Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452006-04-20 11:03:51 // 7839
ebben a témakörben érdemes Frank Williams véleményét is megvizsgálni, van benne valami. Szó nincs arról, hogy MS a Williams-hez menne, csak mondom hogy FW álláspontja is érdekes. Azt mondja, hogy a csapat a lényeg. Ha nem versenyképes az autója, akkor mindegy ki vezeti, tehát az a fontos, hogy megcsinálják a legjobb autót. Ha ez sikerült akkor viszont nem fog nagy pénzeket fizetni senkinek, hiszen a legjobb autóval bárki tud nyerni, erre egyébként pont Hill a legjobb példa. Nem biztos, hogy ez a legjobb hozzáállás, de az élet őt igazolja, hisz nem egyszer volt már a csapata vb.
mesa2006-04-20 10:46:28 // 7838
Ha csak egy idényt versenyezne a csigazabálókkal, már azért megérné!!! Egy egyszeres világbajnok csapatnak igen sokat jelentene, ha utána az évkönyvekben úgy szerepelne, mint akinek a csapatában egy 7x világbajnok is versenyzett ...
Inner Circle2006-04-20 10:17:26 // 7837
A fordítás nem az igazi, mert az eredetiben Briatore kifejezetten "randizna" a 90 évessel. Hát lassan az is való neki :D (Láttátok a "Diszkópatkányok"-at? Abban szednek fel a menő csávók belevaló nénikéket a nyugdíjasklubból :D ) Amúgy szerintem MS istálló-váltása akkora szenzáció lenne, hogy gyerekjáték lenne összetrombitálni egy csomó szponzort, akik kiköhögnék Mihály fizetését. Valóban Schumi kora lehet inkább az akadály, nem azért mintha már nem tudna vezetni, hanem mert nem lehet tudni, hogy meddig lehet még rá számítani. Bármikor azt mondhatja, hogy "Hát bazmeg, nekem két gyerekem van, inkább hazamegyek a harmadikon munkálkodni, mint hogy kockára tegyem a nyakamat!" Ha "szabadúszó" pilóta lenne, akkor ez nem lenne baj, de ugye erősen elkötelezett a Ferrari felé, így az új szerződés megkötése iszonyú munkát igényelne, a szponzorok nyilván szeretnék ha sokáig maradna az öreg, gondolom a csapatot is át kéne alakítani kissé... szóval nagy-nagy meló lenne, és mindezt egy-két évért? Rosberg vagy Alonso nem hoz magával ilyen gondokat.
mesa2006-04-20 09:42:55 // 7836
Gyerekek, mekkora lúzer ez a Briós Jóska! :DD "Briatore azonban elmondta, Schumacher már túl öreg ahhoz, hogy komolyan érdeklődjön iránta. „Felejtsék el” – mondta az olasz üzletember az Autosprint magazinnak. „Ez olyan, mintha azt kérdeznék tőlem, hogy egy kilencven évessel el szeretnék-e menni szórakozni.” Elég gyenge hasonlat, gyenge magyarázkodás. Tehát nem tudott elég pénzt ajánlani a vén töketlen, hirtelen túl öreg lett a Sumák. Múlt héten még éppen jó lett volna egy alfonsó helyére... Szerintem kéne Jóska mellé egy kampánystáb, akkor talán nem mondana ilyen marhaságokat :DD
mesa2006-04-20 09:40:46 // 7835
Azt várta Massától, hogy az első futam után tegyen szert akkora előnyre, hogy rögtön kihirdethessék világbajnoknak. Időközben elfelejtette, hogy nem két futamos a VB ...
Inner Circle2006-04-20 09:36:30 // 7834
"At this moment, I did expect better results from him (Massa)," said Ferrari managing director Jean Todt told Austria's Neuen Zurcher Zeitung newspaper, "but I'm sure they will come." Vagyis Jean Todt ennél többet várt Massától. Hát Jean Todt feldughatja a mókás kis fülhallgatóját. Mit várt tőle? Bahreinben elb.szták a pitstopját úgyhogy térden állva kérhetnek tőle bocsánatot, Malajziában 10 hellyel hátrébb indulva is leverte az Istent, Ausztráliában pedig önhibáján kívül felkenték a falra, miközben az Isten ugyanezt a saját hibájából csinálta. Mégis, mit várt még tőle? Hogy kiüti / feltartja a versenyben Alonsót?
zolee1452006-04-19 17:01:24 // 7833
majd jön mesa és levonja:)))
Inner Circle2006-04-19 15:17:58 // 7832
Jogos a két pont :D
zolee1452006-04-19 14:55:58 // 7831
nana, azért ha valaki a cél előtt pár méterrel lassít, hogy más valaki megelőzhesse akkor az a győzelem magyarázatra szorul:)))
Inner Circle2006-04-19 14:53:28 // 7830
Hogy is van az a 2000-2004 között tökéletesített tifosi szólásmondás, hogy "A győzelmet nem kell magyarázni"? :D
Mike.2006-04-19 14:46:47 // 7829
Vagy túlságosan mázlista. :-))
zolee1452006-04-19 14:44:41 // 7828
nem, az aktuális első az jó...
mesa2006-04-19 13:54:15 // 7827
Értem. Tehát neked minden csapat szar. Mert hogy egyik sem megy állandóan jól (leszámítva azt az öt évet, amíg verhetetlen volt a Ferrari) :D
zolee1452006-04-19 13:24:03 // 7826
"- Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók - Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok" az első: volt már olyan, hogy jól mentek és/mert csaltak. Nemcsak ők, mások is... a második: na ezt nehéz lenne cáfolni, még a legelvetemültebb Ferrari rajongónak is. Ha rosszul megy akkor szar, és kész. A Mclaren tavaly gyors volt, és megbízhatatlan. Nálam ez azt jelenti, hogy szar.:DDDD Ilyen egyszerű.
Whiteskull2006-04-19 13:08:26 // 7825
Hát szerintem ti ezt a Forma-1-et elég tudományos alapon művelitek. :))) Én egyszerűen futam előtt leülök a tv elé (egyszer azért élőben is láttam) és szétizgulom magam a Ferrarikért. Igen, mind a kettőért. :)))
mesa2006-04-19 13:06:03 // 7824
k-t értesetek oda. Más. Norbert Haug Kimmi szerződéséről: „Nem hiszem, hogy logikus lenne, ha Kimi már ilyen korán elkötelezné magát a Ferrari mellett” – magyarázta. „Nem tudom, mi oka lenne erre ..." Tán, mert ott meg is fizetnék... :D
mesa2006-04-19 13:04:42 // 7823
Megállapítom az anti tifosil két alapérvét : - Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók - Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok
Whiteskull2006-04-19 10:22:02 // 7822
Pedig sajnos ugyanúgy indul a szezon mint tavaly. Nagyon szarok a kocsik, és fogadkoznak, hogy már megoldottak minden problémát. :))
Mike.2006-04-19 10:20:59 // 7821
Ha nem lesz valami villantása a Ferrarinak, én azon sem csodálkoznék, ha év közben befejezné. Ez csak vicc volt. :-D
Inner Circle2006-04-19 10:12:55 // 7820
OK, akkor még közérthetőbben: ha a Ferrari továbbra is trágya lesz, akkor MS otthagyja :D
Whiteskull2006-04-19 10:11:46 // 7819
Pedig ők is kacsingatnak arrafelé. Szerintem nem akarnak kimaradni, ha már a két másik nagy benne van.
Inner Circle2006-04-19 10:11:32 // 7818
Hát lenne pre-kvalifikáció is, mint régen, ez aztán nem nagy ügy. A versenyhétvégébe beleférne, a TV meg vagy közvetíti, vagy nem; a legtöbb az edzéseket sem közvetíti. Tiszta hülyeség a 12 csapatos limit!!!
Mike.2006-04-19 10:10:21 // 7817
A VW-t nem is láttam a jelentkezők között.
zolee1452006-04-19 09:59:25 // 7816
szerintem ez a beszállni készülő vw ötlete, ők szeretik a konfekció alkatrészeket:))
Whiteskull2006-04-19 09:57:29 // 7815
Pontosan. Azért versenyeznek a gyári csapatok, hogy be tudják bizonyítani, mennyivel jobbak a többi márkánal. Ha ugyan azt az alkatrészt kell használnia mindenkinek, akkor nincs értelme a versenynek.
Mike.2006-04-19 09:54:22 // 7814
Jaa és hogyan akarják lejjebb faragni az éves költségvetést?..... Hát standart alkatrészekkel !!! :-O Szerintem ez egy nagy hülyeség! :-( A gyári csapatok is háborognak ez ellen. Hova lesznek a fejlődések amivel elvileg előbb-utóbb az utcai autókban találkozunk?
Mike.2006-04-19 09:49:32 // 7813
Igen a 39 mill. EUR helyett csak 300 ezer EUR-t kell "csak" befizetni. Erre még jön az éves költség ami most kb 300 mill. EUR. Ezt akarják lejjebb faragni 100-150-re.
Whiteskull2006-04-19 09:45:09 // 7812
Nekem is tetszene az, ha minél több kocsi lenne. Bár a 44 az tényleg sok. :))
Mike.2006-04-19 09:43:13 // 7811
A jelentkezők között van Pl. Eddie Jordan, Paul Stodart, A BAR-t elindító Craig Pollock, A Bennetton és BAR volt csapatfőnöke David Richards, DIREXIV néven a McLaren fiók csapata Jean Alesivel,....
zolee1452006-04-19 09:42:29 // 7810
erre mondta a Hondától valaki, hogy nem lepődik meg, hogy 22 csapat adta le a nevezést, hiszen nem kellett 48 millió dollárt letenni, csak egy jelentkezési lapot kellett kitölteni. Leadhatta volna a nevezést az AlfaAmore csapata is. A másik oldala a dolognak, hogy a jelenlegi kvalifikáció erősen a tv közvetítések miatt olyan amilyen, ha több csapat lenne akkor lehet hogy változtatni kellene, hiszen kéne egy olyan első "etap" is ahol azok akik kiesnek a futamon sem indulhatnának. A tv miatt sokminden változott az F1-ben, pl a 300km-es versenytáv, ami úgy néz ki, hogy 300 km, vagy 2 óra. Amúgy tényleg jobb lenne több csapat, a közvetítést meg oldják meg, régebben is megoldották valahogy.
Mike.2006-04-19 09:36:34 // 7809
Jó , nem az mondom, hogy 22 csapat legyen 44 autóval, de a 22-24 autótól lehetne egy kicsit több. Mondjuk 30. :-)))
Whiteskull2006-04-19 08:59:25 // 7808
Na igen. Akkor lenne csak igazi tülekedés a rajtnál. :)))
Mike.2006-04-19 08:55:55 // 7807
Elvileg mindenki azért versenyzik, hogy nyerjen. :-)
Mike.2006-04-19 08:54:50 // 7806
Most olvastam, hogy 22 csapat adta le a nevezését a 2008-as évre, de csak 12 csapat indulhat. Nem értem, hogy miért limitálják ennyi csapatra. Szerintem jobb lenne a több autó.
Inner Circle2006-04-19 08:44:16 // 7805
MS a jövőről beszél. Angolul nem tudóknak és sietősöknek a lényeg zanzásítva: "Fasza lenne a Ferrarinál maradni, de mindenekelőtt nyerni akarok bazmeg!" "New Ferrari deal 'likely' - Schumacher ''I am so happy here'' 18/04/06 15:55 Ferrari's Michael Schumacher has refused to categorically deny that he might switch teams next year. The German, out of contract at the end of 2006, is - despite raging speculation about possible retirement or a sensational move to Renault - delaying any final decision about his future. But Schumacher has now told Britain's Times newspaper that a new deal at the Maranello based team, Ferrari, is 'very likely'. He said: ''There are obviously other options but at this stage, I won't consider them. Why should I? I am so happy here. I would have to have a very good reason to move to another team.'' Michael, who has previously mused about a '99 per cent likelihood of staying put, conceded that one such good reason might just be the 'c' word -- competitiveness. After winning only the six-car Grand Prix at Indianapolis last year, 2006 has kicked off with another run of three races without a win. But there's always the next race. And, ominously for Ferrari's rivals, the next race is at Imola -- a hotbed of Italian 'Tifosi' and usually suitable for the Bridgestone-clad team. Schumacher told his website: ''We want to win at Imola, and we want to play a more active part in the world championship fight. ''I do not think that it is too late, and I do not think that the (points) gap is too big to close.''"
Áki2006-04-18 00:37:55 // 7804
Így van..garázsban tartott,felújított karosszéríával,korához képest jó álapotban!:-)))
zolee1452006-04-18 00:35:45 // 7803
sok kilóméterrel, sokadik tulajdonostól, amúgy "eladásra kipofozva" :))))
Áki2006-04-18 00:33:01 // 7802
Igen ő már viseltes...sokat futott darab!:-))
zolee1452006-04-18 00:22:59 // 7801
azért ez a Gregor Bernadett elég lelakottnak tűnik... de ez már egy másik topic:)
Áki2006-04-18 00:05:41 // 7800
Hát ha lehet is őket inkább élőben látnám!;-)
zolee1452006-04-18 00:02:13 // 7799
ilyeneket is lehet papírból hajtogatni???:)
Áki2006-04-17 23:57:58 // 7798
Áki2006-04-17 23:53:11 // 7797
Áki2006-04-17 23:52:47 // 7796
Áki2006-04-17 23:51:59 // 7795
Csinálj papírból F1 Boxot!:D
Satti2006-04-17 13:30:02 // 7794
Most,hogy jobban belegondolok,nem is volna rossz,legalább ismét jókat csatáznának mint anno a forma1-ben.
Satti2006-04-17 13:28:21 // 7793
Azt nem hinném,valahogy nem illik hozzá,pedig a németek örülnének neki.
Inner Circle2006-04-16 22:06:08 // 7792
Vagy elmegy az öreg a DTM-be Mika mellé :-)
Satti2006-04-16 19:51:58 // 7791
Tudod,csak járt az agyam,viszont érdekes lenne.
Mike.2006-04-16 19:49:08 // 7790
Én nagyon csodálkoznék. Rengeteg itt a "ha". Egy visszavonulását tervezgető sportoló szerintem nem fog 19-re lapot kérni. Az nagyon rizikós. A másik, hogy ő már hozzászokott a mérnökeihez, embereihez. Egy teljes csapatváltást nem fog bevállani a Renault.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak