zolee1452006-04-19 14:55:58 // 7831
nana, azért ha valaki a cél előtt pár méterrel lassít, hogy más valaki megelőzhesse akkor az a győzelem magyarázatra szorul:)))
Inner Circle2006-04-19 14:53:28 // 7830
Hogy is van az a 2000-2004 között tökéletesített tifosi szólásmondás, hogy "A győzelmet nem kell magyarázni"? :D
Mike.2006-04-19 14:46:47 // 7829
Vagy túlságosan mázlista. :-))
zolee1452006-04-19 14:44:41 // 7828
nem, az aktuális első az jó...
mesa2006-04-19 13:54:15 // 7827
Értem.
Tehát neked minden csapat szar.
Mert hogy egyik sem megy állandóan jól (leszámítva azt az öt évet, amíg verhetetlen volt a Ferrari) :D
zolee1452006-04-19 13:24:03 // 7826
"- Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók
- Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok"
az első: volt már olyan, hogy jól mentek és/mert csaltak. Nemcsak ők, mások is...
a második: na ezt nehéz lenne cáfolni, még a legelvetemültebb Ferrari rajongónak is. Ha rosszul megy akkor szar, és kész. A Mclaren tavaly gyors volt, és megbízhatatlan. Nálam ez azt jelenti, hogy szar.:DDDD Ilyen egyszerű.
Whiteskull2006-04-19 13:08:26 // 7825
Hát szerintem ti ezt a Forma-1-et elég tudományos alapon művelitek. :)))
Én egyszerűen futam előtt leülök a tv elé (egyszer azért élőben is láttam) és szétizgulom magam a Ferrarikért. Igen, mind a kettőért. :)))
mesa2006-04-19 13:06:03 // 7824
k-t értesetek oda.
Más.
Norbert Haug Kimmi szerződéséről:
„Nem hiszem, hogy logikus lenne, ha Kimi már ilyen korán elkötelezné magát a Ferrari mellett” – magyarázta. „Nem tudom, mi oka lenne erre ..."
Tán, mert ott meg is fizetnék... :D
mesa2006-04-19 13:04:42 // 7823
Megállapítom az anti tifosil két alapérvét :
- Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók
- Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok
Whiteskull2006-04-19 10:22:02 // 7822
Pedig sajnos ugyanúgy indul a szezon mint tavaly. Nagyon szarok a kocsik, és fogadkoznak, hogy már megoldottak minden problémát. :))
Mike.2006-04-19 10:20:59 // 7821
Ha nem lesz valami villantása a Ferrarinak, én azon sem csodálkoznék, ha év közben befejezné.
Ez csak vicc volt. :-D
Inner Circle2006-04-19 10:12:55 // 7820
OK, akkor még közérthetőbben: ha a Ferrari továbbra is trágya lesz, akkor MS otthagyja :D
Whiteskull2006-04-19 10:11:46 // 7819
Pedig ők is kacsingatnak arrafelé. Szerintem nem akarnak kimaradni, ha már a két másik nagy benne van.
Inner Circle2006-04-19 10:11:32 // 7818
Hát lenne pre-kvalifikáció is, mint régen, ez aztán nem nagy ügy. A versenyhétvégébe beleférne, a TV meg vagy közvetíti, vagy nem; a legtöbb az edzéseket sem közvetíti. Tiszta hülyeség a 12 csapatos limit!!!
Mike.2006-04-19 10:10:21 // 7817
A VW-t nem is láttam a jelentkezők között.
zolee1452006-04-19 09:59:25 // 7816
szerintem ez a beszállni készülő vw ötlete, ők szeretik a konfekció alkatrészeket:))
Whiteskull2006-04-19 09:57:29 // 7815
Pontosan. Azért versenyeznek a gyári csapatok, hogy be tudják bizonyítani, mennyivel jobbak a többi márkánal. Ha ugyan azt az alkatrészt kell használnia mindenkinek, akkor nincs értelme a versenynek.
Mike.2006-04-19 09:54:22 // 7814
Jaa és hogyan akarják lejjebb faragni az éves költségvetést?..... Hát standart alkatrészekkel !!! :-O
Szerintem ez egy nagy hülyeség! :-(
A gyári csapatok is háborognak ez ellen. Hova lesznek a fejlődések amivel elvileg előbb-utóbb az utcai autókban találkozunk?
Mike.2006-04-19 09:49:32 // 7813
Igen a 39 mill. EUR helyett csak 300 ezer EUR-t kell "csak" befizetni.
Erre még jön az éves költség ami most kb 300 mill. EUR. Ezt akarják lejjebb faragni 100-150-re.
Whiteskull2006-04-19 09:45:09 // 7812
Nekem is tetszene az, ha minél több kocsi lenne. Bár a 44 az tényleg sok. :))
Mike.2006-04-19 09:43:13 // 7811
A jelentkezők között van Pl. Eddie Jordan, Paul Stodart, A BAR-t elindító Craig Pollock, A Bennetton és BAR volt csapatfőnöke David Richards, DIREXIV néven a McLaren fiók csapata Jean Alesivel,....
zolee1452006-04-19 09:42:29 // 7810
erre mondta a Hondától valaki, hogy nem lepődik meg, hogy 22 csapat adta le a nevezést, hiszen nem kellett 48 millió dollárt letenni, csak egy jelentkezési lapot kellett kitölteni. Leadhatta volna a nevezést az AlfaAmore csapata is. A másik oldala a dolognak, hogy a jelenlegi kvalifikáció erősen a tv közvetítések miatt olyan amilyen, ha több csapat lenne akkor lehet hogy változtatni kellene, hiszen kéne egy olyan első "etap" is ahol azok akik kiesnek a futamon sem indulhatnának. A tv miatt sokminden változott az F1-ben, pl a 300km-es versenytáv, ami úgy néz ki, hogy 300 km, vagy 2 óra. Amúgy tényleg jobb lenne több csapat, a közvetítést meg oldják meg, régebben is megoldották valahogy.
Mike.2006-04-19 09:36:34 // 7809
Jó , nem az mondom, hogy 22 csapat legyen 44 autóval, de a 22-24 autótól lehetne egy kicsit több. Mondjuk 30. :-)))
Whiteskull2006-04-19 08:59:25 // 7808
Na igen. Akkor lenne csak igazi tülekedés a rajtnál. :)))
Mike.2006-04-19 08:55:55 // 7807
Elvileg mindenki azért versenyzik, hogy nyerjen. :-)
Mike.2006-04-19 08:54:50 // 7806
Most olvastam, hogy 22 csapat adta le a nevezését a 2008-as évre, de csak 12 csapat indulhat.
Nem értem, hogy miért limitálják ennyi csapatra. Szerintem jobb lenne a több autó.
Inner Circle2006-04-19 08:44:16 // 7805
MS a jövőről beszél. Angolul nem tudóknak és sietősöknek a lényeg zanzásítva: "Fasza lenne a Ferrarinál maradni, de mindenekelőtt nyerni akarok bazmeg!"
"New Ferrari deal 'likely' - Schumacher
''I am so happy here''
18/04/06 15:55
Ferrari's Michael Schumacher has refused to categorically deny that he might switch teams next year.
The German, out of contract at the end of 2006, is - despite raging speculation about possible retirement or a sensational move to Renault - delaying any final decision about his future.
But Schumacher has now told Britain's Times newspaper that a new deal at the Maranello based team, Ferrari, is 'very likely'.
He said: ''There are obviously other options but at this stage, I won't consider them. Why should I? I am so happy here. I would have to have a very good reason to move to another team.''
Michael, who has previously mused about a '99 per cent likelihood of staying put, conceded that one such good reason might just be the 'c' word -- competitiveness.
After winning only the six-car Grand Prix at Indianapolis last year, 2006 has kicked off with another run of three races without a win.
But there's always the next race. And, ominously for Ferrari's rivals, the next race is at Imola -- a hotbed of Italian 'Tifosi' and usually suitable for the Bridgestone-clad team.
Schumacher told his website: ''We want to win at Imola, and we want to play a more active part in the world championship fight.
''I do not think that it is too late, and I do not think that the (points) gap is too big to close.''"
Áki2006-04-18 00:37:55 // 7804
Így van..garázsban tartott,felújított karosszéríával,korához képest jó álapotban!:-)))
zolee1452006-04-18 00:35:45 // 7803
sok kilóméterrel, sokadik tulajdonostól, amúgy "eladásra kipofozva" :))))
Áki2006-04-18 00:33:01 // 7802
Igen ő már viseltes...sokat futott darab!:-))
zolee1452006-04-18 00:22:59 // 7801
azért ez a Gregor Bernadett elég lelakottnak tűnik... de ez már egy másik topic:)
Áki2006-04-18 00:05:41 // 7800
Hát ha lehet is őket inkább élőben látnám!;-)
zolee1452006-04-18 00:02:13 // 7799
ilyeneket is lehet papírból hajtogatni???:)
Áki2006-04-17 23:57:58 // 7798
Áki2006-04-17 23:53:11 // 7797
Áki2006-04-17 23:52:47 // 7796
Áki2006-04-17 23:51:59 // 7795
Csinálj papírból F1 Boxot!:D
Satti2006-04-17 13:30:02 // 7794
Most,hogy jobban belegondolok,nem is volna rossz,legalább ismét jókat csatáznának mint anno a forma1-ben.
Satti2006-04-17 13:28:21 // 7793
Azt nem hinném,valahogy nem illik hozzá,pedig a németek örülnének neki.
Inner Circle2006-04-16 22:06:08 // 7792
Vagy elmegy az öreg a DTM-be Mika mellé :-)
Satti2006-04-16 19:51:58 // 7791
Tudod,csak járt az agyam,viszont érdekes lenne.
Mike.2006-04-16 19:49:08 // 7790
Én nagyon csodálkoznék. Rengeteg itt a "ha".
Egy visszavonulását tervezgető sportoló szerintem nem fog 19-re lapot kérni. Az nagyon rizikós.
A másik, hogy ő már hozzászokott a mérnökeihez, embereihez. Egy teljes csapatváltást nem fog bevállani a Renault.
Satti2006-04-16 13:41:20 // 7789
Azért azon nem annyira csodálkoznék,ha MS elmenne a renaulthoz,hiszen az első két vb címét is Briattore mellett szerezte,ennek a csapatnak az elődjénél,talán innen lenne a legszebb a visszavonulás.Ne felejtsük el,Flavio nagy mágus,bármi lehet.
Inner Circle2006-04-16 12:40:33 // 7788
Igen, a határon autózott, de nem az első kicsúszása volt, kétszer-háromszor is lement már a pályáról, de akkor még vissza tudta hozni. Igazán nem várhatta hogy mindig szerencséje lesz.
Satti2006-04-16 12:39:02 // 7787
Azt Én sem hiszem,hogy Rossi elmenne a Redbullhoz,vagy a Ferrari vagy semmi,bár sztem jövőre még marad a motogp-ben,csak átmegy a Ducatihoz.A jövő évben még el tudom képzelni,hogy Kimi mellett marad Massa,és csak a köv.szezontól lesz esetleg másik csap.társa.
zolee1452006-04-16 12:24:13 // 7786
OFF
de csak azért, hogy pontot raboljon a liláktól, és zárkózhasson a Loki!!!:))
ON
pb_2006-04-16 12:18:31 // 7785
Én az ausztrál versenyen másképp láttam, pont 1 rossz konfiggal igencsak a határon autózott, ezért következett be a kicsúszás, ami még sztem menthető dolog lett volna, az ausztrál kollégák nem hagynak 1 bombatölcsért a pálya szélén.
Wickey2006-04-16 12:17:53 // 7784
A rajongói nem kérdéses, hajrá Fradi! :-PPPPP
kando.2006-04-16 12:09:08 // 7783
reméljük....
:)
Inner Circle2006-04-16 12:08:23 // 7782
Szerintem Alonso, MS, Kimi (ez az objektív tipp, a rajongóit meg minek is mondanám :-) ).