Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

LacUS2014-05-12 20:24:21 // 24492
Én mondtam,hogy Szabyk-ot próbáld.
'''''2014-05-12 20:21:51 // 24491
De,neki ezek szerint szerencséje volt velük.
'''''2014-05-12 20:21:06 // 24490
Igen,Ök azok.
'''''2014-05-12 20:19:29 // 24489
A lendkerékhez hozzá sem kellett nyúlni.Ők a tárcsa felületét csinálták.Vagyis azt kellett volna csak csinálják.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-12 20:03:11 // 24488
sose hittem a lendkerék "felújításában" ...de ezt mondtam is neked
Alfa GT-Csaba2014-05-12 19:48:20 // 24487
Golyszi kuplungját nem ők csinálták?
mex862014-05-12 19:47:28 // 24486
kik azok a Marti autósok?
ez valami cég?
'''''2014-05-12 19:05:42 // 24485
Megint tanultam valamit!
Ma derült ki,hogy nagyon átb@sztak a Marti autósok.
Egy nap késéssel visszakaptam a kuplung+lendkereket.A lendkeréknek semmi kotyogása nem volt mikor leszedték,az autóban is csak 95.000km van.Most kotyog több mint fél centit,tehát használhatatlan.Hívom őket:ááá,ők csak épp a ráégett koszt csiszolták le róla de igazából hozzá sem nyúltak.Az új 225.000Ft.Kénytelen voltam Phon-tól egy bontottat rendelni 80.000Ft-ért.Így a verda talán kész sem lesz hétvégére+ buktam egy csomó pénzt amit nem is tudok behajtani rajtuk.:-(((

Eszetekbe ne jusson bármit is odavinni!!!
GT Ɨ|ѯ2014-05-11 18:35:27 // 24484
1 remek mű:-)

GT Ɨ|ѯ2014-05-09 13:17:22 // 24483
mint 1 limo...:-DDD
Dévid2014-05-09 09:28:28 // 24482
Egyenesben még elmegy, de ahogy nézem úgy fordul, mint egy mozdony.
GT Ɨ|ѯ2014-05-09 07:44:03 // 24481
Fekvőrendőr-nem probléma neki:-)
Buksi2014-05-09 07:34:11 // 24480
Kicsit nagyon. Jól elbántak szegénnyel. :-(((
'''''2014-05-09 05:39:01 // 24479
Majd nem nyomom neki! :-)
droberto2014-05-08 21:56:12 // 24478
VTT-re jövet majd úgyis lebuksz a Hajni előtt, hogy jobban megy a vas. :)
pb_2014-05-08 21:44:18 // 24477
Kibaxott TSúf.
'''''2014-05-08 21:10:47 // 24476
Tervben van.Most ha már ennyire szét van dobva,mindent átnézetek.
ALFI1562014-05-08 20:31:58 // 24475
Üzemanyagszűrőt is cseréltesd ki.
'''''2014-05-08 20:22:05 // 24474
Rajtam nem múlik! :-)
Manky9562014-05-08 20:10:04 // 24473
Gyere várlak , ki fogjuk használni akkor a kuplungot ,sőt vigyáznunk is kell rá.
Zotya 1642014-05-08 20:04:21 // 24472
Jujj ,de hintósra sikeredett! :D
'''''2014-05-08 19:40:17 // 24471
Most itt tartanak a verdámmal.Sajna az erősített kuplung is csak 500Nm-t fog bírni.Hétfőn visszakerül a váltó.Utána bekerül az átépített turbó és a légbeömlő.Az első előkatalizátort is kiherélték,így most már üres a teljes rendszer is.Kipucolják a turbógeometriát,lecserélik a váltó és motorolajat,légszűrőt és olajszűrőt.Ha ezek készek,megyek Manky-hoz átírni a progit.És ha ezt mind megtudja az asszony.... :-)

GT Ɨ|ѯ2014-05-08 14:26:45 // 24470
egy kicsit sok(k)...:-)

'''''2014-05-04 18:54:32 // 24469
Az nem elég,ha a turbó belsejét cseréled nagyobb kerekekre,mint én?
Nálam holnap kezdődik a szétszedés.Ha vársz két hetet,jelentem a fejleményeket.
Buksi2014-05-04 17:32:32 // 24468
Ferko erre mit mond? :-D
Föckös2014-05-04 16:51:55 // 24467
geo tábla átírása? érdemes belenyúlni? 75-42% tartományban mozog, sornégyeknél meg elmegy 31%-ig.
[k i z z o]2014-05-04 16:40:40 // 24466
Hát feltöltésen kívül sok ötletem nincs...Gyűjts turbóra:)
Föckös2014-05-04 16:22:41 // 24465
az van, h kevés a levegő az autómnak...
90mm3es remap van fent, de megfelelő afr-el, így igazából el sem éri a 90mm3-t.

ötletek? (túúdom gtb2260, de arra erősen gyűjteni kellene)
LacUS2014-04-25 21:12:47 // 24464
Nem lesz az biturbo :) Örülök,ha az eaton felkerül egyszer... :) Ha meg pályázgatok majd, ott minden súly számít :D
[k i z z o]2014-04-25 20:55:41 // 24463
Nem hiszem, hogy a biturbonak gondot jelentene a +6 - 8 kg...
LacUS2014-04-24 20:34:24 // 24462
Én is gondolkoztam,hogy majd mi legyen majd, de én a hagyományos coolert választom majd, egyrészről nálam nem lesz érdekes a "kis"sebesség (a pályán remélem tud majd gyorsan menni lesz szél a mi lehűti) :) illetve nem szeretnék plusz 6l vizet meg egy pumpát meg hozzá vezetéket meg hozzá hűtőt cipelni, ha már sikerült lecsökkenteni némileg a súlyt. :)
[k i z z o]2014-04-24 20:14:40 // 24461
Nekem is vizes van, előtte is az volt. Sokkal jobb a hatásfoka, mint egy levegő / levegőnek (pre, post air és cooler víz hőmérséklet alapján). Persze elöl van egy vízhűtő méretű réz hőcserélője, nem kicsike. A rendszerben van 6L saját hűtővíz.

Tamásnak pont jó lenne egy ilyen a hely szűke miatt, a vízhűtőt elöl könnyebben elhelyezi, mint egy óriási FMIC -t.
LacUS2014-04-24 20:01:37 // 24460
A vizes cooler annyira nem biztos,hogy hatékony/jó megoldás lenne utcai autóba,nem véletlenül elsősorban dragba használják ott is iceboxokkal. Hiába a kompakt méret, ha kell egy kis vízhűtő+pumpa hozzá, és a kis vízhűtő nem fog tudni akkorát hűteni mint egy nagy cooler. Szóval szerintem inkább a lehetőséghez mérhető legnagyobb felületű intercoolert kéne befaragni.
'''''2014-04-24 19:22:54 // 24459
Vazze,minden nem megy egyszerre! :-) Épp az előbb dobtam be az átépített turbót a csomitartóba.Jövő hét után szétkapatom a váltót a megerősítéshez és akkor bekerül a csiga is.A lekerül a lökös,akkor a coolert is lemérem,mi fér el,hogy lehet becsövezni.Sajna nagyon zsúfolt az 59 motortere.
Föckös2014-04-24 15:04:24 // 24458
Tomi gondolkozz el erősen a vizes coolerben
'''''2014-04-23 13:48:30 // 24457
Igazából már nem is érdekel csak lenne már meg.Talán hét vége felé kész a turbóm.Utána lesz csak szétbontva az autó és jó lenne akkor mindjárt a kuplungot is cserélni.A coolert meg csak a szétbontás után látom pontosan,hogy hol férne el a be és kijövő csövezés és maga a cooler is.
Alfa GT-Csaba2014-04-23 13:26:59 // 24456
nekem is megvan hozzá a bontott cucc,csak érdekelt volna mennyit mondanak ,de szerintem 60 körül
'''''2014-04-23 13:13:24 // 24455
A bontott cuccokra?Azok tartozásból jönnek le nekem.A kevlározásra meg a megerősítésre nem kérdeztem a végösszeget.Először látniuk kell.
Alfa GT-Csaba2014-04-23 12:29:16 // 24454
Árban mit mondtak rá?
'''''2014-04-23 12:26:36 // 24453
A cég aki csinálná a kevlározást és a szerkezet erősítését,ezeket kéri:
kuplung szerkezetet, tárcsát és a lendkereket. Ezek közül lehet valamelyiknek baja,ha egy 150-200.000Km-es kocsiból bontották ki és azt küldeném el?
'''''2014-04-22 19:51:40 // 24452
Köszi a segítséget de már felvettem a kapcsolatot velük.
Norbi GT2014-04-22 18:36:01 // 24451
Köszönöm!
Gyalu2014-04-22 08:00:55 // 24450
Itt egy példa.
Gyalu2014-04-22 07:55:32 // 24449
A régi szerkezetet vitte el a szerelőm és az lett felújítva. Azt pontosan meg mondani nem tudom mit csináltak vele... A kocsiban kb. 1500 km van így nem tudom mennyit bír az ilyen szerkezet, de szerintem közel annyit, mint a gyári, hisz eget rengető nagy változások azért nem történtek vele. Amit észre lehet venni, az annyi, hogy kicsit nehezebb benyomni a pedált, de nem vészes.
Ha jól emlékszem 40 ért csinálták és abban már benne volt az új tárcsa is.
Norbi GT2014-04-22 07:40:45 // 24448
Szia.

Mit lehet még róla tudni?
Gyárinál több kilómétert el lehet vele menni?
Mennyibe került?
Valami változást érzel-e?
Vinni kellett vagy adtak tárcsát?

Köszi.
Gyalu2014-04-21 22:45:23 // 24447
Többen is foglalkoznak kuplung szerkezet erősítésével, nekem is egy ilyen van a kocsiban. 480 nm -t tud átvinni gyári tárcsával... Az ára is töredéke egy verseny vagy több tárcsás kuplungénak. Ha gondolod szerzek neked elérhetőségeket.
[k i z z o]2014-04-17 22:56:42 // 24446
A több tárcsáshoz kell lendkereket is módosítani, de megoldható. Mond el a kuplungosnak, mit szeretnél, segítenek.
Dévid2014-04-17 21:27:55 // 24445
A szinter utcára nagyon kompromisszumos, én is utálom utcán vezetni. Pályán persze más a szitu, ott jól jön.
Alfa GT-Csaba2014-04-17 20:58:12 // 24444
Szerkezetet is meg kell erősittetni meg a kettős tömegüt is
'''''2014-04-17 20:37:28 // 24443
Sajna nem tudok angolul. A több tárcsás elfér a gyári helyén?Eddig arra gondoltam,hogy a gyárit elküldöm,bevonatom kevlárral és mehet vissza a helyére.Így talán kibírja a kb 500nm és talán még használható is maradna hétköznapra.Rosszul gondoltam?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak