Fórum >> Típusok >> MiTo

mesa2009-03-05 11:56:30 // 3504
köszi Teddy, de én az 1,75 Turbo motorról beszéltem!!! :))))
Tedi2009-03-05 11:54:59 // 3503
Most készültem el egy anyaggal, ne várj tőlem csodát, ideiglenesen lemerült az írásközpontom :D
Seriff2009-03-05 11:52:36 // 3502
Egy újságíró, aki lefőzte az egész magyar autós újságírást, fogalmazhatna szebben :DD
Seriff2009-03-05 11:52:01 // 3501
Happy 3.5K (+1 hála Teddynek)! :D

Tedi2009-03-05 11:51:14 // 3500
Most meg mi a bajod a mondat magyartalanságával? :DD
Seriff2009-03-05 11:50:57 // 3499
Az, hogy mire gondolt... :DD
GTPeti2009-03-05 11:49:31 // 3498
Nincs chop-roof, erre gondolt. :)
Seriff2009-03-05 11:48:59 // 3497
Ugyanúgy is megy, leszámítva, hogy sokkal jobban? :DD
Seriff2009-03-05 11:48:30 // 3496
"Élőben kb ugyanolyan magas, mint a nomrál MiTo, leszámítva ugye az ültetést."

:DD
Tedi2009-03-05 11:46:09 // 3495
A digit képeket, amik először megjelentek kicsit "hazudtak", nem annyira lapos, mint amennyire létszik. Élőben kb ugyanolyan magas, mint a nomrál MiTo, leszámítva ugye az ültetést. A karosszéria szélességéhez, magasságához, hosszúságához nem nyúltak, csak itt-ott átszabták magát a formát.
GTPeti2009-03-05 11:33:42 // 3494
(A 156 hátsó ülései együttesen kb. max 25 kg. Saccra.)
mesa2009-03-05 09:36:35 // 3493
Hátsó üléssor, első üléssor (enm a mostani karbon ülések, hanem légzsákos, ülésfűtéses), oldalkárpitok,hangszigetelés, csomagtérbelső, pótkerék, bádog sárvédők és tetőlemez, acél lengőkarok. Kb. ez a realitás egy széria változatnál pluszban. De a 150-et csak cinikusan jegyeztem meg, akkor legyen +120! :))
mesa2009-03-05 09:33:36 // 3492
Remélem a valóságban nem olyan magas építésű, mint ahogy itt a fotón látszik .. Mert akkor erősen orrtolós lesz a gép :(
TarP2009-03-05 09:30:59 // 3491
Jó nehéz ülést találtál, vagy két 55 kilós csajszit is beleszámoltál? :)
mesa2009-03-05 09:29:27 // 3490
+150 Kg és már nem lesz meg az 5 mp, hanem ~6,4 :(
TarP2009-03-05 09:12:52 // 3489
Ha nem akarnak kidobni sokmillió Euro fejlesztési pénzt a kukába, akkor 4 ülésesre kell csinálni.

Harmadik autónak a Bentey, meg az AMG mellé biztos nem fogják tuni eladni.
Első/másodiknak meg nem elég a 2 ülés.
Halesz2009-03-05 09:08:31 // 3488
Legalábis a most bemutatott prototípus az kétüléses. De gondolom szériában nem az lesz, legalábbis én nem hiszem.
TarP2009-03-05 09:02:25 // 3487
Pillanat, a MiTo GTA kétülésés?

Mert akkor itt a vége. Nem adnak el belőle 5-nél többet...
Seriff2009-03-05 08:57:08 // 3486
A vágyak tárgya:

Seriff2009-03-05 08:50:48 // 3485
Ez csodás :D
Tom122009-03-05 07:29:55 // 3484
Jó, csak rövid, még hallgatnám egy darabig...;-)
Tom122009-03-05 07:26:11 // 3483
+ dorombolós V 8-al...;-)
Buksi2009-03-04 23:11:14 // 3482
Mission Impossible! :-DD
mesa2009-03-04 19:57:36 // 3481
Audi S1, szóval, ez szeretne a MiTo GTA ellenfele lenni ... LOL
mesa2009-03-04 19:55:06 // 3480
The sound of a legend

Alfa Mito reklámfilm
Vikking 3112009-03-04 19:05:13 // 3479
Iggazi hülye... :DDDD D
zolee1452009-03-04 18:51:49 // 3478
Nem vagyok nagyon képben a 159-es alap felszereltségét illetően, de én úgy tudom, hogy már a belépő modellhez is széria a 4 kerék.:D
Junior2009-03-04 18:12:09 // 3477
Talán még egy kompresszoros vagy túrós Stift vagy Ignác sportot is meg fog enni :-DDD
Szilárd2009-03-04 17:43:39 // 3476
Akkor gyere át a miénkbe!:))
Seriff2009-03-04 17:41:16 // 3475
Ezt így itt a MiTo topikban szeretnéd megbeszélni? :DDD
Buksi2009-03-04 17:40:36 // 3474
Akkor én már veszek is egyet! Vagy kettőt! :-DDD
Szilárd2009-03-04 17:39:22 // 3473
Mi a helyzet az autóddal és a melóval???
Seriff2009-03-04 17:36:20 // 3472
Még jó, hogy különbözőek vagyunk, megvan a felni gazdája is :))
Seriff2009-03-04 17:35:21 // 3471
Nem tudom, meglehet, ilyen ez a válság...
GTPeti2009-03-04 17:34:18 // 3470
Nekem bejön ez a felni. :)
Buksi2009-03-04 17:33:54 // 3469
Ha most veszel MiTo-t, akkor két nőt kapsz ajándékba? :-DDD
Buksi2009-03-04 17:31:12 // 3468
Én nem bánom, hogy ilyen gépeknek lesz majd az ellenfele az utakon a MiTo! ;-))))
Seriff2009-03-04 16:16:17 // 3467



Btw ez a felni nem tetszik nekem egyáltalán, az előzetes képeken lévő jobb volt.
Halesz2009-03-04 15:52:10 // 3466
Ez a MiTo tényleg végre egy olyan autó, amit az Alfától várunk. Könnyű, gyors. Kíváncsi leszek, milyen lesz a széria.

Örülnék neki, ha tényleg lenne belőle ilyen kétüléses verzió is :)

Remélem hamarosan követi egy GTA 159-es is... 4 kerékkel, több mint 300 lóval...
147Smz2009-03-04 14:49:47 // 3465
Akkor feladat, ha a gyártója ezt állítja. De mesa már kijavított, hogy 80-120 közötti sebességet mondtak annak idején. Szóval rosszul emlékeztem.
mesa2009-03-04 14:46:48 // 3464
Vagy a nénik, vagy a ruha nem jó idén! Azt hiszem indítózás előtt most először megkérném a hölgyeket, hogy álljanak arrébb :))
mesa2009-03-04 14:45:20 // 3463
Rosszul emlékszel : Sergio azt állította, hogy a turbos kis méregzsák 80-120 közötti menetdinamikában lesz pariban a 8C-vel. Ez simán hihető.
Seriff2009-03-04 11:48:34 // 3462
Jól beszélsz.
TarP2009-03-04 11:46:43 // 3461
Egy 40 millió Ft-s autóval nem feladat partiban lenni.

A 6 sec alattit hihetőnek tartom, az 5 sec pedig, ha igaz, akkor nem fogjuk tudni megvenni a MiTo GTA-t, mert magnéziumból és karbonszálból lesz az egész... De gondolom nem az a feladat, hogy tudnak-e az olaszok 20millióFt-ból gyors kisautót csinálni, hanem az, hogy tudnak-e versenyképes áron.
Seriff2009-03-04 11:09:18 // 3460
Nem gondolkoznék sokat, hogy ez kéne-e, vagy a MiTo GTA...
Seriff2009-03-04 11:07:27 // 3459

147Smz2009-03-04 10:37:11 // 3458
Annak idején lehetett olyanokat hallani, hogy a Mi.To GTA 0-80-ig pariban lesz a 8C-vel. A 8C 4,6 alatt gyorsul 100-ra, szóval ehhez mérten szeirntem a méregzsák Mi.To-nak közelebb kéne lenni az 5-höz, mint a 6-hoz.
TarP2009-03-04 10:19:42 // 3457
Ezek a progik, illetve a gyári adatok általában versenyváltást feltételezve készülnek.
Így nem igazán elérhetőek, de minden gyár ugyanilyen optimista adatokat ad meg.

Az 5.7..5.8sec már nagyon szuper. Jópár V6-ost meg S6-ost megszégyenít.
147Smz2009-03-04 09:35:32 // 3456
Nem lehet, hogy duplakuplungos, és gyorsabban lehet vele váltani? Az is sokat számít.
TarP2009-03-04 09:27:47 // 3455
Hali, kalkulátorral, ami figyelembe veszi az autó fizikáját, az jött ki, hogy 240ló első kerékkel, jó gumival 5.76sec 0-100-ra.
Ez nagyon jó érték, de nem kell kapkodni a Pagani Zondának azért nem lesz ellenfele a MiTo. Viszont saját kategóriájában nagyon jó helyre kerül.

Kipróbáltam ezt a kalkulátort, általánosan 0.1sec pontosssággal ezt adja, amit a gyár.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak