Ez nem vicces,
A Krüger úr rosszul lett ,
És sajnálom
Szerintem egy dupla kuplungos lesz!
Tedi2015-09-18 18:24:17 //
1234
Lesz ;)
GTPeti2015-09-18 11:00:09 //
1233
A két kérdés nincs egymással kapcsolatban. :P
Amerikában MUSZÁJ ilyen autót automatával árulni. Vagyis kijelenthetjük, hogy lesz. :)
dyRo2015-09-18 09:04:39 //
1232
Nekem ezek a műszerfal tetejére rápakolt lcd kijelzők a halálom. Nem is tudtam, hogy ez van az M3-ban is. Mercikben, Mazdákban láttam eddig. Az Alfáé egyértelműen szebb.
A 4-5 üléses dolgot viszont nem értem. GT-ben is volt ilyen és olyan verzió is. Nem tudom van-e értelme. Nyilván szükségülés a középső akármelyik autóban, de azért jó ha van.
A nagy árszórás viszont szerintem tök normális. Egy C-osztály AMG alapára 23MFt, ami simán fel tud menni 36MFt-ra is. Ugyanaz a motor, teljesítmény.
Tommi2015-09-17 23:25:49 //
1231
Nehezen tudom elképzelni, hogy ne lenne automata, tuti beleapplikálják a TCT-t valami megerősített formában.
GT Ɨ|ѯ2015-09-17 20:00:25 //
1229
thx:-)
Abarai2015-09-17 19:27:14 //
1228
Ez jó lett, gratula! Külön örültem, hogy megnéztétek az M3-ast is. A hajszálnyi elfogultság meg egyáltalán nem hiba ezen a site-on. :)
Halesz2015-09-17 15:43:40 //
1226
Köszi :)
Igyekszünk, igyekszünk, a következő ilyen projektünkre még jobban készülünk majd.
Profi munka ez a kisfilm,gratulálok
Akár csinálhatnátok egy Alfa Amore TV t is:)
Lesz QV Gulia automatával is?
volt kiállítva?
Kazes☻2015-09-17 14:26:28 //
1222
pöpec! :)
Ez tényleg korrekt írás,reméljük a folytatatás is ilyen lesz.Forza Alfa.
A tömegtermelésű motorok mindíg megbizhatóbbak mint a kisszériások
Tommi2015-09-16 23:09:28 //
1218
OFf
Ne gondold... :)
Jópár éve Édesapámmal jártunk a Lambo gyári múzeumában, illetve a néhány faluval odébb lévő privát, családi gyűjteményt is megnéztük (ahova nem lehet csak úgy az utcáról beesni, Ferruccio unokaöccse kezeli a családi hagyatékot). Beszélgettünk néhány gyári dolgozóval, a melóstól az öltönyös menedzserig. Az Öregem jól beszél olaszul, látták, hogy Alfával érkeztünk, másképp álltak hozzánk :) És mindegyikük azt mondta, hogy elsőre nagy volt az ijedelem, amikor a VW-Audi betette a lábát a Lambohoz, de gyakorlatilag alig változott valami azonkívül, hogy a cég tulajdonosát máshogy hívják. Meghagyták a szabadságukat, rengeteg pénzt toltak a fejlesztésbe és úgy általában nagy tisztelettel és alázattal kezelik a márkát. Fabio, aki a családi gyűjteményt kezeli, ugyanezt mondta, szerinte a legjobb dolog volt az Audi, ami a Lamboval történhetett. Stabil háttér, tőke, növekvő eladások, több profit. A gyár jobb formában van, mint valaha. És hogy győri Audi motor van a bébi-bikákban? A mai globalizált autóiparban ezt kb pont leszarják :)
ON
Elég komoly elképzeléseitek vannak...
A "konkurencia" belépő motorja 136LE benzin, ill. 116LE diesel :-DD
GTPeti2015-09-16 20:33:10 //
1216
Egy 2.2-es, nem szénnéhúzott dízel 200+ lóval? Szerintem pont elég lesz. B)
Kazes☻2015-09-16 20:32:20 //
1215
5***! :)
GT Ɨ|ѯ2015-09-16 20:15:56 //
1214
Végre 1 korrekt ( TC )
cikk...-)
GT Ɨ|ѯ2015-09-16 19:30:20 //
1213
6*:-)
Tipp:
Az alap, 1.4 turbó, de szerintem 190 lóval.
Aztán 1.8 TBi 270-280 lóval.
Tedi2015-09-16 18:23:47 //
1210
Ami eddig tuti, hogy ez a V6-os alublokkos és alu hengerfejes is. A többi meg csak pletyka eddig :)
Azt írják,hogy minden motor alu blokkos
Még a diesel is!
Kazes☻2015-09-16 15:20:14 //
1208
5*! :)
Mármint eredetileg nincs...
A Lambo emblémán nincs orrkarika :-) Amelyik bika orrában karika van (pláne 4), az már egy betört, megkínzott háziállat, nem az a logón szabadon tomboló négylábú. Ennyi :-)
Az a felirat engem is zavar :-) Ez nagyon 90-es évek keleti blokk feeling :-)
Liquid2015-09-15 22:39:47 //
1203
a Vipert se hagyd ki az aljassági listából :)
Tommi2015-09-15 22:25:15 //
1202
Ez a Lamborghini vs Giulia egy érdekes kérdés, nekem is szemet szúrt :)
Papíron elvileg a Murci a jobb a 2,6 kg/LE arányával, szemben a Giulia 3 kg/LE értékével. De a Lambók legendásan híresek a nehéz, profi sofőrt kívánó kezelhetőségükről, tényleg vad bikák, akik tudnak meglepetést okozni még a rutinos pilótáknak is :) És pályázáskor a nyers erőn kívül rengeteget számít a kezelhetőség. Ez kb olyan, mintha egy szálkás atlétát (Giulietta) eresztünk össze egy birkózóval (Lambo), elvileg utóbbi erősebb testalkatú és jobb állóképességű, de pl hosszútávfutáshoz nem ideális a testfelépítése, az izomzata, borítékolható, hogy alul fog maradni egy ilyen műsorszámban. Náluk már csak a Ford GT 40 aljasabb ilyen szempontból, hozzájuk képest a Lambo is csak jámbor kezesbárány :)
Hát főleg a QP-hoz hasonlítva...
Pont annyi a különbség egy olasz és egy német autó között, mint a panaméra meg a QP közt. Aki ezt nem érti, az valóban vehet magának bömöst, fospelt meg pócvágent.
Ja meg tuningbogarat negyvenmillióért :P
Állítólag az Amazon horribilis pénzt ad nekik a műsorért...
Amúgy, hogy egy kis ON is legyen... Csak engem zavar az a kalligráfia ott hátul? Olyan ronda Homasitás, azt hittem, hogy a 159 TBI felirata után nem lesz gagyibb, de úgy látom, hogy a Maseratihoz igazolt a feliratrajzoló ember...
GTPeti2015-09-15 20:52:03 //
1200
Jeremy is állandóan eltakarta a szemeit, mikor a Panamera jött felé a 4-doors supercars epizódban. Most meg már gondolom a Giu-s adást tervezi (bár azt nem tudom melyik műsor keretei közt).
Sokat is szeretnék! :D
Zuffenhausen a kedvenc vw1301 tuningműhelyem :D
Mondjuk a panaméra (tényleg, akkor már miért nem Tarnaméra? Annak még értelme is lenne) kecsességében nagyjából a T2-re hasonlít. Hiába na, rokonok... :) Még ha távoliak is.
GTPeti2015-09-15 20:08:59 //
1198
Ezzel a mondatoddal Stuttgartban sok barátot szereznél. :D
Azért ebből látszik, hogy egy folkszvágen bogarat akármeddig hegyezhetnek bogár marad... :P
Abarai2015-09-15 19:01:43 //
1195
Felteszek egy sört arra, hogy 170 lovas 1.4 turbó.
Kazes☻2015-09-15 18:41:19 //
1194
Jó
ezt olvasni és látni a szép képeken. De még-még képeket, alul-fölül, jobbról-balról, kívül-belül, mindenhonnan mééééég...! :)
Thx az eddigieket!
Jó hírek ezek! Örüljünk neki!
Mr. Z2015-09-15 17:23:14 //
1192
A NOKIA csinálta azt, hogy a 635-ös 6:35 percre van beállítva ha először bekapcsolod, ezt lehetne itt is a hifin hogy indításkor egy pár másodpercig 7:39 az idő :D
Tegnap hallottam: 32e Euro induló árat csiripelnek a madarak a Giulia-ra. Már csak az a kérdés, hogy mi lesz az alapmotor...
(Én akárhányszor hallom az autódat összepisálom magam, ami alfatalin oké de tavasszal láttalak a Múzeum körúton is... úgy azért necces... :D)
Ugyan. Ne vedd a szívedre. Bezzeg az egyhatjtd az úgy szól bazz mint semmi más ;)
GTPeti2015-09-15 15:12:40 //
1188
7 óra 39-kor fel kéne hívni a BMW-s, Porschés haverokat. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.