal foglalkozott fél cikk
de azért sok pozitivumrol is ir :)
meg kár azért is, hogy kb a legfapadosabbat tesztelték, felszereltségre meg motorra is az egyik legmezitlábasabb példányt sikerült kifogniuk aminek ahogy néztem nem volt tulzottan a részletekre adó gazdija, bär annyira nem nézne ki rosszul egy szép gyári felnifel emblémacsere után :)
amugy az utodot illetöen beletrafältak :D
én sem tudtam sokäig mi legyen helyette, Thesisen is gondolkodtam, aztän 159 lett de sokmindenben alulmarad sajna a 66hoz képest.
kár hogy az älläs miatt keletkezett hibäkkal foglalkozott fél cikk
de azért sok pozitivumrol is ir :)
meg kár azért is, hogy kb a legfapadosabbat tesztelték, felszereltségre meg motorra is az egyik legmezitlábasabb példányt sikerült kifogniuk aminek ahogy néztem nem volt tulzottan a részletekre adó gazdija, bär annyira nem nézne ki rosszul egy szép gyári felnifel emblémacsere után :)
amugy az utodot illetöen beletrafältak :D
én sem tudtam sokäig mi legyen helyette, Thesisen is gondolkodtam, aztän 159 lett de sokmindenben alulmarad sajna a 66hoz képest.
mex862013-12-17 09:54:07 // 69618
én is rossz termosztáttal nyomattam ki az elsö pár tankot
meglepetésemre nálam nem sokat számitott, csere utän sem sokat ment le
de mäs dizelemnél sem, koräbban
viszont benzinesnél sokat nyomott a latban
szoval ettöl nagy javuläst nem värnék, bär megintcsak hozzäteszem nekem 10V van lehet a 20V-nél vmiért többet számit bär csodälnäm
meglepetésemre nálam nem sokat számitott, csere utän sem sokat ment le
de mäs dizelemnél sem, koräbban
viszont benzinesnél sokat nyomott a latban
szoval ettöl nagy javuläst nem värnék, bär megintcsak hozzäteszem nekem 10V van lehet a 20V-nél vmiért többet számit bär csodälnäm
Grando2013-12-17 09:46:38 // 69617
Neee! :D Ez már a kegyelemdöfés itt. :D ;)
Trumpf (NagyVad)2013-12-17 09:39:38 // 69616
NagyVad a TotalCar-on!
Martinxa2013-12-17 09:39:32 // 69615
Hát olvastam itt elég meredek adatokat, nekünk augusztus óta van meg a 2.4 20v (129KW, automata, 18" kerekekkel) és akkortól számítva a nagy átlag ICS szerint, 6.0 valósban 6.2. Igaz, az autó kb 90%-ban vidék és autópálya használatban van, városban csak keveset jár, de azt sem mondanám hogy nyugdíjas tempóval használjuk. vidéken 100-110, pályán tempomat 140-150. Ebből mindenki azt hisz el amit akar, de nincs okom hantázni, meglepődtem én is nagyon amikor láttam.
bszl2013-12-17 09:31:20 // 69614
Annyi hozzátartozik a dologhoz, hogy kb. 150 km-t mentem vele ebből a 658 km-ből rossz termosztáttal, a többi 400-at már úgy, hogy ki lett cserélve. Lehet, hogy akkor a folyton hideg motor miatt zabált és ezért vitte el ennyire fel az átlagot. Bár az ICS a hideg motornál is kellemes fogyasztási adatokat írt (6.2 - 7.6 közötti).
Majd a következő teletankoláskor meglátom.
Majd a következő teletankoláskor meglátom.
mex862013-12-17 08:54:48 // 69613
658 km utän 57 liter az meredek...
mex862013-12-17 08:51:20 // 69612
nekem 10V van már 150le-s alapbol, igaz megirva (valszeg, ezt az ezen kivül kiprobält 6-8 db-bol gondolom)
gyäri kiskerekeken
ez 7 fölött csak akkor eszik ha dugoban äcsorgok vagy 180-190 fölött utazok tartosan
és ez nem hanta.
normäl hasznälatban simän 1000km fölött megyek egy tankkal, utäna lehet szämolni...
ebben 63as a tank mert mär 03as.
eleinte én sem hittem el hogy ilyen jól eszik.
de országúton simän eljärok vele böven 6 alatt is.
pályán mikor normälis tempoval jövünk (140 körül tempomattal) akkor is elvan 6 körül, ahogy irtam ha gyorsitunk 170-180 fölé tartosba akkor megy feljebb joval
20V gyäriba gondolom többet eszik, de DPF nélkül azért sokallom amit irsz bszl.
amugy az utód 159-el ami szintén 2,4 eddig 8,4nél ällok, de az DPF-es... :(
meg nem is irt. meg hät köztudottan nehezebb meg ott a kerék is 17
nem is megy ugy mint a 166
gyäri kiskerekeken
ez 7 fölött csak akkor eszik ha dugoban äcsorgok vagy 180-190 fölött utazok tartosan
és ez nem hanta.
normäl hasznälatban simän 1000km fölött megyek egy tankkal, utäna lehet szämolni...
ebben 63as a tank mert mär 03as.
eleinte én sem hittem el hogy ilyen jól eszik.
de országúton simän eljärok vele böven 6 alatt is.
pályán mikor normälis tempoval jövünk (140 körül tempomattal) akkor is elvan 6 körül, ahogy irtam ha gyorsitunk 170-180 fölé tartosba akkor megy feljebb joval
20V gyäriba gondolom többet eszik, de DPF nélkül azért sokallom amit irsz bszl.
amugy az utód 159-el ami szintén 2,4 eddig 8,4nél ällok, de az DPF-es... :(
meg nem is irt. meg hät köztudottan nehezebb meg ott a kerék is 17
nem is megy ugy mint a 166
Trumpf (NagyVad)2013-12-17 08:17:46 // 69611
A Thesis másról szól (anyagiakban is), de nemtudnám eldönteni hogy mellyik a szebb :). Amúgy én is ennyit fizettem a németnek a 166-osomért.
mreni2013-12-17 07:56:28 // 69610
1.4ig nézelődök :)
tegnap megnéztem egy manuál váltósat és egy portronic-ot,meg 2 thesist,de a thesis nagyon papásnak tűnik :D
tegnap megnéztem egy manuál váltósat és egy portronic-ot,meg 2 thesist,de a thesis nagyon papásnak tűnik :D
Trumpf (NagyVad)2013-12-17 07:52:09 // 69609
Szépnek itt az enyém, de annyit úgysem adsz érte...
Trumpf (NagyVad)2013-12-17 07:48:34 // 69608
Az ICS folyamatosan méri a fogyasztást, nemcsak két tankolás között, hanem régebbtől, attól függően hogy mikol volt kinullázva. Nálam 2-3 decivel mutat kevesebbet a valós fogyasztásnál. Méréshez ugyanannál a töltőállomáson és ugyanarról a pisztolyról kell tankolni, vagyis: teletölteni (kattanásig)-órakinulláz-kijárni a tankot-teletölteni (kattanásig)-óraleolvas és megvan az adott kilométerre az üzemanyag mennyiség. Városban már nekem is sikerült 10L-t produkálnom az automatával. Az adatlap szerint a dizel+automata kombó a legsúllyosabb egyéniség.
Béci Ɨ|ѯ2013-12-17 07:45:48 // 69607
Sajnos nem került gyártásba: 166 Q4 Ferrari motorral
mreni2013-12-17 07:29:24 // 69606
Srácok még mindig nem tud senki egy szép 20v sportronic-ot ami eladó? :))
bszl2013-12-16 23:44:03 // 69605
Azt nem tudom, hogy a kutaknál mernek-e "trükközni". Amikor vettem a gépet kb. két hete, akkor egy Mol kútnál hazaindulás előtt teletankoltam, azt követően ma egy AGIP kúton. (658 km után) 57 liter ment bele a kútoszlop számlálója szerint, ami reális mennyiségnek tűnhet, hisz nem sokkal tankolás előtt villant fel a sárga jelzőfény, így ha 69 literes a tank, akkor elvileg még kb. 12 liternyi tartalék lehetett is még benne.
Bár az is lehetséges, hogy a Mol-os tankolásnál korábban "lecsattant" a pisztoly és nem tankoltam akkor mégsem tele. Mindegy, a következő tankolásnál ugyanerre a kútoszlopra állok, aztán meglátom...
Bár az is lehetséges, hogy a Mol-os tankolásnál korábban "lecsattant" a pisztoly és nem tankoltam akkor mégsem tele. Mindegy, a következő tankolásnál ugyanerre a kútoszlopra állok, aztán meglátom...
dev1662013-12-16 22:29:55 // 69604
nem tudom, hogy igaz-e, de az én forgalmimban 1615kg van, mint saját tömeg. Mindig sokalltam, de nincs hivatalos adatlapom, h leellenőrizzem.
dev1662013-12-16 22:25:45 // 69603
Hacsak a 30% nem volt végig dugóban ácsorgás, akkor kicsit sok a 8.67 vagy trükköztek a kúton a legutóbbi tankolásnál és kevesebb üzemanyagot kaptál, mint amennyit kifizettél. Azért merem ezt megkockáztatni, mert az ICS fél liternél többet nálam még sosem tévedett a 2.4 JTD 20V-ben (a 10V-ben akár 1L különbség is lehet).
Én rátankolásos módszerrel mérve vegyesben (kb. a fele város) manuális váltós 166 2.4 JTD 10V-nél 7,2, a 20V-vel 7,3 literes átlaggal járkálok.
Én rátankolásos módszerrel mérve vegyesben (kb. a fele város) manuális váltós 166 2.4 JTD 10V-nél 7,2, a 20V-vel 7,3 literes átlaggal járkálok.
Andy2013-12-16 21:39:37 // 69602
Fogyasztásügyileg itt majdnem mindenki hantázik. :)) Mit vársz amúgy egy másfél tonnás autótól????
Nálam az ICS adatai mindig hulla pontosak. Meg a gyerekében is.
Nálam az ICS adatai mindig hulla pontosak. Meg a gyerekében is.
tipoatti2013-12-16 21:35:12 // 69601
Az EURO4-es 1,9 Mjet GT-m is 9 körül fogyaszt, tehát a tiéd bátran nevezhető ECO-nak. :)
tipoatti2013-12-16 21:33:07 // 69600
Érdekes amit írsz, mert az ICS nem arról híres ( a többi típus trip computer-ével ellentétben ), hogy nagyon hantázna. Az összes 166-omban eddig pontosan tájékoztatott.
Cro1662013-12-16 21:32:37 // 69599
Nekem 7 az átlag..az elmúlt 60 000 km alatt :)Igaz 10 szelepes. Írass hozzá egy jó programot, és kevesebbet eszik (állítólag). Vagy cseréljünk :DD
bszl2013-12-16 20:59:13 // 69598
Teletanktól teletankig 8.67 jött ki fogyasztásra (70% városon kívüli 30% városi üzemeltetés mellett) finoman járva. (Az ICS szerint meg 6.2... ezek szerint arra nem annyira lehet alapozni)
Kissé soknak érzem a 9 liter körüli fogyasztást, amellett, hogy a 75-ös 2.4 TD ugyanilyen viszonyok mellett 6.7 körül eszik, illetve figyelemmel arra, amiket erről a típusról eddig olvastam.
Kissé soknak érzem a 9 liter körüli fogyasztást, amellett, hogy a 75-ös 2.4 TD ugyanilyen viszonyok mellett 6.7 körül eszik, illetve figyelemmel arra, amiket erről a típusról eddig olvastam.
dpetrenyi2013-12-16 19:50:42 // 69596
Csatlakoznék, köszönjük a segítséget,szervezést és az idődet.
Cro1662013-12-16 17:27:10 // 69595
Nincs mit, szívesen..máskor is..ha úgy alakul :)
atis_166jtd2013-12-16 16:44:52 // 69594
Nagyon szépen köszönjük neked a segítséget és persze a munkádat.
Zotya 1642013-12-16 14:17:27 // 69593
Teljes mértékben igazad van. Egy adakozással kapcsolatban,ne legyenek már kikötések. Ha teheti 5 ezret,ha nem 100 ft-ot ,de adott és ezekben az esetekben ez a lényeg,nem az adományozott összeg nagysága.
ystuc2013-12-16 14:10:59 // 69592
Ráadásul agresszívan spam-elve. Mert az összes topicba beírta. Ahogy nézem, az admin már törölte is, de nagyobb értelme lenne egy cikknek a főoldalra. Én így gondolom...
ChrisVaughn2013-12-16 14:06:10 // 69591
Nem akarok kötözködni, és nagyon szép gesztus ez a kezdeményezés. DE. "Ha adakozol: Minimum összeg 1000 Ft."
Ha valaki nem annyira van elengedve anyagilag, de mégis szeretne adakozni, mondjuk a minimum összeg felét, az inkább ne is tegye?
Most nem azért, mert nem tehetem meg, de nem értem ezt a minimum összeget. Hiszen minden adomány segítség, nem?
Ha valaki nem annyira van elengedve anyagilag, de mégis szeretne adakozni, mondjuk a minimum összeg felét, az inkább ne is tegye?
Most nem azért, mert nem tehetem meg, de nem értem ezt a minimum összeget. Hiszen minden adomány segítség, nem?
Rossi&Zsu2013-12-16 13:52:20 // 69590
ALFÁSOK AZ ÉLETÉRT!
Alfások fogjunk össze karácsony közeledtével és mutassuk meg mire vagyunk képesek.
Alessandro Gianluca Montalbano kezdeményezése alapján Pintér Zalánnak gyűjtünk, aki egy 7 hónapos szemdaganatos kisbaba.
http://zalan2013.wordpress.com/
Nem akarok regényt írni, mindenki tegye amit jónak lát.
Ha adakozol: Minimum összeg 1000 Ft.
10918001-00000060-46220006 Unicredit Bank Szovátai Sándor néven találod
Közlemény: Pintér László Zalán részére
Az adományt személyesen elvisszük Zalánnak Alfával :) és a média segítségét kérjük az átadás hírverésére!
Bővebb info: Nálam privi, vagy ÖTLETGAZDÁNÁL Facebookon.
(Kérem, hogy mivel magán bankszámláról van szó, a zsudie@citromail.hu- címre írjátok meg, mennyit és ki utalt, hogy 100%osan az az összeget kapja meg! )
HAJRÁ ALFÁSOK! FORZA ALFISTI!
Cro1662013-12-16 13:48:39 // 69589
Naptár 2014 projekt befejező stádiuma, a kézbesítés, már csak a postáson múlik !
Köszi mindenkinek a közreműködést! :)
Köszi mindenkinek a közreműködést! :)
atis_166jtd2013-12-15 22:40:07 // 69588
Skacok nem ide vág de hátha tudna valaki segíteni. Lancia Kappa 1999-hez kellene használati utasítás. Mert hát lett a családban egy ilyen. Ha valaki tud kérem szépen segítsen benne. Előre is köszönöm.
kalo166TB2013-12-15 18:16:02 // 69587
várjuk szeretettel :)
GTPeti2013-12-15 15:06:59 // 69586
Pont nemrég volt szó az ajánlott olajokról az Olajtopicban. Az 5W30-at eleve elfelejtheted, azok csökkentett filmstabilitásúak, cserébe DPF-kímélőek. (Ki-ki döntse el, melyik a fontosabb, a motor+turbó, vagy a DPF.)
Az alábbi listából én a GT1-et tenném bele (nem a neve miatt. :).
(Csakis 5W40-et!!)
Az alábbi listából én a GT1-et tenném bele (nem a neve miatt. :).
(Csakis 5W40-et!!)
bszl2013-12-15 14:44:00 // 69585
Nem mondtam, hogy nem jó a Selenia :)
Azonban MoS2 adaléknak vannak olyan tulajdonságai, ami miatt nehezn mondanék le róla. Egyedül azt nem tudom, hogy ebbe a motorba mehet-e? (Amúgy nem ragaszkodom a Fuchs-hoz sem, ami ezt gyárilag tartalmazza, mert be lehet bármely olajba keverni, így a Selenia-ba is... Csak be szabad-e?:) )
Azonban MoS2 adaléknak vannak olyan tulajdonságai, ami miatt nehezn mondanék le róla. Egyedül azt nem tudom, hogy ebbe a motorba mehet-e? (Amúgy nem ragaszkodom a Fuchs-hoz sem, ami ezt gyárilag tartalmazza, mert be lehet bármely olajba keverni, így a Selenia-ba is... Csak be szabad-e?:) )
Smith2013-12-15 14:19:00 // 69584
Smith2013-12-15 14:03:20 // 69582
Selenia WR miért nem jó? Igaz párszáz ft-tal drágább mint a fuchs, de az a gyári, és akkor nem kell rajta agyalni hogy mit tegyen bele az ember? :)
bszl2013-12-15 13:25:51 // 69581
Igazából nem a 10w vagy 5w amin agyalok. Azon gondokodom, hogy ez a molibdén diszulfidos Fuchs Titan mehet-e a 166-osba...? Ebből csak egy féle van:
Fuchs TITAN CFE MC 5W-40
A többi 5w-s Fuchs nem tartalmazz MoS2-t:
Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30
Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30
Fuchs TITAN GT1 5W-40
Viszont nem tudom, hogy ehhez a motorhoz mehet-e a MsS2 adalékolt olaj...
Fuchs TITAN CFE MC 5W-40
A többi 5w-s Fuchs nem tartalmazz MoS2-t:
Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30
Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30
Fuchs TITAN GT1 5W-40
Viszont nem tudom, hogy ehhez a motorhoz mehet-e a MsS2 adalékolt olaj...
Cro1662013-12-15 08:32:36 // 69580
Naptárprojekt 2014
Érintettek!
Aki még nem utalt,befizetett az tegye már meg legyen szíves,és a postacímet mail-ben kérem küldjétek, mert címezném a borítékokat, talán holnap fel is adnám a postán, ha minden jól megy, és megkapom a kész naptárakat!
Köszönet.
Érintettek!
Aki még nem utalt,befizetett az tegye már meg legyen szíves,és a postacímet mail-ben kérem küldjétek, mert címezném a borítékokat, talán holnap fel is adnám a postán, ha minden jól megy, és megkapom a kész naptárakat!
Köszönet.