Fórum >> Típusok >> Giulia

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2015-06-29 15:44:21 // 727
Ja, hab' verstanden :) alles klar
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
.......................2015-06-29 14:00:07 // 721
ez így ebben a formában nem igaz
Dömpi (il dottore)2015-06-29 13:59:25 // 720
Nem akarok szentimentális lenni, de az leszek.

Megboldogult Nagypapám egy traktoros volt. Viszont abból a környékben a legjobb. Anno abban a rendszerben mindig ő kapta meg bejáratásra a legújabb orosz csodákat.
Kicsi voltam még mikor elhunyt, de kisgyermekként is emlékszem arra amit sokszor emlegetett nekem: "Drága kisunokám! Tanuld meg, a gépeknek lelkük van! Ha megfelelő módon bánsz velük, és a szíveddel is hozzájuk tudsz fordulni, ők is megnyílnak neked és kialakul az összhang közöttetek."

Valahol ezt érzem én is...de csak a volt fiatomban éreztem, meg az alfámban. Vezetek céges OFF-okat is elégszer, de még egy Drezda vagy München oda-vissza úton sem sikerül se a céges skodával, se a céges opel-al "összecimbizni".

Az alfámban viszont valahol ezt érzem (ahogy a bemutatkozó soraimban is írtam):
"Beülsz egy alfa pilótaülésébe, tenyereddel puhán végigsimítod a kormánykereket, beszippantod az illatát, érzed, hogy mélyen a zsigereedig hatol, majd a jobb kezed lassan a váltóra siklik, bal kezed pedig rákulcsolódik a kormányra, jobb lábad elnehezül és átadod magad az érzésnek, hogy eggyéforrtál az alfáddal. Érzed minden egyes rezdülését, minden lélegzetvételét, mintha neked nőttek volna kerekeid és te magad siklanál az aszfalton. Egy test, egy lélek!"

Nekem ez az alfa érzés.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2015-06-29 13:31:49 // 718
az Alfa érzés az hogy beülsz az autóba és elvigyorodsz, jól eseik már csak beülni is
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
BeeGee2015-06-29 12:14:20 // 710
Érzékeny területre lépsz, de tőled megszoktunk, és igazából bele sem lehet kötni :)

Hogy a lélekkel nem találkoztál, talán annak tudható, hogy
a) adatvezérelt típus vagy
b) nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal.

Tök emlékszem, mikor az 1.8 TS 156ot hajtottam, ami egy sima szedán, sor4 akármi is lehetne. Akkor egyszer kipróbáltam egy Fiat Barchettát, mert komolyan incselkedtem vele. Azt leszámítva, hogy jó a formája, tök elment a kedvem tőle, olyan életunt motorja volt, pedig olasz..
A dízeleknél ez a lelkesség kevésbé jön ki a jellege miatt.

Lehet, hogy belemagyarázás, de egy Alfánál sokkal jobban összeáll a "flow" vezetés közben, legyen az egy 145 1.6TS vagy GTV 3.2 V6-al. De a dízeleknél is. Ezt már olaszoknál sem érzem (Fiat, Lancia) de offosoknál főleg nem - bár ott kicsi a releváns tapasztalat.

Lehet, hogy tömeg termelt, lehet Fiat alap, lehet gyenge, korszerűtlen vagy FWD, de ha úgy alakul, csak az út és az élmény számít. Még ha csak havonta 15 percre jön is elő. A lélek nekem ezt jelenti.
Liquid2015-06-29 12:09:44 // 709
ez egy teljesen általános modell vagy valami nagyon csúcs? mert az anygon nem mindegy az öszevetés szempontjából
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
emGéza2015-06-29 11:50:14 // 707
A nagy első lámpák . Nekem nem tetszenek a " nagyszeműek " , olyan divatmajom stilusú az összes ilyen autó(nak látszó tárgy)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tomi166Romeo2015-06-29 11:30:41 // 704
Lehet ugyanaz a szint! El is fogadom, sőt igazat adok! De az alfák nem szintekről szólnak, hanem lélekről! A Renault hogy áll a lélekkel?
.......................2015-06-29 11:26:33 // 703
a brera férfiasabb a 6 kerek fényszóróval
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-29 11:18:37 // 701
hát ha ez neked olyan szint, mint egy Brera akkor menj el szemészhez :)))
.......................2015-06-29 11:14:29 // 700
nem tudom mi bajotok a Renaultal ,
igen van olyan Renault a Megane coupe ami ugyanaz a prémium szint mint a Brera

Tomi166Romeo2015-06-29 10:49:46 // 699
Szerintem a 159 az egyik legszebb alfa! Nem CSAK abban rejlik az Alfák különlegessége, hogy középső ujjat mutat az aktuális kor formavilágának, hanem abban is, hogy hosszú-hosszú évek után is az az általános vélemény, hogy szépek a szemnek. Időtálló formának szokás mondani. És ez kivétel nélkül igaz az összes Alfára. Kevés olyan van, amire nem lehet azt mondani, hogy csúnya. A 159 különösen szép szerintem. A belső világról pedig annyit, hogy bármikor, egy emblémák nélküli autóba beleülsz, megmondod, hogy alfa, vagy nem. Össze sem lehet hasonlítani... Pláne nem egy Renaulttal. Nem akarom bántani a Renault tulajokat, de az szerintem tömegcikk, tömegvásárlóknak.
És az Alfa???
Erre mindenki tudja a választ :)
Kazes☻2015-06-29 10:09:44 // 698
Egyedül kell...! :)
Giuntini2015-06-29 09:54:34 // 697
Jobban nem lehetett volna ezt megfogalmazni. Annyit hozzàtennék, hogy futóműve, kanyarstabilitàsa a mai napig kategóràjànak etalonja. Ha a 3-as BMW csak a màsodik volt a német tesztben az jelent valamit.
denil12015-06-29 09:53:07 // 696
Nekem és más Alfaamore tagnak (illetve 159 tulajnak) szerintem nem az volt a baja, hogy azt mondtad neked nem tetszik a 159. Szubjektív dolgokról kár vitázni, szerencsére sok ember él a földön különböző stílussal így egyértelmű,h nem mindenkinek tetszik ugyanaz.

NA DE AZ,h te a 159-et abban a formában fikázod AHOGY és őszintén kijelented,h Renault belseje van, majd hozol egy képet ahol a hasonlóság annyi,h mindkét autóban van kormány, az már kissé szemellenzős és akkor nagyon finom voltam. Tudván azt is,h az autós sajtó jelentő része elismerte a formáját és a műszaki tartalmát azt mondod,h semmi különös nincs a 159-ben? Tényleg annyira blőd amit mondasz,h az semmi másra nem alkalmas csak arra ami itt kialakult.

Azon nem gondolkodtál, hogy az az Alfa ami kívül-belül egyedi megjelenéssel rendelkezik a szemedben Wartburg és Renault, de az az Alfa (Giulia) ami jegyeiben mind belsejét mind külsejét tekintve sokkal kevésbé merész és sok hasonlóságot hordoz a mai német prémum márkákkal az neked formabontó és húú meg haaa?

Ne vegyünk neked inkább egy BMW-t?
Mindenki jobban járna.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2015-06-29 09:47:18 // 694
Nem gáz a manuàlis vàltó, ebből lehet latni, hogy széles kört akarnak kielégíteni. Viszont az tény hogy duplakuplungos vàltóval az igazi. A Ferrari Lambo, Maserati nem készít hagyomànyos vàltót. Pedig ezek az igazi telivérek. Abban Robinak van igaza, hogy automata csak a nagy motorokhoz passzol igazàn. Amit most erőltetnek a gyàrak a kisautókhoz, az egyik sem jó.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 09:26:57 // 690
Nekem pont hogy kellemes meglepetés. Kicsit retró az ott, de úgy ahogy van az egész nekem az egyszerűséget és a valódi sportosságot sugározza, remélem a végleges változat is elérhető lesz manuálisban,
Én sokszor felrovom az autóiparnak, hogy feleslegesen komplikálják a dolgokat, elvész mögötte a vezetés élvezete. Az Olaszok mindig is be tudtak inteni a trendeknek, és ez valahol az Alfázás egyik fő alkotó eleme.
Nekem nagyon szimpatikus lenne ebben a modern túlelektronizált világban egy puritán kézi váltó. Főleg ha belegondolok, hogy az bizony ott van a kar alatt. Nincs rudazat, nincs bowden, nincs elektronika. Csak a fogaskerekek végén egy kis bot. Szerintem baromira nincs ennél többre szükség az élményhez. És 2015-ben ez nem gáz lesz, hanem ha jól sikerült az a váltó, akkor minden autóbuzi ezt akarja majd, nem a fülecskéket a kormány mögé.
Dömpi (il dottore)2015-06-29 09:25:04 // 689
A karbon cuccot csak letörlöm ha a gyerekek összerugdosták :-)

Pont ez jutott eszembe...főleg az után, hogy tegnap 3 órán át takarítottam a drága gyerekeim után az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 09:12:34 // 688
Ez mennyire jó! Nem kell hülye védőfólia az első ülésekre. A karbon cuccot csak letörlöm ha a gyerekek összerugdosták :-) Nincs túl bonyolítva a belső, de pont ezért nekem való. Tetszik.
G-MANN🍀2015-06-29 08:52:13 // 687
QV-ben soha nincs kapaszkodó! :-) még a Giuliettában sem, édesapám is mindíg keresi :-)
Liquid2015-06-29 08:17:35 // 686
mért lenne gáz a manuális váltó, ez itt még nem az USA :)
Biztos vagyok benne hogy lesz automata...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2015-06-29 05:20:54 // 684
Inkább örüljünk neki.
Szerintem meg a 4C gáz a TCT vel. Egy vérbeli sportkocsi legyen manuális váltós, vagy minimun opciós az magátólkapcsolós.
Legyen automata a nagydízel SZVSZ. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.