Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Alfa GT-Csaba2012-07-29 13:04:11 // 19802
Nekem is az szokott szarakodni!Hol található az?A turbón vagy a levegő szűrő házra van rászerelve?
zümi1662012-07-29 12:00:06 // 19801
LMM? Nekem amiatt gyullad ki, bár akkor meg is torpan 2500-nál. Computerre tetetted már, milyen hibát írt?
sty2012-07-29 10:29:22 // 19800
Valaki cserélt már idehaza turbo nyomás szabályzó szelepet,mennyibe fáj az?
Wickey2012-07-29 08:11:51 // 19799
Nem. 175 eur. Vagyis egy közepesen combos nettó fizetés 5%-a. És ebben, ha jól olvastam, a túrónyomás szabszelep is benne van. De ebbe most ne menjünk bele, EZ nem az a topic.
Zoli19802012-07-28 23:21:41 // 19798
Sziasztok.
Szakmai tanácsot kérnék. :)
2.4 jtd 136le 166-os Alfa. Néha felgyullad a befecskendezö hibajelzö. A motoron nem veszek észre változást, ugyanúgy jár, ugyanúgy húz. Az autoba kapcsolhato chip van, de nem használtam. Összefügghet a chippel, vagy más lehet?
Üdv: Zoli
Szakmai tanácsot kérnék. :)
2.4 jtd 136le 166-os Alfa. Néha felgyullad a befecskendezö hibajelzö. A motoron nem veszek észre változást, ugyanúgy jár, ugyanúgy húz. Az autoba kapcsolhato chip van, de nem használtam. Összefügghet a chippel, vagy más lehet?
Üdv: Zoli
WarbiRunner (Gyuri)2012-07-28 23:04:04 // 19797
mármint 5-kor volt dugó Pesten, nem 5 órát álltam benne :-)
WarbiRunner (Gyuri)2012-07-28 22:56:37 // 19796
Továbbra is azt tapasztalom, hogy megváltozott az autó az egér lefalazástól. Mostmár ki merem jelenteni, hogy nem elég az egr vezérlését megszüntetni, mert nem biztos hogy teljesen zárt állásban marad. Minimum ki kell tisztítani és utánna deaktiválni, vagy befalazni a kipufogógáz útját a szívócső felé.
Az autópályás tapasztalat egyelőre az, hogy nem volt hangos az autó, sokkal érzékenyebb a gázpedál, nem olyan süppedős. Eddig mire hazaértem egy Bp körről mindíg morgott a végére a gép. Most nem. Végre stabilan ugyanazt a teljesítményt hozza oda-vissza, reggel, este. Valamivel lehet erősebb is, a gödöllői emelkedőn most 170 fölé ment. Mostanában már inkább 140-nel közlekedtem, mert ott volt még normális hangja a motornak, nagyobb tempón zavaróan morgott. Most 160-nal jöttem haza. Egy ideig vissza lassítgattam, de csak-csak belecsúsztam a kilóhatvanba... Végül ráhagytam, ha akarja hadd menjen :-)) A szokásosnál több gyorsítás lassítás plusz 5 órás pesti dugóval is jobban áll a tankműszer mint szokott! Kíváncsi vagyok majd a tankolásra :-)
Az autópályás tapasztalat egyelőre az, hogy nem volt hangos az autó, sokkal érzékenyebb a gázpedál, nem olyan süppedős. Eddig mire hazaértem egy Bp körről mindíg morgott a végére a gép. Most nem. Végre stabilan ugyanazt a teljesítményt hozza oda-vissza, reggel, este. Valamivel lehet erősebb is, a gödöllői emelkedőn most 170 fölé ment. Mostanában már inkább 140-nel közlekedtem, mert ott volt még normális hangja a motornak, nagyobb tempón zavaróan morgott. Most 160-nal jöttem haza. Egy ideig vissza lassítgattam, de csak-csak belecsúsztam a kilóhatvanba... Végül ráhagytam, ha akarja hadd menjen :-)) A szokásosnál több gyorsítás lassítás plusz 5 órás pesti dugóval is jobban áll a tankműszer mint szokott! Kíváncsi vagyok majd a tankolásra :-)
Ferke2012-07-28 22:26:58 // 19795
Cca. 50ezer egy ilyen mutatvány?:)
Fairlane2012-07-28 22:20:27 // 19794
Ok... :)
Azért nem várom meg valszinüleg, idegesít a csipogás indításkor :)
Azért nem várom meg valszinüleg, idegesít a csipogás indításkor :)
gecsa2012-07-28 15:16:41 // 19793
ez örömhír,mert addig nem is lesz rá nekem sem pénzem...:D
Wickey2012-07-27 23:22:07 // 19792
kérdés mennyire vagy lusta.
