Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:35:32 // 5284
nem is kell, azt az ajtón szokás ha nincs csengő :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:33:25 // 5283
ma jöttek meg a sport gátlók meg az első rugók szóval már tényleg minden meg van hozzá...
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:32:38 // 5282
Szövet tetőn nem lehet kopogtatni :-P
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:32:15 // 5281
Üdv a fedél nélküliek közt! :-)
Erhardot is megkérdezheted, mi is sok mindent tőle szerzünk be :-)
Erhardot is megkérdezheted, mi is sok mindent tőle szerzünk be :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:31:10 // 5280
segíthetek :DDD jó helyen kopgtatsz
'''''2018-02-05 20:30:40 // 5279
ErHardnak megvan szerintem mindene hozzá csak szívjuk kicsit a vérét! :-)
balazsadam2018-02-05 20:29:13 // 5278
Meg tudom erősíteni. Én vagyok az új tag :) Ha nem akarsz kóvályogni a handling kit (sport futómű) kötelező + fékszett. Az első mátrai kanyarok meggyőztek hogy. Már utána néztem hol kapható.
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:09:03 // 5277
Megélhetési OT-s leszel? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:06:36 // 5276
az enyém is megy már bocs, ráadásul ez nem is lehet még oldtimer mivel kis fiatal kis luvnya :DDDD
Coyote2018-02-05 19:44:19 // 5275
És milyen csodaszép is az a Spider :-)
Piritu - 1.000.0002018-02-04 18:55:36 // 5273
Gyárilag 72Ah-s van benne. Most is azt tettem bele. Jász akku, 18 ropi.
Korábban is 72-essel jártam a Pókkal, nem volt vele gond.
Télen viszont nem árt csepptölteni, ezért vettem anno egy C-Tek töltőt.
Korábban is 72-essel jártam a Pókkal, nem volt vele gond.
Télen viszont nem árt csepptölteni, ezért vettem anno egy C-Tek töltőt.
Zselé2018-02-04 18:39:28 // 5272
Urak, úgy döntöttem veszek egy új akksit, kicsi az amit kaptam hozzá - meg lenne helye máshova. Milyet, mekkorát ajánlotok? Átlag 2 hetente kerül beindításra a vas szezonba, ezt hosszu távon is tolerálnia kellene
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-31 08:12:21 // 5271
előre mindenképp a sport gátlót ajánlották, mert akkor nem lesz olyan himbilimbi nagyobb fékezésnél leért a vonószem :DDD
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:02:49 // 5270
Tuningolunk? Tuningolunk? A normál gátló már nem is jó bele? :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-30 21:58:20 // 5269
Nem ilyen egyszerű a dolog...
Nyitáshoz-záráshoz folyamatosan nyomni kell a kapcsolót. Ha elengedem, akkor leáll. Külön gomb kell a távirányítón is a ki-be funkcióra.
A retesz viszont nem fog működni. Kézzel is elég nehéz rázárni, meg közben jó erősen húzni is kell a helyére. Valami olyasmi kellene, ami a hátsó fedelet is zárja. Az meg nem fér bele a felső ablakkeretbe. Ma délután még egyszer megnéztem és letettem a projektről.
Nyitáshoz-záráshoz folyamatosan nyomni kell a kapcsolót. Ha elengedem, akkor leáll. Külön gomb kell a távirányítón is a ki-be funkcióra.
A retesz viszont nem fog működni. Kézzel is elég nehéz rázárni, meg közben jó erősen húzni is kell a helyére. Valami olyasmi kellene, ami a hátsó fedelet is zárja. Az meg nem fér bele a felső ablakkeretbe. Ma délután még egyszer megnéztem és letettem a projektről.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-30 20:09:36 // 5268
Végre találtam első rugókat meg jóárasított Bilstein B6 sportgátlókat előre, teljes a futómű :)
berobbantam2018-01-30 20:04:40 // 5267
Szia
Keresd meg hova megy le a kábelezés.Lehet ott több a hely.Tető nyitás zárás lehet egy gombon.Van olyan relé ami minden impulzusra lép egyet.Ha nyitva van akkor zár.Ha zárva akkor nyit.De amugy is meg lehet oldani.Egy relé a nyitás egy a zárás és segédérintkezőn megoldani a vezérlést.A retesz is megoldható talán.Nem láttam még ilyet,de csomagtér nyitó mágnes szerintem elbirna vele.Kérdés ér-e ennyi vesződséget.
Keresd meg hova megy le a kábelezés.Lehet ott több a hely.Tető nyitás zárás lehet egy gombon.Van olyan relé ami minden impulzusra lép egyet.Ha nyitva van akkor zár.Ha zárva akkor nyit.De amugy is meg lehet oldani.Egy relé a nyitás egy a zárás és segédérintkezőn megoldani a vezérlést.A retesz is megoldható talán.Nem láttam még ilyet,de csomagtér nyitó mágnes szerintem elbirna vele.Kérdés ér-e ennyi vesződséget.
Piritu - 1.000.0002018-01-30 15:14:57 // 5266
Még a Pókhoz nézegettem anno csipogós riasztót, ami csak nekem jelez. Aztán semmi se lett belőle.
Forsberg2018-01-30 11:00:30 // 5265
Én sem hiszek benne, pontosan azért amit írtál, senki nem figyel rá, csak saját magad.
Mondjuk nyitott tetőnél jelez, ha valaki belenyúl, így amikor közelben vagy hallod, ha nem is látod.
Mondjuk nyitott tetőnél jelez, ha valaki belenyúl, így amikor közelben vagy hallod, ha nem is látod.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 23:09:26 // 5264
Piritu - 1.000.0002018-01-29 22:46:51 // 5263
Személy szerint nem nagyon hiszek a riasztókban. Annyi autó hujjogat mindenfelé, hogy már oda se néznek a népek.
Ellenben elgondolkodtató egy utólagos távirányító szettel kivitelezni egy rejtett kapcsolót, ami valamit letilt. Mondjuk a benzinpumpát. Csak akkor nem lehet a kulcs mellett a kulcstartón a távirányító.
Ellenben elgondolkodtató egy utólagos távirányító szettel kivitelezni egy rejtett kapcsolót, ami valamit letilt. Mondjuk a benzinpumpát. Csak akkor nem lehet a kulcs mellett a kulcstartón a távirányító.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 22:29:37 // 5262
A 147-ben (vagy 156?) a gyári riasztó úgy volt megoldva, ha kulccsal nyitottad elkezdett hujjogatni, de ha elindítottad a motort abbahagyta. Ha lemerült az elem így lehetett használni az autót.
Forsberg2018-01-29 22:17:07 // 5261
Igen.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 22:13:04 // 5260
Utólagos a riasztó?
Forsberg2018-01-29 22:00:59 // 5259
Én a riasztóval és a kulccsal is tudom nyitni és zárni is.
Csak a kulcsnál nem kapcsol a riasztó.
Csak a kulcsnál nem kapcsol a riasztó.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 21:56:00 // 5258
Kösz az infót! Megtaláltam a blogod is :-)
Szerintem ezt a szettet nézegettem, tuti lenne hozzá kulcsszár is.
Igazából a hellyel van gondom, a lámpa feletti hely elég korlátozott.
Kipróbálásra rendeltem egy ilyet.
A tető más téma. Külön gomb kellene a nyitáshoz, meg a záráshoz is. Közben rájöttem, hogy a gond a két kézi kioldású retesszel van. Azt nem tudom távirányítóval oldani, ahhoz be kell ülni. Onnantól meg már tudom nyomni a középkonzol gombját is...
Szerintem ezt a szettet nézegettem, tuti lenne hozzá kulcsszár is.
Igazából a hellyel van gondom, a lámpa feletti hely elég korlátozott.
Kipróbálásra rendeltem egy ilyet.
A tető más téma. Külön gomb kellene a nyitáshoz, meg a záráshoz is. Közben rájöttem, hogy a gond a két kézi kioldású retesszel van. Azt nem tudom távirányítóval oldani, ahhoz be kell ülni. Onnantól meg már tudom nyomni a középkonzol gombját is...
Forsberg2018-01-29 21:51:00 // 5257
Uh, az tényleg sok.
Mondjuk mi is ott alszunk.
Mondjuk mi is ott alszunk.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 21:37:08 // 5256
Csak 470 km-re van tőlünk. Kicsit sok lenne egy napra oda-vissza...
berobbantam2018-01-29 20:14:09 // 5255
Szia
Igaz nekem 159 de megcsináltam😊.Asszem blogom is van rolla.A vinyó sajnos elszállt amin az összes dokumentáció volt.A bicskakulcs szettben van hely a chipnek.Én eddig kettőt vettem mindkettőben volt.Az első nyolc éve üzemel gond nélkül.A kulcsszár kicsit keskenyebb és vékonyabb mint a gyári.A kulcsmásolos azt mondta nem biztos hogy jó lesz.Jó lett.A vezérlőt én bekötöttem párhuzamosan a gyári vezérlővel.Annyi bibi volt,hogy az egyik pozitív jellel nyitja a csomit a másik negatívval.Ezt a problémát egy nyákrelével léptem át.Az új vezérlőt a gyári mellé tettem.A gyári kábelezést nem vágtam szét csak felblankoltam a szálakat és párhuzamosan bekötöttem az újat.És most jön a királyság.Van egy negyedik gomb,ami elvileg segít megkeresni az autót.Nekem az indexeket villogtatja.Erre én tuti rámókolnám a tetőnyitást😁
Igaz nekem 159 de megcsináltam😊.Asszem blogom is van rolla.A vinyó sajnos elszállt amin az összes dokumentáció volt.A bicskakulcs szettben van hely a chipnek.Én eddig kettőt vettem mindkettőben volt.Az első nyolc éve üzemel gond nélkül.A kulcsszár kicsit keskenyebb és vékonyabb mint a gyári.A kulcsmásolos azt mondta nem biztos hogy jó lesz.Jó lett.A vezérlőt én bekötöttem párhuzamosan a gyári vezérlővel.Annyi bibi volt,hogy az egyik pozitív jellel nyitja a csomit a másik negatívval.Ezt a problémát egy nyákrelével léptem át.Az új vezérlőt a gyári mellé tettem.A gyári kábelezést nem vágtam szét csak felblankoltam a szálakat és párhuzamosan bekötöttem az újat.És most jön a királyság.Van egy negyedik gomb,ami elvileg segít megkeresni az autót.Nekem az indexeket villogtatja.Erre én tuti rámókolnám a tetőnyitást😁
Forsberg2018-01-29 20:02:20 // 5254
Tudom, hogy még messze van, de esetleg lenne kedve valakinek május 12-én együtt menni Hajdúszoboszlóra az Extreme Alfa Fest'18-ra?
Piritu - 1.000.0002018-01-28 17:47:57 // 5253
Jár az agyam.
A nem működő kulcs távirányító miatt a vezérlőket nézegetem.
Egy kulcsos szett megoldaná a nem működő távirányító és a régi kopott kulcs problémát. (Meg a kulcs se bökné ki az ember zsebét.) Kérdés, hogy a nyers szárra másolható-e az eredeti kulcsszár, illetve van-e benne hely az indításgátló csippnek.
Próbál már valaki ilyet?
A másik. Egy sima kulcstartós szettel és pár relével meg meg lehetne oldani a tető távirányítós nyitását is. A zár helyett a gombot nyomná. Egyedül a gyújtás ráadása lenne kicsit bonyolult, de mivel az indításgátlót nem kell kikapcsolni, egy relével talán az is megoldható lenne.
Nagy királyság lenne :-)
A nem működő kulcs távirányító miatt a vezérlőket nézegetem.
Egy kulcsos szett megoldaná a nem működő távirányító és a régi kopott kulcs problémát. (Meg a kulcs se bökné ki az ember zsebét.) Kérdés, hogy a nyers szárra másolható-e az eredeti kulcsszár, illetve van-e benne hely az indításgátló csippnek.
Próbál már valaki ilyet?
A másik. Egy sima kulcstartós szettel és pár relével meg meg lehetne oldani a tető távirányítós nyitását is. A zár helyett a gombot nyomná. Egyedül a gyújtás ráadása lenne kicsit bonyolult, de mivel az indításgátlót nem kell kikapcsolni, egy relével talán az is megoldható lenne.
Nagy királyság lenne :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-27 19:40:29 // 5252
Találtam vadi új kulcsot a Spiderhez az ebay-en. 149.680 Ft + némi apró :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-25 08:15:15 // 5251
magyar közlönyben fenn van...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-25 08:14:51 // 5250
Bontó....
Piritu - 1.000.0002018-01-24 21:00:42 // 5249
Azért ilyeneket illene időben "kihirdetni", hogy ne ragadjon a tréleren az autó.
Forsberg2018-01-24 20:26:08 // 5248
Akkor szépen alakul. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 20:06:43 // 5247
sehol, a forgalomba helyezős emberem mondta
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 20:05:11 // 5246
indul a motorgenerál :) a pedált még egyszer meg kellett hegeszteni, mert újra elforgott, a főfékhenger okádta a fékolajat a szervódobba az is ki lett cserélve, aztán festő és marad a belső ...tavaszra kész lesz mire jön a jó idő
Forsberg2018-01-24 20:00:41 // 5245
Pont akartam is kérdezni, hogy mi újság a verdával!?
Piritu - 1.000.0002018-01-24 20:00:28 // 5244
Amúgy ezt hol olvastad?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 19:59:12 // 5243
meg Mészáros Lőrinci üzleti érzék :DDDDD
Piritu - 1.000.0002018-01-24 19:55:09 // 5242
Épp a múltkor olvastam valahol, hogy ehhez 6 db Paks2 kellene még...
8 év alatt.
8 év alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 19:54:50 // 5241
attól még forgalomba van helyezve mivel magyar rendszámos....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 19:53:36 // 5240
hát jah kis hazánkban az autók átlag életkora 12 év....... de 2025-re minden elektromos lesz nyüheheheeee
Piritu - 1.000.0002018-01-24 19:50:55 // 5239
Gondolom megelégelték a sok behozott 100Euro alatti autót. Mondjuk ezt nem is csodálom. A gond az hogy az euro 2-esek még nem OT korúak. A Pók is E2 volt 97-ből.
Zselé2018-01-24 19:49:38 // 5238
Mi lehet a helyzet az ideiglenes kivonással?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 19:46:10 // 5237
miért ne kapnám?
'''''2018-01-24 19:37:26 // 5236
De a vizsga lejártával újra megkapod?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-24 19:21:58 // 5235
no tavasztól eu3-as és annál rosszabb minősítésű autót nem lehet forgalomba helyezni csak OT-re.... de mák, hogy tavaly forgalomba lett helyezve a Spider :DDD