Fórum >> Típusok >> 164-166

BFMSE2008-05-13 20:57:46 // 39929
De merre? Eperben nem találom :)
Gábor1662008-05-13 20:36:40 // 39928
Pedig kiiktatni nem hülyeség! Csak gumitestű ember kell hozzá. Az enyémet se én csináltam, hanem egy haver. Megfelelő gabonanemű ellenében. :-)
grande bandi2008-05-13 20:05:04 // 39927
Hali!
Koszi mar megoldottam, csak a csatlakozo volt szetcsuszva es nem erintkezett rendesen.
Gábor1662008-05-13 19:46:15 // 39926
grande bandi:
Lehet már késő, de két képpel tudok (még talán) segíteni.
Cro1662008-05-13 19:35:23 // 39925
Van:)
Zoard2008-05-13 19:28:17 // 39924
Biztosan kell lennie sztem!!!!
BFMSE2008-05-13 17:39:34 // 39923
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy a 166 V6 TB-n van benzinszűrő?
Putyesz2008-05-13 16:35:18 // 39922
igen,most már felvilágosultam:)!
Cro1662008-05-13 15:45:38 // 39921
Ha ismert a probléma oka(fagyálló került az elektronikába),akkor egyszerű a megoldás..radiátor csere+elektronika csere+valamilyen módon védeni,pl becsomagolni,hogy legközelebb "megussza":)
Adok-veszek-be van egy 3.0 V6 amit bontanak (svájcból) kérdezz rá,hátha automata.2008.05.03 -án tették fel a hirdetést(most az 5. oldalon van éppen)
Cro1662008-05-13 15:29:25 // 39920
sööt..már látszik a megoldás a Don álltal feltett képen is( 39913) :))
Cro1662008-05-13 15:24:55 // 39918
Csak azt nem értem,miért Shell-t raktak bele amikor szervizelték utoljára:))
Alig várom hogy cserélhessem,rakom bele ami elő van írva!:)
Csak addig ki kell találni,hogy 10-40, vagy 5-40-est kellene bele önteni:))
Cro1662008-05-13 15:21:18 // 39917
Én meg naivan azt hittem,mindegyik sapka egyforma..xoval a megoldás:
:)
zentaierika2008-05-13 13:55:17 // 39916
Sziasztok! Az alábbi problémára keresek megoldást, tanácsot ötletet...stb!
Az automata váltóelektroninánkat megette a radiátorból rácsöpögő fagyálló. / Alfa l66 van!/ A jelenség az alábbi: elkezd hangosan búgni a váltó, majd megáll az autó, semmilyen sebesség nincs rajta. Motor leáll, (lehetőleg félre), tízperc várakozás után újra indít és megint van sebesség, kb2-3- kilóméterre. Hát elég macerás volt hazamaenni!
Putyesz2008-05-13 06:56:29 // 39915
jó,igen:)!ezek szerint szerint nem jól tettem fel a kérdést:)!
Don Gombóc2008-05-13 06:46:01 // 39914
Persze az elsőre gondoltam.
Don Gombóc2008-05-13 06:44:08 // 39913
Szétartást ír a gyári adat-4-et, mert van előtte egy minusz jel de ez tényleg nem jó mert nekem így már egy garnitura gumit elzabált. Most minusz 1mm-re van állítva de így is látszik egy kicsit, de jó, bár legközelebb nullásra állíttatom.
farki2008-05-12 22:58:15 // 39912
Csak nem a hétszáztízes alkatrészt?
:-D
Cro1662008-05-12 22:11:13 // 39911
Az olajsapkára rá van írva mit kell beleönteni:))
Spyder2008-05-12 22:03:48 // 39910
Köszi!
Ez nagyon hasznos volt, az ICS kibillentésénél kicsit elakadtam és idő hiányában nem volt időm kisérletezni. Ez alapján még egyszer nekiugrom.
Cro1662008-05-12 22:00:58 // 39909
szerintem az összetartás is elírás..5,5mm az nagyon soknak tünik
Ágos1662008-05-12 21:09:00 // 39908
Sziasztok!
Van 1 166-om 2.0 TS
Sima 5 sebes váltó van benne, és v.miért huzamosabb 5.-ben való utazások során beszorúl a váltó!!(csak és kizárólag 5.-ben csinálja, és ha sikerűl kiműteni, megy tovább)
Váltó olajat már lecseréltem 1x,ideig-óráig javúlt a dolog.
Volt már esetleg hasolnó problémátok-tudnátok v.mi tanácsot adni???-mire számíthatok???
Előre is köszi!!!
Don Gombóc2008-05-12 09:47:49 // 39907
Nem az első kis kék lila a te modelled Carlito? :)
W.2008-05-11 19:46:46 // 39906
Új főképet szerkesztettem..:)))
Spyder2008-05-11 15:47:20 // 39904
Köszi a segítséget!
Megyek átültetem a leírtakat a gyakorlatba:) Remélem nem török el semmit :)
grande bandi2008-05-11 15:34:37 // 39903
Hello! a sebvalto koruli muanyaggal kell kezdeni azt elegge konnyen ki lehet pattintani a helyerol ,mikor azt kijatszottad utanna a fekete keretet kell levenni amit azt hiszem 4 lemezcsavar fog a helyere es utanna johet az ICS ami elolapostol jon ha minden igaz de csak egy kicsit buktasd ki ,mert az ics oldalan 2 rugos bizbasz meg tartja , azokat ne tepd le. Ha jol emlekszem ennyi lenne, de azert ovatosan es turelemmel:-)
Gonosztevő2008-05-11 15:09:05 // 39902
Szép gyüjtemény! Gratula!
Spyder2008-05-11 14:15:28 // 39901
Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni, hogyan lehet a 166-os középkonzolját szétszedni.
Köszi!
Charlie 1662008-05-10 20:51:19 // 39900
Jobbszélső rulez !!!!
Naná hogy a " jobboldali ":):):):)
Putyesz2008-05-10 19:01:03 // 39899
Üdv Urak!olajcserére készülök!milyen olajat ajánlotok???ja dízelhez:)!
W.2008-05-10 16:44:14 // 39898
A családi autóparkunk...:)))
Arno1662008-05-10 14:17:27 // 39897
Arno1662008-05-10 14:08:02 // 39896
spárgás módszer, kerékállításra:

http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?t=7388
Arno1662008-05-10 14:00:00 // 39895
nno, ez erdekes...

mert a gyári adat -0'23 +- '20-at ir...
5.5mm összetartással...


a dőlésem meg nekem is 1 fokon túli... (ami nem baj, mert jobban terpeszt...kanyarban stabilabb...csak fura h 1 fokkal a gyari felett van.... de ha masnal is, akkor valszeg a gyari adatok rosszak... :-/ )

-1'32 illetve -1'29... az enyem...

-0'17 illetve -0'15 összetartással...
(ez sacckb 4mm... azaz közel a gyári)
Arno1662008-05-10 13:47:15 // 39894
Köszi! Akkor nem ettől van kipuffhangja :)

... valszeg marad a lyukas kozepdob, vagy szmotyis katalizator...
annak ellenére h kipuffos szerint nem szelel... valszeg a kat. burkolat eltakarja a lyukat... (flexicsovek ujak)
Don Gombóc2008-05-10 10:37:37 // 39893
Így néz ki hátulról a lámpa sajna részletesebb kép nincs, de a bal oldalán ott a motor, és a tompított foncsornál benézve balra lehet látni a gömbfejet és a toló rudazatot.
Mickey2008-05-10 01:50:06 // 39892
Kicsit azért kőrbe tudnád írni,hogy hogy sikerűlt!?
grande bandi2008-05-09 17:31:14 // 39891
En mar siman raktam be xenonba is es nem xenonosba is ,nem volt semmi gondom egyiok oldalon sem. igy leirni most nehez sajna ,de ugyeskedni kell vele, ha sehogy sem akar ott maradni akkor valami le van torve , sajna a behozott gepek nagy reszenel elvan baszarintva a motor ,mert ugy nez ki nyugati kollegaink nem nagyon tudjak ,hogyan kell hozza nyulni.
Mickey2008-05-09 17:28:40 // 39890
A gömbfely van kiugórva és nem tudom visszapattintani!
Don Gombóc2008-05-09 17:12:36 // 39889
Ki kel venni a lámpát mert máshogy nem férsz hozzá. Vagy ki van ugorva a helyéről a kis gömbfej ami mozgatja vagy el van törve. De sajna a lámpa csak a lökhárító levételével szerelhető ki.
Mickey2008-05-09 17:09:49 // 39888
Sziasztok!
Nem tudja véletlenűl valaki,hogy hogyan tudom visszarakni a fényszóróállító motort mert most lötyög a helyén a foncsor!
Segítségeteket előre köszönöm!
Üdv.
Don Gombóc2008-05-09 15:44:35 // 39887
Még jó hogy nem menetközben.
Cro1662008-05-09 10:56:07 // 39886
2 hónappal ezelötti állás alapján az én verdámon a kerékdőlés fokban:
bal -1*12
jobb -1*20

érdekes,hogy ehhez adott neki minuszos összetartást(- 1,2 mm )
Tanulmányi emlékeim szerint pedig a minuszos dőlést,plusszos összetartással lehet korrigálni,hogy ne kajálja le a belső felét a guminak.De szerinte ezek a gyári értékek.
Viszont elképzelhető,hogy igy stabilabb pl kanyarban az eleje.
Grando2008-05-09 08:20:31 // 39885
Erhardot keresd meg. Ő alkatrészeket árul. ;))
Petya (ex 164 v6 TBI)2008-05-09 07:36:29 // 39884
Tisztelt Nagyvadosok! Tudom hogy szinte lehetetlen próbálkozás, de ha valaki tud 164 v6 tb-hez vezérműszíj feszítő görgőt az jelezze, mert elég ramaty állapotban van. Vagy valami megoldást tud rá az írjon. THX!!!
bali2008-05-08 23:02:33 // 39883
Örülök, hogy megoldódott :) És egyben gratulálok is! Nem kis teljesítmény ahhoz a csatlakozóhoz hozzáférni.
Zsül2008-05-08 19:52:55 // 39882
A Vaterán láttam 25e-ért pár napja én is, nekem is kellene cserélni, de majd elöbb Bandival kell beszélnem.
grande bandi2008-05-08 18:46:20 // 39881
megvan!!! szet volt csuszva a csatlakozo es nem erintkezett rendesen mindig. most csusszon szet ha bir..
Firemanus2008-05-08 18:20:25 // 39880
Minden világos kérem!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak