mind eredeti ,nem hittem én sem
de az új multijet nagyon jól teljesít ha tisztán autópályán használod
kérdezd meg a bontósokat ,
tele van a bontó 1,6 jtdm alkatrészekkel ,válogatni lehet ...
a 2,4 hez meg elfogy minden
az 1,6 ban nincs: szívósori lapátok,sem Rail nyomás szabályzó
az 1,6 105 lovas jtdm még sima wastegate turbos ,az meg sosem romlik el
EGR tök más mint régen
injektorok azokal sincs gond
turbocsövek el sincs ,sosem hallottam még olyanról hogy szétrepedt volna
.......................2015-06-26 12:51:40 // 562
GIRInd2015-06-26 12:50:31 // 561
Ha az FCA befektetőit kérdezed, akkor valószínűleg az Alfa feltámasztása éri meg a legjobban a Jeep után. Ne felejtsük azért el, hogy azért gyártanak autót, hogy pénzt keressenek.
Piros Madaaar2015-06-26 12:48:33 // 560
ilyet en is tudok :-) 530 xd M packet. ket eves 180.000km.. masodik motor..elso 65.000 nel cserelve. mai napik kuzdenek a hutessel. sokat palyazik a auto es a hutoje a nagy sebessegek miatt bogarak stb eldugul nincs hutes...nemtudnak vele mit kezdeni..80.000 eur volt az ara...szerinted hogy orul neki...elotte superb je volt visszasirja :-) a 159 mentunk egyszer es csak bologatott hogy milyen jo,kenyelmes jo erzese van benne :-)
multijet jo. torokoknel ezek taxisok nem egyikkel mentem amiben 400-500 e km volt:-)
multijet jo. torokoknel ezek taxisok nem egyikkel mentem amiben 400-500 e km volt:-)
.......................2015-06-26 12:46:37 // 559
én azt leszarom ,hogy mi megy amerikában,
ez itt Európa és nekünk is kell autó ,
vagy akkor lehessen it is venni minden AMi modellt,
ez itt Európa és nekünk is kell autó ,
vagy akkor lehessen it is venni minden AMi modellt,
Liquid2015-06-26 12:38:54 // 558
mert JEEP-et veszik amerikában és abból van a pénz
Liquid2015-06-26 12:37:05 // 557
a turbo, kuplung, kettőstömegű, EGR, injektorok, turbocsövek, szívósori lapátok (és még sorolhatnám) is mind eredetiek?
Mert én ilyen dolgokra gondoltam, a motor mechanikájára.
Mert én ilyen dolgokra gondoltam, a motor mechanikájára.
.......................2015-06-26 12:36:04 // 556
szép és jó ez a Gulia
de megérte?
megérte ,hogy a Lanciaából szinte mindent feléldoztak?
megérte hogy a Chryslernél dübörögnek az eladások,PENTASTAR,HEMI,amiböl MI európaiak SEMMMIT nem kapunk
megérte ,hogy a FIAT gyakorlatilag fos elavult modelpalettára sorvadt
meg a béna ,rosszul sikerült 500L,,X sorozatra
megéri hogy azta pént amit az Alfákba Fiatokba kellett vona ölni ,
azt ilyen írtóbéna JEEP ekbe ölik
( három új jeep modell is kijött amíg MI vártunk 5 évet a Giuliára)
szerintem dugja fel magának a szürke pulóveres a Giuliáját,ez a véleményem
de megérte?
megérte ,hogy a Lanciaából szinte mindent feléldoztak?
megérte hogy a Chryslernél dübörögnek az eladások,PENTASTAR,HEMI,amiböl MI európaiak SEMMMIT nem kapunk
megérte ,hogy a FIAT gyakorlatilag fos elavult modelpalettára sorvadt
meg a béna ,rosszul sikerült 500L,,X sorozatra
megéri hogy azta pént amit az Alfákba Fiatokba kellett vona ölni ,
azt ilyen írtóbéna JEEP ekbe ölik
( három új jeep modell is kijött amíg MI vártunk 5 évet a Giuliára)
szerintem dugja fel magának a szürke pulóveres a Giuliáját,ez a véleményem
.......................2015-06-26 12:31:09 // 555
tudok mutatni vagy három 1,6 2,0 jtdm multijetet amiben 300ezer km er van
eredeti bontatlan motorral !!!!
és tudok mutatni olyan benzines S5 öt is amiben 300ekm nél a harmadik motor van!!
eredeti bontatlan motorral !!!!
és tudok mutatni olyan benzines S5 öt is amiben 300ekm nél a harmadik motor van!!
.......................2015-06-26 12:28:52 // 554
persze ,egy cipöben járunk :)
GTPeti2015-06-26 12:27:21 // 553
A 3er-ben nincs elöl kettős keresztlengőkar. Amit én vezettem, az olyan volt, mint egy Polo...
(A 335d ment, mint a meszes, de erről lentebb írtam.)
(A 335d ment, mint a meszes, de erről lentebb írtam.)
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-26 12:26:29 // 552
Ja és szerintem így utólag...nem volt buta lépés ez a hasonlóság. A Giulietta összehasonlító teszteket ha megnézzük, Opelek, Fordok ellenében nézegették, messze messze bármilyen prémiumságtól.
A Giulia viszont ezzel a húzással be van pozicionálva, hiszen mindenki erről beszél, hogy tiszta 3-er. És EZ volt a cél :-)
A Giulia viszont ezzel a húzással be van pozicionálva, hiszen mindenki erről beszél, hogy tiszta 3-er. És EZ volt a cél :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-26 12:22:43 // 551
Nem is kell jobbnak lennie sem :-)
Én a BMW-ket mindíg is elismertem, jó technika, jó dobozban, bár néha unalmas dobozban. Viszont a hozzá fűződő előítéletek miatt sem tudnék azonosulni vele, nem érezném jól magam benne. Na most ha valaki azt mondja, hogy tessék itt van ugyanez, de nem kell BMW jellel közlekedned, sőt szép Alfa pajzs lesz az orrán, én már meg vagyok véve. És azért lássuk be, nem koppintásról van szó, minden felől szebb, mint a bömös.
Én a BMW-ket mindíg is elismertem, jó technika, jó dobozban, bár néha unalmas dobozban. Viszont a hozzá fűződő előítéletek miatt sem tudnék azonosulni vele, nem érezném jól magam benne. Na most ha valaki azt mondja, hogy tessék itt van ugyanez, de nem kell BMW jellel közlekedned, sőt szép Alfa pajzs lesz az orrán, én már meg vagyok véve. És azért lássuk be, nem koppintásról van szó, minden felől szebb, mint a bömös.
GTPeti2015-06-26 12:15:31 // 550
GTPeti2015-06-26 12:07:46 // 549
szosza, a te hsz-aiddal vagy nagyon egyet lehet érteni, vagy nagyon nem. :)
Ez most az előbbi. kat.
Pontosan ezt mondtam egyszer én is, hogy ezért kéne Ghibliből is dízel, mert nem kéne állandóan a kútra járni. (Mindig hozzá szoktam tenni, hogy egy lottófőnyeremény fennforgásakor ezen mégis túltenném magam. 8| )
Egy 200 LE-nél erősebb dízel azért kéne, hogy teljes mértékben a BMW konkurrensévé válhasson az Alfa. Lásd 325d, 330d éd főleg 335d...
Ez most az előbbi. kat.
Pontosan ezt mondtam egyszer én is, hogy ezért kéne Ghibliből is dízel, mert nem kéne állandóan a kútra járni. (Mindig hozzá szoktam tenni, hogy egy lottófőnyeremény fennforgásakor ezen mégis túltenném magam. 8| )
Egy 200 LE-nél erősebb dízel azért kéne, hogy teljes mértékben a BMW konkurrensévé válhasson az Alfa. Lásd 325d, 330d éd főleg 335d...
Haddel2015-06-26 12:06:23 // 548
Én anno Datsun Cherryn tanultam vezetni,úgyhogy nekem az is tetszik😃😃
Giuntini2015-06-26 11:41:18 // 547
Hidd el, ők tévednek. Félreértettek valamit. Első körben nem lesz V6.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 11:31:10 // 546
hát kb jah, sajnos ez így van :(((
Liquid2015-06-26 11:24:48 // 545
Azért a modern dízeleknél is 300k-ig gyakorlatilag mindent ki kell cserélni, tisztelet a kivételnek...
Ezzel nem azt akarom mondani hogy rossz, csak azt hogy nem jobb annyival a benzineseknél mint amennyire marketingelik páran.
Ezzel nem azt akarom mondani hogy rossz, csak azt hogy nem jobb annyival a benzineseknél mint amennyire marketingelik páran.
Bazsa722015-06-26 11:22:12 // 544
Respect cartárs! Mint 45-ös tulaj, és mint fertőzött Alfa kedvelő, nem pedig lóerő függő. :)
.......................2015-06-26 11:21:44 // 543
Hosszú távon sokkal egésségesebb a diesel ,mert jóval kevesebb vesteséghőt termel
Így könnyebb hűteni
Így könnyebb hűteni
.......................2015-06-26 11:19:31 // 542
Az italiaspeeden az van feketén fehéren hgy csak a Jeep kapja meg a V6 dieselt,275 ,es 315 lóval
Giuntini2015-06-26 11:14:51 // 541
Ezt már megint ki mondta, hogy nem lesz V6 diesel? Ez ugyanolyan rémhírterjesztés, mint ami a Giulia bemutatója előtt volt hogy nem mutatnak be semmit. És itt van! Egyszerűen nem értem, hogy honnan veszitek ezt a pesszimizmust! Legalább ezen az oldalon ne magyarkodjunk. Ma megnéztem az összes olasz szaklapot, ill. napilapot, mindenhol szinte főcímben a Giulia szerepelt. A Quuattroruoteban, de a La Stampa-ban, és a többi újságban fehéren-feketén ott van, hogy először egy 2l-es benzines lesz, különböző teljesítményekkel, turbóval, és a 2.2-es négyhengeres diesel. Késöbb jönnek a további benzinesek, és a VM eredetű 3.0 literes V6 duplaturbós diesel. Ezen mit kell csodálkozni? Az imádott német autóknál is előbb az alapverziók az elérhetőek. Jobban megnézve egyébként a formában semmi BMW nincs. Az egész vonalvezetés a Maseratit idézi. A hátsó ajtó egy kicsit megtévesztő.
.......................2015-06-26 11:14:30 // 540
Egy 4 hengeres járáskultúrája sosem lesz egy soros 6 hengeresé közelében se
Ez egy kompromisszum ,az olcsón gyártható 180fokos főtengely,
2 vel kevesebb furrat stb.
Kisebb blokk,hogy beférjen egy kompakt autóba is
De kéremszépen az alfa prémium autó akar lenni,akkor tessék rendes 6hengeres blokkokat gyártani!
Ez egy kompromisszum ,az olcsón gyártható 180fokos főtengely,
2 vel kevesebb furrat stb.
Kisebb blokk,hogy beférjen egy kompakt autóba is
De kéremszépen az alfa prémium autó akar lenni,akkor tessék rendes 6hengeres blokkokat gyártani!
vzolee2015-06-26 11:01:47 // 539
Szerintem is, de most nem engedheti meg az alfa, hogy a piaci riválisai megverjék a pályán. Márpedig 0 dtm tapasztalattal nem hiszem, hogy nagy eséllyel indulnának az első pár évben :/ Esetleg btcc, csak annak meg nincs túl nagy marketing értéke.
.......................2015-06-26 10:57:02 // 538
Mutass egy mai hiperturbós benzinest ami megfutja a 300ezer km ert
A diesel jtdm alfák simán!
na ezért kell a diesel
Másrészről energiapocséklás 30%al rosszabb hatásfokú benzinessel közlekedni
Mérnök vagyok ,engem sokkal jobban zavar a pocséklás mint a motorhang
"Kerregés""
Másrészről egyáltalán nincs rossz hangja a brerában sem
(Egy mondeot halgass meg,az csörög ám)
A diesel jtdm alfák simán!
na ezért kell a diesel
Másrészről energiapocséklás 30%al rosszabb hatásfokú benzinessel közlekedni
Mérnök vagyok ,engem sokkal jobban zavar a pocséklás mint a motorhang
"Kerregés""
Másrészről egyáltalán nincs rossz hangja a brerában sem
(Egy mondeot halgass meg,az csörög ám)
Piros Madaaar2015-06-26 10:55:38 // 537
en ketszer :-) es diesel...
.......................2015-06-26 10:49:58 // 536
Azért kell az erős diesel mert egy München Budapest távon csak egyszer tankolsz
A benzines V6 biturboval meg 2szer
A benzines V6 biturboval meg 2szer
iAntenna2015-06-26 10:29:52 // 535
itt a pont! Jó autók vannak az olaszoknál, de nem tudják eladni!
Német autóipar folyik a csapból is. Plakátok, tv reklámok... Alfánál ez elmarad. Biztos hogy drága és nem szívesen adja ki rá a pénzt a Fiat, de ezzel lehetne dobbantani.
Német autóipar folyik a csapból is. Plakátok, tv reklámok... Alfánál ez elmarad. Biztos hogy drága és nem szívesen adja ki rá a pénzt a Fiat, de ezzel lehetne dobbantani.
Zsunior2015-06-26 10:20:44 // 534
Én akarattal sem vélek felfedezni hasonlóságot. A tudatlansággal kapcsolatos közhelyes Paulo Coelho szintű idézetedet meg nagyon remélem nem nekem szántad.
Donato2015-06-26 10:11:37 // 533
Szerintem jó flottaajánlatokkal el kellene érni, hogy minél több fusson az utakon rövid időn belül. A 159 nél bejött.
Dömpi (il dottore)2015-06-26 10:10:06 // 532
Az, hogy akkor nekünk még egy 1310-es Daciank volt. Ahhoz képest az Arna...húúú
Ne azt nézd, hogy mai szemmel hogyan tudnál emócionálisan viszonyulni egy '83-as modellhez, hanem a kortársaihoz képest.
A te családodnak akkoriban mi is volt? Trabi? Waresz? netán Moszkvics?
A mostani Giulia-t pont nem a 159 tulajok szólták le, nem is értettem a kifejezetten sértő, becsmérlő beszólásod!
Tudod, én ha meglátok pl. az M0-án egy régi 145-öt a szélső sávban, kihúzódok elé/mögé, visszaveszem a tempót, köszönök neki és csak utána lépek megint a gázra!
Engem nem izgat, hogy kinek milyen teljesítményű, és mikori kiadású alfája van. Elég annyi, hogy alfája van és én már kedvelem!
Bocs, hogy ismétlem önmagam, de ezek után te egy népművészeti agyagedény vagy szememeben és ezzel a hozzáállással nem vagy méltó az alfádra!
Részemről a téma lezárva!
Ne azt nézd, hogy mai szemmel hogyan tudnál emócionálisan viszonyulni egy '83-as modellhez, hanem a kortársaihoz képest.
A te családodnak akkoriban mi is volt? Trabi? Waresz? netán Moszkvics?
A mostani Giulia-t pont nem a 159 tulajok szólták le, nem is értettem a kifejezetten sértő, becsmérlő beszólásod!
Tudod, én ha meglátok pl. az M0-án egy régi 145-öt a szélső sávban, kihúzódok elé/mögé, visszaveszem a tempót, köszönök neki és csak utána lépek megint a gázra!
Engem nem izgat, hogy kinek milyen teljesítményű, és mikori kiadású alfája van. Elég annyi, hogy alfája van és én már kedvelem!
Bocs, hogy ismétlem önmagam, de ezek után te egy népművészeti agyagedény vagy szememeben és ezzel a hozzáállással nem vagy méltó az alfádra!
Részemről a téma lezárva!
Zsombor2015-06-26 10:07:32 // 531
Én nem nyekergek. Első ránézésre fura volt, de ahogy egyre többet nézegetem, egyre jobban is tetszik :) Mondjuk nem vagyok egy nagy szedán párti, így főleg az új kupé érdekel majd. Nem lehet mindig ugyanazt csinálni. Ez az autó a kor követelményeinek maximálisan megfelel. Szerintem kurvajó :)
pompei1552015-06-26 09:48:55 // 530
Alfisti!
Kíváncsi vagyok, hogy van e olyan tagunk, aki hasonló izgalomban várta az új modellt, mint mi itt legtöbben, csak mikor megemésztette a látottakat, hátradőlt és valós szándékkal felkiáltott:
B@SSZA MEG, EZT ÉN MEGVESZEM!
......és már az egyik Alfa szalont keresi, ahol elő lehet rendelni....
Kíváncsi vagyok, hogy van e olyan tagunk, aki hasonló izgalomban várta az új modellt, mint mi itt legtöbben, csak mikor megemésztette a látottakat, hátradőlt és valós szándékkal felkiáltott:
B@SSZA MEG, EZT ÉN MEGVESZEM!
......és már az egyik Alfa szalont keresi, ahol elő lehet rendelni....
mex862015-06-26 09:48:07 // 529
5hengeres dizelröl sincs szo tudtommal
azért a 4 meg na, kommersz picit
am 5hengerért simän beäldoznäm a V6ot
volt mindkettö 5ös nekem jobban bejön
azért a 4 meg na, kommersz picit
am 5hengerért simän beäldoznäm a V6ot
volt mindkettö 5ös nekem jobban bejön
misike762015-06-26 09:46:47 // 528
Szerintem nagyon szép autó lett a Giulia. Ha javítani akarnak az eladási adatokon, az csak úgy lehet, ha vevőket csábítanak át prémium kategóriás márkáktól. Nem lehet egyszerű mutatvány Audi, BMW, stb. tulajokat meggyőzni, hogy a 4-5 éves német autójukat olaszra cseréljék le. (engem se lenne egyszerű meggyőzni, hogy a 146ot cseréljem le egy árban stimmelő németre;-)). A 159 hiába gyönyörű, neki se sikerült és a Juliskának se a kategóriájában. Az olaszoknál a marketinggel lehet a baj.
denil12015-06-26 09:38:08 // 527
És ez miért akkora fájdalom?
Ha V6 kell akkor itt van a most bemutatott benzines. Ha meg diesel akkor csinálnak egy jóféle 4/5 hengerest turbóval ami tuti 200LE felett lesz 500nm nyomaték körül.
Részemről egyáltalán nem bánom ha nem lesz V6 diesel ha cserébe ráerősítenek a benzines palettára ami a 159-nél nagyon hiányzik mai napig. Én pl ezért vettem 2.4-et mert nem volt jó benzines. Az 1.8Tbi sajna nagyon drága. Serintem Tbi konstrukció lesz tovább fejlesztve Giuliákba is ami logikus is, mert nagyon eltalált motor. Ahogy a Fiatokban a Tjet is évek óta reszelve van, de a blokkja már majdnem őskövület de az egyik legmegbízhatóbb motor és megy mint a meszes (1.4Tjet 150LE, ilyenem volt ).
Persze a diesel / benzin dolog megint hitvita így abszolút elfogadom ha valaki a dieselt szereti, de nekem pl kicsit tudahasadásos dolog az,h van egy 159 Ti-m ( vagy lenne egy Brerám mert azokat nézegettem először ) és aztán beindítom és kerreg mint egy traktor...
Ha V6 kell akkor itt van a most bemutatott benzines. Ha meg diesel akkor csinálnak egy jóféle 4/5 hengerest turbóval ami tuti 200LE felett lesz 500nm nyomaték körül.
Részemről egyáltalán nem bánom ha nem lesz V6 diesel ha cserébe ráerősítenek a benzines palettára ami a 159-nél nagyon hiányzik mai napig. Én pl ezért vettem 2.4-et mert nem volt jó benzines. Az 1.8Tbi sajna nagyon drága. Serintem Tbi konstrukció lesz tovább fejlesztve Giuliákba is ami logikus is, mert nagyon eltalált motor. Ahogy a Fiatokban a Tjet is évek óta reszelve van, de a blokkja már majdnem őskövület de az egyik legmegbízhatóbb motor és megy mint a meszes (1.4Tjet 150LE, ilyenem volt ).
Persze a diesel / benzin dolog megint hitvita így abszolút elfogadom ha valaki a dieselt szereti, de nekem pl kicsit tudahasadásos dolog az,h van egy 159 Ti-m ( vagy lenne egy Brerám mert azokat nézegettem először ) és aztán beindítom és kerreg mint egy traktor...
GTPeti2015-06-26 09:37:20 // 526
"A Maserba meg betették ,oda minek?" Szerintem pontosan azért, amiért egy 530d-ben is van dízel, vagy a 6-osban, vagy a Gran Coupé-ban.
gpek2015-06-26 09:33:19 // 525
Ha valaki az üzleti modell miatt vesz autót, akkor ne is vegyen alfát.
Nem mellesleg újan veszed meg? Mert ha nem, akkor a gyártó nagy ívben kakkant rá, hogy másod kéz értékesítésnél a vevőnek mi a véleménye az üzletpolitikáról.
Nem mellesleg újan veszed meg? Mert ha nem, akkor a gyártó nagy ívben kakkant rá, hogy másod kéz értékesítésnél a vevőnek mi a véleménye az üzletpolitikáról.
gpek2015-06-26 09:29:16 // 524
Inkább az nap töltötték fel, és átkonvertálta a cucc a jpg-t...
Grando2015-06-26 09:20:17 // 523
Valóban nagy kár lenne érte, ha nem lenne 3.0 V6 dízel.
De majd csak a Frankfurti Autókiállításon derül ki, hogy milyen motorok is lesznek pontosan, legalábbis első körben. Az Alfa még nem adott ki semmilyen hivatalos információt a motorválasztékról. Szóval nyugi. :)
De majd csak a Frankfurti Autókiállításon derül ki, hogy milyen motorok is lesznek pontosan, legalábbis első körben. Az Alfa még nem adott ki semmilyen hivatalos információt a motorválasztékról. Szóval nyugi. :)
bubo352015-06-26 09:07:28 // 522
.......................2015-06-26 08:58:28 // 521
Azt olvasom hogy nem lesz V6 diesel a Giuliában
A Maserba meg betették ,oda minek?
Inkább ebbe kellett volna betenni
Ja ,meg Jeep ben lesz
Kérdem én ,azért veszek Alfát ,hogy azon a hasznon amit rajtam keresnek a Jeepet ,Maseratit ,Chryslert fejlesszék?
Nekünk meg nem az jut amit szeretnénk
A következő autóm biztos nem lesz Alfa,
Nekem hányingerem van ettől az üzleti modelltől,detto ugyanaz min tg a VW,ja nem ott van V6 diesel Audi A4
A Maserba meg betették ,oda minek?
Inkább ebbe kellett volna betenni
Ja ,meg Jeep ben lesz
Kérdem én ,azért veszek Alfát ,hogy azon a hasznon amit rajtam keresnek a Jeepet ,Maseratit ,Chryslert fejlesszék?
Nekünk meg nem az jut amit szeretnénk
A következő autóm biztos nem lesz Alfa,
Nekem hányingerem van ettől az üzleti modelltől,detto ugyanaz min tg a VW,ja nem ott van V6 diesel Audi A4
BeeGee2015-06-26 08:53:23 // 520
A műszer árnyékoló elég hasonló. A műszer egység, árnyékolóstul szerintem sem sikerült szépre a 159ben.
De ez a hasonlítás pont olyan, mint a Giulia belsejét BMW nyúlásnak nevezni. Részleteiben van hasonlóság, de az összhatás teljesen más.
De ez a hasonlítás pont olyan, mint a Giulia belsejét BMW nyúlásnak nevezni. Részleteiben van hasonlóság, de az összhatás teljesen más.
mex862015-06-26 08:41:56 // 519
Arna?
az egy datsun cherry :D
az egy datsun cherry :D
denil12015-06-26 07:39:30 // 518
Ja és oldaljegyzetben megemlíteném,h néztem Renault Megane RS-t is. A maga 250LE-je, a diffi és a futómű és a műszaki tartalma lealázza az 59-est. Miért nem vettem mégis azt?
Mert szebbet hányok 3napi ivás után.
Mert szebbet hányok 3napi ivás után.
denil12015-06-26 07:36:47 // 517
Ezt akartam én is mondani. Ha az a hasonlóság fokmérője,h csőműszer van, akkor már a 156-tól egyforma a Megane és minden Renault meg a 159.
Nem értem a srácot...nem szabadott volna kijönnie a 159-nek, meg nem egyedi?Nincs még egy orr amivel azt össze lehetne keverni. Pár hónapja amikor már tiszta volt,h 59-et szeretnék, szó szerint elolvastam minden nemzetközi tesztet / megnéztem minden videót ami elérhető volt angol nyelven és mellé vettem a magyarokat is. KIVÉTEL nélkül mind dícsérte a formatervet és valahogy egyik sem említette a Renault de egyik másik márkát sem. Sokkal inkább kötöttek bele a műszaki tartalomba vagy abba,h háááát az olasz megbízhatóság így meg úgy...de a design mindnél ( na jó 1 újságírónál aki híresen olasz ellenes ) No.1 volt.
Én messze nem vagyok elvakult 159 fan, de az állításai a srácnak egyszerűen hülyeség. Ha azt mondja,h neki nem tetszik azt elfogadom, hiszen szubjektív dolgokról kár vitázni. De ezek az összehasonlítások nagyon erőltetettek.
Nem értem a srácot...nem szabadott volna kijönnie a 159-nek, meg nem egyedi?Nincs még egy orr amivel azt össze lehetne keverni. Pár hónapja amikor már tiszta volt,h 59-et szeretnék, szó szerint elolvastam minden nemzetközi tesztet / megnéztem minden videót ami elérhető volt angol nyelven és mellé vettem a magyarokat is. KIVÉTEL nélkül mind dícsérte a formatervet és valahogy egyik sem említette a Renault de egyik másik márkát sem. Sokkal inkább kötöttek bele a műszaki tartalomba vagy abba,h háááát az olasz megbízhatóság így meg úgy...de a design mindnél ( na jó 1 újságírónál aki híresen olasz ellenes ) No.1 volt.
Én messze nem vagyok elvakult 159 fan, de az állításai a srácnak egyszerűen hülyeség. Ha azt mondja,h neki nem tetszik azt elfogadom, hiszen szubjektív dolgokról kár vitázni. De ezek az összehasonlítások nagyon erőltetettek.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 07:13:39 // 516
Ilyen alapon bármelyik autóhoz hasonlónak lehetne mondani, ahol egy fedél alatt két kerek műszer van. Mert más hasonlóság nem igen van. Még az anyaghasználatban sem.
Andy2015-06-26 07:13:29 // 515
Úgy három éven keresztül szinte naponta volt "szerencsém" ilyen mégánban ülni, öcsém jóvoltából.
Köszönőviszonyban sincs a 159-el.
Ez szvsz most nagy öngól, hiába erősíted az igazad! ;)
Köszönőviszonyban sincs a 159-el.
Ez szvsz most nagy öngól, hiába erősíted az igazad! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 07:08:19 // 514
Látom tovább fokozod a hülyesèget :-) B@szott nagy a hasonlóság ... Vègül is ennyi erövel Te is bantu nigger vagy mert van 2 kezed meg 2 lábad... ahhhhhh ;-)
GTPeti2015-06-26 01:16:52 // 513
Javaslat: Ha nem gond, akkor a rönós képek helyett beszéljünk pl. a technikáról, vagyis ami a cikkben áll.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.