Fórum >> Típusok >> 164-166

medcare2013-11-25 13:06:19 // 69179
Nemá, hogy nincs egy valamire való műanyag doboz, ami befogadja az elektronikát? Amúgy a Te verdádban nincs gyári riasztó?

Ahogy nézem ebben a DTE-ben létezik egy csatlakozó a számítógéphez. A csomagtartóban jobb oldalt van egy kis lehajtható ajtó. E mögül hallom a kp zár vezérlő modul csipogását meg valami relé hangot. Ott lóg egy vezeték ledugózva. Eddig nem tudtam mi az, de ezek szerint ez az a csatlakozó. Lefotózom, felteszem. Talán tudja valamelyiktek, milyen csatlakozó (valszeg soros).

Keresnem kell valamilyen diagnosztikus software-t.
Smith2013-11-25 10:26:02 // 69178
Bicskakulcs ház felejtős téma. Gyári kulcs egy vagyonért, vagy semmi.

Ja hogy neked van gyári riasztód is? Lehet hogy az bizergálja a zárakat is?
medcare2013-11-25 10:04:52 // 69177
Most nézegetem a riasztó-ajtózár központ kapcsolását. Elvileg van rajt diagnosztikus csatlakozó!!!

Milyen kábellel, programmal lehetne szólásra bírni? Foglalkozott már ezzel valamelyiktek?
Csótány2013-11-25 09:05:29 // 69176
hello én is most futottam le ezt a kört 6 és 1/2 J X 16 ET 41 elvileg a peremnél 43 cm a belső peremnél 36 körüli.
medcare2013-11-24 22:28:11 // 69175
166-os szögletes kulcs házához van javítókészlet? A gombok kiszakadtak. Vagy van olyan bicskakulcs ház,melybe az elektronika és a kulcsszár átrakható?

Ilyen:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS94pRTBLiRULejvbSPC4JID9DNUAdzvWNe0zrkztYssAaBpOU5qg
kalo166TB2013-11-24 20:16:31 // 69174
köszönöm a kiigazítást, nem vagyok hozzáértő, próbáltam a saját szavaimmal.... :) a gyertya tippet is köszi, tudsz típust/forrást mondani? még 1x köszi
sprint832013-11-24 19:44:07 // 69173
Nálam volt hasonló probléma. Az autóm FL-es volt, tehát az ICS 2001 utáni, DSP-t tettem bele és amiből bontottam a cuccot az '99-es autó volt. A DSP-s kábelkötegben át kellet pár vezetéket cserélni ahhoz, hogy működjön minden funkció ne csak a rádió. Lehet, hogy nálad is ez a gond. Viszont bele telt pár órámba mire kiméregettem mindent rajz nélkül.
Don Gombóc2013-11-24 19:34:18 // 69172
Kipu oldalon, ( turbina oldal ! a másik a kompresszor oldal :-) ) Sokszor, persze benzinesről beszélünk, tehát autóról. :-) a gyertyákról leolvadó elektród darabkák szoktak kárt tenni a turbina lapátban. Ezért érdemes megfelelő gyertyát tehát platina gyertyát venni bele, aminél ez nem fordulhat elő, és legalább alsó hangon bír 60 ezer kilométert is. Ja és alig drágább. A csöves gyárilag ajánlott gyertyákat sajna 20 ezrenként kell cserélni, vagy inkább olajcserénként, mert a turbós nagy hőterhelése megeszi őket.
Don Gombóc2013-11-24 19:24:42 // 69171
2001 ben volt szoftver váltás az ICS-nél és a navis lemezek programjánál is. Létezik mókázás.
Don Gombóc2013-11-24 19:23:09 // 69170
60 Ah-s akksit használtam 6 évig, aztán a szarvas kalandom után állt egy télen és szétfagyott. Ha egy benyás nem indul pöccre az gáz. Jó a 70 72-es is persze. De ez nem dízel. 100-as? Max. trakeszbe. :-)
Tommy sk2013-11-23 21:25:38 // 69169
Sziasztok az létezik hogy egy 99-es 166-ból kiszerelt ICS nem kompatibilis egy ujabb 2001-es 166-al?? vettem egy bontottat de csak a rádió megy rajta, semmit nem lehet vezérelni róla...
medcare2013-11-23 20:42:22 // 69168
http://www.hestore.hu/cat_175.html

Valami hasonlót vettem jómagam is. Az a kis fehér csíknem is zavaró.
Ricsi 1472013-11-23 20:00:07 // 69167
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_distinctive_nevre_irva-7254417 Esetleg ő róla van valakinek valami infója?
atis_166jtd2013-11-23 19:22:19 // 69166
Valaki meg tudná mondani mekkora a 16-os felni belső átmérője ami rámegy a nagyfékesre? Elöre is köszi.
FRC2013-11-23 18:22:29 // 69165
Sziasztok!

1 Gombos kulcsot keresek. esetleg csak az elektronikát.


medcare2013-11-23 17:25:24 // 69164
Állítólag nem foroghat rajta a fémfül. Cseréljük.

Megnéztem, kipucoltam a légtömegmérőt. Most kissé egyenletesebb az alapjárat, könnyebben indul (amúgy ki kell cserélni az izzítógyertyákat - 2-t).
Érdekes, amit MES mért. 2900-as fordulatig az elvárt légmennyiség korrelál a mért értékekkel. :-) (350-650 mg/i) Ez után hirtelen 1200 kellene neki, de csak 750-et mér (Ezen a fordulaton éreztem korábban, hogy megtorpannak a lovak.)

Amúgy kb. 2 éve kellett cserélni turbót, szinte új.

Az okot szerintem Ti tudjátok, megosztanátok velem? Köszönettel.
Ricsi 1472013-11-23 16:05:40 // 69163
Szevasztok! Ha esetleg valaki tud eladó Facelit utáni 2.4-es 175 lovas 166-ot az legyen olyan kedves, hogy szól nekem!
Imyx2013-11-23 15:28:40 // 69162
OK, kösz !

@ Grando - neked is.
dev1662013-11-23 14:07:24 // 69161
Több akkuboltban is tudnak max. terhelőáramot mérni, abból látszik, mennyire kristályosak a lemezek és hogy érdemes-e cserélni. A terheletlen 11,9V kevés, télen biztosan lesznek gondjaid, ha nem cseréled az akkut.
Grando2013-11-23 13:41:05 // 69160
Nem. :)
Imyx2013-11-23 12:54:46 // 69159
OK, köszi! :-). Az indítózás sokáig tart még 15-20 fokban is, ezért gondoltam, hogy nagyobb akksi kellene bele. De lehet, hogy gyertyacsere is érik.
Vagy a V6-nak több idő kell, amíg beröffen??
Grando2013-11-23 12:15:13 // 69158
70 Ah-s akksi kell a benzineseknek hivatalosan, így a V6-oknak is. A dízeleknek írnak 100 Ah-t.
Ettől függetlenül sokan 100 Ah-s akksit használunk a V6-ban is. ;)

A mért értékkel kapcsolatban meg majd valamelyik szaki nyilatkozik... :)
Imyx2013-11-23 11:51:44 // 69157
Ma ránéztem az akkura, nyugalmi állapotban 11,865 V-on van. Mennyire kevés ez? :), készüljek fel akkut vásárolni? Alapjáraton nem mértem.
Jelenleg 88 Ah-es akksi van benne. A V6-nak kell a 100ah-es?
Thanks.
mex862013-11-23 11:03:05 // 69156
üdv

ha navis, húzd le a navi fejet, mert a GPS-ről akar időt állítani ami nemigen jön össze neki. ezután majd a rádióról fogja vagy be tudod manuálisan is állítani.

cd tárhoz nem tudok hozzászólni.
Mr.Gabesz_1452013-11-23 10:48:39 // 69155
Üdv! Lenne pár kérdésem. Nemrég vettem egy 166t és volna pár kérdésem! Sajnos sehogy sem tudom az időt beallitani a gépen :) vicces de kicsit zavaró délben ha kiirja hogy hajnali 2 van :) a másik hogy azt írja ki hogy nincs CD tár pedig be van dugva. Vettem egy loudlinket de az sem akar működni. Pirosan és zölden villog folyamatosan. Tudok a cdk között lepkedni de nem tölti be a számokat.
Előre is köszi a segítséget!
forrasr2013-11-22 23:11:08 // 69154
nah azé' ne temessük őket...:)
csak az ajtó sérült? akkor még szerencsés a helyzet
Xantiát most fényeztettem a múlt héten, kaptam hozzá küszöbökhöz javítólemezt, aztán lecseréltettem őket meg kapott a teljes bal oldala meg teteje fényezést, bal oldali ajtókon volt egy karc ami már vétel óta rajt volt, aztán lejavítattam őket, tetejéről meg kezdett málni a lakk, sárvédőket meg melléfújattam a színe miatt, péren csinálta egy szaki, Kutassy is hordja hozzá a kocsijait, elég szépen dolgozik, meg meg is lehet fizetni
mex862013-11-22 22:13:54 // 69153
huhuj ez se hangzik túl jól...
nem sok van vissza annak a csigának sem.

úgy tűnik ez tényleg nem Nagyvadak időszaka :(
mex862013-11-22 22:13:12 // 69152
nincs mit!

arra figyelj hogy próbáld fokozatosan huzatni amig igy viselkedik, ne hirtelen lépd le, akkor kisebb eséllyel tilt be.
meg hát a csigának sem vitamin ez az állapot, ez mondhatni egy önvédelmi funkció hogy ilyenkor betilt :D nehogy lerugd róla :D

volt egy offos (német prémium :D) felhúzott vasam amiből ki volt írva ez a "funkció", egész télen nem voltam hosszú úton vele, szépen leragadt a geo, aztán utána vmiért racsing volt, a turbó tengelye meg eltört mint a ropi :D ott is szűkben maradt a geo... el tudom képzelni mit kapott az a csiga. persze felkapta az olajat is a törött tengelynél, de sikerült megfullasztani :D
sőt azóta volt mégegy törött tengelyű másik német prémium vasam is ami alattam állt meg hasonló módon (3betűs) pedig esküre azt nem is gyúrtam :D
kalo166TB2013-11-22 21:54:32 // 69151
jah, mindennek örömére kapott egy alapos glancolást kívül-belül + bőrápolás....mintha új lenne:))

Alfás Viktor (NagyVad)2013-11-22 21:44:11 // 69150
Sziasztok!

Lefoszlottak az ICS tekerő gombjai!

Mit lehet vele tenni?

Mivel lehet pótolni!

Üzit kérhetem priviben? :-)
kalo166TB2013-11-22 21:12:37 // 69149
nah jönnek a gondok sorjában...: legutóbb ics pusztult ki, aztán a leömlőnél egy csavar törött ki, valami eszméletlen hozzáférhetetlen helyen, hangja traktorokat megszégyenítő volt, most meg, hihetetlen...másfél nap állás után indítás, minden ok, indulás, nem megy...szétszaladtak a lovak. irány szerviz, kipu oldali lapát beállva a turbóban, persze, hogy nem voltak lovak, hisz fel sem pörgött. turbó előtt kipu lebont, turbó tiszta belül, többen is megujjaztuk:) némi ujjazás után lapát pörög, nocsak, de olajfolyás, kék füst, semmi, hihetetlen. oké, induljunk: gép harap mint disznó, viszont más lett a hangja a turbónak. valamiféle visító hangja van egészen addig, míg el nem kezd igazán tölteni, ott minden oké, de amíg felpörög....szóval érzetre olyan, mintha most is szorulna, és csak akkor indul meg, amikor már nagy mennyiségű gáz tolja a turbot. asszem nem kockáztatok/kísérletezek, csere...pár cartárstól már kaptam tippeket, szóval nekilátok....ez van
Andy2013-11-22 21:00:50 // 69148
Az első albumod második száma volt a "nyüszög már megint" ! Nagy kedvencem volt ez a nóta. ;))))
Petya 2.42013-11-22 19:04:08 // 69147
Megpróbálom megkergetni és majd meglátjuk. Köszönöm a segítséget!
tipoatti2013-11-22 17:35:53 // 69146
VISZONT,

jippijjéééé,

tipoatti nem tipoatti G-szem nyifogás nélkül, és IGEEEN, ITT VAN, MEEEGJÖTTTTT!!!

:S ;)
tipoatti2013-11-22 17:34:22 // 69145
Uraim,

Racevét a balesetes grigiók miatt.

Ilyen ajtóm nincs, más színben, szép állapotban azonban akad...

Ajánlom magamat,

:)
mex862013-11-22 17:12:25 // 69144
jó esetben ha "kikormolod" a gépet hosszabb úton tartós magasabb fordulaton akkor meggyógyul. én mostanság többet használom rövidtávon, így néha mondjuk 2hó ilyen használat után hülyéskedik, akkor elég egy 20km-es forszírozottabb menet és meggyógyul.

rosszabb esetben turbó pucolás.
Petya 2.42013-11-22 16:42:46 // 69143
Lehet a tűltöltés mert magas fordulat után jön elő a piros ikon a mőszerfalon és rögtön átt is dobja alapbeállításba a kocsit egészen a következő indításig. Mi a teendő?
mex862013-11-22 16:33:52 // 69142
valszeg nem a szelep lesz a bajod hanem hogy túltölt a gép

elveszi a kraftot ha tolod neki bizonyos fordulat fölött?
mert ha igen akkor sanszos h a turbód geometriája szükben ragadt emiatt túltölt, és ezt az általad írt érzékelő méri, így jelzi hogy gebasz van

lehet egy erősebb meghajtás segít rajta.
Petya 2.42013-11-22 16:11:12 // 69141
Cartársak. Meg tudná nekem valaki mondani hogy a P0236 - Overboost szelep -et merre találom? A FES ugyan is ezt a hibakódot dobta ki. Köszönöm a segítséget.
mex862013-11-22 15:44:37 // 69140
közben árakat megtaláltam, az ajtó maga nem lesz vész, csak a fényező meg a kasznis :(
ez van
mex862013-11-22 15:43:25 // 69139
pff

akkor ez nem a grigio színű 166-osok időszaka :(
Föckös2013-11-22 15:33:31 // 69138
részvét.
engem tegnap este támadott be jobbról egy escort, a sofőr le is akart lépni, aztán nem akarta elismerni a hibáját, végül a rendőr némi helyszíni bírság mellett meggyőzte, hogy csak ki kéne tölteni a baleseti bejelentőt...

girgio nettuno jobb első sárvédő kerestetik
mex862013-11-22 15:25:50 // 69137
skacok

mennyiért megy bontott ajtó 166-ra?
bal hátsó kellene lehetőleg grigio patrizia szinben (jó ritka)

eddig tartott nálunk a nagyvad sérülésmentessége, asszony benézett egy tolatást aztán a sövény/fakerítés kombóba belehúzta, merevítőre horpadt, nem gányolunk szal cserés lesz :(
Peta742013-11-22 14:56:20 // 69136
Lesz 2014-es Nagyvad naptár?
Peta742013-11-22 14:53:11 // 69135
Pápán a shell kútnál volt a külső veszprémi úton én is nézegettem de telibe kellett volna fényezni hogy szép legyen na meg még a belseje inkább elvetettem ! :(
dev1662013-11-22 12:09:59 // 69134
Bizony ám, gyári fényezés :))

Komolyra fordítva kijárt neki egy körbefényezés (a gyöngyházba úgysem lehet belejavítani), de amiért szóba hoztam az a futásteljesítmény. Anyuka gyerekszállítója lehetett. Ideális választás egy vajbőrös nuvola 66-os :)
tipoatti2013-11-22 09:46:44 // 69133
Azt a facelift nuvolát tavaly megnéztem Pápán. Rettenetes esztétikai állapotban volt, egy ép eleme nem volt - körben végig meghúzva, karistolva. DE gyári volt a fényezése. :) Belül minden rommá karcolva, rugdosva, a légbeömlők mind törve. A motor, a váltó és a futómű is viszont meglepően jó benyomást tett rám, pedig 380K km. volt az órájában emlékeim szerint. Az akkori kínálati ára alatt 200K Ft.-tal talán még meg is vettem volna ( nem adta a kereskedő, pedig bizós autó volt. Arra nem volt képes, hogy felhívjuk a tulajt ), de borzalmas nagy rehab várt arra az autóra - bárkihez is került.
dev1662013-11-21 20:21:52 // 69132
Az ülések mélyen repedezettek, de lehet, hogy csak a kosz miatt látszik ennyire. a Könyöklőt újra kell bőrözni, a kormány elmegy. Igaz is lehet a km, de valószínűbb, hogy nem.

Talán 1-2 éve felkerült a hahu-ra egy faceliftes nuvola (nem gyakori eset, élőben még sosem láttam ilyet, ki is mentettem a képeket :) ) a legújabb 20V motorral. Az akkor 6-7 éves autóban közel 300K volt a bevallott km és az ülése majdnem hibátlan volt, a kormány pedig hasonló, mint ebben. Gyanítom, hogy hölgy tulajos volt, mert alaposan körbe koccolta valaki, viszont mint írtam a belseje nagyon rendben volt.

Kíváncsi lennék mi lett a sorsa annak az autónak. Bár van egy olyan gyanúm, hogy lecsapott rá egy élelmes nepper és az óraállás és harmadolódott :)
medcare2013-11-21 19:24:50 // 69131
Első-alsó lengőkar kérdés: a jobb alsó lengőkar hátsó "szilentje" mozoghat? Beszúrnék egy kép linkjét, ha szabad.

http://www.fridcar.hu/nagykep.php?id=IM1959
Trumpf (NagyVad)2013-11-21 19:06:25 // 69130
A multis kormány gombjainak a kopásából itélve, talán még hihető is a km.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak