Ha ez igaz lenne nem lenne piaca jó néhány autótípusnak már most se. Trend lehet, de az utakon nem ezt látni.
Csak maradjunk a márkánknál a ritka a “gyenge” motoros, Q-ból is sok fogy. Azért hogy 90-el mehess vele az országúton? Kérdezzük meg a Ferit :-.DD
316-ot is alig lehet látni, nem véletlenül.
A legtöbb diesel “optimalizálva” van…
Bevallom én is a közigazgatási határa alatt szoktam menni és messze nem én vagyok a leggyorsabb amerre járok.
SZóval izgi lesz egy M5-el - vagy Q-val - belecsöppenni ebbe a világba 90-el :-D
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Erőforrás alternativák
Piritu - 1.000.0002022-05-25 11:21:09 // 3568
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-25 10:47:12 // 3567
Akinek meg rendes autó kell,rendes hanggal, az spóroljon...
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-25 10:42:27 // 3566
Semmi gond nem lesz ezzel szerintem. A vezetés élménye már nagyon keveseknek számít. A gyorsan száguldók nagy része nem élvezetből autózik gyorsan, hanem szimplán agresszív. Az autót státuszszimbólumként kezelők közt is kevés az aki valóban és értelmesen tudja használni a lóerőfölényt.
Látható, hogy merre haladnak a dolgok. Az autó birtoklás maga lesz a státusszimbólum, és nem a lóerők és a hang lesz a felsőbbrendűség utcai kifejezésmódja. A hang egyenesen ciki kezd lenni, ahogy a kipufogó létezése is az autó alatt. Ezt konkrétan lehet tapasztalni, hogy már nem azért fordulnak egy autó után, hogy húú de jó hangja van, hanem megjegyzik, hogy mindek hangoskodik.
A menőséget és a státuszt is egyszerűen más fogja kifejezni. Ahogy már most kezd látszani, a félmásodperc alatt szökési sebességre gyorsuló, de kamion mögött 110-zel gurulgató Teslákat ha megfigyeljük :-) Lassan autó szinten is fizetőképessé válik az a generáció, akinek a kifelé mutatáson kívül nem sok minden számít egy autóban. Látsszon, hogy drága, más ne tudja megvenni (lehet valójában ő sem), valamilyen funkciókban különleges legyen, amivel a jelen kor versenypályáján, a TikTokon, Instán, jóégtudja hol le lehet nyomni a másikat. Szóval a lóerő is csak egy menőséget kifejező számmá válik, közúti agresszióra egyre kevésbé fog átkonvertálódni. Nem feltétlenül nagy baj ez. Viszont egy ártatlan lámpától gyorsulás is egy letűnt kor cikisége lesz 10-15 éven belül :-)
Látható, hogy merre haladnak a dolgok. Az autó birtoklás maga lesz a státusszimbólum, és nem a lóerők és a hang lesz a felsőbbrendűség utcai kifejezésmódja. A hang egyenesen ciki kezd lenni, ahogy a kipufogó létezése is az autó alatt. Ezt konkrétan lehet tapasztalni, hogy már nem azért fordulnak egy autó után, hogy húú de jó hangja van, hanem megjegyzik, hogy mindek hangoskodik.
A menőséget és a státuszt is egyszerűen más fogja kifejezni. Ahogy már most kezd látszani, a félmásodperc alatt szökési sebességre gyorsuló, de kamion mögött 110-zel gurulgató Teslákat ha megfigyeljük :-) Lassan autó szinten is fizetőképessé válik az a generáció, akinek a kifelé mutatáson kívül nem sok minden számít egy autóban. Látsszon, hogy drága, más ne tudja megvenni (lehet valójában ő sem), valamilyen funkciókban különleges legyen, amivel a jelen kor versenypályáján, a TikTokon, Instán, jóégtudja hol le lehet nyomni a másikat. Szóval a lóerő is csak egy menőséget kifejező számmá válik, közúti agresszióra egyre kevésbé fog átkonvertálódni. Nem feltétlenül nagy baj ez. Viszont egy ártatlan lámpától gyorsulás is egy letűnt kor cikisége lesz 10-15 éven belül :-)
Piritu - 1.000.0002022-05-25 09:15:55 // 3565
Engem inkább az érdekelne hogy ki fogja megvenni a többszáz lovas autókat (mondjuk egy Q-t) ha országúton minden régi csotrogány meg fogja előzni és az övé lesz az IFA mostani szerepe :-DD
Liquid2022-05-24 17:14:49 // 3564
Ha előbb nem itt mindenképp ki fog bukni, hogy a közlekedés csak azért működik, mert nagyjából mindenki lazán értelmezi, a néhol minden logikát nélkülöző szabályokat, táblákat, jelzéseket. Érdekes lenne kipróbálni, hogy miként változna az utak terheltsége, ha valóban mindenki minden szabályt betartana. Szerintem nagyobb dugók lennének, de vannak olyanok akik mindenféle szép grafikonokkal alátámasztják, hogy a kisebb sebesség miatt folytonosabb a közlekedés. Én viszont azt látom, hogy még itt győri viszonylatban is képes vagyok adott esetben 8-10 percet nyerni a waze által kalkulálthoz képest egy városon belüli úton csak azzal, hogy nem vagyok birka, merek sávot váltani, dinamikusan gyorsítani és adott esetben lazán kezelem a szabályokat.
Piritu - 1.000.0002022-05-22 09:30:05 // 3562
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-21 08:20:58 // 3561
csak ingázósnak jó de csak a kis fogyasztású a többi kapufa ezzel a technológiával ... kivi leszek erre a 2035re :DDDDD
Kócosw2022-05-21 07:54:54 // 3560
majd az lesz hogy minden gtk, jöhet mindig az uj,ezzel is vedve a környezetet .Mert ugye tudjuk hogy az elektromos autok gyartasa környezetkímélő.Jah nem 🤪 egyiké se az de a regiek elmentek 20-30 eveket,kivancsi leszek az e autok hol lesznek 30 evesen...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-21 07:26:32 // 3559
Kia meg a Hunyadi az újak pont sokkal többet esznek 17kwh felett, autópályán meg a 30at is bezabálják ezért vicc ez az egész villanyautózás nem látom az átütő technológiát ha normál méretű autókat gyártanak nagy akukkal akkor a fogyasztás nő meg a súly miatt a hatótáv meg egyhelyben toporgás ...
Kazes☻2022-05-19 13:07:44 // 3557
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-19 12:52:39 // 3556
de ez az az ajtók is szénszálasak a hátsó meg üveg...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-19 12:51:36 // 3555
azért egy 500e inkább autó formájú ...
Selmak2022-05-19 11:10:04 // 3554
KIA Soul szvsz rondább, az olyan mint egy halottaskocsi.
Liquid2022-05-19 09:36:53 // 3553
Nem olyan vészesen csúnya. A kis városi eautók között még az egyik legértelmesebb szerintem. Oda jutottunk hogy nem feltétlenül ez a legrondább bimmer :)
Föckös2022-05-19 09:01:56 // 3552
kövezzetek meg, de nekem pont ez tetszett/tetszik.
én bírnék egy ilyet a mindennapos városi ingázáshoz.
mondjuk a véletlenül bekapcsolva felejtett klíma miatti plusz terhelés, és a hideg motor miatti dúsítás okozta gurgulázó hang reggel nagggyon hiányozna!
én bírnék egy ilyet a mindennapos városi ingázáshoz.
mondjuk a véletlenül bekapcsolva felejtett klíma miatti plusz terhelés, és a hideg motor miatti dúsítás okozta gurgulázó hang reggel nagggyon hiányozna!
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-19 08:57:25 // 3551
Nem ez van karbon vázon? Az se volt olcsó, de amikor kijött még ez a fajta akksi sem. A többi az PET palack, tudom XD A motor meg mosógép. Nekem valamiért egy villanyautó ilyen, sokkal logikusabb mint a divatos böszme kéttonnás suvok.
Hogy mennyire volt presztízs fejlesztés és mennyi hasznot hozott, azt max a bmw-nél tudják megmondani :-)
Hogy mennyire volt presztízs fejlesztés és mennyi hasznot hozott, azt max a bmw-nél tudják megmondani :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-19 08:06:40 // 3550
a törött e autók árnyoldalai... tegnap beszéltem a karosszériás barátommal enyhén sérült autókat vesz és rak össze persze egyre több az e autó is és a fosvágen csoport valamit a teslával is vannak problémák vagyis aminek úgy van megoldva ha nyílik a légzsák a vezérlő elektronikát az akkupakkba teszik, akku ki, szétbont, elektronika csere és után vákuum mentesen vissza kéne bugyolálni, na ez ami max szakszervizben működik (ha nem kigyulladhat az autó) és azt mondanak amit akarnak, ha 1 milla akkor annyi...szép új jövő...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-18 22:07:37 // 3549
Azért azt Te sem hiszed el, hogy nem érte meg gyártani...silány anyagok de legalább nem zörög, az ülés kényelmes, a dizájn az vicc, a tablett oda lett rakva facsavarral ahová puffant de mondjuk jól gyorsul, keveset eszik, nem nagy pont ennek lenne értelme városban ...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-18 22:03:18 // 3548
Jah virslee gumi azért eszik keveset
Kócosw2022-05-18 21:36:43 // 3547
nem mondom inkabb semmit 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-18 21:35:24 // 3546
Ipari design szempontból nem rossz. A hódoknál pedig sokkal szebb XD A műszaki tartalma sem rossz, ez is egy olyan termék amit soha nem érte meg igazán gyártani. A többi villanyautó ami autónak akar kinézni, na az dög unalom.Ez legalább karakteres :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-18 21:30:58 // 3545
Valami tesztben beszélték, hogy spéci méret, ezért drága. Látod, még tesztet is néztem róla XD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-18 21:18:41 // 3544
Mert? Nem olyan drága a gumi...az index is müxik de gecc randa 😎
Kazes☻2022-05-18 20:52:12 // 3543
Eddig egész jó ízlésed volt, pajti! :P
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-18 20:35:10 // 3542
Ez nem is ronda, én is nézegettem. Ez városi autónak pont jó, csak gumit ne kelljen venni rá :-)
Coyote2022-05-18 20:15:23 // 3541
Ne szép… pont egy béjemvé? 😂
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-18 19:29:06 // 3540
Piritu - 1.000.0002022-05-18 09:58:27 // 3539
Három éve a villanygolffal én is 11,5-es átlaggal jártam…
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-18 09:55:14 // 3538
Vagy egy i-MiEV? 🤣
TtK2022-05-18 09:42:49 // 3537
Nagyon jó fogyasztásokat ír, úgyhogy valami Hunyadi vagy Kia..
Kona?
Kona?
Liquid2022-05-17 20:04:40 // 3536
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-17 19:55:57 // 3535
Annál is rondább 😁
farki2022-05-17 17:16:24 // 3534
Csak nem hódfogas? 😳
Kócosw2022-05-17 16:26:59 // 3533
ahh, le se meri írni ide 🤣
Selmak2022-05-17 07:54:28 // 3532
KIA E-Soul?
Kócosw2022-05-16 20:39:55 // 3531
szt levan ponyvazva, reggel kimegy lerántja es gyorsan beül meg ne lássa kívülről 🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-16 17:45:12 // 3530
Az egyik legrondább elektrofos 😁🤣🤣
Föckös2022-05-16 13:57:22 // 3528
ezek jó számok, de ez milyen jármű?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-16 10:05:41 // 3527
no 7végi tapasztalat gyűjtés... szombaton Velence környéki tókerülés kb 80%-os töltéssel indulva 204 km hatótávot írt, laza 100km megtétele után maradt még 155km, klímát nem használtam előzések voltak, nem papás tempó 10.5kwh-át fogyasztott... tegnap Balcsira ugrottunk le klímázva 10%-ot vett le a teljes hatótávból, sok előzés 100-110-es tempó 11.9kwh-át fogyasztott... rövid távokra tökéletes közlekedőedény, bár alig vártam már az Alfázást :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-09 09:25:05 // 3526
hétvégi városi és környéki beszerző körutak, jövés menés stb ... Alfa garázsban pihent csak elektrofossal mentünk 200km-et 11kwh-át fogyasztott/ 100km pedig kb úgy mentem vele, ahogy szoktam...de mivel otthon töltődik az előre befektetés miatt nem kerül plusz kiadásba...erre tökéletes
Föckös2022-05-03 18:11:24 // 3525
szerintem én ma megszellőztetem a gyepet egy kis stravecchioval:-D
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-03 14:40:23 // 3524
Az, ma megszellőztettem XD A begyepesedett kockát gondoltam összevonni, de érted te .:-))
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-03 09:49:14 // 3523
ehh de jó hogy annak idején kértem vezérelt áramot azt most vissza adom de annyival olcsóbb a plusz amper :DDD
Föckös2022-05-03 08:12:51 // 3522
hát már hogy lehet egy gyepkocka elavult?? meg kell szellőztetni, aztán gyönyörű lesz!!! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-02 20:40:14 // 3521
A múltkor egy dízel Audival volt nálam egy ismerős. 6 henger, dizel kombi, hatalmas kerekek, látványos cucc, és.. Maseratira volt állítva a külső hangja, mert az a kedvence 😅
Egy elavult gyepkockának érzem magam ilyenkor 🤣 .. de akkor sem értem 😄
Egy elavult gyepkockának érzem magam ilyenkor 🤣 .. de akkor sem értem 😄
carver2022-05-02 20:18:27 // 3520
dehogynem a hangszóróból jövő műbúgás az milyen élmény. És van már olyan is hogy telefonos appal választod ki hogy V8 gurgulát vagy trabihangot akarsz :D
TtK2022-04-28 09:32:34 // 3519
Mondjuk egy termisztort még ki tudnék mérni az itthoni műszerezettségemmel, hőlégfúvó és páka is akad. A türelem, hogy végigbogarásszak egy ilyet, na az már kérdéses.. :)