ez így ebben a formában nem igaz
.......................2015-06-29 14:00:07 // 721
Dömpi (il dottore)2015-06-29 13:59:25 // 720
Nem akarok szentimentális lenni, de az leszek.
Megboldogult Nagypapám egy traktoros volt. Viszont abból a környékben a legjobb. Anno abban a rendszerben mindig ő kapta meg bejáratásra a legújabb orosz csodákat.
Kicsi voltam még mikor elhunyt, de kisgyermekként is emlékszem arra amit sokszor emlegetett nekem: "Drága kisunokám! Tanuld meg, a gépeknek lelkük van! Ha megfelelő módon bánsz velük, és a szíveddel is hozzájuk tudsz fordulni, ők is megnyílnak neked és kialakul az összhang közöttetek."
Valahol ezt érzem én is...de csak a volt fiatomban éreztem, meg az alfámban. Vezetek céges OFF-okat is elégszer, de még egy Drezda vagy München oda-vissza úton sem sikerül se a céges skodával, se a céges opel-al "összecimbizni".
Az alfámban viszont valahol ezt érzem (ahogy a bemutatkozó soraimban is írtam):
"Beülsz egy alfa pilótaülésébe, tenyereddel puhán végigsimítod a kormánykereket, beszippantod az illatát, érzed, hogy mélyen a zsigereedig hatol, majd a jobb kezed lassan a váltóra siklik, bal kezed pedig rákulcsolódik a kormányra, jobb lábad elnehezül és átadod magad az érzésnek, hogy eggyéforrtál az alfáddal. Érzed minden egyes rezdülését, minden lélegzetvételét, mintha neked nőttek volna kerekeid és te magad siklanál az aszfalton. Egy test, egy lélek!"
Nekem ez az alfa érzés.
Megboldogult Nagypapám egy traktoros volt. Viszont abból a környékben a legjobb. Anno abban a rendszerben mindig ő kapta meg bejáratásra a legújabb orosz csodákat.
Kicsi voltam még mikor elhunyt, de kisgyermekként is emlékszem arra amit sokszor emlegetett nekem: "Drága kisunokám! Tanuld meg, a gépeknek lelkük van! Ha megfelelő módon bánsz velük, és a szíveddel is hozzájuk tudsz fordulni, ők is megnyílnak neked és kialakul az összhang közöttetek."
Valahol ezt érzem én is...de csak a volt fiatomban éreztem, meg az alfámban. Vezetek céges OFF-okat is elégszer, de még egy Drezda vagy München oda-vissza úton sem sikerül se a céges skodával, se a céges opel-al "összecimbizni".
Az alfámban viszont valahol ezt érzem (ahogy a bemutatkozó soraimban is írtam):
"Beülsz egy alfa pilótaülésébe, tenyereddel puhán végigsimítod a kormánykereket, beszippantod az illatát, érzed, hogy mélyen a zsigereedig hatol, majd a jobb kezed lassan a váltóra siklik, bal kezed pedig rákulcsolódik a kormányra, jobb lábad elnehezül és átadod magad az érzésnek, hogy eggyéforrtál az alfáddal. Érzed minden egyes rezdülését, minden lélegzetvételét, mintha neked nőttek volna kerekeid és te magad siklanál az aszfalton. Egy test, egy lélek!"
Nekem ez az alfa érzés.
GTPeti2015-06-29 13:32:10 // 719
Engem meglepett, hogy neked sem jött át. :( Vagyis az Alfa is csak egy a sok közül.
Liquid2015-06-29 13:31:49 // 718
az Alfa érzés az hogy beülsz az autóba és elvigyorodsz, jól eseik már csak beülni is
.......................2015-06-29 13:29:56 // 717
ezzel nem vitát akartam,
csak azt hogy nem mindenkinek egyértelmü az Alfa érzés ,
még akkr sem ha azzal jár
csak azt hogy nem mindenkinek egyértelmü az Alfa érzés ,
még akkr sem ha azzal jár
GTPeti2015-06-29 12:42:06 // 716
"lehet a V6 benzines Bussokban lakik az "alfa lélek"?"
NEM. Az olyan Autókban lakik, aminek az elején kereszt és kígyó van. De ha magyarázni kell, akkor az nem jó jel. A titok valahol a hangolásban és v. dizájnban rejlik. A formákban, a hangokban, a viselkedésben, a tökéletlenségekben, itt-ott a kiválóságban.
(Az Arnával ne példálózzunk, jó? Az nagyon alacsony labda.)
NEM. Az olyan Autókban lakik, aminek az elején kereszt és kígyó van. De ha magyarázni kell, akkor az nem jó jel. A titok valahol a hangolásban és v. dizájnban rejlik. A formákban, a hangokban, a viselkedésben, a tökéletlenségekben, itt-ott a kiválóságban.
(Az Arnával ne példálózzunk, jó? Az nagyon alacsony labda.)
Dömpi (il dottore)2015-06-29 12:29:10 // 715
LIKE
mex862015-06-29 12:26:00 // 714
sztem kevesebb van belöle mint breräbol...
van pär csemege ebbe is 4kerékkormänyzäs bizonyos verziokba meg ilyesmik
ettöl függetlenül nem sok fogyott
na de elég az offbol nem idevalo
ja és nehogy félreértsetek, egy breräval szemben nälam esélye se lenne :)
van pär csemege ebbe is 4kerékkormänyzäs bizonyos verziokba meg ilyesmik
ettöl függetlenül nem sok fogyott
na de elég az offbol nem idevalo
ja és nehogy félreértsetek, egy breräval szemben nälam esélye se lenne :)
BeeGee2015-06-29 12:22:29 // 713
Ha valahol, a Bussóban biztos megtalálod :)
.......................2015-06-29 12:19:32 // 712
lehet vennem kellene egy GT t V6 al?
felkeltetted a fantáziám ,megnézek egyet használtban
felkeltetted a fantáziám ,megnézek egyet használtban
.......................2015-06-29 12:18:07 // 711
"nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal"
no ez látod sajna kimaradt :(
lehet a V6 benzines Bussokban lakik az "alfa lélek"?
no ez látod sajna kimaradt :(
lehet a V6 benzines Bussokban lakik az "alfa lélek"?
BeeGee2015-06-29 12:14:20 // 710
Érzékeny területre lépsz, de tőled megszoktunk, és igazából bele sem lehet kötni :)
Hogy a lélekkel nem találkoztál, talán annak tudható, hogy
a) adatvezérelt típus vagy
b) nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal.
Tök emlékszem, mikor az 1.8 TS 156ot hajtottam, ami egy sima szedán, sor4 akármi is lehetne. Akkor egyszer kipróbáltam egy Fiat Barchettát, mert komolyan incselkedtem vele. Azt leszámítva, hogy jó a formája, tök elment a kedvem tőle, olyan életunt motorja volt, pedig olasz..
A dízeleknél ez a lelkesség kevésbé jön ki a jellege miatt.
Lehet, hogy belemagyarázás, de egy Alfánál sokkal jobban összeáll a "flow" vezetés közben, legyen az egy 145 1.6TS vagy GTV 3.2 V6-al. De a dízeleknél is. Ezt már olaszoknál sem érzem (Fiat, Lancia) de offosoknál főleg nem - bár ott kicsi a releváns tapasztalat.
Lehet, hogy tömeg termelt, lehet Fiat alap, lehet gyenge, korszerűtlen vagy FWD, de ha úgy alakul, csak az út és az élmény számít. Még ha csak havonta 15 percre jön is elő. A lélek nekem ezt jelenti.
Hogy a lélekkel nem találkoztál, talán annak tudható, hogy
a) adatvezérelt típus vagy
b) nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal.
Tök emlékszem, mikor az 1.8 TS 156ot hajtottam, ami egy sima szedán, sor4 akármi is lehetne. Akkor egyszer kipróbáltam egy Fiat Barchettát, mert komolyan incselkedtem vele. Azt leszámítva, hogy jó a formája, tök elment a kedvem tőle, olyan életunt motorja volt, pedig olasz..
A dízeleknél ez a lelkesség kevésbé jön ki a jellege miatt.
Lehet, hogy belemagyarázás, de egy Alfánál sokkal jobban összeáll a "flow" vezetés közben, legyen az egy 145 1.6TS vagy GTV 3.2 V6-al. De a dízeleknél is. Ezt már olaszoknál sem érzem (Fiat, Lancia) de offosoknál főleg nem - bár ott kicsi a releváns tapasztalat.
Lehet, hogy tömeg termelt, lehet Fiat alap, lehet gyenge, korszerűtlen vagy FWD, de ha úgy alakul, csak az út és az élmény számít. Még ha csak havonta 15 percre jön is elő. A lélek nekem ezt jelenti.
Liquid2015-06-29 12:09:44 // 709
ez egy teljesen általános modell vagy valami nagyon csúcs? mert az anygon nem mindegy az öszevetés szempontjából
mex862015-06-29 12:03:10 // 708
ez laguna...
emGéza2015-06-29 11:50:14 // 707
A nagy első lámpák . Nekem nem tetszenek a " nagyszeműek " , olyan divatmajom stilusú az összes ilyen autó(nak látszó tárgy)
GTPeti2015-06-29 11:44:23 // 706
"lélek?
ezt sosem értettem az alfánál"
Ez a materialista gondolkodás manifesztálódása az autók viszonylatában. :D
ezt sosem értettem az alfánál"
Ez a materialista gondolkodás manifesztálódása az autók viszonylatában. :D
.......................2015-06-29 11:35:13 // 705
lélek?
ezt sosem értettem az alfánál
van olyan vezetési élmény a Megane coupeban is mint a Brera,
söt a sport Clioban is mint a Mitoban
vezettem mindet ..
..max annyi hogy a Renault tömeggyártású,az Alfa kevésbé..
..ez valahol elöny,valahol hátrány..
nekem az Alfa jelenti:
fasza dieselek(igazából az Fiat)
szép egyedi kaszni nagy nevü Designerek tollából
dianmikus ,biztonságos útfekvés
lélekkel még nem találkoztam
ezt sosem értettem az alfánál
van olyan vezetési élmény a Megane coupeban is mint a Brera,
söt a sport Clioban is mint a Mitoban
vezettem mindet ..
..max annyi hogy a Renault tömeggyártású,az Alfa kevésbé..
..ez valahol elöny,valahol hátrány..
nekem az Alfa jelenti:
fasza dieselek(igazából az Fiat)
szép egyedi kaszni nagy nevü Designerek tollából
dianmikus ,biztonságos útfekvés
lélekkel még nem találkoztam
Tomi166Romeo2015-06-29 11:30:41 // 704
Lehet ugyanaz a szint! El is fogadom, sőt igazat adok! De az alfák nem szintekről szólnak, hanem lélekről! A Renault hogy áll a lélekkel?
.......................2015-06-29 11:26:33 // 703
.......................2015-06-29 11:25:08 // 702
ültem benne vezettem ,minden ALU minden finom bör a belsöben
megy is úgy mint a Brera simán
a külsö is nagyon sportos ,dinamikus,
nekem tetszik ..
megy is úgy mint a Brera simán
a külsö is nagyon sportos ,dinamikus,
nekem tetszik ..
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-29 11:18:37 // 701
hát ha ez neked olyan szint, mint egy Brera akkor menj el szemészhez :)))
.......................2015-06-29 11:14:29 // 700
Tomi166Romeo2015-06-29 10:49:46 // 699
Szerintem a 159 az egyik legszebb alfa! Nem CSAK abban rejlik az Alfák különlegessége, hogy középső ujjat mutat az aktuális kor formavilágának, hanem abban is, hogy hosszú-hosszú évek után is az az általános vélemény, hogy szépek a szemnek. Időtálló formának szokás mondani. És ez kivétel nélkül igaz az összes Alfára. Kevés olyan van, amire nem lehet azt mondani, hogy csúnya. A 159 különösen szép szerintem. A belső világról pedig annyit, hogy bármikor, egy emblémák nélküli autóba beleülsz, megmondod, hogy alfa, vagy nem. Össze sem lehet hasonlítani... Pláne nem egy Renaulttal. Nem akarom bántani a Renault tulajokat, de az szerintem tömegcikk, tömegvásárlóknak.
És az Alfa???
Erre mindenki tudja a választ :)
És az Alfa???
Erre mindenki tudja a választ :)
Kazes☻2015-06-29 10:09:44 // 698
Egyedül kell...! :)
Giuntini2015-06-29 09:54:34 // 697
Jobban nem lehetett volna ezt megfogalmazni. Annyit hozzàtennék, hogy futóműve, kanyarstabilitàsa a mai napig kategóràjànak etalonja. Ha a 3-as BMW csak a màsodik volt a német tesztben az jelent valamit.
denil12015-06-29 09:53:07 // 696
Nekem és más Alfaamore tagnak (illetve 159 tulajnak) szerintem nem az volt a baja, hogy azt mondtad neked nem tetszik a 159. Szubjektív dolgokról kár vitázni, szerencsére sok ember él a földön különböző stílussal így egyértelmű,h nem mindenkinek tetszik ugyanaz.
NA DE AZ,h te a 159-et abban a formában fikázod AHOGY és őszintén kijelented,h Renault belseje van, majd hozol egy képet ahol a hasonlóság annyi,h mindkét autóban van kormány, az már kissé szemellenzős és akkor nagyon finom voltam. Tudván azt is,h az autós sajtó jelentő része elismerte a formáját és a műszaki tartalmát azt mondod,h semmi különös nincs a 159-ben? Tényleg annyira blőd amit mondasz,h az semmi másra nem alkalmas csak arra ami itt kialakult.
Azon nem gondolkodtál, hogy az az Alfa ami kívül-belül egyedi megjelenéssel rendelkezik a szemedben Wartburg és Renault, de az az Alfa (Giulia) ami jegyeiben mind belsejét mind külsejét tekintve sokkal kevésbé merész és sok hasonlóságot hordoz a mai német prémum márkákkal az neked formabontó és húú meg haaa?
Ne vegyünk neked inkább egy BMW-t?
Mindenki jobban járna.
NA DE AZ,h te a 159-et abban a formában fikázod AHOGY és őszintén kijelented,h Renault belseje van, majd hozol egy képet ahol a hasonlóság annyi,h mindkét autóban van kormány, az már kissé szemellenzős és akkor nagyon finom voltam. Tudván azt is,h az autós sajtó jelentő része elismerte a formáját és a műszaki tartalmát azt mondod,h semmi különös nincs a 159-ben? Tényleg annyira blőd amit mondasz,h az semmi másra nem alkalmas csak arra ami itt kialakult.
Azon nem gondolkodtál, hogy az az Alfa ami kívül-belül egyedi megjelenéssel rendelkezik a szemedben Wartburg és Renault, de az az Alfa (Giulia) ami jegyeiben mind belsejét mind külsejét tekintve sokkal kevésbé merész és sok hasonlóságot hordoz a mai német prémum márkákkal az neked formabontó és húú meg haaa?
Ne vegyünk neked inkább egy BMW-t?
Mindenki jobban járna.
.......................2015-06-29 09:52:12 // 695
Szerintem nagyon elegáns ,ha csak benyomod a gázt hátradőlve 0 ról 200ig gyorsulsz,úgy hogy 2mm ert mozdítottál a lábfejeden
Most meg mint egy buszsofőr ,váltogatok 6ot..
Most meg mint egy buszsofőr ,váltogatok 6ot..
Giuntini2015-06-29 09:47:18 // 694
Nem gáz a manuàlis vàltó, ebből lehet latni, hogy széles kört akarnak kielégíteni. Viszont az tény hogy duplakuplungos vàltóval az igazi. A Ferrari Lambo, Maserati nem készít hagyomànyos vàltót. Pedig ezek az igazi telivérek. Abban Robinak van igaza, hogy automata csak a nagy motorokhoz passzol igazàn. Amit most erőltetnek a gyàrak a kisautókhoz, az egyik sem jó.
.......................2015-06-29 09:42:12 // 693
A mitoban sincs ,a brerában sincs a tetőn kapaszkodó
Azt értem hogy a vezetőn nincs ,de az anyósoldalra szerintem kell
Halgatthatom,hogy ne kanyarodjunk gyorsan mert ő hova kapaszkodjon
Ez ígymegmegöli a vezetés élményét
Azt értem hogy a vezetőn nincs ,de az anyósoldalra szerintem kell
Halgatthatom,hogy ne kanyarodjunk gyorsan mert ő hova kapaszkodjon
Ez ígymegmegöli a vezetés élményét
.......................2015-06-29 09:35:08 // 692
Hű mennyien szeretnének itt vérbeli sportkocsit,
Tisztelem becsülöm eziránti lelkesedéseteket
Tisztelem becsülöm eziránti lelkesedéseteket
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 09:34:45 // 691
Én már a kisebbik csajszi oldalán habkartonból csináltam egy kárpitvédő lemezt is. Úgy van kivágva, hogy az ablak tekerőbe akad be alul. így ritkábban kell visszaapplikálni a komplett kárpitot, plusz nem húzogatja le az ablakot. Takarításkor tudom értékelni az egyszerű műanyag autókat. :-) Főleg hogy ma vagy holnap délután esedékes nagytakarítani az enyémben, hétvégén a másikban.
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 09:26:57 // 690
Nekem pont hogy kellemes meglepetés. Kicsit retró az ott, de úgy ahogy van az egész nekem az egyszerűséget és a valódi sportosságot sugározza, remélem a végleges változat is elérhető lesz manuálisban,
Én sokszor felrovom az autóiparnak, hogy feleslegesen komplikálják a dolgokat, elvész mögötte a vezetés élvezete. Az Olaszok mindig is be tudtak inteni a trendeknek, és ez valahol az Alfázás egyik fő alkotó eleme.
Nekem nagyon szimpatikus lenne ebben a modern túlelektronizált világban egy puritán kézi váltó. Főleg ha belegondolok, hogy az bizony ott van a kar alatt. Nincs rudazat, nincs bowden, nincs elektronika. Csak a fogaskerekek végén egy kis bot. Szerintem baromira nincs ennél többre szükség az élményhez. És 2015-ben ez nem gáz lesz, hanem ha jól sikerült az a váltó, akkor minden autóbuzi ezt akarja majd, nem a fülecskéket a kormány mögé.
Én sokszor felrovom az autóiparnak, hogy feleslegesen komplikálják a dolgokat, elvész mögötte a vezetés élvezete. Az Olaszok mindig is be tudtak inteni a trendeknek, és ez valahol az Alfázás egyik fő alkotó eleme.
Nekem nagyon szimpatikus lenne ebben a modern túlelektronizált világban egy puritán kézi váltó. Főleg ha belegondolok, hogy az bizony ott van a kar alatt. Nincs rudazat, nincs bowden, nincs elektronika. Csak a fogaskerekek végén egy kis bot. Szerintem baromira nincs ennél többre szükség az élményhez. És 2015-ben ez nem gáz lesz, hanem ha jól sikerült az a váltó, akkor minden autóbuzi ezt akarja majd, nem a fülecskéket a kormány mögé.
Dömpi (il dottore)2015-06-29 09:25:04 // 689
A karbon cuccot csak letörlöm ha a gyerekek összerugdosták :-)
Pont ez jutott eszembe...főleg az után, hogy tegnap 3 órán át takarítottam a drága gyerekeim után az autót.
Pont ez jutott eszembe...főleg az után, hogy tegnap 3 órán át takarítottam a drága gyerekeim után az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 09:12:34 // 688
Ez mennyire jó! Nem kell hülye védőfólia az első ülésekre. A karbon cuccot csak letörlöm ha a gyerekek összerugdosták :-) Nincs túl bonyolítva a belső, de pont ezért nekem való. Tetszik.
G-MANN🍀2015-06-29 08:52:13 // 687
QV-ben soha nincs kapaszkodó! :-) még a Giuliettában sem, édesapám is mindíg keresi :-)
Liquid2015-06-29 08:17:35 // 686
mért lenne gáz a manuális váltó, ez itt még nem az USA :)
Biztos vagyok benne hogy lesz automata...
Biztos vagyok benne hogy lesz automata...
droberto2015-06-29 05:20:54 // 684
Inkább örüljünk neki.
Szerintem meg a 4C gáz a TCT vel. Egy vérbeli sportkocsi legyen manuális váltós, vagy minimun opciós az magátólkapcsolós.
Legyen automata a nagydízel SZVSZ. :)
Szerintem meg a 4C gáz a TCT vel. Egy vérbeli sportkocsi legyen manuális váltós, vagy minimun opciós az magátólkapcsolós.
Legyen automata a nagydízel SZVSZ. :)
Kazes☻2015-06-29 00:33:59 // 683
Kapcsolgatnám ezt is... Jöhet! :)
Kazes☻2015-06-29 00:32:03 // 682
Gáz, vagy nem gáz... most ez van (a képen)... :)
Erről a képről nekem elsőre (az után, hogy úúú de f@sza!) az Alfa 6 jutott eszembe... egy időbe elég sokat vezettem olyat és annak volt ilyen kényelmesen kis rövid váltókarja a jófajta kis ZF váltójához... élvezet volt kapcsolgatni... talán azóta sem láttam ilyesmit (vagy csak nem néztem jól körbe)...
Erről a képről nekem elsőre (az után, hogy úúú de f@sza!) az Alfa 6 jutott eszembe... egy időbe elég sokat vezettem olyat és annak volt ilyen kényelmesen kis rövid váltókarja a jófajta kis ZF váltójához... élvezet volt kapcsolgatni... talán azóta sem láttam ilyesmit (vagy csak nem néztem jól körbe)...
.......................2015-06-29 00:24:46 // 681
Manuális váltó a QV ben?
2015 ben?
Gáz
2015 ben?
Gáz
.......................2015-06-29 00:23:21 // 680
Vicces a kagylóülés egy sportsedanban
Olyan mint a tuning ladák anno
De 4 pontos öv nincs ,a lyuk meg ott van
Ez így nem ok
Olyan mint a tuning ladák anno
De 4 pontos öv nincs ,a lyuk meg ott van
Ez így nem ok
Kazes☻2015-06-29 00:00:54 // 679
Én úgy látom, van...
...de nyilván majd a komolyabb képeken jobban látható, hisz hátul kapar! :)
...de nyilván majd a komolyabb képeken jobban látható, hisz hátul kapar! :)
GTPeti2015-06-29 00:00:01 // 678
Magasított kardánalagút:
Előny: extra merevítés.
Hátrány: max. 4 személyes autó.
Megértem, hogy nem tettek oda egy "kínai falat".
Előny: extra merevítés.
Hátrány: max. 4 személyes autó.
Megértem, hogy nem tettek oda egy "kínai falat".
Kazes☻2015-06-28 23:59:28 // 677
Ide nem kell rinyavas, ez AR! :)
.......................2015-06-28 23:56:02 // 676
Hátul középen nincs kardánalagút,
Pedig a Panameraban van
Anélkül babzsák vagy egy 510lovas kocsiban
Pedig a Panameraban van
Anélkül babzsák vagy egy 510lovas kocsiban
.......................2015-06-28 23:54:16 // 675
Kazes☻2015-06-28 23:51:26 // 674
Inkább ezt nézzük, mint az ostoba szövegelést...
mégha nagy is... :)
mégha nagy is... :)
Dömpi (il dottore)2015-06-28 19:53:08 // 673
Nézd! Ne csodálkozz, hogy miután "lerönyóztad" és "lewartburgoztad" a 159-et, első felindulásomban kiakadtam és elküldtelek melegebb éghajlatra.
Más is ezt tette volna.
Lehet, hogy te ezt nem érzed, de hidd el, amit írtál, az nagyon durva volt, még annak ellenére is, hogy nem voltak benne trágár szavak.
Mivel most nem vagyok büntiben, arra következtetek, hogy a "moderátor" ha nem is helyeselte a kirohanásom, minden esetre megértette a reakciómat. Gondolom én...aztán lehet, hogy nem.
159-tulajként, szerintem a 159 az egyik - de nem az egyetlen - legegyedibb, Alfa Romeo - külsőre.
A műszaki szintje a versenytársakéhoz képest hozza a szintet, de nem kiemelkedő.
A motorpalettája viszont az Alfa Romeo-t megszégyenítő módon gyenge. Ez az én kritikám. De attól még nagyon szeretem.
DE, hogy végre pontot tegyünk erre, az alfa közösséghez méltatlan csevegésre, van egy javaslatom:
ÉN bocsánatot kérek TŐLED, amiért elküldtelek a halál f*szára,
TE pedig bocsánatot kérsz a 159-TULAJOKTÓL azért, amit írtál (lehet ez a véleményed, csak ne így nyilvánítsd ki).
Ezzel alfásokhoz méltó módon lezárjuk a dolgot, mindenki elfelejti, és nem beszélünk róla többet.
Ha ez részedről nem oké, én akkor is a fentiekhez tartom magam, mert úgy vélem ebben a közösségben ez így helyes.
Szóval, én kezdem: NE HARAGUDJ A SÉRTŐ MEGJEGYZÉSÉRT!
Más is ezt tette volna.
Lehet, hogy te ezt nem érzed, de hidd el, amit írtál, az nagyon durva volt, még annak ellenére is, hogy nem voltak benne trágár szavak.
Mivel most nem vagyok büntiben, arra következtetek, hogy a "moderátor" ha nem is helyeselte a kirohanásom, minden esetre megértette a reakciómat. Gondolom én...aztán lehet, hogy nem.
159-tulajként, szerintem a 159 az egyik - de nem az egyetlen - legegyedibb, Alfa Romeo - külsőre.
A műszaki szintje a versenytársakéhoz képest hozza a szintet, de nem kiemelkedő.
A motorpalettája viszont az Alfa Romeo-t megszégyenítő módon gyenge. Ez az én kritikám. De attól még nagyon szeretem.
DE, hogy végre pontot tegyünk erre, az alfa közösséghez méltatlan csevegésre, van egy javaslatom:
ÉN bocsánatot kérek TŐLED, amiért elküldtelek a halál f*szára,
TE pedig bocsánatot kérsz a 159-TULAJOKTÓL azért, amit írtál (lehet ez a véleményed, csak ne így nyilvánítsd ki).
Ezzel alfásokhoz méltó módon lezárjuk a dolgot, mindenki elfelejti, és nem beszélünk róla többet.
Ha ez részedről nem oké, én akkor is a fentiekhez tartom magam, mert úgy vélem ebben a közösségben ez így helyes.
Szóval, én kezdem: NE HARAGUDJ A SÉRTŐ MEGJEGYZÉSÉRT!
Don Gombóc2015-06-28 18:27:49 // 672
Ezt is elcseszték. Nincs pohártartó ! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.