Fórum >> Típusok >> 75-90

Szaki2012-08-24 17:19:33 // 33079
Szaki2012-08-24 17:17:04 // 33078
szuhi1642012-08-21 13:29:09 // 33076
Szép az autó!:)
Kár hogy nem benzines, mert akkor érdekelt volna:/
Alte1andonly2012-08-21 12:30:50 // 33075
Sziasztok Urak,
legnagyobb sajnalatomra "elado sorba" kerult az en dragasszagosszagom...
TáDé a lelkem ....muszakira felkeszitve...kisebb hibakkal...
nem kerek erte sokat mivel tudom,hogy jo kezekbe kerulne...
szal.max.120...es alkukepes.
A motor jo,fekpofak kicserelve,a kezifekkel egy kis vacakolassal minden okes..
Ha valaki "donor"-ban gondolkodik arra is vevo....ize ado vagyok.
Csak siessetek mert minnyá meggondolom magam...;o)
Alte
Kazes☻2012-08-20 11:40:33 // 33074
33060.hsz. :)
szuhi1642012-08-20 11:26:55 // 33073
Üdv.!
Ha valaki tud jó állapotú eladó 75öst "1,8IE vagy 2.0Ts" kérem jelezzen!
Köszönöm előre is!
GTPeti2012-08-18 17:12:59 // 33072
prooF_752012-08-18 16:12:50 // 33071
Pár hsz-szel alattad írta ki a kolléga.:) De a 164-est lehet jobban jársz, ha kp-ért eladod. Nem hiszem hogy sokan váltanának 75-ről..
szuhi1642012-08-17 15:39:08 // 33070
Üdv mindenkinek!
Valaki tud valami eladó 75öst akit érdekelhet 164es csere?
Csak benzines vagy benzin/gázos érdekelhet, de legfőképpen 2.0Ts Benzin/gázos érdekelne!
Köszönöm előre is!
Gábor(figi75)2012-08-17 12:04:41 // 33069
Ez egyértelműen át van alakítva...
De teccik.
Tom5552012-08-17 10:39:48 // 33068
Hétvégén lövök párat.
Szaki2012-08-17 09:29:03 // 33067
Gábor(figi75)2012-08-16 20:43:14 // 33066
1.8 turbo vagon volt,de ilyen utcai kivitel ami a képen nem.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2012-08-16 19:19:36 // 33065
Ha jól tudom 2 vagy 3 prototípus készült 2.5-ös V6-os és 1.8-as turbós motorokkal...
Gábor(figi75)2012-08-16 17:06:33 // 33064
Tehetnél fel képeket!!!
Tom5552012-08-16 15:45:52 // 33063
Szia! Ok észben tartom. Nekem egybe lenne a legkényelmesebb, meg így valaki jól járhat. Igazából egy délutánt kellene rááldoznom hogy üzemképes legyen, dehát nagyjából ez a jelenlegi helyzet hogy még ennyi időm sincs.
Ha mondasz rá valamit ami tetszik vihető külön is.
Zsotti2012-08-16 14:10:54 // 33062
Szia!
Hát én akkor kivárok, de ha megmaradna az 1.8 IE, engem érdekelne papírok nélkül is, az sem baj ha nem üzemképes. No majd meglátjuk. Csak tartsd fejben ha valakinek csak a papíros kellene, akkor elhoznám a "maradékot" bármikor.
Gábor(figi75)2012-08-16 12:06:59 // 33061
Pár darabot?
Tudtommal 1 darab prototípus készült az autókiállításra.
Tom5552012-08-16 11:10:46 // 33060
Sziasztok!
Számomra sajnálatos, de eladósorba kerülnek a 75-öseim. Az egyik egy '88-as 2.0TS a másik egy 1.8 IE ez 90-91 körüli évjárat ("osztrák").
Felújításra, alkatrésznek, vagy ki amire szeretné. Papír és műszaki a TS-hez van (szept. végéig).
Jelenleg csak a 2.0 üzemképes, vannak hibák-kisebbek nagyobbak, csodára ne számíts. Az 1.8 ról le van véve a generátor mert keveset tölt, valamint nincs alatta a tank, de adok hozzá mindent.
Szokásos betegségek, de a TS- nek jó a motorja ,sperres rövid Alfetta váltó van alatta.
Hibák: kardán csörög (kardántengely csapágy valószínű cserés) km óra nem megy (alfetta vátó miatt) ,
folyamatosan megy a fűtés, ablakemelők rosszak, kasztnin rozsda több helyen.
Az 1.8 kasztnija sokkal jobb, csak az egyik sárvédőívnél van barna betegség,
fényezése viszont nem szép. Váltója még jó.
Sajnos időhiány miatt meg kell hogy váljak tőlük.Ideális projekt, a kettőből lehet legózni és egy jót összerakni.
Egyben szeretném eladni a kettőt. Az ár is baráti 195e Ft a kettő.
Először csak itt reklámozom hátha valakinek beindítja a fantáziáját...
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2012-08-16 10:08:43 // 33059
Rayton-Fissore Turbowagon.

A Fissore épített pár kombi 75-ös prototípust, de sajna nem lett belőle sorozatgyártás. Pedig kurvajó lett volna... :/
Gábor(figi75)2012-08-16 08:46:32 // 33058
Ez meg,hogy???
Na de csupi,de mi,de hogy...............
Kisbubi2012-08-16 08:34:56 // 33057
Ez aranyos.
Kisbubi2012-08-15 09:44:17 // 33056
Én plusz kábelt kötöttem be a kaszni és a motor közé és akkor már jól indítot, mivel a másik kábel már elöregedett és nem volt normális testelése a motornak. Az önindító nem annyira kényes a hideg-melegre. A bendix pedig a fogaskerék része lenne ami kapcsolódik a fogaskoszorúhoz és nem a behuzótekercs! Relézni meg szerintem felesleges az önindítót a + megkapja telibe az akksiról a vezérszálon meg alig megy áram. Olasz betegség, de a gyujtáskapcsoló szokott szétmenni (inkább fiatoknál).
HL_752012-08-14 11:34:50 // 33055
Test házrögzítésre áttéve. Eddig ok. Melegen meglátjuk. Köszi!
[k i z z o]2012-08-13 23:36:29 // 33054
A +12 kapcsoltra raktad a testet.
pb_2012-08-13 20:24:07 // 33053
A házára.
HL_752012-08-13 19:58:20 // 33052
Ok de amikor azt mondod testeljem le önindítót akkor hová kössem ?
Igen, megszüntettem és ok. Relé bekötve, ok.
[k i z z o]2012-08-13 19:28:04 // 33051
A helytelen bekötésnek köszönhetően a bendix behúzásakor van egy +12V - GND zárlatod.

Az akksinak semmi baja.
HL_752012-08-13 18:52:40 // 33050

Mesterek, elbizonytalanodtam. Ennyire béna vagyok vagy mi van ? Mivel önidítóban bendixet kell cserélni ezért vissza akartam tenni a régit ami "csak" meg sem nyekkent melegen de ha igen akkor indított. Hogy autóvillamossági szerelőnek spóroljak időt és csak kezébe kelljen adni. Ma használtam az autót. 15km-t mentem, leálltam, 10 perccel később nem is nyekkent meg önindító. +20 perc és minden ok volt. Betettem régi önidítót, bekötöttem egy közvetlen testet az önindítónak és 40A-s relét is kötöttem be a gyújtáskapcsoló után az önindítónak.

Próba : 1 kattanás és semmi több. Nem volt jobb ötletem kiszereltem helyéről, de hagytam bekábelezve. Újabb próba, csak egy kattanás. Csere másikra, ua ez.
Önindító behúzó tekercse behúz egy pillanatra.

Akkufeszültség terhelés nélkül 12,5V
Önindítózás közben amikor csak kattan kb 3V.
Tekintsétek meg a képeket. Én köttem be rosszul vagy pont most pusztult meg az akku ??? Van 1 multiméterem, milyen módszerrel tudhatom meg hogy akku alkalmas -e önindításra ?

1. közvetlen test az akkun
1. közvetlen test a behúzótekercsen. Jó ott, ugye ?
2. +12V
3. a vezérlő 12V a gyújtáskapcsolóról
[k i z z o]2012-08-11 08:23:51 // 33049
A problémát melegen ellenállás változások okozzák, ezért kell a relé.
HL_752012-08-10 23:10:38 // 33048
Elötte neked is voltak melegen indítási problémáid ? De mi is okozza pontosan a problémát ? Nem értettem meg.
[k i z z o]2012-08-10 22:43:00 // 33047
Nem, nekem 10 éve így van.
Settantacinque2012-08-10 21:55:17 // 33046
Nem újkeletű a probléma:
http://alfa75register.webklik.nl/page/startrelais
[k i z z o]2012-08-10 15:24:51 // 33045
Nincs neki reléje. De illik neki egyet beépíteni, mert sok gond van vele. (50A -est pl.)
HL_752012-08-10 14:34:38 // 33044
Mesterek! Önindító áramkörében van egy relé a tűzfalon ? Melyik az ? Még mindig azt játszuk felújított önindító ellenére hogy nagy melegben meleg motor esetén meg sem nyekken. Asszony és gyerek tolt be 2 napja.
Gábor(figi75)2012-08-09 16:17:13 // 33043
Emeled meg a nyomást,és szedd ki a tank szivattyút!
djliott752012-08-09 15:52:43 // 33042
Az a helyzet hogy ezt adták bele az autós boltba azt mondták ilyen kell bele .
Kisbubi2012-08-09 12:36:13 // 33041
A 3 baros szivattyút cseréld le mivel az alapnyomás 2,7-3,4 között változik. Tehát kicsi a szivattyúd. A kis szivatyút azt szedd ki, mert ha nem megy, akkor csak jobban erölködik a nagy h áthuzza rajta az anyagot.
djliott752012-08-09 11:42:34 // 33040
Erre én is gondoltam de akkor így meg csinálom.Köszi
Gábor(figi75)2012-08-09 11:13:49 // 33039
A kis szivattyút nem muszáj bekötni,nekem sincs és még sok alfásnak sem,lógass be 1 csövet a tank aljától 1-2 centire.
Vegyél 1 hagyományos elektromos tápszivattyút és1 állítható bezin nyomás szabályzót,majd vedd fel a nyomást 3 bárra és kész.
djliott752012-08-09 10:51:16 // 33038
Sziasztok.Már beszéltünk erről a témáról de most fojtatása lett.Volt egy 8b üzemanyag szivattyúm a kocsiba de nem volt be kötve a kis szivattyú a tankba mert le volt törve a vezeték.Azt sikerült vissza kötnöm és sokkal jobban ment a kocsi egy darabig mert a 8b sziv. be döglött.Vettem egy új 3b at amivel is jol ment de most a kis szivattyú állt meg.Megint lomhává vált :-( Kérdésem. Akadályozza -e a kis szivattyú a nagy teljesítményét így hogy nem megy természetesen kikötöttem.Ki vegyem belőle és úgy jobb lesz?Vagy szerezek bele másikat?Vagy valami gond lehet az egész üzemanyag rendszerrel?
Tocsa2012-08-07 20:19:15 // 33037
Köszi ez remek ár. :)
GTPeti2012-08-07 18:35:36 // 33036
Németországban a Carglass arról közismert, hogy minden közepes városban van egy hatalmas hangárjuk (raktár), ahol mindenhez tartanak szélvédőt. És egy csere általában 500 euróba kerül. (Amit a casco fizet.)
(Mikor ezt az "egyenárat" meghallottam, elment a kedvem tőlük. Mo-n 24-ért cserélték a 156 szélvédőjét...)
HL_752012-08-07 16:53:55 // 33035
Carglass tette be, Pilkington az üveg, Persze, cseréltek keretet is, ami az üveg szélére megy.
[k i z z o]2012-08-07 15:20:19 // 33034
Milyen üveg került bele? Cseréltek keretet is?
Kazes☻2012-08-07 09:43:13 // 33033
Tényleg, az a te garázsod? Akkor mit keres a falon egy golf?! :)
HL_752012-08-07 08:45:11 // 33032
Szia! 23800 ft volt és kijöttek hozzám és helyszínen cserélték.
De találtam hirdetést 12000ft-ról is. Hogy abban bent van-e szerelési ár vagy csak üveg nem tudom.
http://www.autouvegbazis.hu/szelvedo/ALFA/75
Zsotti2012-08-06 14:20:19 // 33031
Ahogy én nézem a tiéd is "túl jó" lenne nekem. Azt még kár lenne szétszedni. Nincs semmi konkrét dolog ami éppen kellene, csak most úgy néz ki (el ne szóljam magam), hogy megmarad mind a kettő 75-ösöm, és jövőre szeretnék nekikezdeni az 1.8-as rendberakásának. Így egy donor mindenképpen jól jönne, de nem hajt a tatár.
Tocsa2012-08-06 09:33:05 // 33030
Üdv!

Mennyibe volt neked a szélvédő ? Mármint maga az üveg ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak