Segítsetek!
GTV hátső hangszóróit hogyan operálom ki? Nem akartam nagyon feszíteni a fedelét, nehogy eltörjön. Van valami trükkje?
JCsabi2016-07-29 20:37:20 // 99014
Halesz2016-07-29 13:22:39 // 99013
ha csak alul lyukad ki a kerék, és felül még nem lapos
ezen sírok 10 perce :D
ezen sírok 10 perce :D
Piritu - 1.000.0002016-07-29 12:51:03 // 99012
Piritu - 1.000.0002016-07-29 12:45:18 // 99011
Nem olyan egyszerű a dolog, mint hiszitek :-P
A lyuk, az ugyan az, amire gondoltok, de a lényeg az alján van. Az a műanyag izé egy kapcsoló, ami a motorház nyitott mivoltát jelzi a műszerfalon. Sz@ptam is vele rendesen anno...
Na jó, fél pontot kaptok :-DD
A lyuk, az ugyan az, amire gondoltok, de a lényeg az alján van. Az a műanyag izé egy kapcsoló, ami a motorház nyitott mivoltát jelzi a műszerfalon. Sz@ptam is vele rendesen anno...
Na jó, fél pontot kaptok :-DD
VaG2016-07-29 08:18:56 // 99010
ez a fekete lyuk… innen vonja ki az energiát /oxigént ;) a hiper-űr ugráshoz ;D
motortér környékén nem lehet :) , rendes alfásnak soha nem kell még a közelébe se mennie, szerelő meg évente egyszer nyitja ki ;)
Piritu, miért nem valami csavart vagy anyát raktál fel magában, hogy megtaláljuk a helyét, könnyebb lett volna ;)
egyébként jcsabi tényleg jól fogalmazta meg azt az izét ;D ez az! ;) itt oldja ki a felnyitáshoz, legalábbis az egyik oldalon ;)…
kérem a következőt… :D
motortér környékén nem lehet :) , rendes alfásnak soha nem kell még a közelébe se mennie, szerelő meg évente egyszer nyitja ki ;)
Piritu, miért nem valami csavart vagy anyát raktál fel magában, hogy megtaláljuk a helyét, könnyebb lett volna ;)
egyébként jcsabi tényleg jól fogalmazta meg azt az izét ;D ez az! ;) itt oldja ki a felnyitáshoz, legalábbis az egyik oldalon ;)…
kérem a következőt… :D
JCsabi2016-07-29 07:57:17 // 99009
Motorháztető lezáró rugós valaminek a kaszni felőli rész?? :-) :-)
Piritu - 1.000.0002016-07-29 07:22:18 // 99008
Rolee462016-07-29 00:49:43 // 99007
En szerencses vagyok😆,mert az en Gtv-m sokkal jobban eszi a benzint mint a Hibryd😃😃.
VaG2016-07-28 23:46:22 // 99006
Kedves Cartársak!
Telefonon egyeztettem Csörivel, Ollahhal is el nosztalgiáztunk, olyanok voltunk, mint az Arany Alkony öregotthon lakói… ;) és arra jutottunk, hogy mostanában nagyon elhanyagoltuk a topikot, pedig régen annyi „értelmes” eszmecserénk volt itt, hogy most a 100 e hozzászólás közelében ne hagyjuk elhalni és legalább érjük el vagy egy kicsit haladjuk meg eme varázslatos számot… ;) így most a tagoktól egy kis aktivitást kérnék… Feleleveníthetjük a régi jó témákat, mint pl. milyen gazdaságos autó a Gtv, jobban fogyaszt-e, mint a hibridek… tehát várom az i vagy eGtv tapasztalatokat,
hogyan díszítsük ízlésesen a Gtv-nket a Homasitából? ;D
ki milyen teljesítményadatokat mért a Csonkába?
dízel motort a Gtv-be:D
a Gtv, mint családi kombi… ;D
olajos kérdések, kinek jött be a Floriol ;D
technikai problémák, pl. index… most jó, most nem…
ha csak alul lyukad ki a kerék, és felül még nem lapos… még mennyit mehetünk vele, stb.
egy részét már Koryyval átbeszéltük FB-n ;)
Röviden ennyi… aztán ha összejött a 100 e comment megünnepeljük valami minitalival… a Totoyás gyereket addig megkeresem ;)
További szép estét!
Üdv:
VaG
Telefonon egyeztettem Csörivel, Ollahhal is el nosztalgiáztunk, olyanok voltunk, mint az Arany Alkony öregotthon lakói… ;) és arra jutottunk, hogy mostanában nagyon elhanyagoltuk a topikot, pedig régen annyi „értelmes” eszmecserénk volt itt, hogy most a 100 e hozzászólás közelében ne hagyjuk elhalni és legalább érjük el vagy egy kicsit haladjuk meg eme varázslatos számot… ;) így most a tagoktól egy kis aktivitást kérnék… Feleleveníthetjük a régi jó témákat, mint pl. milyen gazdaságos autó a Gtv, jobban fogyaszt-e, mint a hibridek… tehát várom az i vagy eGtv tapasztalatokat,
hogyan díszítsük ízlésesen a Gtv-nket a Homasitából? ;D
ki milyen teljesítményadatokat mért a Csonkába?
dízel motort a Gtv-be:D
a Gtv, mint családi kombi… ;D
olajos kérdések, kinek jött be a Floriol ;D
technikai problémák, pl. index… most jó, most nem…
ha csak alul lyukad ki a kerék, és felül még nem lapos… még mennyit mehetünk vele, stb.
egy részét már Koryyval átbeszéltük FB-n ;)
Röviden ennyi… aztán ha összejött a 100 e comment megünnepeljük valami minitalival… a Totoyás gyereket addig megkeresem ;)
További szép estét!
Üdv:
VaG
VaG2016-07-27 06:33:15 // 99004
Piritu - 1.000.0002016-07-26 22:26:49 // 99003
Gratula a k-hoz! :-)
Piritu - 1.000.0002016-07-26 22:22:31 // 99002
Megvan: klatty
Csöri2016-07-26 22:21:17 // 99001
Egy nagykőrösi srácé volt, azóta GT-je van. Azután Győrben volt egy ideig, utána eltünt a látókörömből.:-)
VaG2016-07-26 20:46:11 // 99000
Ollah számod még a régi? Rég beszéltünk... majd kereslek... tartsunk egy mini talit... mindenki majd BKV-val jön ;D
VV62016-07-26 18:17:54 // 98998
Rendes volt az eladója, mert vasárnap megegyeztünk, hogy kedden vagy szerdán megyek az autóért, aztán amikor ma hívtam, hogy mikor-hol legyek, akkor mondja, hogy már nincs meg...ugyanakkor nekem meg nem engedte korábban, hogy menjek, mert valaki "előbb szólt neki"...
Piritu - 1.000.0002016-07-26 17:32:08 // 98997
JCsabi2016-07-26 07:36:01 // 98996
Király! Esetleg az akkori tulajt is ismerted?
Piritu - 1.000.0002016-07-26 07:05:45 // 98995
Rolee462016-07-25 23:28:18 // 98993
Gratula!!!!
Azta de gyonyoruuuuuuu!!😉Sok szep kozos km-t kivanok nektek!
Azta de gyonyoruuuuuuu!!😉Sok szep kozos km-t kivanok nektek!
JCsabi2016-07-25 22:50:07 // 98992
hg6idn2016-07-20 10:05:37 // 98991
köszi!
Indulás napján még volt 1 akku cserém :(...
Most prioritásban a elejét kell megnézni, jó eseéllyel féltengely lehet a bűnös, vagy esetleg csapágy. azután alvázvédelem, meg az apróságok:)
Indulás napján még volt 1 akku cserém :(...
Most prioritásban a elejét kell megnézni, jó eseéllyel féltengely lehet a bűnös, vagy esetleg csapágy. azután alvázvédelem, meg az apróságok:)
Rolee462016-07-20 09:45:07 // 98990
Gratula!!!És még sok szép Km-t nektek!!
hg6idn2016-07-20 09:17:18 // 98989
sziasztok! rég jártam itt, a dolgos hétköznapok :)
Meg volt a GTV-m beavató túrája:
Sikeresen befejeztük a Balkán túrát:), Isaszeg - Dubrovnik - Kotor - Dubrovnik - Mostar - Isaszeg. Kb 2400 Km, hiba nélkül. A vége izgalmas volt, kifogtuk a szélsőséges időt hazafelé, sok órás autópályás dugó után kénytelen voltam még egy éjszakát tölteni a tengerparton. A GTV tette a dolgát szépen. Fogyasztásom kb 8,5 L/100 Km körüli, végig klímával. A pakolástól először féltem, de befért minden ami 2 személynek kell, igaz a nagyobb bőrönd a hátsó ülésen utazott. Kényelemmel nem volt gond, pakoló helyek hiányoztak kajának, víznek, de ez van. Egyedül a parkolás volt necces, padkák szűk helyek miatt, szerencsére csak kétszer húztam meg az alját...:(. Olaj fogyasztás nem volt látható, vízből kb 2-3 dl tűnt el. ezt még meg kell keresnem - mármint a fogyás helyét:). Nem tudom mennyire normális, de oldalszélre érzékenynek tűnt (156SW-ben ezt nem tapasztaltam) az autó. A régebben jelentkező vibrációm fokozódott. Hideg autón nem jelentkezett, de kb 20-30 Km után érződött, először csak a nyomatékra, majd kormány mozdulatokra. Később út dilatációba huppanásra is felerősödött. Szerviz feladat adottá vált:(
Update, a viharos esős idő után, minden csomag szárazon került ki az autóból, viszont vasárnapot még szabadég alatt töltötte az autó, és tisztességesen beázott a csomagtartóm:( majd ennek az okátis meg kell keresnem.
Meg volt a GTV-m beavató túrája:
Sikeresen befejeztük a Balkán túrát:), Isaszeg - Dubrovnik - Kotor - Dubrovnik - Mostar - Isaszeg. Kb 2400 Km, hiba nélkül. A vége izgalmas volt, kifogtuk a szélsőséges időt hazafelé, sok órás autópályás dugó után kénytelen voltam még egy éjszakát tölteni a tengerparton. A GTV tette a dolgát szépen. Fogyasztásom kb 8,5 L/100 Km körüli, végig klímával. A pakolástól először féltem, de befért minden ami 2 személynek kell, igaz a nagyobb bőrönd a hátsó ülésen utazott. Kényelemmel nem volt gond, pakoló helyek hiányoztak kajának, víznek, de ez van. Egyedül a parkolás volt necces, padkák szűk helyek miatt, szerencsére csak kétszer húztam meg az alját...:(. Olaj fogyasztás nem volt látható, vízből kb 2-3 dl tűnt el. ezt még meg kell keresnem - mármint a fogyás helyét:). Nem tudom mennyire normális, de oldalszélre érzékenynek tűnt (156SW-ben ezt nem tapasztaltam) az autó. A régebben jelentkező vibrációm fokozódott. Hideg autón nem jelentkezett, de kb 20-30 Km után érződött, először csak a nyomatékra, majd kormány mozdulatokra. Később út dilatációba huppanásra is felerősödött. Szerviz feladat adottá vált:(
Update, a viharos esős idő után, minden csomag szárazon került ki az autóból, viszont vasárnapot még szabadég alatt töltötte az autó, és tisztességesen beázott a csomagtartóm:( majd ennek az okátis meg kell keresnem.
Zsolt 722016-07-19 15:35:36 // 98988
Nekem is a jobb oldalival van gondom.Pontosan még nem tudom mi a gond! Kotyog a kerék az egyik szerelö szilentet mondott felületesen àtnézte.Egy màsik pedig kerékcsapàgyat! Nem morog nincs hangja! jövö héten nem dolgozom rajt leszek kiderítem.Nem volt időm sajnos foglalkozivele. Szeptemberben műszaki!
JCsabi2016-07-19 08:38:21 // 98987
Köszi!
Piritu - 1.000.0002016-07-19 07:08:01 // 98986
Rolee462016-07-19 06:58:57 // 98985
Rolee462016-07-18 23:47:51 // 98984
Nekem bal oldalt a muszerfal alatt van az Obd.Holnap delelott lefotozom.Az enyem 99 evj.FL es.A kiszemelt meg pont FL elotti.Szerintem 3pin de nem ertek hozza!
Rolee462016-07-18 23:42:13 // 98983
Hasznalt mind vagy van uj is!?
Rolee462016-07-18 23:40:12 // 98982
Szia.
Szerencsere csak a jobb hatso keresztlengokar belso G szem volt rossz.De ki lett cserelve mindket oldalt a kulso es a belso is.A kulsokbe Erhardtol rendeltem.A belsobe sajna nem lehet meretpontosat kapni ill, kompletten 140euro korul talaltam.Piritu segitett megirta a pontos mereteket.Ha kell megosztom.Az enyembe valoszinu nem gyari volt mar.Mert sima szilent volt ben nem G szem mint kivul.
Igy a belsokbe Poliuretán szilentet csinaltak Bonyhadon.
http://dingiforg.gportal.hu/
Jo lett volna de majd bepotoljuk😉.Nekem is csak kettovel sikerult beszelni😂.A tobbit meg le se tudtam fotozni.
Koszi a dicseretet,de meg lesz melo rajta mig rendbe lesz minden(ha lesz egyaltalan olyan😉).
A Blogom meg szerkesztes alatt van😕😉.
Szerencsere csak a jobb hatso keresztlengokar belso G szem volt rossz.De ki lett cserelve mindket oldalt a kulso es a belso is.A kulsokbe Erhardtol rendeltem.A belsobe sajna nem lehet meretpontosat kapni ill, kompletten 140euro korul talaltam.Piritu segitett megirta a pontos mereteket.Ha kell megosztom.Az enyembe valoszinu nem gyari volt mar.Mert sima szilent volt ben nem G szem mint kivul.
Igy a belsokbe Poliuretán szilentet csinaltak Bonyhadon.
http://dingiforg.gportal.hu/
Jo lett volna de majd bepotoljuk😉.Nekem is csak kettovel sikerult beszelni😂.A tobbit meg le se tudtam fotozni.
Koszi a dicseretet,de meg lesz melo rajta mig rendbe lesz minden(ha lesz egyaltalan olyan😉).
A Blogom meg szerkesztes alatt van😕😉.
JCsabi2016-07-18 18:28:28 // 98981
3.0V6 GTV milyen kábellel kommunikál OBDII vagy 3pin? Illetve hol találom ezeket a csatikat?
Ollah2016-07-18 11:25:30 // 98980
Hátsó futómű vagy bármilyen más alkatrész ügyében írjatok, hátha tudok segíteni.
Hátsó futómű pl. van kettő kompletten. Olyan is, amiben FK gátlók vannak. Első is van. Váltó, "apróságok" stb.
Hátsó futómű pl. van kettő kompletten. Olyan is, amiben FK gátlók vannak. Első is van. Váltó, "apróságok" stb.
Zsolt 722016-07-17 19:56:00 // 98979
Rolee46. Hàtsó futóműhöz hol sikerült alkatrészeket beszerezned? Nem egyszerű! Szerettem volna AlfaCityn beszélgetni veled is meg pàr cartàrssal.Nem sikerült.Nagyon szép lett a GTV! Néztem gratulàlok!
Rolee462016-07-15 20:16:34 // 98978
Nem ismerem,de szep kornyezetbe van es szep a kepeken.Az ara is magas,de itt nemetbe is a keves km-s es gazdas meg jo allapotba levokert elkernek 4-5ezer eurot.
Egy biztos az alkatreszek a futomube(foleg a hatso)eleg huzos😕.
Az enyem nemet auto,volt is rajta rozsda az alvazon de szerencsere inkabb feluleti.A Kuszobon van burkolat igy azt csak ha leszedik akkor lehet latni.
Egy biztos az alkatreszek a futomube(foleg a hatso)eleg huzos😕.
Az enyem nemet auto,volt is rajta rozsda az alvazon de szerencsere inkabb feluleti.A Kuszobon van burkolat igy azt csak ha leszedik akkor lehet latni.
SKrisz2016-07-15 17:09:10 // 98976
Küszöbök esetleg, ha német vagy svájci az eredet. Ezen kívül nem jellemző...
JCsabi2016-07-15 16:41:56 // 98975
Sziasztok!
Csak érdeklődnék, hogy egy '98-as évjáratú GTV-nél mennyire kell a rozsdásodással számolni? Hajlamosak rá? Van valami sarkalatos pontja a karosszériának?
Csak érdeklődnék, hogy egy '98-as évjáratú GTV-nél mennyire kell a rozsdásodással számolni? Hajlamosak rá? Van valami sarkalatos pontja a karosszériának?
Rolee462016-07-14 21:49:27 // 98972
Cartarsak,teljesen kihal ez a topic!?
Rolee462016-07-03 22:55:52 // 98970
Ma reggel megmutattam Romeonak a Hosok teret😄
[img1]
[img1]
Rolee462016-06-20 22:10:34 // 98969
AdriGTV2016-06-16 11:03:56 // 98968
Köszi a választ!
Rolee462016-06-14 22:13:45 // 98967
alfaspetya2016-06-13 15:36:22 // 98966
Szia!
Én lepolíroztattam a sajátom valamivel több mint féléve. Összeségében szebb lett tőle az autó. Jól lemosva tényleg nagyon szépen csillog, míg előtte alapos mosással is kicsit matt maradt.
Repedés nálam nem volt, így arról nincs tapasztalatom.
Kavics nyomok viszont a fényes felület miatt sokkal jobban látszanak rajta. Mivel a tiéd fekete azon valószínűleg még inkább így lesz. Ez mondjuk nálam olyan 1 méteres távolságig igaz, annál messzebbről nem feltűnőek. Nyilván ez a kavicsnyom méretétől is függ, enyémen kb max 2 mm-es pöttyök vannak.
Karcokból a közepes mélységűeket már nem igazán tünteti el. Pl.: tetőre feltettem egy karton dobozt, mikor pakoltam, nem végig tolva, nem húzgálva. Doboz nem volt koszos, de kocsin mindig van valamennyi por azért, így lett pár hajszál karc a helyén, ez már nem tűnt el teljesen.
Én lepolíroztattam a sajátom valamivel több mint féléve. Összeségében szebb lett tőle az autó. Jól lemosva tényleg nagyon szépen csillog, míg előtte alapos mosással is kicsit matt maradt.
Repedés nálam nem volt, így arról nincs tapasztalatom.
Kavics nyomok viszont a fényes felület miatt sokkal jobban látszanak rajta. Mivel a tiéd fekete azon valószínűleg még inkább így lesz. Ez mondjuk nálam olyan 1 méteres távolságig igaz, annál messzebbről nem feltűnőek. Nyilván ez a kavicsnyom méretétől is függ, enyémen kb max 2 mm-es pöttyök vannak.
Karcokból a közepes mélységűeket már nem igazán tünteti el. Pl.: tetőre feltettem egy karton dobozt, mikor pakoltam, nem végig tolva, nem húzgálva. Doboz nem volt koszos, de kocsin mindig van valamennyi por azért, így lett pár hajszál karc a helyén, ez már nem tűnt el teljesen.
alfaspetya2016-06-13 15:10:35 // 98965
Helló!
Két dolog jut eszembe, ami tipikus hiba lehet:
- hőterheléstől idővel elöregedő, elrepedő szívócső
- a 4 dugattyús brembo nyergek elég nagyot markolnak (ami még nem baj :), ettől a 305-ös első tárcsák hajlamosak behullámosodni
Szívócsőre ez egy jó (és valószínűleg tartós:) megoldás: [link]
Beszerelve:
szerintem jól is néz ki :)
Fékre sokak szerint csak a 330-asra upgrade a teljes megoldás, ami nem annyira olcsó móka (mikor legutóbb néztem 1000-1200 eur körül voltak az átalakító szettek).
Elvileg arra kell figyelni, hogy amikor nagyobb tempóról állóra fékezel egyből engedd fel a pedált. Ha nyomva tartod, akkor nem tud jól hőtágulni a tárcsa és attól hullámosodik be. Erre figyelve jelentősen javítható lehet a tárcsák eléttartama. Szélsőséges esetben akár egy fékezéssel hazavágható.
Ehhez a személyes tapasztalatom: 2014. szeptemberben kerültek fel az új gyári brembo tárcsák. 10e km-rel később (2015. október) műszaki vizsgán szóltak, hogy az elsőfék tűréshatáron van már, de még éppen átmegy. 110-120 feletti tempóról fékezve a kormányon is érezni, hogy berezegteti.
Egy ~2000 km-es Stockholm-Pécs utazáson nem lesz túl kényelmes, a GTV (Gran Turismo Veloce) névvel ellentétben nem kimondottan túraautó. Legalábbis nekem (1,90 85kg) jól esik pár száz kilométerenként nyujtózni egyet. Hosszú autópályázásnál azért tud hiányozni a tempomat is.
Egyébként egy zseniális élmény autó: jól megy, jól kanyarodik, jó vezetni, jó a hangja.
Vannak még zavaró apróságok, amiket a fentiek miatt úgyis elnézel majd neki :))
Nekem 5 nap híján 2 éve van meg, de újra ezt venném :)
Két dolog jut eszembe, ami tipikus hiba lehet:
- hőterheléstől idővel elöregedő, elrepedő szívócső
- a 4 dugattyús brembo nyergek elég nagyot markolnak (ami még nem baj :), ettől a 305-ös első tárcsák hajlamosak behullámosodni
Szívócsőre ez egy jó (és valószínűleg tartós:) megoldás: [link]
Beszerelve:
szerintem jól is néz ki :)
Fékre sokak szerint csak a 330-asra upgrade a teljes megoldás, ami nem annyira olcsó móka (mikor legutóbb néztem 1000-1200 eur körül voltak az átalakító szettek).
Elvileg arra kell figyelni, hogy amikor nagyobb tempóról állóra fékezel egyből engedd fel a pedált. Ha nyomva tartod, akkor nem tud jól hőtágulni a tárcsa és attól hullámosodik be. Erre figyelve jelentősen javítható lehet a tárcsák eléttartama. Szélsőséges esetben akár egy fékezéssel hazavágható.
Ehhez a személyes tapasztalatom: 2014. szeptemberben kerültek fel az új gyári brembo tárcsák. 10e km-rel később (2015. október) műszaki vizsgán szóltak, hogy az elsőfék tűréshatáron van már, de még éppen átmegy. 110-120 feletti tempóról fékezve a kormányon is érezni, hogy berezegteti.
Egy ~2000 km-es Stockholm-Pécs utazáson nem lesz túl kényelmes, a GTV (Gran Turismo Veloce) névvel ellentétben nem kimondottan túraautó. Legalábbis nekem (1,90 85kg) jól esik pár száz kilométerenként nyujtózni egyet. Hosszú autópályázásnál azért tud hiányozni a tempomat is.
Egyébként egy zseniális élmény autó: jól megy, jól kanyarodik, jó vezetni, jó a hangja.
Vannak még zavaró apróságok, amiket a fentiek miatt úgyis elnézel majd neki :))
Nekem 5 nap híján 2 éve van meg, de újra ezt venném :)