Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

VaG2013-04-10 11:32:50 // 96964
Nekem powerflex van;) azért keményebb lett a gyárinál… a hátsó kerékösszetartás kicsit változik (angolok sokat írtak erről fórumokon), szerintem a kanyarsebesség a gyárihoz képest csökkent viszont pályán nagy sebességnél is stabilabb a kocsi, német autópályán;) 170 nel úgy tudsz sávot váltani, hogy a kasztni meg se moccan… viszont rossz úton nekem nem de az érdi emelkedőn szokott kis nyűszögő hangja lenni a szilenteknek… van akinek nyikorog… Alfistin még a mostani euró árakkal is egy tízessel olcsóbb… előre én nem raknék mert az új lengőkar gömbcsuklóját kár szétszedni a régi meg nem biztos, hogy bírná a keményebb szilentet…
BeeGee2013-04-10 10:06:12 // 96963
kizzo, Piritu, köszi!
Piritu - 1.000.0002013-04-10 07:13:18 // 96962
lipi72 nemrégiben újította fel a futóművét, a blogjában minden megvan.
V.Tomi.145-146 🍀2013-04-09 22:44:17 // 96961
Sziasztok! Múlthéten szombaton a national geographic-on ment a "hull a verda" sorozat amiben egy GTV-t bontottak szét, és aztán eladták darabjaiban. Vissza szeretném nézni, de se youtubon se a national geographic-on nem tudom, mert nincs fent. Valaki tudja esetleg hol lehetne? Lehet láttátok is :)) (az újságban mást műsort írtak amikor adták...)
előzetes link: http://www.natgeotv.com/hu/hull-a-verda/videok/elozetes
[k i z z o]2013-04-09 21:24:03 // 96960
Nekem most az van mindenhol. Keményebb, de inkább határozottabb tőle a kocsi. A hajtás hangjai, magasabb frekvenciás "zörejek" jobban bejönnek az utastérbe. Tartósnak abszolút tartós, nagyon jó alapanyagból dolgoznak.

De a teljes lista alapján a 120k reális:

http://www.powerflex.co.uk/road-series/products/Spider+%281995-2005%29%2C+GTV+2.0+%26+V6+%281995-2005%29-901/1.html

Sajnos sem a superflex sem a strongflex nem gyárt a GTV -hez (superflex 1 -2 helyre.). Ebayen érdemes öszevadászni, van, hogy olcsóbb, mint a gyártó oldalán.
[k i z z o]2013-04-09 21:11:30 // 96959
A motor VE -je elmegy tőle, de a MAF szenzor miatt tudja a vezérlő, hogy mennyi üzemanyag kell. Gyári sürítéssel semmi értelme. Vidd fel 11.0:1 körülire és akkor kell bele egy nagyobb nyitási idejű / emelésű tengely, de az megint zsebbenyúlós. Persze oda meg megint kell ECU. Kezdődik a játék...
GTPeti2013-04-09 10:45:25 // 96958
Na ez szép autóka!!
BeeGee2013-04-09 09:52:55 // 96957
Powerflex szilentekkel kinek van tapasztalata?

Mennyire tartósak? Ha cserélni kell, érdemes a gyáriak helyett ilyet betenni?

Kaptam egy komplett szettre (első, hátsó) 120.000 forintos ajánlatot, utcáról beesve. Az jónak számít vagy drága?

A hosszú állásokat a szilentek egyébként megsínylik, vagy azok nem annyira?
Ollah2013-04-09 09:36:23 // 96956
Olyat én is tudok, aki megcsinálja; engem inkább az érdekel, hogy valaki mérte -e már meg, hogy elfokolás után 7000-es fordulaton, padlógázon 0,86 a lambda vagy 1,3. :)
Public Enemy2013-04-08 22:09:17 // 96955
Piri Kulcson meg is csinálja bármikor. :-)
Ollah2013-04-08 11:20:08 // 96954
Ezt a veztengely elfokolást mástól is hallottam már.
Gyári injektorok és program tolerálják, utána mennek a fokolásnak?
Ollah2013-04-08 10:46:26 // 96953
Nnna... :/
;)
Public Enemy2013-04-08 10:45:21 // 96952
Soha. Az 156 a pályaautóm, a GTA a "játszós".
Ollah2013-04-08 10:35:48 // 96951
Szar duma... ;P
Mikor látjuk a Hringen? :)
Ollah2013-04-08 10:34:11 // 96950
Nem célom hasonló teljesítményt kicsiholni a 3.0-ból, hacsak nem üt be a lottó5.
Azzal próbálom nyugtatni magamat, hogy arra, amire mi használjuk az autót, a 3.0 is elég lesz, mert sokkal inkább a futóművön és a gumin múlik a jó köridő, mint azon, hogy 220 vagy 300 lovas a motor. (Esetünkben legalábbis.)