Mínusz 10 fokig ráérsz. :-)))))
Mínusz 10 fokig ráérsz. :-)))))
.......................2012-07-27 17:02:30 // 19791
az nem sok,hollandban föleg nem..
Svéd2012-07-27 16:50:13 // 19790
Na,végre hiba mentesen.:)175 €-t fizettem.:-/
gecsa2012-07-26 20:47:02 // 19789
majd,ha tönkremegy addig felesleges pénzkidobás..
Alfa GT-Csaba2012-07-26 20:25:32 // 19788
Ráérsz vele!
Fairlane2012-07-26 20:11:57 // 19787
Kb minden harmadik indításra "Glow plug error"-al fogad a verdám - GT 1.9 16V dízel.
Mennyire égető az izzítógyertyákat cserélni? Egybeköthetem vmi következő szervízzel, vagy mostazonnalrögtön?
Mennyire égető az izzítógyertyákat cserélni? Egybeköthetem vmi következő szervízzel, vagy mostazonnalrögtön?
GTPeti2012-07-26 18:18:14 // 19786
Nem semmi a kislyány. :))
WarbiRunner (Gyuri)2012-07-26 18:07:29 // 19785
Jaja :-) És még hasznos is volt a "közös" munka úgytűnik. 7.1l/100km városban a fogyasztásom nem túl békés tempóban. Eddig bíztató, ugyanez eddig 7.5 körül szokott lenni. Holnap derül ki autópályán igazán.
Svéd2012-07-26 17:56:13 // 19784
Na,kiolvastattam:turbo nyomás szabályzó szelep hiba.Holnapra kicserélik.
gecsa2012-07-26 11:12:07 // 19783
igen...nagy öröm,amikor a jó nevelés visszaköszön...:D
WarbiRunner (Gyuri)2012-07-26 10:44:28 // 19782
Basszus..a 2.5 éves kislányom felismerte az EGR szelepet az Alfissimo egérpucolásos cikkben :-) A múltkor szigorú tekintettel végignézte hogy hogy készül az alulap a lefalazáshoz. Tegnap jött az újsággal mutatva a leszedett EGR csatlakozás képét, hogy "ilyet vágtunk géppel" :-)
Svéd2012-07-25 18:34:07 // 19781
Holnap kiolvassák.Eddig probálkoztam hátha sikerül valami.Szerettem volna elkerülni a 75 euros szerviz rezs ióradijat.De mivel nem sikerült igy holnapra kértem időpontot.
gecsa2012-07-25 08:13:25 // 19780
amúgy kezd a 2T beválni..arra majd kíváncsi leszek,hogy mit mutat majd,ha elfogy,és sima gázolajjal kell mennie..:D
Ferke2012-07-25 07:24:48 // 19779
Miért nem olvasod ki?Nyilván rögtön kiderülne...
Alfa GT-Csaba2012-07-24 19:39:01 // 19778
lehet hogy meg van ragadva a membrán tengelye.A legjobb lenne ha a hibát kiolvastatnád!
Svéd2012-07-24 19:15:29 // 19777
Hát,kitakaritottam az egr-t,teljesen el volt tömödve.De sajnos nem történt változás,ugyanugy letilt 3200-nél,és nem húz.:(
GTPeti2012-07-24 17:56:47 // 19776
Ja, csak egy remap nem bízza a user-re, hogy "hova tekeri". :)
(Persze a hozzáértő szaki nagyon fontos és nem magától értetődő, ez igaz.)
(Persze a hozzáértő szaki nagyon fontos és nem magától értetődő, ez igaz.)
Alfa GT-Csaba2012-07-24 17:51:29 // 19775
Na meg a kuplungnak a féltengelynek és még ki tudja minek!!!A Chipnél is vannak megterhelve alkatrészek!
GTPeti2012-07-24 17:48:26 // 19774
Egy ilyen tekerős boxnál az injektoroknak és a nagynyomásúnak sem lehet könnyű élete... B)
Alfa GT-Csaba2012-07-24 17:37:10 // 19773
De bizony az!!!Nekem is az van benne!!tekerj vissza a potméteren és a hiba elmúlik!!!Nem jön elő csak esetleg nagyon ritkán!!Nekem is az van benne!!!!!
sty2012-07-24 16:18:16 // 19772
Hát azért egy 175 pacis 2,4 az már döfi
gecsa2012-07-24 15:13:45 // 19771
én azért a 7-8at megtippelem átlagra..főleg jtdm esetében...
GTPeti2012-07-24 15:06:18 // 19770
Miért a cartársnak milye van? :))
.......................2012-07-24 15:04:20 // 19769
..de ez az állítás csak a 156 osokra igaz :)
GTPeti2012-07-24 14:47:58 // 19768
Egy kettőnégyes nem fogyaszt ám sokkal többet. B)
Viszont lehet vele mozdonyokat vontatni. :)
Viszont lehet vele mozdonyokat vontatni. :)
RoliQ42012-07-24 14:47:18 // 19767
a negyedik gyorsításra már megszoktad a gépet:D :P
gecsa2012-07-24 14:46:34 // 19766
jaja...fogyasztásban meg a duplájára...:D:D:D
GTPeti2012-07-24 13:18:51 // 19765
Mert 12V-vel többre vágyik. :))
sty2012-07-24 12:22:11 // 19763
Sajna csak sima mezei JTD 8V
.......................2012-07-24 09:45:06 // 19762
Map szenzor ,esetleg a pillangók a szívócsöben
a tiéd 16V?
a tiéd 16V?
sty2012-07-24 09:25:16 // 19761
Bacar box,nem hiszem hogy a box miatt lenne ez a hiba fölég hogy előtte évekig nem volt gondom akárhogy lepadlóztam,én a hibát szeretném megszüntetni
Alfa GT-Csaba2012-07-24 07:06:41 // 19760
Milyen Típusú boxod van? Ha van rajta potméter,vegyél kicsit visszább rajta!Én is azt csináltam télen ,most vissza tekertem eredetileg beállitott értékre és minden rendben van!!Lehet e tiéd sokat !!
sty2012-07-23 23:44:40 // 19759
nekem a télen kezdte csinálni azóta is csinálja,lehet használni a box-ot csak nem szabad lepadlóznom,de igy is sokkal dinamikusabb,és mit lehet ez ellen tenni?
Alfa GT-Csaba2012-07-23 23:05:58 // 19758
szerintem a box miatt a turbó geometria hülyül meg ,nekem is ez a betegsége ,de csak télen !!!ilyenkor semmi baja sincs hiába taposom neki!
sty2012-07-23 22:55:20 // 19757
Ja kiolvastattam a turbó nyomás szabályzó hibáját jelzi ki
sty2012-07-23 22:53:57 // 19756
Skacok olyan problémám volna hogy,2 éve használok Tuning-Box-ot gond nélkül,most viszont néha hirtelen kigyorsitásnál bevillan a motor visszajelzőm,ha nem nyomom tovább neki akkor kialszik és gond nélkül megy tovább viszont ha tovább nyomom akkor letilt a motor és visszaveszi a teljesítményt,kikötöttem a box-ot úgy semmi gondom,én az Egr szelepre tippelek,ha jól tudom egy sima lemezzel szokták kiiktatni,nem tudom a tisztítás mit érne többen mondták hogy ideig óráig jó utána
Alfa GT-Csaba2012-07-23 22:21:44 // 19755
Nekem is szokott ez a hiba lenni,letiltja a turbót ,leállitom,indit és megy rendesen a hiba üzenet törlődik idővel ,de csak télen csinálja!
Alfa GT-Csaba2012-07-23 22:19:49 // 19754
Úgy is kell!!!!!!Ki vele :-)!!!
Tentacle2012-07-23 22:01:27 // 19753
Nekem a túl nagy turbonyomás miatt csinál ilyet (P0238 hiba). Valszeg le van tapadva a geometria, és lassan mozog. Akkor jön elő, mikor erősebben gyorsítok, és felváltok (tipikus előzési szituáció). A kirepedt csőnél nem csinált ilyet, csak füstölt és fogyasztott. Nekem csak a leállítás után múlik el a hiba és a korlátozás, de ez 16V.