pb_2007-05-16 22:26:39 // 30021
Mondjuk próbálkoz6tsz azzal is, de sztem mindenképp políroznod kell majd.
Ferke2007-05-16 22:21:35 // 30020
Megpróbálom. Esetleg áztatom sokáig előtte hideg zsíroldóban, valamennyit csak leszed az is.
pb_2007-05-16 22:16:26 // 30019
A 600-as durva lesz. Először Ciffel próbálkozzál, ha nem megy akkor 1200-essel, vagy 2000-essel, esetleg a fölöttivel.
HátvédRomeo2007-05-16 22:10:52 // 30018
hoppszá hopp :-)))
Whiteskull2007-05-16 21:53:31 // 30017
Hát a 600-as nekem egy kicsit durvának tűnik. :)))
Ferke2007-05-16 21:52:05 // 30016
pb_, szerinted kb 600-assal felcsiszolhatom a hengerfalat? Elékszel? Biztos láttad, hogy kicsit elkapta a rozsda 2 hengerfalnak az alsó részét (vagyis ha úgy nézzük, akkor a felsőt.:) ).
Vagy mia franccal szedjem le a rozsdát? Sidollal???:)
Vagy mia franccal szedjem le a rozsdát? Sidollal???:)
Ferke2007-05-16 21:49:30 // 30015
Szerintem az F1 topicban közel nincsenek annyian, mint a csevegésben, ahol meg nem is lenne off!:)
Johnson2007-05-16 21:46:08 // 30013
rendben!köszönöm a segítséget!
HátvédRomeo2007-05-16 21:45:29 // 30012
Várjál, F-1 topicban többen fent vannak. OFF-old, be oda a tel.sz. kérdést?
Rumi2007-05-16 21:44:53 // 30011
azt hittem igen, de most megnéztem és nem :)
Johnson2007-05-16 21:33:05 // 30010
mondta h kell neki a felnim és h ma elviszi.nem hívott nem is írt és nekem meg már más odaadta a felniét.mondta h vegyem le autóról meg h stoppoljam neki.
Johnson2007-05-16 21:02:05 // 30008
hello cartársak!valamlyikőtök nem tudja FECO33P4 tel számát?
HátvédRomeo2007-05-16 19:53:02 // 30007
Meg tudod nézni magad is, melyik melyik ha végig próbálgaotod mi hova megy. Csak húzd be a kéziféket nehogy úgy járj, mint én mert elugrik a verda a helyéről :-)
1-et ne köss be az érintsed oda. ha pedig a gyújtáskacsolódnak vége és csak amúgy tolvaj módon akarod ideiglenesen használni akkor is hasonlót tudok mondani. de a fekete, ha jól emlékszem a fehérrel megy, én 2 éve cseréltem gy.kapcsolót. már homályos.
1-et ne köss be az érintsed oda. ha pedig a gyújtáskacsolódnak vége és csak amúgy tolvaj módon akarod ideiglenesen használni akkor is hasonlót tudok mondani. de a fekete, ha jól emlékszem a fehérrel megy, én 2 éve cseréltem gy.kapcsolót. már homályos.
HátvédRomeo2007-05-16 13:58:09 // 30006
Csao Cartársak!
Dani! A felnik 14"-ak???
Dani! A felnik 14"-ak???
pb_2007-05-16 12:59:07 // 30005
Nálam piros, fekete, kék/fekete, és sárga/zöld van.
Dani332007-05-16 10:09:57 // 30004
Sziasztok!
Még mindig eladó a vasam. Reklámáron... Műszaki, zk nincs, de még forgalomban van!
Írjatok, ha valakit érdekel. Óccó
Még mindig eladó a vasam. Reklámáron... Műszaki, zk nincs, de még forgalomban van!
Írjatok, ha valakit érdekel. Óccó
pb_2007-05-16 07:48:18 // 30003
Kell, hogy értsenek a yátékosok, a szép szóból.)
pb_2007-05-16 07:47:22 // 30002
Ha minden igaz, majd kiderül.
HátvédRomeo2007-05-16 01:51:10 // 30001
No jó éjt Mindenkinek!
HátvédRomeo2007-05-16 01:21:35 // 30000
Én ezt a billentyűzete annyiszor lecsaptam játékok közben, hogy folyton helyesírási hibákat ejtek.
HátvédRomeo2007-05-16 01:20:00 // 29999
Tolod neki, mint hülye gyerek a biciklit:-)
HátvédRomeo2007-05-16 01:19:04 // 29998
Azta, a betyár! Én tanulta elektrotechnikát 2 évig igaz, volt hogy csak azért mentem át, mert Span volt a tanár, enyhén. Tutti hogy test, vagy valami kábel, (persze az ember nem látja), bekavar! Zárlat féle.
pb_2007-05-16 01:17:29 // 29997
Nekem is csak a szép jár a lelki szemeim előtt, az, hogy mennyire + fogom büntetni, ha 1x még valaha is beindul.
pb_2007-05-16 01:15:43 // 29996
Nem mintha, simán áthúz, akár 1, 1/2, vagy 1 cm-ről is.
HátvédRomeo2007-05-16 01:15:25 // 29995
Valami szín tényleg beraktak, mert az üzenő panel színe, sokkal fehérebb!!! Hurrrá, hónaptól nem vakulunk!
HátvédRomeo2007-05-16 01:14:18 // 29994
pb! Szépek ezek a képek, én mikor szerelek, mindíg szépre gondolok, milyen lesz újra száguldozni, szivatni az OFFos tulajokat :-)
pb_2007-05-16 01:13:59 // 29993
Nem tudom, de én már mindenhol fehéret látok csak.)
HátvédRomeo2007-05-16 01:12:39 // 29992
Folyamatosan kattogtatom az agyam, hogy a 15 év boxizás alatt volt e ilyen, nekünk. Szerintem bár ez csak találgatás, Elosztóban xart be valami, vagy tényleg test kábel. az ilyen, mintha áthúzna szikra nem?
pb_2007-05-16 01:12:30 // 29991
pb_2007-05-16 01:11:58 // 29990
HátvédRomeo2007-05-16 01:10:23 // 29989
Ne is mond velem is csoda történt, Site...-be írtam is, Nobelt kell adni, Haleszéknak, hogy rékényszerítettek a blogozára. De a többi képemet nem tudom máshova feltenni. Még a hátamat is kiveri a jég ettől a szótól: BLOG!
Más: Jól látom, valami vaj színű a szöveg háttér, vagy jojózik a szemem???
Más: Jól látom, valami vaj színű a szöveg háttér, vagy jojózik a szemem???
pb_2007-05-16 01:06:44 // 29988
Egomban nekem is forrogatott a vizem.) Itt csak szépen kigrik a szikra, a motor pedig dögledezik, az ereje pedig +egyzik 1 ökörös szekérével.
pb_2007-05-16 01:03:53 // 29987
Lelki szemeim előtt +jelent, hogy milyen jó ki blog téma lehet az úton leállás.)
Blog címe: Szecska leállás
Blog szövege: Ma du. az általam oly nagyon szeretett, állandóan dédelgetett, a fellegekig magasztalt, hulladék szutykom az országúton a fénysebességnél is gyorsabban +adta magát, 1 skoda motor beállása ehhez képest piskóta szokott lenni. Ekkor szívemet átjárta az öröm, a boldogság, és a +nyugvás, hogy annak idején igenis jól döntöttem! Na akkor ennek eredményeképp, most szakadó jégesőben kiszáll6ok, és hempereghetek kedvencem alatt. Persze a hibát nem sikerült +oldani, ezért kötélen végezte a szutykom.
Bloghoz csatolt kép: Játékos, szakadó jégesőben tétován, bamba fejjel áll, 1 nyitott gépháztetővel veszteglő autónak nevezett valami mellett, és épp azon mereng, hogy melyik egységet is rúgja le a szutykáról.
Blog címe: Szecska leállás
Blog szövege: Ma du. az általam oly nagyon szeretett, állandóan dédelgetett, a fellegekig magasztalt, hulladék szutykom az országúton a fénysebességnél is gyorsabban +adta magát, 1 skoda motor beállása ehhez képest piskóta szokott lenni. Ekkor szívemet átjárta az öröm, a boldogság, és a +nyugvás, hogy annak idején igenis jól döntöttem! Na akkor ennek eredményeképp, most szakadó jégesőben kiszáll6ok, és hempereghetek kedvencem alatt. Persze a hibát nem sikerült +oldani, ezért kötélen végezte a szutykom.
Bloghoz csatolt kép: Játékos, szakadó jégesőben tétován, bamba fejjel áll, 1 nyitott gépháztetővel veszteglő autónak nevezett valami mellett, és épp azon mereng, hogy melyik egységet is rúgja le a szutykáról.
HátvédRomeo2007-05-16 01:01:13 // 29986
Hát akkor te rosszabul jártál, mint én Egomban, mikor felforr, azt a kiegyenlítő oldal csövecskéjén fújta a motorra, kábelre a vizet. Ott 1 henger nem is ment, de a Selenia egyik szerelő mester, elmondta hogyan indítsam meg és sikerült. Haza száguldottam vele, tuttin ment ahogy kell, de Másnap reggel már else indul. Be volt az elosztó fedél belül párásodva, trafot kellett pucolni, kábel érintkezőket, azt már dorombolt is.
De amit te írsz, szikra ugrik? Ilyet én se láttam, a 15 év alatt. De a Fateromat megkérdezem. Oksa?
De amit te írsz, szikra ugrik? Ilyet én se láttam, a 15 év alatt. De a Fateromat megkérdezem. Oksa?
pb_2007-05-16 00:50:10 // 29985
Jó téma hiányzott,?) Asszem szolgál6ok 1el. Már pár napja írtam a szikra ugrásos dolgot.
Szóval a következő az alapprobléma:
Vízpárát kapott gyertyakábelből simán a szigetelésen keresztül kiugrik a szikra. Ami szte, és többek véleménye szerint sem következhetne be.
Eddigi hibaelhárításra tett kísérletek:
Gyertyakábel cs, különbözőfélével kipróbálva, a jelenség nem szűnt +. Mindezt +előzte több új kábel legyártása, csak akkor még nem tudtuk, hogy ez a probléma, tehát generátor - önindító, önindító - akksi, akksi - kasztnitest, akksi - motortest. Aztán gttől kaptam 1 olyan ötletet, hogy motortest probléma, leellenőrizve a hfej,és az akksi - között 0,7-0,8 ohm van. Amúgy még további bevizsgálások következnek.
Íme 3 delikvens amiknél biztosan tudom, hogy van ilyen probléma:

A jobb szélső tegnap du már annyira beteg lett, hogy kötélen végezte(nem hisztek nekem). Lehet találgatni mi volt a kötél másik végén. A középső, az csak szimplán szár, szutyok, hulladék. A másik pirosról majd nyilatkozik a gazdája, nem akarom, hogy elfogultsággal vádoljanak + a kedves kártársak.)
Szóval a következő az alapprobléma:
Vízpárát kapott gyertyakábelből simán a szigetelésen keresztül kiugrik a szikra. Ami szte, és többek véleménye szerint sem következhetne be.
Eddigi hibaelhárításra tett kísérletek:
Gyertyakábel cs, különbözőfélével kipróbálva, a jelenség nem szűnt +. Mindezt +előzte több új kábel legyártása, csak akkor még nem tudtuk, hogy ez a probléma, tehát generátor - önindító, önindító - akksi, akksi - kasztnitest, akksi - motortest. Aztán gttől kaptam 1 olyan ötletet, hogy motortest probléma, leellenőrizve a hfej,és az akksi - között 0,7-0,8 ohm van. Amúgy még további bevizsgálások következnek.
Íme 3 delikvens amiknél biztosan tudom, hogy van ilyen probléma:

A jobb szélső tegnap du már annyira beteg lett, hogy kötélen végezte(nem hisztek nekem). Lehet találgatni mi volt a kötél másik végén. A középső, az csak szimplán szár, szutyok, hulladék. A másik pirosról majd nyilatkozik a gazdája, nem akarom, hogy elfogultsággal vádoljanak + a kedves kártársak.)
pb_2007-05-15 22:15:23 // 29984
A mechanika hibája nem zárja ki, hogy a hidraulika rendesen működjön, és fordítva. A pirosban volt olyan, hogy rossz minőségű tárcsa volt benne, és alapjáraton zörgött. Lehet elszabadult vmi, vagy ilyesmi történt.
Rumi2007-05-15 22:06:18 // 29983
és abba mi tud ilyen hagnot adni
az a baj, hogy igazából mindegy is, le kell szedni a váltót, akkor látszk a kuplung is, meg a többi :( :(
a kuplungon amugy a padálon keresztül nem érzek semmi szokatlant, jó kemény, és ott fog ahol normálisan.
az a baj, hogy igazából mindegy is, le kell szedni a váltót, akkor látszk a kuplung is, meg a többi :( :(
a kuplungon amugy a padálon keresztül nem érzek semmi szokatlant, jó kemény, és ott fog ahol normálisan.
pb_2007-05-15 22:03:52 // 29982
Kuplung. Sztem tárcsa, vagy szerkezet, én inkább a tárcsára tippelek.
Rumi2007-05-15 22:01:39 // 29981
nincs!
mikor nem forog semmi a kuplungon túl, kuss van :)
mikor nem forog semmi a kuplungon túl, kuss van :)
pb_2007-05-15 21:59:44 // 29980
Szóval a +hajtó tengely csapágyazása, hát nem tudom. Ha kinyomod a kuplungot akkor is van a hang?
Rumi2007-05-15 21:59:17 // 29979
kuplungot ahogy kiemelem, kb 1/3nál már jelentkezik, onnantól be"gyorsul"
ugyanis pontosan olyan hangja van mint egy sima mezei furónak, és ahogy emelem jobban a kuplungot, növekszik a fordulatszáőm, hangzásra legalábbis ilyen
full furó hangja van
ugyanis pontosan olyan hangja van mint egy sima mezei furónak, és ahogy emelem jobban a kuplungot, növekszik a fordulatszáőm, hangzásra legalábbis ilyen
full furó hangja van
Rumi2007-05-15 21:53:12 // 29978
amugy, beszéltem Frankékkal, adtak még egy lehetséges tippet (persze telefonon keresztül ők se sokat látnak), hogy a váltó"főtengelyének" a hátsó csapágyazása szálhat el. mint tipushiba.
pb_2007-05-15 21:49:05 // 29977
Na bassza +.(( Bár sejtettem, ahogy már mondtam Neked is, hogy nem ott lehet a gond. Hány l olajat töltöttél bele? Pontosan mikor adja a hangot?
Rumi2007-05-15 21:41:00 // 29976
köszönöm kérdésed :)
a hétvégén nem voltam misén, mivel szereltem, így az ima kimaradt , köv hétvégén potlom :))
a hétvégén nem voltam misén, mivel szereltem, így az ima kimaradt , köv hétvégén potlom :))
Whiteskull2007-05-15 21:24:18 // 29975
Próbáltál javítani is rajta, vagy csak imádkoztál? :)))
Rumi2007-05-15 21:23:09 // 29974
hát kedves boxisok
szomorú vagyok :( :( :( :(
ma délután összraktam a kicsikét, húde nagyon baba hangja van, főleg a garázsban
de a váltó gond nem szünt meg sajna :(
szomorú vagyok :( :( :( :(
ma délután összraktam a kicsikét, húde nagyon baba hangja van, főleg a garázsban
de a váltó gond nem szünt meg sajna :(
KOBRA332007-05-15 20:16:14 // 29973
Köszi pb.
pb_2007-05-15 18:54:42 // 29972
Trafó, gyújtáselosztó, ezt a vonalat kell végig nézni.