Köszi a linket, alaposan át fogom nézni, hátha van egy-két egyszerű fogás, amivel lehet kicsit hergelni a 24V-n!

Gondoltam, hogy nem a polcra gondolnád rakni; annál tényleg jobbat érdemel az a dög.
Seriff2013-04-07 19:57:22 // 96949
'estét Urak! :)


Public Enemy2013-04-06 10:52:16 // 96948
Tudod Peti, hogy nem odavaló!
Kis fék, nincs még benne Q2 etc....
Nem akarom szétbarmolni!
LacUS2013-04-06 10:28:20 // 96947
Igen, csak egy ilyen pehelysúlyú, kb 2-3 több levegőt mozgat meg, nem véletlen pl a Maseratiknak gyári beszállítója. (legalábbis én egy Biturboból dupla SPAL-t bontottam a Q4be) :)
Blade2013-04-06 10:14:31 // 96946
Nem mintha a 156-od híján lenne a teljesítménynek. Elég ha megnézzük a sebességeket amiket elérsz vele pályán, pont annyi mint a GTA-nak :)
El kellene hoznod a GTA-át pályára, hogy megnézzük mennyit hoznak időben azok a változtatások amiket csináltál, egy szériához képest.
Public Enemy2013-04-06 09:52:51 // 96945
Könnyű ott "lemondani" a teljesítményről, ahol van dögivel! :-)
Én arra értettem, hogy ekkora teljesítményhez pályán már nem elegendőek a gyári cuccok...
GTPeti2013-04-06 09:46:59 // 96944
OK, elhiszem ha mondjátok. A gyárikkal összehasonlítva elég pehelysúlyúnak tűnik.
(Én anno a felújítást választottam, egy ilyen helyett.)
[k i z z o]2013-04-06 09:16:35 // 96943
Az egy elég jó kis ventilátor, nekem is SPAL van, az fér el.
Blade2013-04-06 06:48:35 // 96942
Nekem szerintem marad a gyári állapot, de ha hozzányúlnék, első a futómű és súlycsökkentés lenne, ezek kedvéért még motorteljesítményről is lemondanék :)
LacUS2013-04-05 23:19:04 // 96941
Teljesen jó kis SPAL venti, nekem is az volt eddig az olajhűtőn :)
GTPeti2013-04-05 22:19:19 // 96940
"Ajánlom figyelmedbe ezt, jó ötletek vannak:"
Ilyen az amikor az elhatározás hozzáértéssel, idővel és pénzzel párosul. B)
(Egyedül azt a nyeszlett aftermarket ventillátort nem értem.)
[k i z z o]2013-04-05 21:29:13 // 96939
Azt elhiszem. Nagyon ment a turbóval, szívóval nehéz lesz utolérni, legalábbis nem olyan egyszerű hasonló teljesítményű szívót építeni a 3.0V6 24V -ből, de gondolom ezzel tisztában vagy.

Ajánlom figyelmedbe ezt, jó ötletek vannak:

http://www.alfabb.com/bb/forums/milano-75-1985-1993/19322-2nd-3-7-litre-24-valve-milano-project.html

A turbód esetében nem a műtárgyi szépségére gondoltam - bár tényleg nem ronda, hanem mint profi turbóra, amely jól jött volna nekem is egy jövőbeni hibrid rendszerben (ismertem a motorodat, a turbót is, ezért kérdeztem).
Public Enemy2013-04-05 18:13:19 // 96938
Sokkal többet hoz! :-)
Tekergesd ha akarod, de előbb tegyél alá futóművet meg csináltass rá egy nyitott kipufogó rendszert. :-))
A többi az "Alfa tuning" topic témája.
Blade2013-04-05 16:54:42 // 96937
Csak el kell tekerni a vezérmű tengelyeket benne és az hoz 30+ lóerőt és 30+ Nm-ert ?:)
Akkor tekerjük már el a 3.2 V6-ban is! :)
Nem tudom, szerintem pályán kifejezetten jól jön a + nyomaték :))
Public Enemy2013-04-05 13:46:05 // 96936
Pályára jobb választás a 3.0 V6. Elfokolt veztengelyekkel erősebb is a 3.2-nél.
Ott felesleges a temérdek nyomaték, amivel a 3.2 V6 rendelkezik.
Blade2013-04-05 12:33:42 // 96935
Nem pörgősebb az! :)
Meg a 3.2 V6-ban nem száll szét semmi :)
Blade2013-04-05 12:32:16 // 96934
Igaz, neked már van egy 3.2 V6-od:) Ráadásul GT-ben, ami mellé én sem vennék már GTA-át :))
Public Enemy2013-04-05 09:37:58 // 96933
:-))
Jó választás a 3.0 V6, alapból sem sokkal gyengébb a 3.2 V6-nál.
Könnyedén lehet tuningolni és pörgősebb is annál.
Meg ha ne adj isten valami szétszáll benne, relatíve kis pénzből újra építhető a temérdek donornak köszönhetően.
Ollah2013-04-05 09:02:57 // 96932
Jövő hétre kiderül, mi lesz, addig nem köpök. :)
Ollah2013-04-05 09:02:29 // 96931
Majd kölcsönkérem Krisztiánét, ha gyorsan akarok menni. Lassan lehet egy 3.0-val is. ;)
Ollah2013-04-05 09:01:55 // 96930
Műtárgynak sem volt csúnya, egyetértek, de én sokkal jobban szerettem a hangját, ahogy elkezdett süvíteni, amikor épült fel a nyomás. És akkor jött a péklapát. (Ezt nagyon fogom bánni/hiányolni.)
BeeGee2013-04-04 16:24:16 // 96929
Váltót is kap? Vagy az csereszavatos?
Blade2013-04-04 16:23:47 // 96928
Ne kockáztass! GTA! :) Mert GTA az GTA ;)
[k i z z o]2013-04-04 16:13:35 // 96927
Kár, pedig szép volt.
Ollah2013-04-04 16:05:23 // 96926
3.0 24V lesz, az tuti.
Seriff2013-04-04 16:04:49 // 96925
Csöppet orrnehéz lenne :) Már ha előre teszik :D
BeeGee2013-04-04 15:58:06 // 96924
Na és akkor mi az?
4.2 V8? :)
BeeGee2013-04-04 15:57:27 // 96923
Ezek szerint nem én voltam :)

Vagy ha mégis, azért nem intettem, mert életembe nem láttalak még sben :)
Ollah2013-04-04 12:38:22 // 96922
OFF
Ződ csodából intettem hétvégén egy piros pandásnak a Költő utcánál. ;)
ON
Csere? :P
Ollah2013-04-04 12:37:27 // 96921
Köszi, van már donor, de ha mégsem jön össze, akkor jelentkezem.
Ollah2013-04-04 12:36:41 // 96920
Bazz, lebuktattál. :)
LacUS2013-04-04 10:13:00 // 96919
Van egy 24V motorom, igaz nem tudom az alja milyen állapotban van elvileg Ingeniere-től vettem a működő 164.ből. Ha érdekel. :)
Seriff2013-04-04 10:08:56 // 96918
A Te kocsidból szedik ki, majd figyeld a nyíló garázsajtót ;)
BeeGee2013-04-04 09:42:22 // 96917
És megvan már a donor szív?
Ollah2013-04-04 09:22:37 // 96916
Már nincs; azt gyorsan megvették.
Ollah2013-04-04 09:21:57 // 96915
Kettőre. :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak